تلگرام

تپ سواپ کی لیست میشه؟ بررسی تاریخ لیست شدن TapSwap

تپ سواپ یک بازی تلگرامی است که توسط صرافی غیر متمرکز TapSwap به بازار عرضه شده است. شما می‌توانید با بازی کردن و دعوت دوستانتان به این بازی، امتیاز کسب نمایید. اما سوال یازیکنان است که “تپ سواپ کی لیست میشه؟” در ادامه مقاله، تاریخ لیست شدن تپ سواپ را بررسی می‌کنیم.

خرید شماره مجازی تلگرام برای تپ کوین ها (بلوم، همستر، نات کوین و ...)
خرید شماره مجازی تلگرام

تاریخ لیست شدن تپ سواپ چه زمانیست؟

مهم ترین مورد در کسب درآمد از TapSwap، زمان لیست شدن آن است. تاکنون تاریخ راه اندازی و لیست شدن توکن تپ سواپ مشخص نشده است و هیچ اطلاعی از اینکه کی لیست میشود، در دسترس نیست. قبلا بارها از صفحه رسمی توییتر و تلگرام این پلتفرم، تاریخ لیست شدن TapSwap مشخص شد ولی دوباره به تعویق افتاد و تا به امروز هیچ خبری در این باره وجود ندارد.

توکن تپ سواپ ابتدا قرار بود ۳۰ مه (۱۰ خرداد) راه‌اندازی شود. با این حال توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کردند که برای حذف ربات‌ها به زمان بیشتری نیاز دارند. آن‌ها پس از مدتی، در نهایت اعلام کردند که راه‌‌اندازی توکن خود را در ۱ جولای (۱۱ تیر) انجام خواهند داد اما این کار اتفاق نیفتاد.

توجه داشته باشید، به دلیل اینکه، هنوز تپ سواپ راه اندازی نشده و خبر دقیقی هم از تاریخ لیست شدن آن وجود ندارد؛ قیمت مشخصی هم نمی‌توان برای توکن‌های Tap این بازی مشخص کرد. پس اگر رباتی از تلگرام و یا برخی از سایت‌ها اقدام به قیمت‌گذاری کردند؛ معتبر نبوده و ممکن است برای کلاهبرداری باشد.

تاریخ لیست شدن تپ سواپ

آنچه در تاریخ لیست شدن تپ سواپ بررسی کردیم!

همانطور که اشاره کردیم، تپ سواپ یک روش نوین برای کسب درآمد در بازار ارز‌های دیجیتال می‌باشد. با اطلاع از زمان لیست شدن ارز TapSwap، شما می‌توانید توکن‌های تپ خود را در بلاکچین سولانا، با موارد ارزشمندتری مبادله کنید. هرچه امتیاز شما در بازی بالار باشد شانس شما برای یک شبه ثروتمند شدن بیشر است.

سوالات شما درباره زمان لیست شدن ارز دیجیتال تپ سواپ

تاریخ راه‌اندازی و لیست شدن توکن تپ سواپ چه زمانی است؟

تاکنون تاریخ راه اندازی و لیست شدن توکن تپ سواپ در تلگرام اعلام نشده است.

راه اندازی توکن‌های تپ سواپ به چه معناست؟

راه اندازی یعنی اینکه مقدار توکن‌ها، در بازار ارز دیجیتال مشخص شده و مبادله شوند. برای مبادله کردن، حتما از تاریخ لیست شدن تپ سواپ آگاه باشید.

قیمت توکن‌های tap در تپ سواپ چند است؟

به دلیل اینکه، هنوز تپ سواپ راه اندازی نشده و خبر دقیقی هم از تاریخ لیست شدن آن وجود ندارد؛ قیمت مشخصی هم نمی‌توان برای توکن‌های Tap این بازی مشخص کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آنا سلطانپور

به نوشتن در حوزه های مختلف از جمله تکنولوژی علاقه دارم و سعی می‌کنم مطالب جذابی را با دیگران به اشتراک بگذارم . برای من وبلاگ نویسی یک فرصت برای ایجاد ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های خودم با دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا