تلگرام

ترفند مخفی افزایش سکه های همستر (تست شده و امن)

ترفند مخفی افزایش سکه های همستر راهی میانبر برای کسب توکن های بیشتر در این بازی هیجان انگیز است. همستر کامبت، بازی محبوب استخراج ارز دیجیتال، به بازیکنان امکان می دهد تا با جمع آوری سکه، به ثروت برسند. در حالی که روش های متعددی برای کسب سکه در بازی وجود دارد، برخی از ترفندهای مخفی وجود دارد که می تواند به شما در افزایش قابل توجه درآمدتان کمک کند. در ادامه به این ترفندها می پردازیم.

ترفند مخفی افزایش سکه های همستر

1. افزایش سکه های همستر با تغییر تاریخ و زمان دستگاه!

یک ترفند مخفی افزایش سکه های همستر استفاده از یک اشکال در بازی است که با تغییر تاریخ و زمان دستگاه شما قابل اجرا است. برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به تنظیمات گوشی خود بروید و حالت تنظیم تاریخ و زمان را از خودکار به دستی تغییر دهید.
  2. تاریخ را به جای سال 2024، به سال 2034 تغییر دهید.
  3. سپس ساعت دستگاه خود را تنظیم کنید.
  4. بعد از انجام این تغییرات، بازی همستر را اجرا کنید.
  5. با ورود مجدد به بازی، خواهید دید که تعداد سکه های شما به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

توجه: استفاده از این ترفند ممکن است در بلندمدت مشکلاتی برای حسابتان در بازی ایجاد کند. به همین دلیل، توصیه می شود که از این روش به طور مکرر و مداوم استفاده نکنید.

خرید رفرال همستر کامبت به ساده‌ترین شکل با کمترین قیمت
خرید رفرال همستر کامبت

2. اکانت های چندگانه ایجاد کنید!

یکی از ترفندهای جالب و کمتر شناخته شده برای جمع آوری سکه بیشتر در بازی همستر، استفاده از اکانت های تلگرام مجزا است. بازی همستر دائما از شما می خواهد که دوستان خود را به بازی دعوت کنید؛ اما دایره مخاطبان شما برای دعوت محدود است. راه حل این مشکل استفاده از سیم کارت های دوم یا سوم و ایجاد اکانت های تلگرام مجزا برای آنهاست. با این روش می توانید لینک های دعوت بیشتری برای به اشتراک گذاشتن با افراد جدید داشته باشید. در نتیجه سکه بیشتری از طریق دعوت دوستان جدید بدست آورید. نحوه انجام این کار به صورت زیر است.

  1. اگر سیم کارت دوم یا سومی دارید که قبلا با آن وارد تلگرام شده اید، اکانت تلگرام آن شماره را حذف کنید. (توجه: با حذف اکانت تلگرام، تمام اطلاعاتتان در آن حساب پاک خواهد شد.)
  2. تلگرام را دوباره روی گوشی خود نصب کرده و با شماره دوم یا سوم خود وارد شوید.
  3. به بازی همستر بروید و با اکانت جدید خود وارد بازی شوید.
  4. لینک دعوت جدید خود را به اشتراک بگذارید و سکه دریافت نمایید.

این کار را میتوانید برای هر اکانت 3 مرتبه تکرار کنید.

3. خرید شماره مجازی ترفندی مخفی برای افزایش سکه‌های همستر!

درست است که دعوت دوستان به Hamster راهی عالی برای کسب سکه بیشتر است؛ اما برای کسانی که به شماره دوم دسترسی ندارند چه راهکاری وجود دارد؟ نگران نباشید، راه حلی وجود دارد! با خرید شماره مجازی تلگرام می‌توانید به راحتی در بازی ثبت نام کرده و سکه جمع آوری کنید.

خرید شماره مجازی تلگرام برای بازی های تپ تو ارن
خرید شماره مجازی تلگرام

در این روش، شما با تهیه یک شماره مجازی، از آن برای دریافت لینک دعوت و ثبت نام در Hamster استفاده می‌کنید. به این ترتیب، بدون نیاز به شماره شخصی خود، می‌توانید از مزایای دعوت دوستان بهره‌مند شوید. مزیت دیگر استفاده از شماره مجازی، امنیت آن است. با استفاده از شماره‌ای مجزا برای Hamster، حریم خصوصی خود را حفظ کرده و از خطرات احتمالی مانند هک شدن اطلاعات شخصی خود در امان خواهید بود.

خرید شماره مجازی ترفندی مخفی برای افزایش سکه‌های همستر!

4. ارتقا تا لول 10: راز افزایش سکه در Hamster که همه از آن بی‌خبرند!

در Hamster، جمع‌آوری سکه با استفاده از کارت‌های Daily Combo یکی از راه‌های محبوب برای افزایش سکه است؛ اما آیا می‌دانستید که ارتقای کارت‌ها تا لول‌های بالا همیشه به نفع شما نیست؟ یک ترفند مخفی افزایش سکه های همستر این است که فقط کارت‌هایتان را تا لول 10 ارتقا دهید!

شاید تعجب کنید؛ اما ارتقای کارت‌ها تا سطوح بالاتر، لزوما به معنای سود بیشتر نیست. در واقع، این کار می‌تواند پول زیادی را از شما هدر دهد. زیرا با افزایش سطح کارت‌ها، هزینه ارتقای آنها نیز به طور تصاعدی افزایش می‌یابد. در حالی که افزایش سکه‌ای که از هر کارت دریافت می‌کنید، به همان نسبت بالا نمی‌رود.

راز افزایش سکه در Hamster که همه از آن بی‌خبرند!

بنابراین تمرکز خود را بر ارتقای کارت‌ها تا لول 10 بگذارید، جایی که نسبت افزایش سکه به هزینه ارتقا بهینه است. پس از رسیدن به لول 10، ارتقای بیشتر کارت‌ها فقط بازده کمی خواهد داشت. به یاد داشته باشید که فقط کارت‌هایی را که ارزش ارتقا دارند، ارتقا دهید. همه کارت‌ها به طور یکسان سودآور نیستند. روی کارت‌هایی تمرکز کنید که بیشترین سکه را به شما می‌دهند و از هدر رفتن منابع خود برای کارت‌های ضعیف‌تر خودداری نمایید. با استفاده از این ترفند ساده، می‌توانید سکه‌های Hamster خود را به طور کارآمدتر جمع‌آوری کرده و به ثروت بیشتری در بازی دست یابید.

آنچه از ترفند مخفی افزایش سکه های همستر آموختیم!

به طور کلی میتوانیم بگوییم که همستر یک بازی جذاب در پلتفرم تلگرام است که در ازای کلیک بر صفحه گوشی به کاربران خود سکه می دهد. در این بازی علاوه بر روش های مانند کد مورس، کارت های روزانه و افزایش پرافیت روش های دیگری نیز برای افزایش سکه وجود دارد. در این مقاله 4 ترفند مخفی افزایش سکه های همستر که شامل تغییر تاریخ و ساعت، ایجاد اکانت با سیم کارت های دیگر، خرید شماره مجازی و ارتقا تا لول 10 کارت ها بود را بررسی کردیم.

سوالات شما در مورد راه های افزایش سکه های همستر

1. آیا ترفندهای مخفی افزایش سکه همستر تقلب محسوب می‌شود؟

تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر غیرقانونی بودن یا مغایرت این ترفندها با قوانین Hamster ارائه نشده است. با این حال، همیشه توصیه می‌شود که قبل از استفاده از هرگونه ترفند، قوانین بازی را به دقت مطالعه کنید.

2. آیا ترفندهای مخفی همستر برای همه بازیکنان کار می‌کنند؟

بله، این ترفندها برای همه بازیکنان Hamster، صرف نظر از سطح یا تجربه آنها قابل استفاده است.

3. بهترین ترفند افزایش سکه همستر کدام است؟

بهترین نتیجه زمانی حاصل می‌شود که از ترکیبی از این ترفندها به همراه سایر روش‌های کسب سکه در بازی مانند دعوت دوستان، شرکت در مسابقات و یافتن کدهای مخفی استفاده کنید.

4. آیا استفاده از شماره مجازی برای افزایش سکه امن است؟

تا زمانی که از یک ارائه دهنده شماره مجازی معتبر استفاده کنید، استفاده از شماره مجازی برای افزایش سکه در Hamster امن است. با این حال، همیشه اقدامات احتیاطی لازم را برای محافظت از اطلاعات شخصی خود انجام دهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آنا سلطانپور

به نوشتن در حوزه های مختلف از جمله تکنولوژی علاقه دارم و سعی می‌کنم مطالب جذابی را با دیگران به اشتراک بگذارم . برای من وبلاگ نویسی یک فرصت برای ایجاد ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های خودم با دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا