اینستاگرام

معرفی ۶ تا از بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام

ویرایش تصاویر برای استفاده در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای اینفلوئنسرها و ادمین‌های اینستاگرام باشد. برنامه کاور هایلایت اینستاگرام، یک برنامه کاربردی است که به کاربران اینستاگرام امکان می‌دهد تا تصاویر ثابتی را به عنوان کاور برای دسته‌بندی‌های مختلف خود در صفحه‌ی هایلایت خود استفاده کنند. با استفاده از این برنامه‌ها، شما می‌توانند کاورهای مناسبی برای دسته‌بندی هایلایت مطالب خود بسازید تا صفحه هایلایت‌تان شخصی‌سازی شده و جذاب‌تر شود. بنابراین ما بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام را معرفی می‌کنیم تا جذاب‌ترین کاور هایلایت را برای پست‌های اینستاگرام خود ایجاد کرده و فالوورهای بیشتری جذب کنید.

معرفی بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام

همانطور که گفتیم برای ایجاد یک کاور جذاب و شخصی برای صفحه هایلایت، می‌توانید از برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام استفاده کنید. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از طرح‌های زیبا، نوشته‌های متنوع و فیلترهای خاص، کاورهای شخصی و منحصر به‌فردی را برای هر دسته از مطالب خود در صفحه هایلایت استوری‌ها بسازند.

مقاله پست یا استوری اینستاگرام | کدامیک بهتر است؟ اطلاعات مفیدی در این باره در اختیار شما خواهد گذاشت.

 

از دیگر قابلیت‌های بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام می‌‌توانیم به طراحی کاور سفارشی، افزودن تصاویر شخصی، انتخاب از بین فیلترهای مختلف، اضافه کردن متن و غیره اشاره کنیم. همچنین، این برنامه به کاربران امکان می‌دهد که کاورهای خود را ویرایش، حذف و یا جایگزین کنند.

از جمله مزیت‌های استفاده از برنامه کاور هایلایت، ایجاد فضایی هماهنگ و نظم در صفحه هایلایت است. با استفاده از کاورهای مناسب، می‌توانید دسته‌بندی مطالب خود را به صورت زیبا و جذاب نشان دهید و این باعث می‌شود که صفحه هایلایت شما جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر به نظر برسد.

در ادامه ۶ مورد از بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام را معرفی می‌کنیم.

مقاله درست کردن هایلایت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

1.      Canva، معروف‌ترین ابزار طراحی برای همه سیستم‌عامل‌ها

Canva یکی از گزینه‌های محبوب برای طراحی کاور هایلایت است. مهم‌ترین مزیت آن وجود تعداد زیادی از قالب‌های طراحی آماده است. چندین قالب آماده برای کاورهای هایلایت اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید از این قالب‌هایی از پیش طراحی شده برای استوری‌ها و پست‌های اینستاگرام نیز استفاده کنید.

این برنامه رایگان بر روی مرورگرهای وب، گوشی‌های اندرویدی و iOS موجود است. استفاده از Canva کار بسیار آسانیست زیرا تنها کاری که لازم است کلیک کردن، کشیدن و رها کردن عناصر روی تصویر است.

Canva از بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام

۲. برنامه Story Highlight Cover Maker برای اندروید

برنامه Story Highlight Cover Maker مناسب برای ساخت و طراحی کاورهای چشم‌نواز برای هایلایت اینستاگرام است که کاربران اندروید می‌توانند از این ابزار بهره ببرند.. این برنامه همچنین می‌تواند برای دانلود برخی از محتوای خارق‌العاده کاورهای هایلایت استفاده شود. علاوه بر عملکردهای ذکر شده، می‌توانید از آن به عنوان برنامه‌ریز فید اینستاگرام خود استفاده کنید.

مزایای بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام

۳. Storylight از بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام برای iOS

StoryLight اپلیکیشنی است که در آن می‌توانید یک کاور هایلایت رایگان برای اینستاگرام خود ایجاد کنید. نقطه قوت این برنامه سفارشی‌سازی آسان آن است. سازنده کاور StoryLight به شما امکان می‌دهد همه قالب‌ها را به راحتی سفارشی کنید. همانطور که از نامش مشخص است این اپلیکیشن به‌طور تخصصی به منظور طراحی کاور هایلایت ایجاد شده است.

Storylight را می‌توانید در دستگاه‌های iOS استفاده کنید.

زیبایی‌شناختی بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام

۴. Adobe Spark از بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام

Adobe Spark یکی از معروف‌ترین ویرایشگرهای تصویر در بین بهترین برنامه‌‌های ساخت کاور هایلایت اینستاگرام است. این برنامه در هر مرورگر وب و همچنین برای iOS و اندروید در دسترس است. این ابزار مجموعه گسترده‌ای از قالب‌ها را ارائه می‌دهد که می‌توانید با توجه به حوزه کاری خود، آن را فیلتر کنید. فراتر از آن، می‌توانید کاوری با مشخصات ایده‌آل برای نوع پستی که می‌خواهید ایجاد کنید.

۵. اپلیکیشن Blip

هایلایت‌ساز Blip یکی از بهترین برنامه‌های ساخت کاور هایلایت اینستاگرام برای افرادی است که می‌خواهند یک پروفایل چشم‌نواز و گیرا در اینستاگرام ایجاد کنند. شما به بسیاری از نمادهای منحصر به‌فرد مانند استیکرها، شهرها و اشیاء برای انتخاب دسترسی دارید. علاوه‌بر این، می‌توانید کاورها را به صورت مربع ذخیره کرده و مستقیماً به حساب اینستاگرام خود وارد کنید. همچنین، می‌توانید با استفاده از طرح‌های موجود، تم‌ها، رنگ‌ها و فونت‌های فانتزی کاورهای فوق‌العاده ایجاد کنید.

بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام

۶. اپلیکیشن Desygner

برای تکمیل لیست بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام، به معرفی ابزار Desygner می‌پردازیم که یکی از ساده‌ترین برنامه‌ها برای استفاده است. این برنامه را می‌توانید در مرورگر و همچنین دستگاه‌های تلفن همراه استفاده کنید. Desygner قالب‌های آماده مختلف را به شما ارائه می‌دهند تا بتوانید بدون دردسر زیاد پست‌های خود را برای هر شبکه اجتماعی ایجاد کنید.

درست مانند بسیاری از برنامه‌های دیگر، کتابخانه رایگان خود را از تصاویر موجود و عناصری که می‌توانید در آثار خود استفاده کنید، به شما ارائه می‌کند.

Desygner یکی از بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام

کاربرد برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام

همانطور که می‌دانید کاورهای هایلایت اینستاگرام در بالای پروفایل اینستاگرام شما قرار دارند شود تا تصویر واضح‌تری از آنچه برند شما عرضه می‌کند به مخاطب ارائه دهد. می‌توانید از آن‌ها برای داشتن ثبات زیبایی شناختی در هویت برند، سازماندهی و برجسته کردن محتوای خود، نشان دادن خلاقیت و حرفه‌ای بودن، سازماندهی و مرتب‌سازی و غیره استفاده کنید.

از بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام، برای بهبود ظاهر صفحه هایلایت در اینستاگرام استفاده کنید. با استفاده از این برنامه‌ها، می‌توانید کاورهای مناسبی را برای دسته‌بندی مطالب خود در صفحه‌ هایلایت ایجاد کنید.

اصلی‌ترین کاربرد برنامه کاور هایلایت اینستاگرام، ایجاد یک صفحه هایلایت جذاب و شخصی است. با استفاده از این برنامه، می‌توانید با ساخت کاورهای شخصی و منحصر به‌فردی برای هایلایت اینستاگرام خود، پیج خود را به یک صفحه نمایش جذاب تبدیل کنید. همچنین، با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند فضایی هماهنگ و نظم در صفحه هایلایت خود ایجاد کنند.

بنابراین مزایا و کاربردهای برنامه‌های ساخت کاور هایلایت اینستاگرام به شرح زیر هستند:

  • مرتب‌سازی و دسته‌بندی استوری‌های اینستاگرام بر اساس تم‌های مختلف
  • ارتقای زیبایی‌شناسی پروفایل اینستاگرام
  • ایجاد فضایی هماهنگ و نظم در صفحه هایلایت
  • ایجاد ثبات زیبایی‌شناختی در هویت برند
  • سفارشی‌سازی کاورهای هایلایت اینستاگرام

به طور کلی، کاربرد برنامه کاور هایلایت اینستاگرام، ارائه یک صفحه هایلایت جذاب برای نمایش دسته‌بندی مطالب به کاربران اینستاگرام است.

آنچه از بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام آموختیم

همه از قدرت رسانه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام آگاه هستیم. برای تأثیر بهتر بر مخاطبان آنلاین، داشتن یک کاور هایلایت زیبا در برداشت اول از پروفایل اینستاگرام شما بسیار مهم است. بدون وجود کاور هایلایت برای اینستاگرام، حساب شما ممکن است نامنظم به نظر برسد زیرا هیچ الگوی ثابتی برای آن‌ها وجود نخواهد داشت. وجود کاورهای هایلایت اینستاگرام ظاهری شیک و حرفه‌ای به صفحه شما می‌بخشد و بیننده را روی پروفایل متمرکز می‌کند. علاوه‌بر این، ممکن است منجر به افزایش تعداد فالوورهای کلی نیز شود.

برنامه‌های متعددی برای ساخت کاور هایلایت اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها بدون مهارت خاصی کارهای فوق‌العاده‌ای را انجام دهید. در این مقاله شش مورد از بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام را معرفی کردیم. اکنون که برخی از بهترین برنامه‌های کاور هایلایت اینستاگرام را می‌شناسید که به شما امکان می‌دهند برای هایلایت اینستاگرام کاور بسازید، در نظرات به ما بگویید که کدام یک از نظر شما بهترین است؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا