اینستاگرام

۹ ایده طلایی کسب درآمد از اینستاگرام به صورت تضمینی

تنها با گشتن میان پست‌ها در اینستاگرام، زمان خود را تلف نکنید. از فروش کالا تا تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، می‌توانید روش‌های متعددی را برای کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه اولیه انتخاب کنید. در این راهنما، به نحوه درآمدزایی از اینستاگرام می‌پردازیم.

آیا اینستاگرام پول می‌دهد؟

بله. کاربران اینستاگرام می‌توانند پول دریافت کنند. با این حال، همه کاربران اینستاگرام پولی دریافت نمی‌کنند و همچنین میزان درآمدی که می‌توانید به‌دست آورید بسته به روشی که انتخاب می‌کنید و میزان موفقیت شما متفاوت است.

یکی از برترین پلتفرم‌هایی که ایتفلوئنسرها و creators  می‌توانند از محتوای خود درآمدزایی کنند و فالوورهای بیشتری را جذب کنند، اینستاگرام است.

رویدادهای آنلاین پولی، عضویت‌های پولی و نشان‌های خاص از جمله امکاناتی است که در اختیار دارندگان حساب‌های Creator قرار داده شده است.

نوشته های مشابه

آیا اینستاگرام پول پرداخت می‌کند؟

۱) فعالسازی کسب درآمد مستقیم از اینستاگرام

اگر شما یکی از ۲ میلیارد کاربر Instagram هستید، می‌دانید که این پلتفرم چقدر می‌تواند قدرتمند باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم این برنامه را فقط به چشم یک تفریح نبینید بلکه تلاش کنید تا از اینستاگرام به کسب درآمد برسید.

اشتراک اینستاگرام برای اولین بار در سال 2022 راه‌اندازی شد و راه جدیدی را برای Creator ها ارائه می‌دهد تا از محتوای خود درآمدزایی کنند و در عین حال ارزش بیشتری برای مخاطبان خود ایجاد کنند.

اینستاگرام برای اکانت‌های Creator این امکان را فراهم کرده است تا اشتراک‌های پولی برای محتواهای خاص خود ارائه دهند. یعنی صاحبان حساب‌های Creator می‌توانند محتواهای ریلز، لایو، کانال‌های برادکست و غیره را فقط به فالوورهایی که عضویت اکانت آنها را خریداری کرده‌اند نشان دهند.

پس مشترکین برای دسترسی به محتواهای انحصاری شما ماهانه هزینه‌ای پرداخت می‌کنند که منبع‌های خوبی برای مانیتایز در اینستاگرام هستند.

کسب درآمد مستقیم از اینستاگرام با اکانت‌های اشتراکی

شرایط استفاده از اشتراک اینستاگرام برای کسب درآمد

چند نکته وجود دارد که باید قبل از شروع راه‌اندازی اشتراک خود بدانید. در واقع باید واجد شرایط زیر باشید.

  • یک اکانت Creator یا Business در اینستاگرام داشته باشید.
  • حداقل 18 سال سن داشته باشید.
  • حداقل 10000 فالوور داشته باشید.
  • در منطقه‌ای مستقر باشید که اشتراک اینستاگرام در آن موجود است (بله درست حدس زدید ایران فعلا در لیست نیست).
  • از سیاست‌های کسب درآمد شریک اینستاگرام، دستورالعمل‌های انجمن و سیاست‌های درآمدزایی محتوا پیروی کنید.

شرایط استفاده از اشتراک اینستاگرام برای کسب درآمد

چگونه اشتراک اینستاگرام خود را راه‌اندازی کنیم؟

اگر واجد شرایط اشتراک اینستاگرام هستید، این مراحل را دنبال کنید تا عضویت پولی خود را تنظیم کنید:

  • از پروفایل اینستاگرام (https://www.instagram.com/accounts/login/) به داشبورد حرفه‌ای خود بروید.
  • روی Your tools بزنید.
  • در مرحله بعد روی Subscriptions کلیک کنید.
  • در صفحه بعدی، دکمه Get Started را بزنید.
  • با شرایط استفاده از اشتراک اینستاگرام موافقت کنید، سپس روی Next بزنید.
  • یک Payout Account (اکانت پرداخت) راه‌اندازی کنید تا به اینستاگرام بگویید که پول اشتراک شما را به کجا بفرستد.
  • اکنون، می‌توانید قیمت ماهانه اشتراک خود را تعیین کنید. یک ماشین حساب در پایین صفحه وجود دارد که به تخمین درآمد ماهانه بالقوه شما بر اساس تعداد فالووران شما کمک می‌کند.
  • روی Publish و سپس Create کلیک کنید. هنگامی‌که سابسکریپشن ها را فعال کردید، فالووران شما نوتیفیکیشنی را در فید فعالیت خود و در پروفایل شما برای عضو شدن می‌بینند.

چگونه اشتراک پولی اینستاگرام خود را برای کسب درآمد راه‌اندازی کنیم؟

قیمت اشتراک اینستاگرام

قیمت اشتراک اینستاگرام از پیش تعیین شده است، اما شما می توانید از میان طیف گسترده‌ای از گزینه‌های قیمت‌گذاری بر اساس اولویت خود انتخاب کنید. اشتراک‌ها از ۰.۹۹ دلار تا ۹۹.۹۹ دلار هستند.

اما چه اشتراکی باید تهیه کرد؟ این به مخاطبان، جایگاه شما و میزان محتوای انحصاری شما بستگی دارد. اگر قرار است کار اضافی زیادی برای مشترکین خود انجام دهید، منطقی است که یکی از قیمت‌های بالاتر را تهیه کنید.

توجه داشته باشید که می‌توانید قیمت اشتراک خود را تغییر دهید، اما قیمت جدید فقط برای مشترکین جدید اعمال می‌شود. هر کسی که قبل از تغییر مشترک شده باشد، همچنان قیمت قبلی را پرداخت خواهد کرد.

هزینه‌های شارژ مشترکین خود در اکانت پولی اینستاگرام

نحوه دریافت پرداخت‌ها از اشتراک اینستاگرام

برای دریافت پرداختی‌ها از اشتراک‌های حساب خود، ابتدا باید مطمئن شوید که یک حساب پرداخت به اینستاگرام خود اضافه کرده‌اید.

  • از داشبورد حرفه‌ای، روی Payouts کلیک کنید.
  • به Update payout method بروید.
  • نوع حساب پرداختی را که می‌خواهید به حساب خود متصل کنید، انتخاب کنید. می‌توانید یک حساب بانکی یا پی‌پال اضافه کنید.
  • دستورات را دنبال کنید تا تنظیم روش پرداخت تمام شود.

هنگامی که به کسب درآمد 25 دلاری از اشتراک‌های اینستاگرام رسیدید، هر ماه به ازای پولی که در ماه قبل آورده‌اید، پرداختی دریافت خواهید کرد. بنابراین، برای مثال، می‌توانید انتظار داشته باشید که پولی را که در ماه نوامبر به دست آورده‌اید، در پایان دسامبر دریافت کنید.

چگونه فالوورها شما را سابسکرایب می‌کنند؟

وقتی اشتراک اینستاگرام را فعال می‌کنید، مخاطبان شما دکمه Subscribe را در پروفایل شما می‌بینند.

  • در پروفایل شما روی دکمه Subscribe کلیک می‌کنند.
  • اکنون به صفحه‌ای هدایت می‌شوند که قیمت و مزایای اشتراک اینستاگرام را با جزئیات نشان می‌دهد.
  • برای ادامه روی Subscribe کلیک می‌کنند.
  • شرایط پرداخت را در پنجره پاپ‌آپ مشاهده می‌کنند و روی Process Payments می‌زنند.

چگونه فالوورها شما را در اینستاگرام پولی سابسکرایب می‌کنند؟

مزایا و قابلیت‌های اشتراک پولی اینستاگرام

چه نوع محتوایی را می‌توان اشتراکی کرد؟ برخی از ویژگی‌های انحصاری که فقط مشترکین پولی می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند عباتند از:

کانال‌های اجتماعی سابسکرایبر

کانال‌های اجتماعی مشترک، راهی عالی برای ایجاد روابط با طرفداران متعهد به شماست. این کانال این امکان را می‌دهد که مستقیماً با حداکثر ۲۵۰ تا مشترکین خود در ارتباط باشید.

برای میزبانی پرسش و پاسخ انحصاری، اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌ها، یا ایجاد فضایی برای پاتوق‌های معمولی، یک کانال اجتماعی راه‌اندازی کنید.

کانال‌های اجتماعی مشترکین فقط 30 روز دوام می‌آورند و پس از آن فقط خواندنی می‌شوند. با این حال، می‌توانید هر تعداد کانال اجتماعی را به‌طور همزمان پیاده‌سازی کنید.

کانال‌های اجتماعی سابسکرایبر اینستاگرام و کسب درآمد

استوری‌ها و هایلایت‌های مشترکین

می‌توانید استوری‌ها را فقط برای مشترکین خود ایجاد کنید. این Story ها که با حلقه‌ای بنفش مشخص شده‌اند، می‌توانند برای ارائه محتوای انحصاری یا به‌اشتراک گذاشتن پشت‌صحنه آنچه در کسب‌وکار شما می‌گذرد استفاده شوند.

این استوری‌های انحصاری پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند، اما می‌توانید آن‌ها را در قسمت هایلایت ذخیره کنید که فقط برای مشترکین شما قابل مشاهده است.

ریلز و پست‌های انحصاری

حتی محتوای معمولی که در اینستاگرام ایجاد می‌کنید را می‌توان فقط برای مشترکین انحصاری ساخت!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که زمانی‌که در حال انتشار پست‌ها یا Reels خود هستید، روی Share with subscribers بزنید. به این ترتیب، فقط کسانی که عضویت شما را خریده‌اند آنها را بینند.

کسب درآمد از اینستاگرام با ریلز و پست‌های انحصاری

Badges سابسکرایبر

مشترکین یک نماد بنفش خاص در کنار نام کاربری خود می‌گیرند که آنها را از سایر دنبال‌کنندگان متمایز می‌کند.

این یک راه عالی برای شناسایی مشترکین شما و اطمینان از اینکه آنها می‌دانند که برای شما ارزشمندند می‌باشد.

این کار همچنین کمک می‌کند تا برای شما جلوتر دیده شوند، بنابراین اگر برای شما پیام ارسال کردند یا سؤالی پرسیدند، می‌توانید به سرعت به آنها پاسخ دهید.

کسب درآمد از Badges سابسکرایبر اینستاگرام

Live های مشترکین

لایوهای مشترکین تمام مزایای کانال‌های اجتماعی مشترک را دارد، به جز اینکه مشترکین شما واقعاً می‌توانند شما را ببینند و در زمان واقعی با شما ارتباط برقرار کنند.

از طریق این پخش زنده انحصاری، می‌توانید هر چیزی را از برنامه صبحگاهی‌تان تا آنباکسینگ محصولی را به اشتراک بگذارید.

کانال‌های Broadcast مشترکین

آیا هنوز از ویژگی کانال‌های برادکست اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ می‌توانید کانال‌های پخشی را فقط برای مشترکین خود ایجاد کنید تا اطلاعات ویژه‌ای را با پرتعامل‌ترین فالووران خود به اشتراک بگذارید.

کسب درآمد از کانال‌های Broadcast مشترکین اینستاگرام

Offer های ویژه به اعضا

می‌توانید از پیشنهادات ویژه استفاده کنید تا مشترکین بیشتری جمع کنید و مشترکانی که اکنون دارید را حفظ کنید. در حال حاضر اینستاگرام دو پیشنهاد دارد:

  • آفر ۵ نفر بعدی (Next 5 promo): پنج مشترک بعدی که ثبت‌نام کنند 50٪ تخفیف در اشتراک دریافت خواهند کرد.
  • آفر لغو (Cancellation promo): وقتی مشترکین شما اشتراک خود را لغو می‌کنند، یک پنجره می‌بینند که به آنها پیشنهاد می‌کند اگر مشترک باقی بمانند یک ماه عضویت رایگان به آنها ارائه می‌دهد.

روشن کردن موقت این پیشنهادات می‌تواند راهی عالی برای افزایش تعداد مشترکان شما باشد، بدون اینکه به کسب درآمد شما از اینستاگرام آسیب زیادی وارد شود.

کسب درآمد از Offer های ویژه به اعضا در اینستاگرام

با اینکه این یک روش قطعی برای کسب درآمد دلاری از اینستاگرام است اما باید ۱۰ کا فالوور داشته باشید تا بتوانید شروع کنید. اگر نیاز به جذب فالوور سریع اینستاگرام دارید تا درآمدزایی را شروع کنید کافیست تا به صفحه سرویس‌های لایک و فالو اینستاگرام در فالووران سری بزنید.

اما آیا می‌توان بدون داشتن فالوور بالا هم کسب درآمد کرد؟ بله شما می‌توانید با راه‌های دیگری که در ادامه معرفی می‌کنیم با اینستاگرام خود پولسازی کنید.

۲) همکاری با برندها با محتوای اسپانسری

اینفلوئنسر اینستاگرام خالق یا سلبریتی است که بر طرفداران و فالوورها تاثیر می‌گذارد. اینفلوئنسرها از نظر مخاطبانشان، استایل‌ساز، ترند ساز و کارشناسان مورد اعتماد در حوزه تخصص‌شان هستند.

برندها اغلب نمی‌توانند اصالت یک شخص واقعی را که لحظات واقعی را به اشتراک می‌گذارد، تکرار کنند. در عوض، آن‌ها با مشارکت با حساب‌هایی که در اینستاگرام تأیید شده‌اند و مخاطبانی دارند که با مشتری هدفشان همپوشانی دارند، از این تاثیر سود می‌برند.

برندها برای تبلیغ محتوای حمایت‌شده در استوری‌ها، پست‌ها و ریل‌های اینستاگرام به اینفلوئنسرها هزینه پرداخت می‌کنند.

اگر برای کسب درآمد به بازاریابی اینستاگرام متکی هستید، در مورد برندهایی که با آنها کار می‌کنید سختگیر باشید تا مخاطبان خود را از خود دور نکنید. باید به شناخت کافی از مخاطبان خود دست یابید و نیازها و سلایق آنها را بشناسید.

اگر نفوذ کافی در اینستاگرام داشته باشید، به احتمال زیاد برندها شما را پیدا می‌کنند و به شما پیشنهادات اسپانسرشیپی می‌دهند. اما همیشه می‌توانید در مورد برندهایی که با آن‌ها کار می‌کنید دقیق باشید و شما ابتدا با آنها تماس بگیرید.

قوانین در مورد محتوای حمایت‌شده متفاوت است، اما برای اینکه مطمئن باشید و به اعتماد مخاطبان خود احترام بگذارید، یک هشتگ #sponsored برای مشخص کردن پست‌های اسپانسری اضافه کنید.

اینستاگرام همچنین دارای یک تگ «Paid Partnership with» است که به طور واضح پست‌های sponsored  را در بالای محتوا مشخص می‌کند.

کسب درآمد از اینستاگرام با همکاری با برندها با محتوای اسپانسری

۳) راه‌اندازی محصولاتی از برند خود

حساب‌های Creator از هر نوعی در موقعیت خوبی هستند تا نه تنها محصولات سایر برندها را تبلیغ کنند بلکه محصولات خود را بفروشند.

می‌توانید با نام برندی که در اینستاگرام برای خود ساخته‌اید کالاهای فیزیکی، خدمات یا اقلام دیجیتالی ایجاد کنید. ارزشی را به مخاطبان ارائه دهید و به آن‌ها اجازه دهید تا بخشی از شخصیت‌های آنلاین مورد علاقه خود را خریداری کنند.

حتی برای کسب درآمد از اینستاگرام می‌توانید به سادگی طرح‌ها و لوگوهای برند خود را روی کالاهایی مانند لیوان، تی‌شرت، و غیره چاپ کنید و به فروش برسانید.

کسب درآمد از اینستاگرام با راه‌اندازی محصولاتی از برند خود

۴) کسب درآمد از اینستاگرام با افیلیت مارکتینگ

یکی‌دیگر از راه‌های کسب درآمد در اینستاگرام، فروش محصولات دیگران با دریافت پورسانت است. بسیاری از اینستاگرامرها از این طریق درآمدزایی می‌کنند.

یک بازاریاب وابسته (affiliate marketer)، خالق یا ناشری است که لینک‌های منحصربه‌فردی را با برندها و محصولات به‌اشتراک می‌گذارد و هر بار که این کلیک‌ها به فروش می‌رسند، کمیسیون دریافت می‌کند.

برندها یک لینک قابل ردیابی یا کد تبلیغاتی منحصربه‌فرد به آن اینفلوئنسر یا creator می‌دهند. در حالی‌که اینفلوئنسرها برای تبلیغ محتواهای اسپانسری معمولا هزینه ثابتی را دریافت می‌کنند، افیلیت مارکتر تنها زمانی کسب درآمد می‌کند که تلاش‌هایشان به فروش منتهی شود.

می‌توانید برنامه‌هایaffiliate  مختلف را جستجو کنید و در برنامه‌ای ثبت‌نام کنید که با علایق و مخاطبان شما همسو باشد.

از ترکیبی از لینک‌ها در بیو اینستاگرام خود، در استوری اینستاگرام و صفحه link-in-bio خود برای تبلیغ لینک فروش استفاده کنید.

همچنین می‌توانید کدهای تبلیغاتی را در کپشن‌های پست به اشتراک بگذارید تا فرصت‌های بیشتری برای جذب مشتری ایجاد کنید.

نکته: از یک کوتاه‌کننده URL مانند Bitly برای کوتاه کردن لینک‌های افیلیت استفاده کنید، به خصوص اگر از آنها در بیو اینستاگرام خود استفاده می‌کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام با افیلیت مارکتینگ

۵) فعال‌سازی قابلیت Shop اینستاگرام

فروش اینترنتی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و کاربران بیشتری از رسانه‌های اجتماعی برای کشف و خرید محصولات استفاده می‌کنند.

شاپ اینستاگرام شامل تعدادی ویژگی بومی است که فروش را فعال می‌کند.

آیکون Shop همانند ویترینی که در جلو و مرکز حساب اینستاگرام شما قرار دارد.  پس از کلیک بر روی این دکمه برجسته در صفحه پروفایل شما، خریداران می‌توانند محصولات شما را بررسی و خریداری کنند.

می‌توانید با ایجاد مجموعه‌ها یا قرار دادن محصولات در قالب تم یا مناسبت‌های هدیه، فروشگاه خود را سفارشی کنید.

فروشگاه اینستاگرام نسخه کوچکی از فروشگاه آنلاین شما می‌باشد که شامل تصاویر محصول، قیمت و توضیحاتی مشابه وب‌سایت شما است. در این شاپ، کاربران اینستاگرام امکان خرید مستقیم از پلتفرم را دارند.

ویژگی‌های شاپ اینستاگرام

با راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرام به ویژگی‌های جذاب زیر دسترسی پیدا می‌کنید:

  • پست‌ها و استوری‌های با قابلیت خرید. از تگ‌های محصول برای نمایش اقلام از کاتالوگ خود در فیلم‌ها و تصاویر استفاده کنید.
  • تبلیغات با تگ خرید. تگ‌های محصول را به تبلیغات اضافه کنید و دامنه پست‌های با قابلیت خرید خود را افزایش دهید. برای دسترسی به Ads Manager یا تقویت پست‌های خود در اینستاگرام، یک حساب تجاری ایجاد کنید.
  • خرید لایو. برای استفاده از قابلیت خرید لایو اینستاگرام، live بگیرید و محصولات برند خود را که در پخش خود به نمایش می‌گذارید تگ کنید. محصولات در پایین صفحه ظاهر می‌شوند، جایی که بینندگان لایو می‌توانند برای خرید روی آن کلیک کنند.

کسب درآمد با فعال‌سازی قابلیت Shop اینستاگرام

۵) دستیار مجازی اینفلوئنسرها شوید!

اگر ترجیح می‌دهید در پشت صحنه کار کنید، دستیار یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید.

بسیاری از اینفلوئنسرها برای کارهایی مانند فیلتر کردن درخواست‌های حمایت مالی، اجرای تبلیغات و شناسایی فالوورهای فیک به کمک نیاز دارند. شما می‌توانید خدمات خود را به عنوان یک دستیار مجازی (VA) ارائه دهید و اینگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنید.

به عنوان یک VA برای یک اینفلوئنسر اینستاگرام، طیف وسیعی از وظایف از جمله پاسخ دادن به دایرکت‌ها، زمان‌بندی پست و پاسخ‌های کامنت‌ها را مدیریت خواهید کرد. اینفلوئنسر همچنین ممکن است از شما درخواست ایده‌های محتوا برای کمک به رشد برند شخصی خود کند.

بنابراین اگر همیشه می‌خواستید مهارت‌های بازاریابی اینستاگرام خود را بدون اینکه در مرکز توجه قرار بگیرید تقویت کنید، دستیاری نقطه‌ای عالی برای شروع است.

کسب درآمد از اینستاگرام با دستیار مجازی اینفلوئنسرها

۶) فروش عکس و سایر محصولات مجازی

اینستاگرام بر اساس جلوه‌های بصری است. به همین دلیل است که محصولات و عکس‌های زیبا فروش بیشتری خواهند داشت.

شما می توانید عکس پوستر، نقاشی، طراحی، انیمیشن، فیلم و سایر محصولات مجازی را بفروشید. در هر پست، یک کپشن جالب قرار دهید و خوانندگان را به بازدید از لینک موجود در بیو خود ترغیب کنید.

اگر تصاویر شما باکیفیت هستند، این احتمال وجود دارد که بتوانید برای آنها پول دریافت کنید. هنگامی که چند عکس عالی می‌گیرید، از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس استفاده کنید تا بیشترین بهره را از عکس‌هایی که می‌گیرید ببرید.

سعی کنید هنگام عکاسی بدیع، خلاق و سرگرم‌کننده باشید. عکس‌های جالب، توجه بیشتری را نسبت به عکس‌های کسل‌کننده جلب می‌کنند.

بهتر است برای تبلیغ نمونه کارهای عکاسی خود از هشتگ‌های مرتبط اینستاگرام استفاده کنید.

برخی از گزینه‌های فروش آنلاین محصولات یا خدمات در اینستاگرام عبارتند از:

  • خدماتی مانند عکاسی یا مشاوره را با هدایت کاربران اینستاگرام به وب‌سایت حرفه‌ای خود بفروشید.
  • محصولات دیجیتال مانند دوره آنلاین، پادکست، کتاب‌های الکترونیکی یا از قالب‌های آماده را ارائه دهید.

کسب درآمد از اینستاگرام با فروش عکس و سایر محصولات مجازی

۷) درآمدزایی با فروش محصولات به صورت واسط

Dropshipping به شما این امکان را می‌دهد که یک فروشگاه را بدون داشتن موجودی در انبار راه‌اندازی کنید. یک مقال بارز آن در ایران دیجی کالا است.

پس از فروش، تامین‌کننده شما محصولات را مستقیما از انبار خود به درب منزل مشتری ارسال می‌کند. نیازی نیست نگران ذخیره‌سازی، بسته‌بندی یا حمل و نقل باشید. همگی رسیدگی شده است.

این مدل شبیه ایده کسب درآمد از طریق فروش محصولات در اینستاگرام است. تنها تفاوت این است که شما نیازی به ذخیره موجودی ندارید. Dropshipping به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات ویژه‌ای را آزمایش کنید که می‌توانند فروش خوبی داشته باشند، بدون نیاز به سرمایه اولیه.

۸) کسب درآمد از live badges اینستاگرام

badge های لایو روش دیگری برای کسب درامد در اینستاگرام ارائه می‌دهند.

نشان‌ها یا badge های لایو اینستاگرام مانند نکاتی هستند که از طرفداران خود برای ایجاد ارزش و تولید محتوای مورد علاقه آنها دریافت می‌کنید.

در طول پخش زنده در اینستاگرام، بینندگان می‌توانند «badge ها» (نمادهایی با ارزش پولی متفاوت) را خریداری کنند که مستقیماً به سازنده پرداخت می‌کند و ویژگی‌هایی را برای بیننده باز می‌کند. این خرید در کامنت‌ها ظاهر می‌شود.

کاربران اینستاگرام می‌توانند نشان‌ها را در ارزش‌های 99 سنت، 1.99 دلار و 4.99 دلار خریداری کنند تا از آثار سازنده حمایت کنند.

با افزودن تبلیغات ویدیویی در استریم و نشان‌های لایو به استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود، راه‌های جدیدی را برای درآمدزایی باز می‌کنید.

نحوه کسب درآمد از live badges اینستاگرام

 

برای کسب درآمد به چند فالوور اینستا نیاز دارید؟

درست است که برای برخی از روش‌های مانیتایزی که در بالا اشاره کردیم نیاز به تعداد فالوور زیادی دارید، اما برای شروع پولسازی تعداد فالووری که نیاز دارید از حد انتظار شما کمتر است.

در واقع، موفقیت مالی شما به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نیچه (دسته) انتخابی شما و ارتباط مستقیم آن با کالاهای قابل فروش (دسته‌هایی مانند مد، زیبایی و غذا اغلب به دلیل هشتگ‌های محبوب توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند.)
  • تعامل فالوور شما (یک اکانت با ۱۰۰۰۰۰ مخاطب بدون تعامل واقعی کمک چندانی به درآمد شما نمی‌کند.)
  • روش‌های درآمدی انتخابی شما (مسیر ثروت‌سازی در اینستاگرام برای شما می‌تواند شامل پست‌های اسپانسری، بازاریابی وابسته یا حتی خط تولید خودتان باشد.)

اگرچه اینستاگرامرهای برتر ماهانه هزاران دلار درآمد دارند، شما می‌توانید با حداقل 1000 فالوور فعال شروع به کسب درآمد از اینستاگرام کنید.

برای کسب درآمد به چند فالوور اینستاگرام نیاز دارید؟

سخن پایانی

اینستاگرام به طور مستقیم چندین گزینه برای کسب درآمد ارائه کرده است که به اینفلوئنسرها، Creator ها، فروشندگان و هنرمندان اجازه می‌دهد از طریق این پلتفرم درآمدزایی کنند.

برای شروع کسب درآمد، روی ایجاد محتوای جذاب و ثابتی که مردم می‌خواهند ببینند، کار کنید. این بهترین راه برای افزایش مخاطبان وفادار است که در نهایت می توانید از آن درآمدزایی کنید. برند خود را بسازید، یک فروشگاه اینستاگرام راه‌اندازی کنید و راه‌های هیجان‌انگیزی برای کسب درآمد از اینستاگرام بیابید!

در این مقاله به اموزش ایده‌های کسب درامد از اینستاگرام پرداختیم. کافیست تا با توجه به توانایی‌ها و علایق خود یکی را انتخاب کنید و کسب درآمد با تولید محتوا را شروع کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

زهرا حدادی

من زهرا حدادی هستم، فارغ‌التحصیل ارشد تجارت الکترونیک. به نوشتن و خواندن اطلاعات حوزه کامپیوتر و فناوری و شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مندم؛ و از اینکه می‌تونم تجربیات و دانش خودم رو با دیگران به اشتراک بذارم لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا