اینستاگرام

چگونگی ساخت استیکر از چهره خود

با افزایش روز افزون کاربران شبکه های اجتماعی ما تصمیم گرفتیم موضوعی را آموزش دهیم که بسیار کاربردی و جذاب است. این آموزش در این مقاله درباره چگونه از چهره خود استیکر بسازیم می باشد. شما در این بخش آموزش ساخت استیکر از چهره خودتان را یاد می گیرید.

از آنجایی که استفاده از اپلیکیشن هایی مانند تلگرام، اینستاگرام و… بسیار رایج است. شاید شما دوست داشته باشید در آن ها کارهای خلاقانه ای انجام دهید.

علاوه بر این شاید گاهی با دیدن استیکر های مختلف در استوری های اینستاگرام از خود پرسیده باشید چگونه ایموجی خود را بسازیم؟ ساخت استیکر چهره چگونه است؟ ما در این مقاله قصد داریم به تمام سوال های شما دراین خصوص پاسخ بدهیم. با ما همراه شوید. اگر دوست دارید در این بخش بدانید که چگونه استیکر خود را بسازیم با گروه فالووران همراه باشید.

آموزش ویدئویی ساخت استیکر با چهره خود

با اضافه شدن قابلیت های جدید در شبکه های اجتماعی، کاربران علاقه بیشتری به یادگیری امکانات موجود در اپلیکیشن ها را پیدا کرده اند.

یکی از این قابلیت ها ساخت استیکر چهره خود است. بنابراین قصد داریم در این مقاله راه های ساخت استیکر با چهره خود را به شما آموزش دهیم. اگر علاقه مندید که با این قابلیت جذاب به طور کامل آشنا شوید تا انتهای مقاله با ما باشید. در ویدیو بالا می توان چگونه از چهره خود استیکر بسازیم را یاد گرفت.

قبل از اینکه آموزش ساخت استیکر را شروع کنیم میخواهیم کمی در مورد آن ها صحبت کنیم. به طور کلی استیکر ها به سه حالت ایموجی، میموجی و انیموجی وجود دارند. در این مطلب آموزش ساخت انواع استیکرها را به آسانی به شما خواهیم گفت.

ساخت ایموجی چهره !!

ایموجی همان استیکرهای ساده ای هستند که هم نمونه هایی از آن وجود دارد و هم میتوان ساخت. در فناوری میموجی میتوانید یک آواتار سه ‌بعدی به همراه صدا از خود بسازید. (این فناوری در گوشی های آیفون که دارای سیستم عامل نسخه 13 هستند قابل اجرا میباشد).

انیموجی ها نیز مانند میموجی هستند با این تفاوت که جزئیات بیشتری را شامل میشوند. اگر شما از نسل های جدید گوشی های آیفون استفاده میکنید میتوانید استیکرهای خیلی حرفه ای بسازید. اما در صورتیکه شما کاربر اندروید هستید میتوانید از شبیه این تکنولوژی استفاده کنید.

اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم ایموجی ها همان استیکرهای ساده کیبورد گوشی هستند. به راحتی امکان ایجاد مموجی از چهره اشخاص مشهور را دارید. و انیموجی ها نیز استیکر از سر موجودات دیگری مانند حیوانات هستند. در واقع استیکر چهره بنام ممجوی می باشد.

 

آموزش ساخت ایموجی چهره

 

ساخت ایموجی چهره چگونه است؟

در سال 2017 اپل یک قابلیتی بنام Animoji اضافه کرد که از سیستم دوربین Face ID اپل استفاده نموده تا شخصیت های ایموجی های محبوب را بر روی صورت تان ترسیم نمایید، به طوری که به نظر می رسد حالات چهره تان را در یک ضبط بدون توقف تقلید می کند. همچنین این شرکت سال 2018 ویژگی جدیدی را قرار داده بنام Memoji که در واقع مموجی به شما این قابلیت را می دهند تا آواتاری ایجاد کنید که حرکات صورت شما را مانند Animoji ردیابی کند، اما آنها به جای شکلک های قلب یا شکلک روبات، شبیه شما هستند. در واقع این ساخت ایموجی چهره تان می باشد.

 

آموزش ساخت Memoji چهره

 

Memoji چیست؟

Memoji انیموجی های شخصی سازی شده ای هستند. این اساساً نسخه اپل از Bitmoji اسنپ چت یا Emoji AR سامسونگ می باشد.

این انیموجی‌ها می‌توانند دقیقاً شبیه شما باشند (یا نسخه‌ای از شما با پوست زرد، موهای آبی، موهاوک، نان مردانه، یا کلاه گاوچران).

همانطور که Memoji خود را مطابق با چهره تان تنظیم می کنید، چه تغییر شکل سر، ابرو یا رنگ چشم، تغییر Memoji را در زمان واقعی از طریق ابزار داخلی Memoji Builder Message مشاهده خواهید کرد. ساخت ایموجی چهره به راحتی از این روش ها امکان پذیر است.

پیشنهاد می شود برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام و ورود به اکسپلور، از خرید تیک آبی اینستاگرام استفاده کنید. تا تعاملات بین فالووران شما بیشتر باشد و از اینستاگرام خود کسب درآمد کنید.

چگونه با کیبورد Gboard از چهره خود استیکر بسازیم؟

برای این کار میتوانید کیبورد گوگل که Gboard‎ نام دارد را بر روی گوشی خود نصب نمایید.

علاوه بر اینکه میتوانید از استیکرهای جدید این کیبورد استفاده کنید، با استفاده از قابلیت Emoji Minis میتوانید تصویر خود را اسکن کرده و استیکر مورد نظر را بسازید. همچنین میتوانید از امکانات دیگر این صفحه کلید پیشرفته استفاده نمایید.

چگونه با کیبورد Gboard از چهره خود استیکر بسازیم؟

امکانات Gboard:

اگر در هنگام تایپ با این صفحه کلید نیاز به سرچ موضوعی داشتید با زدن روی آیکون گوگل میتوانید بدون نیاز به باز کردن مرورگر موضوع هدف خود را سرچ کنید. همچنین این کیبورد قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار را نیز داراست. امکان اصلاحات نگارشی مانند نیم فاصله نیز در این کیبورد وجود دارد.

چگونه استیکر خود را بسازیم؟

در این بخش به یاد میگیرم که چگونه ساخت استیکر خودم را انجام دهم.

ما به شما خواهیم گفت چگونه به کمک اپلیکیشن های مختلف استیکر خود را بسازید. به دلیل استقبال زیاد از این قابلیت باعث شد که توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایلی به این فکر بیفتند. که برنامه های مشابه ای در این زمینه بسازند.

ناگفته نماند که این قابلیت در گوشی های آیفون x و سامسونگ گلکسی اس 9 وجود داشته است. اما به دلیل اینکه این قابلیت در دسترس همه قرار نداشت. اقدام به تولید اپلیکیشن های ساخت چهره کردند. تا همه افراد با نصب این اپلیکیشن ها بر روی گوشی خود بتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن های زیادی در این خصوص وجود دارد. بنابراین اپلیکیشن های معرفی شده در این مقاله منتخب می باشند. در واقع ما سعی کرده ایم اپلیکیشن هایی را معرفی کنیم که عملکرد ساده تری دارند و کار کردن با آنها راحت تر است. به راحتی می توانم با برنامه های زیر ساخت استیکر خودم را انجام دهم.

اپلیکیشن Face Cam:

از اپلیکیشن هایی که به تازگی معروف شده است و برای ساخت ایموجی چهره به کار میرود میتوان به face cam اشاره نمود.

اما یک تفاوت اساسی با برنامه دیگر دارد و آن تفاوت این است که صفر تا صد استیکر را خود شما طراحی میکنید. در انتها دوربین باز شده و حالت چهره شما روی استیکر اعمال میشود (خنده، اخم و…).

برنامه Face Cam هم در نسخه اندروید و هم در نسخه iOS موجود است.

ساخت استیکر چهره با اپلیکیشن Face Cam

 

این اپلیکیشن به شما اجازه میدهد صفر تا صد استیکر را خودتان بسازید و جزئیات زیادی را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید هرچیزی که دوست دارید ساخته و استفاده کنید. بعد از ساخته شدن میتوانید آن را روی صورت خود مشاهده کنید.

از گالری تصاویر خود نیز میتوانید عکسی را برای ساخت استیکر انتخاب کنید و یا حتی به استیکر ساخته شده رنگ خاصی بدهید.

اگر از نسخه پولی آن استفاده نمایید میتوانید از امکانات بیشتر این اپلیکیشن استفاده کنید.

اپلیکیشن bitmoji:

این برنامه هم دارای نسخه اندروید است و هم ios. پس با نصب اپ bitmoji به راحتی میتوانید استیکر دلخواه خود را بسازید.

ما تصمیم گرفتیم این اپلیکیشن را برای شما به طور کامل توضیح دهیم. زمانی که شما این برنامه را باز میکنید دو گزینه پیش رو دارید.

آموزش ساخت استیکر از چهره با BITMOJ

گزینه ای بنام continue with snapchat: که اگر از قبل اکانت اسنپ چت داشته باشید می توانید با آن وارد این برنامه شده و بر روی log in کلیک نمایید و ابزار به شما این امکان را می دهد تا متصل شده و استیکرهای ایجاد شده را در اسنپ چت به استیکرهای تان بیافزایید.

حالا میتوانید از قابلیت های جذاب bitmoji بهره مند شوید. اکنون میخواهیم کار با این برنامه را به صورت مجزا و از طریق ثبت ایمیل آموزش دهیم.

آموزش ساخت استیکر با اپلیکیشن bitmoji:

در بخش اول روی Sign up کلیک کنید. در این قسمت از شما روز، ماه و سال تولد را خواهد پرسید که باید آن را به صورت میلادی وارد نمایید. شاید اگر سن خود را زیر 18 قرار دهید مشکلی در اجرا پیدا شود.

 آموزش ساخت انواع استیکرها

حالا عددی را به عنوان تاریخ تولد گذاشته ایم، در مرحله بعد از شما ایمیل و پسورد سوال میشود. (سعی کنید پسوردی قوی شامل اعداد و حروف قرار دهید).

چگونه از چهره خود استیکر بسازیم

در قسمت بعد از شما جنسیت را می پرسد که باید روی یکی از اشکال کلیک نمایید.

آموزش ساخت استیکر از چهره خودتان

بعد از تایید جنسیت از شما می پرسد که می خواهید با دوربین تان تصویر را آنالیز نموده و سپس استیکر شما ایجاد شود؟ (بعد از آنالیز چهره  میتوانید ظاهر خود را نیز تغییر دهید).

آموزش ساخت استیکر از صورت خودتان

ما برای اینکه بتوانیم استیکر را صفر تا صد خود طراحی کنیم برروی گزینه skip کلیک کرده ایم. حالا روی continue بزنید تا دوربین جلوی تان باز شود و سلفی تان را بگیرید. به راحتی تغییرات را می توانید مشاهده نمایید.

آموزش ایجاد استیکر از چهره خودتان

در این قسمت میتوانید رنگ پوست، حالت چشم، رنگ مو، نوع لباس و… را تغییر داده و یک استیکر دلخواه برای خود بسازید.

در بخش پایینی امکان تغییر همه موارد وجود دارد. و با لمس هر قسمت میتوانید به راحتی  اجزا را عوض کنید.

آموزش ساخت استیکر از چهره خودتان

برای درک بهتر تمامی اجزا را تغییر داده ایم و بر روی save Avatar کلیک می کنیم تا استیکری که ساخته ایم save شود.

مراحل ساخت استیکر به پایان رسید و ما متوجه شدیم چگونه از چهره خود با bitmoji استیکر بسازیم. از این مرحله به بعد نحوه اشتراک گذاری را شرح میدهیم.

چطور از چهره خود استیکر بسازیم

در اینجا از شما میخواهد اجازه اپدیت به برنامه دهید، پس بر روی Turn on کلیک کنید.

چگونه از چهره خود استیکر بسازیم

 

اضافه کردن استیکر به کیبورد گوشی های آیفون در برنامه bitmoji

دقت داشته باشید که اگر گوشی شما اندرویدی است این استیکرها خیلی راحت به کیبورد شما اضافه خواهند شد. این مراحل که کمی بیشتر است در گوشی هایی با سیستم عامل های ios اتفاق می افتد.

همانند عکس بالا به تنظیمات بروید. (در قسمت پایین همان صفحه گزینه Open setting وجود دارد. که شما را مستقیم به صفحه مربوطه راهنمایی میکند).

بعد از باز شدن صفحه تنظیمات روی keyword کلیک کنید. سپس تیک Allow Full Access را فعال نمایید. کار به اتمام رسیده و استیکر به کیبورد افزوده می شود.

Don’t miss get Free Instagram IGTV Views

اپلیکیشن MojiPop:

حتما عکس های کارتونی را مشاهده کرده اید، این کار با برنامه MojiPop امکان پذیر است. استیکرهای زیادی در این برنامه وجود دارد که تعدادی از آن ها متحرک هستند و میتوانید با یک جستجوی سریع آن ها را پیدا کنید. با این ابزار به راحتی قابلیت ساخت Sticker از چهره خودتان را یاد می گیرید.

این برنامه امکانات پیشرفته تری را در نسخه پولی خود ارائه میکند.

ساخت استیکر چهره با اپلیکیشن MojiPop

شما به آسانی می توانید استیکر مخصوص تان را بسازید و در این شبکه اجتماعی انتشار دهید. (این برنامه همچنین دارای یک کیبورد اختصاصی است که با استفاده از آن میتوان تغییراتی روی استیکرها اعمال کرد).

البته اپلیکیشن های دیگری نیز برای ساخت تصاویر کارتونی وجود دارند که در ادامه یکی دیگر از آن ها را معرفی میکنیم.

 اپلیکیشن mirror:

این برنامه نیز از اپلیکیشن های استیکر کارتونی میباشد که برای گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و iOS قابل استفاده است. بعد از ساخت استیکر آن را در قالب یک عکس به شما ارائه میدهد.

آموزش ساخت Sticker از چهره

این برنامه به شما اجازه میدهد تا انیموجی و مموجی های متنوع و خنده دار بسازید. بعد از ساخت نیز میتوانید آنها را به راحتی از طریق چت ارسال نمایید.

این برنامه از لحاظ کارایی و قابلیت ها تفاوتی با بقیه اپلیکیشن ها ندارد. اما ما برای اینکه حق انتخاب شما را بالا ببریم آن را معرفی نمودیم. در این صورت کاملا می دانیم که چگونه از چهره خود استیکر بسازیم.

طریقه اضافه کردن استیکرها به استوری اینستاگرام

اگر از استوری کردن پست ها لذت می برید، به راحتی می توانید استوری های تان را با استیکرها خلاقانه تر نمایید.

شما به راحتی با برنامه bitmoji که در بخش بالا خدمتتان عرض کردیم، بعد از افزودن آن به کیبورد خود در استوری های اینستا از آنها استفاده نمایید. می توانید قابلیت افزودن آن را به کیبورد تان در استوری ها دارا هستید. (شما با کیبورد مخصوص این برنامه میتوانید استیکرهای دلخواه را اضافه کنید).

برای اضافه کردن استیکرهای متحرک یا GIF به استوری اینستاگرام به مقاله ما مراجعه کنید.

اگر به استوری ها علاقه دارید و می خواهید در این زمینه علم خود را بالا ببرید، با چند ترفند ساده می توانید استوری های دیگران را ذخیره نمایید. برای اطلاع از این موضوع حتما مقاله دانلود کردن استوری و پست اینستاگرام را مطالعه بفرمایید.

ساخت استیکر برای تلگرام 

برای کار با این ربات در ابتدا stickers@ را جستجو کرده و آن را پیدا کنید. سپس گزینه اول که /newpack هست را انتخاب کنید.

یک نام برای پک استیکر خود برگزینید. بعد از آن ربات از شما میخواهد تصویری را با فرمت png وارد صفحه کنید. (اندازه حداقل یک ضلع تصویر باید 512 باشد). بعد از آن میتوانید مشخص کنید تصویر شما جایگزین چه ایموجی شود؟

روشی که برای هر عکسی استفاده می شود تا پک شما آماده شود، به راحتی بر روی گزینه /publish بزنید تا استیکرهای تان آماده و ساخته شوند، حالا ربات از شما میخواهد یک نام منحصر به فرد برای آن انتخاب کنید. تا بتوانید این استیکر ها را به دوستان خود معرفی نمایید.

آموزش ساخت استیکرها

ساخت استیکر برای واتس آپ

شما میتوانید برنامه Wemoji را نصب و فعال نمایید. سپس گزینه Create Sticker را بزنید. حال یک تصویر برای تبدیل به استیک انتخاب نمایید. حتی میتوانید همان لحظه از خود عکس بگیرید. (میتوانید عکس را برش هم بزنید)

سپس میتوانید آن را سیو نمایید. (امکان اضافه کردن متن و… نیز وجود دارد)

در انتها نیز یک نام برای پکیج خود انتخاب کرده و آن را در واتس آپ ذخیره و اشتراک گذاری نمایید.

کلام آخر

آموزش چگونه از چهره خود استیکر بسازیم به پایان رسید. از این پس شما میتوانید به راحتی هر استیکری را که میخواهید بسازید. و در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید. بنابراین لازم است که یاد بگیرید چطور استیکر چهره خودتان را بسازید.

در این مقاله به طور جامع و کلی به نحوه ساخت استیکر از چهره خود پرداختیم. سعی شد که درباره انواع مختلف استیکر ها از جمله کارتونی و شخصیتی در شبکه های اجتماعی مختلف مانند تلگرام، اینستاگرام، واتساپ توضیحاتی را ارائه دهیم.

در صورت داشتن هر نوع سوال یا مشکلی می توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید. امید داریم که این مقاله به شما کمک زیادی کرده باشید و استیکرهای جذاب چهره تان را بسازید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

4 دیدگاه

  1. سلام. من با برنامه bitmoji استیکر رو ساختم. ولی وقتی به اشتراک میزارم به حالت عکسه. یعنی پشتش یک صفحه سفید قرار دارد. چه کنم که حالت استیکر بشه ؟ یعنی بک گراند سفید نداشته باشه و مثلا با فرمت png باشه؟

    1. سلام دوست عزیز خودتون باید یک تصویر بدون پس زمینه به برنامه بدید تا بتونه بدون بک گراند ذخیرش کنه. برنامه هایی هستند که بک گراند رو از بین میبرند و بعد از اون میتونید از برنامه bitmoji به سادگی استفاده کنید

      1. سلام چطور میشه یه شخصیت جدید با دوربین جلو ایجاد کرد وقتی قبلا اسکیپ کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا