یوتیوب

بیشترین سابسکرایب یوتیوب متعلق به چه کسی است؟

در این مقاله، به معرفی ۱۰ کانال برتر با بیشترین سابسکرایب یوتیوب می‌پردازیم که در مجموع بیش از ۱ میلیارد و ۵۷۸ فالوور دارند! ما آن‌ها را بر اساس تعداد فالوورهایشان مرتب کرده‌ایم. علاوه‌بر این بررسی می‌کنیم که کدام کانال بیشترین سابسکرایب یوتیوب ایران را دارد. پس بیایید نگاهی به برترین یوتیوبرها در جهان بیندازیم.

بهترین یوتیوبرهای جهان چه کسانی هستند؟

صنعت یوتیوب روز به‌روز در حال رشد است و یوتیوبرهای جدیدی وارد عرصه می‌شوند و استعدادهای خود را با جهان به اشتراک می‌گذارند. اما یوتیوبرهای برتر به‌طور فعال در یوتیوب کارهای خود را منتشر می‌کنند و علاقه و سلایق مخاطبان خود را به خوبی می‌شناسند. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که کدام کانال یوتیوب بیشترین سابسکرایب را در جهان دارد؟ بیشترین فالوور یوتیوب در سال ۲۰۲۴ متعلق به MrBeast است. محتواهای او حول محور سرگرمی می‌چرخد. اما علاوه‌بر سرگرمی محتواهایی با موضوعات موسیقی، آموزشی و کودک و نوجوان نیز در یوتیوب پرطرفدار است.

بیشترین سابسکرایب های یوتیوب در دنیا

ما برای یافتن دقیق‌ترین اطلاعات، به سراغ ابزار Social Blade رفتیم که به‌طور خاص برای تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های یوتیوب طراحی شده است. بنابراین بیایید با هم در جدول زیر بررسی کنیم چه کسانی بر دنیای یوتیوب حکمرانی می‌کنند.

رتبه نام کانال تعداد سابسکرایب زبان تاریخ پیوستن به یوتیوب موضوع کانال تعداد ویدئوها
۱ MrBeast ۲۸۲ میلیون انگلیسی فوریه ۲۰۱۲ سرگرمی ۸۰۳
۲ T-Series ۲۶۷ میلیون هندی مارس ۲۰۰۶ موسیقی و فیلم ۲۱.۱۹۵
۳ Cocomelon – Nursery Rhymes ۱۷۷ میلیون انگلیسی سپتامبر ۲۰۰۶ آموزشی ۱.۱۸۲
۴ SET India ۱۷۳ میلیون هندی سپتامبر ۲۰۰۶ سرگرمی ۱۳۹.۴۶۶
۵ Kids Diana Show ۱۲۳ میلیون انگلیسی می ۲۰۱۵ سرگرمی ۱.۲۲۴
۶ Vlad and Niki ۱۱۹ میلیون انگلیسی آوریل ۲۰۱۸ کودکان ۷۲۷
۷ Like Nastya ۱۱۶ میلیون انگلیسی دسامبر ۲۰۱۶ سرگرمی کودکان ۸۸۵
۸ PewDiePie ۱۱۱ میلیون انگلیسی آوریل ۲۰۱۰ بازی و سرگرمی ۴.۷۶۵
۹ Zee Music Company ۱۰۸ میلیون هندی مارچ ۲۰۱۴ موسیقی ۱۱.۳۱۱
۱۰ WWE  ۱۰۲ میلیون انگلیسی می ۲۰۰۷ سرگرمی ۷۶.۸۷۸

مطالعه مقاله آموزش رایگان صفر تا صد یوتیوب را پیشنهاد می‌کنیم.

اکنون، بیایید نگاهی دقیق‌تر به این ۱۰ کانال برتر با بیشترین فالوور یوتیوب در جهان بیندازیم:

بیشترین سابسکرایب یوتیوب در دنیا

۱. کانال MrBeast با بیشترین سابسکرایب یوتیوب جهان

MrBeast که با نام جیمی دونالدسون نیز شناخته می‌شود، بیشترین فالوور یوتیوب را در سطح جهانی دارد که این امر موقعیتی بی‌نظیر را به او ارائه می‌دهد. ویدئوهایش در یوتیوب او را به مشهور کردند و اکنون او به یکی از ثروتمندترین کاربران یوتیوب تبدیل شده است.

کانال MrBeast  محتوایی سرگرم‌کننده دارد. او هدایای مفصلی را به مشترکین خود هدیه داد و چالش‌های شگفت‌انگیزی را به نمایش گذاشت. همچنین او گاهی‌اوقات، اقدامات دلگرم‌کننده‌ای مانند پرداخت هزینه جراحی افراد را انجام می‌دهد. در مواقع دیگر، او کارهایی آنقدر عجیب‌و‌غریب می‌کند که نمی‌توانید از دنبال کردن او خودداری کنید! مثلا او یک جزیره واقعی را به شخصی که مشترک صد میلیونیمش شد اهدا کرد. شما این محتواها را در هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید و راز موفقیت این کانال یوتیوب، منحصر به‌فرد بودن محتواهای آن است.

۲. کانال T-Series

در میان ۱۰ کانال برتر یوتیوب در جهان از نظر مشترکین، T-Series در رتبه دوم قرار دارد. این شرکت موسیقی هندی و تولید فیلم، مخاطبان را در سراسر جهان با موسیقی متن‌های جذاب بالیوود و موسیقی پاپ هندی مسحور کرده است.

این کانال به کاربران گزینه‌های زبانی متنوع و محتوای جذابی مانند موزیک ویدیو، تریلر فیلم و مصاحبه را ارائه می‌دهد. شاید امروزه که این محتواها در همه جا و همه کانال‌ها به وفور یافت شود، این ویدئوها عادی به نظر برسند، اما چیزی که این کانال را به دارنده یکی از بیشترین سابسکرایب‌های کانال یوتیوب تبدیل می‌کند، این است که آن‌ها یک برند قدیمی هستند و کار خود را از سال 1980 شروع کرده‌اند.

بیشترین سابسکرایب های یوتیوب

۳. کانال آموزشی دارای بیشترین سابسکرایب یوتیوب: Cocomelon

مردم دوست دارند از یوتیوب برای آموزش استفاده کنند، بنابراین سومین مورد در لیست کانال یوتیوب با بیشترین فالوور، کانال محبوب کودکان Nursery Rhymes Cocomelon است. این کانال به دلیل محتوای جالب، سرگرم‌کننده و آموزنده‌اش که شامل شعرهای کودکوکانه می‌شود، بهترین کانال یوتیوب برای کودکان است. این کانال آمریکایی از رنگ‌های روشن، موسیقی جذاب و زبان ساده برای اطمینان از بازدیدهای مکرر و تعامل بالا استفاده می‌کند.

آهنگ «Bath Song» معروف آن بیش از ۵ میلیارد بازدید به دست آورده و Cocomelon را به یکی از محبوب‌ترین کانال‌های یوتیوب تبدیل کرده است.

۴. کانال SET India

چهارمین کانال یوتیوب با بیشترین سابسکرایب، Sony Entertainment Television (SET) India، یک کانال سرگرمی معروف هندی است. این شرکت که در سال ۱۹۹۵ تأسیس شد، به دلیل قدمت، برتری قابل توجهی نسبت به سایر فعالان در بخش بالیوود دارد. سریال‌های درام و واقعی مختلف به محبوبیت این کانال دامن می‌زنند.

اما آن‌ها چگونه چنین دنبال‌کنندگانی ایجاد کردند؟ می‌توانید حجم محتوایی را که تولید می‌کنند – چیزی بین ۳۰ تا ۴۰ ویدیو در روز – و اندازه جمعیت کشور هند را در نظر بگیرید. به‌علاوه پیشنهادات سرگرم‌گننده ۷/۲۴ کانال SET India عمیقا برای پایگاه کاربران اختصاصی آن جذابیت دارد و آن را به یکی از پربیننده‌ترین کانال‌های یوتیوب در سراسر جهان تبدیل می‌کند.

ممکن است به مطالعه مقاله راهنمای جامع و کامل دانلود از یوتیوب علاقه‌مند باشید.

۵. کانال Kids Diana Show

سریال Kids Diana Show که یک سریال انگلیسی زبان برای کودکان است، ویدئوهای سرگرم‌کننده و آموزشی از دایانا ۷ ساله و برادرش روما که اوکراینی-آمریکایی هستند، به نمایش می‌گذارد. دایانا در کنار برادرش، روما، چیزهای جدیدی یاد می‌گیرد، چالش‌هایی را بر‌عهده گرفته و در طول مسیر به بچه‌های دیگر آموزش می‌دهد. همه این کارها تحت بنر Kids Diana Show که توسط والدینش تنظیم شده است انجام می‌شود. ماجراجویی‌های دایانا به‌طور طبیعی کودکان دیگر را هدف قرار می‌دهد و الگویی برای آن‌ها معرفی می‌کند.

ویرایش عالی، محتوای جذاب و آپلود مداوم ویدئو، آن را به ستاره برتر یوتیوب در دسته سرگرمی‌های کودکان تبدیل کرده است. ویدیوهای آن‌ها که شامل ترکیبی از اجراهای زنده، انیمیشن و موسیقی است، به ۲۰ زبان دنیا دوبله شده که امکان بازدید جهانی را فراهم می‌کند و در عین حال آن را به یکی از بهترین کانال‌های یوتیوب تبدیل کرده است.

کانال‌های یوتیوب با بیشترین سابسکرایب

۶. کانال Vlad and Niki با بیشترین سابسکرایب یوتیوب در روسیه

یکی از محبوب‌ترین کانال‌های یوتیوب در بین کودکان Vlad and Niki است که برادران روسی – آمریکایی، ولادیسلاو و نیکیتا واشکتوف در آن نقش اصلی را بازی می‌کنند. آن‌ها با ارائه محتوای سرگرمی و آموزنده، مانند ویدیوهای آشپزی و آموزش در مورد فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف، متمایز شده‌اند.

محتوای ولاد و نیکی به اندازه کانال‌های دیگر که برای کودکان ذکر کردیم مبتنی‌بر آموزش نیست. باید این اصل را بپذیریم که گاهی اوقات، کودکان فقط می‌خواهند افراد هم سن و سال خود را تماشا کنند و سرگرم شوند. این چیزی است که ولاد و نیکی ارائه می‌دهند. مثلا آن‌ها بسته‌بندی اسباب بازی‌ها را باز می‌کرده و سپس شروع به ساخت و بازی با اسباب بازی‌های خود می‌کنند.

۷. کانال Like Nastya

شبیه به Kids Diana Show، کانال Like Nastya نمایشی برای بچه‌ها، توسط بچه ها است. آناستازیا رادزینسکایا، که با نام محبوب Like Nastya شناخته می‌شود، تنها در هشت سالگی، با محتوای خانواده‌پسند خود در یوتیوب نامی برای خود دست و پا کرده است.

Like Nastya رتبه هفتم را در لیست بیشترین سابسکرایب کانال‌های یوتیوب دارد. موفقیت این کانال را می‌توان به رویکرد متمرکز آن نسبت داد، که ویدئوها را به‌طور خاص برای کودکان ۲ تا ۸ سال تهیه می‌کند. محتوای این کانال شامل فیلم‌هایی از بازی، مطالعه و آواز خواندن نستیا و والدینش است.

بیشترین سابسکرایب یوتیوب

۸. کانال سوئدی PewDiePie با بیشترین سابسکرایب یوتیوب

PewDiePie با نام اصلی Felix Arvid Ulf Kjellberg، یک شخصیت آنلاین سوئدی مشهور است که به دلیل محتوای متنوع یوتیوب خود از جمله بازی، چالش‌ها، واکنش‌ها و ویدیوهای سفر شناخته شده می‌شود. موفقیت PewDiePie تا حد زیادی به پایداری او در ارسال ویدیوها و مشارکت او با سایر یوتیوبرها نسبت داده شده است.

شهرتش فراتر از یوتیوب رفته و او را در فهرست «۱۰۰ افراد تأثیرگذار» TIME قرار داده و در سراسر جهان به یک نام آشنا تبدیل کرده است. PewDiePie نام خود را با ویدیوهای پربازدید در بازی‌هایی مانند Minecraft و Call Of Duty بر سر زبان‌ها انداخت. مطالب او در گذشته نیز در مورد برخی از زبان‌هایی که به کار می‌برد، جنجال به پا کرده بود. این روزها، او بسیار ملایم‌تر است و اغلب درباره زندگی در ژاپن با همسرش، مرزیا کیلبرگ، وبلاگ می‌نویسد.

۹. کانال Zee Music Company

شرکت Zee Music، یکی از شرکت‌های سرگرمی پیشرو در هند، با کتابخانه عظیمی از ۲۲۲۰۰۰ ساعت محتوای تلویزیونی، محبوبیت زیادی در یوتیوب به دست آورده است. این کانال به دلیل کتابخانه گسترده موسیقی بالیوود، بیش از ۱۰۰ میلیون طرفدار موسیقی در سراسر جهان را جذب کرده است. کانال Zee Music Company یکی از کانال‌های یوتیوب با بیشترین فالوور در جهان است، زیرا چیزی جالب برای همه دارد، از موسیقی پاپ معاصر گرفته تا آهنگ‌های کلاسیک قدیمی.

بیشترین سابسکرایب های یوتیوب در جهان

۱۰. کانال WWE

مردم عاشق تماشای کشتی آنلاین هستند! کانال یوتیوب WWE ترکیبی از مسابقات کلاسیک، مبارزات جدید، مصاحبه و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. مبارزان ورزشکاران و هنرپیشه‌های نام‌‌آشنایی هستند که همین امر افراد بیش از پیش به تماشای مسابقات ترغیب می‌کند. مردم حاضرند برای تماشای کشتی کج – به‌صورت زنده و آنلاین – هزینه‌های زیادی را بپردازند. اما هنوز هم ارزش زیادی در نسخه پخش آنلاین و رایگان یوتیوب وجود دارد.

محبوبیت ویدیوهای این کانال، به مخاطبان جهانی و تبلیغ موثر بین پلتفرمی نسبت داده می‌شود. استراتژی‌های بازاریابی مؤثر و محتوای متنوع WWE برای طیف گسترده‌ای از بینندگان، از بچه‌ها تا بزرگسالان جذاب است و موقعیت آن را به‌عنوان یکی از پرمشترک‌ترین کانال‌ها در یوتیوب تثبیت می‌کند.

این ۱۰ کانال با بیشترین سابسکرایب یوتیوب هستند که با خلاقیت و تعامل همچنان در حال تکاملند. می‌توانید با الهام گرفتن از این کانال‌های پرمخاطب، کانال و کسب‌وکار خود را در سطح جهانی گسترش دهید.

بیشترین سابسکرایب یوتیوب ایران متعلق به کیست؟

سلطان‌های یوتیوبر فارسی چه کسانی هستند؟ در این بخش از مقاله، به دنیای پرهیاهوی یوتیوب فارسی سر می‌زنیم و نگاهی به کانال‌هایی با بیشترین سابسکرایب می‌اندازیم. شگفت‌زده خواهید شد که بدانید کدام کانال‌ها بیشترین سابسکرایب یوتیوب فارسی را دارند.

رتبه نام کانال تعداد سابسکرایب زبان موضوع کانال تعداد ویدئوها
۱ Arash بیش از ۲ میلیون نفر فارسی موسیقی ۹۱
۲ kend Işleri بیش از ۱ میلیون نفر فارسی آشپزی و سبک زندگی ۳۲۳
۳ Persian Music Group بیش از ۱ میلیون نفر فارسی موسیقی ۲۵۹۷
۴ Radio Javan بیش از ۱ میلیون نفر فارسی موسیقی ۲۶۳۹
۵ PUTAK بیش از ۹۰۰ هزار نفر فارسی موزیک ویدئو و سرگرمی ۱۳۹۰

مطالعه مقاله نحوه کسب درآمد از یوتیوب در ایران را به‌شدت توصیه می‌کنیم.

این کانال با شناخت سلیقه مخاطبان در میان فارسی‌زبانان به بیشترین سابسکرایب یوتیوب در ایران دست یافته‌اند. همانطور که از جدول بالا مشخص است اغلب موضوعات موسیقی، سرگرمی و آشپزی طرفداران بیشتری در ایران دارند.

بیشترین سابسکرایب های یوتیوب در ایران

بنابراین اگر شما هم به دنبال ایجاد یک کانال یوتیوب با سابسکرایب‌های بالا هستید، محتوای جذاب و منحصر به‌فرد تولید کنید. صبور باشید و به‌طور مداوم برای رشد و ارتقای کانال خود تلاش کنید. همچنین می‌توانید با خرید سابسکرایب یوتیوب از فالووران تعداد فالوورهای خود را به‌سرعت افزایش دهید. با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و از تصاویر و ویدیوهای جذاب و مرتبط با موضوع در مقدمه خود استفاده کنید.

نکته مهم دیگر برای به دست آوردن سابسکرایب و بازدید این است که بیننده را در همان ابتدای ویدیو کنجکاو کنید و او را به ادامه تماشا ترغیب کنید.

آنچه در بهترین  کانال های یوتیوب بررسی کردیم

در این ویدیو، به بررسی کانال‌های دارنده بیشترین سابسکرایب یوتیوب پرداختیم. دیدیم که تنوع زیادی در بین این کانال‌ها وجود دارد و آن‌ها در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. برخی از این کانال‌ها با محتوای طنز و سرگرمی خود مخاطبان را جذب می‌کرده، در حالی‌که برخی دیگر با ارائه آموزش و اطلاعات مفید به دنبال‌کنندگان خود ارزش ارائه می‌کنند.

پس موفقیت در یوتیوب به عوامل مختلفی مانند تولید محتوای جذاب، بازاریابی درست و تعامل با مخاطبان بستگی دارد. بنابراین اگر می‌خواهید در یوتیوب موفق باشید، باید به دنبال علایق و سلایق مخاطبان خود باشید و محتوایی تولید کنید که برای آن‌ها جذاب و مفید باشد. در نظر داشته باشید که یوتیوب فرصتی عالی برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها و استعدادهایتان با دیگران است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

زهرا حدادی

من زهرا حدادی هستم، فارغ‌التحصیل ارشد تجارت الکترونیک. به نوشتن و خواندن اطلاعات حوزه کامپیوتر و فناوری و شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مندم؛ و از اینکه می‌تونم تجربیات و دانش خودم رو با دیگران به اشتراک بذارم لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا