دیسکورد

برترین ربات های دیسکورد برای هر سرور

ربات های دیسکورد ابزاری حیاتی برای هر سرور هستند که هزاران ویژگی جدید به عملکردهای موسیقی، بازی‌ها،  نظرسنجی‌ها، جوایز و موارد دیگر شما اضافه می‌کنند! بااین‌وجود، با وجود ربات‌های مختلف سرور، تصمیم‌گیری برای افزودن ربات دیسکورد به سرور دشوار است. به همین دلیل ما لیستی از برترین انواع ربات دیسکورد را برای شما فراهم آورده‌ایم.

می‌توانید این ربات‌های خوب را در لیست آنلاین ربات مانند top.gg پیدا کنید یا برای یافتن آنها مستقیماً به وب‌سایت آنها بروید. سپس، می‌توانید ربات دیسکورد را با دعوت از آنها به سرور خود اضافه کنید.

استفاده از همه  این ربات‌ها رایگان است. اما برخی از آنها دارای ویژگی‌های قابل پرداخت برای ارتقا نیز هستند. اجازه دهید از ویژگی‌های جذاب هر یک از برترین ربات‌ها برای discord استفاده کنیم!

ربات دیسکورد چیست؟

ربات‌ها به‌سادگی برنامه‌های رایانه‌ای هستند. آنها برای انجام عملکردهای خاص به‌طور خودکار با انسان (و گاهی اوقات با ربات‌های دیگر) ارتباط برقرار می‌کنند.

وب‌‍سایتی که دارای یک پنجره چت مفید است، بلافاصله پیشنهاد شما را برای گفتگو در مورد محصول یا خدماتشان باز می‌کند. این یک ربات دیسکورد است.

ربات دیسکورد

 

چرا یک ربات دیسکورد ایجاد کنیم؟

این سوال برای بسیاری از افراد مطرح شده است که چرا باید ربات دیسکورد ایجاد کنیم ؟با ما همراه باشید تا به چاسخ این سوال برسید

امکان به اشتراک گذاشتن نکات، ایجاد فیلم، برگزاری رویدادهای زنده و آموزش هر آنچه که می‌دانید به دیگران در یک محیط امن و محدود در جامعه ارائه می‌شود. هنگامی که مردم بر این باورند که در حال به دست آوردن چیزی هستند که نمی‌توانند آن را در جای دیگری به دست آورند، به احتمال زیاد آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارند و در نتیجه هزینه بیشتری برای اطلاعاتی که دریافت می‌کنند می‌پردازند.

 

ربات های دیسکورد

ربات‌های Discord ساختن یک جامعه فعال و درگیر را آسان می‌کنند. از این پیام‌ها می‌توان برای خوش آمدگویی به اعضای جدید به سرور، کنترل تعاملات بین اعضا و ممنوعیت کاربران استفاده کرد.

همچنین شما می‌توانید از آنها برای اضافه کردن بازی‌ها، موسیقی و سایر اشکال محتوای سرگرمی به سرور خود استفاده کنید. هدف این است که آن را به یک تجربه لذت‌بخش‌تر برای بازیکنان خود تبدیل کنید.

“پیشنهاد ما:نحوه اضافه کردن دوستان در دیسکورد

بهترین ربات دیسکورد چه ربات هایی هستند؟

انواع ربات دیسکورد بسته به هدف، طراحی و نحوه استقرار می‌توانند مفید یا سردرگم کننده باشند.  ربات‌ها ویژگی‌های متنوع و مثبتی را در اختیار سرور شما قرار می‌دهند.

به‌عنوان‌مثال، ربات‌هایی وجود دارد که موسیقی پخش می‌کنند. ربات‌هایی که به درخواست شما memeهای سرگرم‌کننده ارائه می‌دهند. ربات‌هایی که آمار بازی شما را برای شما به ارمغان می‌آورند و …

حال قصد داریم بهترین ربات‌ها در این زمینه را به شما معرفی نماییم تا به سادگی از آنها استفاده نمایید.

1.   ربات MEE6

 ربات discord

MEE6 بهترین ربات دیسکورد تعدیل به شمار می‌رود. این ربات می‌تواند برای اسکن خودکار سرور شما از نظر نقض قوانین مانند ناسزا، اسپم، اسپویلر و لینک‌های خارجی استفاده شود. می‌توانید ربات MEE6 را به‌گونه‌ای پیکربندی کنید که کاربر پس از مرتکب شدن تعداد مشخصی از تخلفات در مدت‌زمان مشخص، بی‌صدا، اخراج از سرور یا به‌صورت دائمی ممنوع شود.

علاوه بر تعدیل، از MEE6 می‌توان برای پخش موسیقی در سرورها و تعیین سطح کاربران استفاده کرد. دسترسی کاربران با سطح بالای مشارکت در سرور،  با نسخه پیشرفته‌تر ربات MEE6 به نقش‌های اختصاصی سرور باز می‌شود.

نسخه پیشرفته این ربات همچنین شامل یک بنر بدون تبلیغات برای کاربران سطح‌بندی شده شما، یک پلاگین مسابقه موسیقی، ضبط صدا و قابلیت ادغام با چندین کانال Twitch و یوتیوب است. قیمت نسخه پیشرفته از 11.95 دلار در ماه شروع می‌شود. البته می‌توانید با خرید نسخه دائمی 79.90 دلاری برای یک سرور، هزینه‌های خود را مدیریت کنید.

 

2.   ربات Dank Member

بهترین ربات دیسکورد

Dank Memer از میان انواع ربات دیسکورد این ربات بهترین ربات meme است. این مجموعه‌ای از دستورات ربات را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تا در هر مکالمه در سمت راست به meme ها دسترسی داشته باشید. به‌عنوان‌مثال، اگر به یک meme از جغد نیاز دارید، فقط کافی است عبارت pls hootyboi را تایپ کنید و meme جغد ظاهر می‌شود.

شما همچنین می‌توانید memeهای خود را تولید کنید. سرانجام، Dank Memer یک سیستم ارزی ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد با سرقت از کاربران دیگر، قمار و موارد دیگر در سرور سکه به دست آورید. سپس می‌توانید از این سکه‌ها برای خرید شکل‌های خاصی از فروشگاه memeها استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از این اقلام برای انجام بازی‌های بیشتر یا نمایش به کاربران دیگر استفاده کنید. ویژگی‌های پایه Dank Memer همگی رایگان هستند. شما می‌توانید به حامی آنها برای ویژگی‌های بیشتر کمک مالی کنید. یک گزینه از 2 تا 45 دلار در ماه را برای باز کردن قفل memeهای بیشتر، سکه‌های اضافی و نقش‌های منحصربه‌فرد سرور و پشتیبانی از بهترین ربات meme برای discord، انتخاب کنید.

 

3.   ربات  Helper. gg

 ربات‌های دیسکورد

Helper.gg یک سیستم بلیت فروشی برای discord ارائه می‌دهد. این مناسب برای مشاغل و تیم‌های خدمات مشتری است که از آن برای برنامه‌ریزی پروژه‌ها یا کمک به مشتریان استفاده می‌کنند. این بلیت‌ها بهینه شده‌اند. سازندگان می‌توانند کانال‌های خاص یا نقش‌های سرور را تگ کنند تا مشکل را به تیم مناسب برسانند.

سپس بلیت‌ها می‌توانند توسط اعضای تیم سازمان‌دهی، پاسخ داده و بسته شوند. همه ویژگی‌های فوق به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند. هرچند برای باز کردن قفل سفارشی‌سازی بیشتر بلیت‌ها و ویژگی‌های ترجمه، یک برنامه پرداختی 3.50 دلار در ماه می‌توان خریداری کرد. Helper.gg یک ربات دیسکورد مناسب برای تیم‌هایی است که از آن برای ارتباط با مشتری استفاده می‌کنند.

 

4.   ربات Octave

بهترین ربات های دیسکورد

Octave یکی از محبوب‌ترین انواع ربات دیسکورد موسیقی است. ربات Octave به شما امکان می‌دهد تا هر آهنگ موجود در YouTube یا Soundcloud را در کانال‌های صوتی خود پخش کنید. همچنین می‌توانید لیست پخش ایجاد کنید و به آنها آهنگ اضافه کنید یا آهنگ‌ها را پخش، متوقف و به ترتیب دلخواه پخش کنید یا لیست شخصی خود را ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید از Octave بخواهید متن ترانه‌ها را نمایش دهد. با خرید یک نسخه پولی، می‌توانید صف‌های طولانی‌تر و پلی لیست بلندتری از آهنگ، لیست پخش سفارشی نامحدود و کنترل‌های میزان صدا، افزایش باس و فیلتر را باز کنید. با اهدای مبلغ 5 دلار یا 10 دلار در ماه به حامی Octave، می‌توانید ویژگی‌های نسخه پیشرفته آن را باز کنید.

 

5.  ربات بازی IdleRPG

بهترین ربات های discord

IdleRPG یکی از جالب‌ترین ربات‌های discord است. این ربات بازی، یک بازی نقش‌آفرینی متنی را به سرور شما می‌آورد. شما می‌توانید شخصیت خود را خلق کنید و به جستجوی بازی‌ها بپردازید. وسایل را بخرید و تجارت یا نبرد کنید، به اصناف بپیوندید. یا با Gods تعامل داشته باشید و با بازیکنان دیگر ازدواج کنید.

روایت داستانی خود را بسازید و با صدها دستور مختلف ربات با دنیای بزرگ RPG تعامل کنید. هنگامی‌که این ربات دیسکورد را به سرور خود اضافه می‌کنید، می‌توانید از همه دستورات IdleRPG به‌صورت رایگان استفاده کنید. اگرچه می‌توانید جوایز درون بازی را با کمک مالی به حامی ربات باز کنید.

برای اینکه بدونی چطوری دوستاتو توی دیسکورد اضافه کنی، به این مقاله یه سر بزن.

مهم‌ترین ویژگی‌های 5 ربات دیسکورد برتر

MEE6

تعدیل، اسکن خودکار، پخش موسیقی در سرور، ضبط صدا، قابلیت ادغام، تعیین سطح بازیکنان و …
Dank Memer بهترین ربات meme، دسترسی به هر مکالمه در سمت راست، دارای سیستم ارزی، رایگان بودن ویژگی‌های پایه و …
Helper.gg مناسب مشاغل و تیم‌های خدمات مشتری، امکان تگ کانال‌های خاص یا نقش‌های سرور و …
Octave امکان پخش موسیقی در کانال‌های صوتی و ایجاد لیست پخش، نمایش متن ترانه‌ها و …
IdleRPG فراهم کردن یک بازی نقش‌آفرینی متنی برای سرور، امکان خلق شخصیت و جستجوی بازی‌ها و …

6.   ربات Arcane

بهترین ربات discord

Arcane یک ربات دیسکورد تعیین سطح و تعدیل است که مشارکت بهتر در سرور را تشویق می‌کند. برای تعیین XP و جوایز می‌توانید سیستم تعیین سطح را پیکربندی کنید. ربات Arcane همچنین شامل تعیین سطح صوتی است؛ بنابراین اعضا می‌توانند هنگام گفتگوی صوتی نیز سطح خود را افزایش دهند.

تعدیل خودکار می‌تواند اعضای جدید عضو و اخراج کرده و از ایجاد هرزنامه و ناسزا جلوگیری کند. همچنین می‌تواند به افراد متخلف هشدار دهد، یا آنها را بی‌صدا کند، اخراج کند یا برای مدتی برای آنها ممنوعیت ایجاد کند.

Arcane مخصوصاً برای اینفلوئنسران مفید است. این ربات می‌تواند نوتیفیکیشن هایی از یوتیوب به discord ارسال کند تا هواداران شما را از لحظه ارسال ویدئوی جدید مطلع کنند. برای پیکربندی بیشتر XP، نقش‌های نامحدود، ثبت پیام بیشتر و هشدارهای یوتیوب برای حداکثر 10 کانال می‌توانید Arcane Server Premium را با قیمت 5 ماهانه برای 2 سرور خریداری کنید.

 

7.   ربات MedalBot

 انواع ربات دیسکورد

ربات Medal’s Discord ،MedalBot، به عنوان یک ربات دیسکورد به شما امکان می‌دهد از داخل کلیپ‌های بازی ویدئویی Medal را ایجاد و مشاهده کنید. هنگامی‌که یک کلیپ جدید را آپلود می‌کنید، می‌توانید آن را مستقیماً در Medal.tv بارگذاری کنید.

MedalBot همچنین به شما امکان می‌دهد هر کلیپ Medal را از درون discord مشاهده کنید. می‌توانید کلیپ‌های مبتنی بر بازی یا موضوع دیگری را جستجو کنید یا کلیپ‌های موجود با بیشترین بازدید را جستجو کنید.

سرانجام، شما و دیگر اعضای سرور خود می‌توانید به کلیپ‌های Medal در داخل سرور خود رأی دهید. همچنین می‌توانید برای تعدیل، نگهداری سرور و موسیقی از MedalBot استفاده کنید.

MedalBot می‌تواند متخلفان در ایجاد هرزنامه را شناسایی کند. سپس آنها را بی‌صدا، اخراج یا آنها را ممنوع کند. همچنین می‌تواند کلمات خاصی را در لیست سیاه قرار دهد. نقش‌ها را به‌صورت خودکار اختصاص داده و پیام‌ها را حذف کند.

ویژگی موسیقی MedalBot می‌تواند آهنگ‌هایی از یوتیوب پخش کند. همه ویژگی‌های فوق کاملاً رایگان هستند، اگر چه برای دسترسی به آنها باید یک حساب رایگان Medal ایجاد کنید.

If you Buy Discord Members instant from us, you will get the full value of your purchase

8.   ربات Xenon

 ساخت ربات‌های دیسکورد

از Xenon از جمله متفاوت‌ترین ربات‌ها می‌باشد. به کمک آن می‌توان برای ایجاد بکاپ از سرور خود، آپلود الگوی سرور و انتقال پیام بین چندین کانال استفاده کرد. این ویژگی‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا سرور خود را ساختار دهید و در صورت بروز هرگونه خطا، آن را بازیابی کنید.

زنون الگوهایی به چندین زبان برای گیمرها، آموزش و انجمن‌های طرفداران دارد. این الگوها شامل ساختار کانال‌ها، کتگوری ها، نقش‌ها و موارد دیگر است. برای تهیه نسخه پشتیبان، می‌توانید پشتیبان گیری دستی یا پشتیبان گیری خودکار را پس از یک بازه زمانی مشخص انجام دهید.

ربات دیسکورد رایگان Xenon برای حداکثر 25 بار پشتیبان گیری (بکآپ) و 1 پشتیبان گیری interval در هر سرور قابل‌استفاده است. برنامه‌های پرداختی آن از 5 تا 15 دلار در ماه اجرا می‌شوند. این نسخه قفل ذخیره و انتقال پیام، پشتیبان‌گیری از نقش و نام مستعار و پشتیبان گیری دستی و بکاپ در بازه زمانی بیشتری را باز می‌کنند.

 

9.   ربات Apollo

ربات‌های برتر دیسکورد

Apollo بهترین ربات دیسکورد زمان‌بندی است. می‌توانید از درون discord یک رویداد ایجاد کنید و اعضا می‌توانند بر روی علامت تیک، دکمه x یا علامت سؤال کلیک کنند تا مشخص شود که آیا آنها در آن شرکت می‌کنند یا خیر. هر زمان خواستید می‌توانید پست رویداد را حذف کنید یا آن را پیکربندی کنید تا در یک‌زمان خاص به‌طور خودکار حذف شود.

آپولو همچنین می‌تواند پیام‌های خصوصی خودکار را برای یادآوری این رویداد به شرکت‌کنندگان ارسال کند. حتی می‌تواند رویدادهای تکراری خودکار را ایجاد کند بنابراین مجبور نیستید هر بار همان رویداد را دوباره ایجاد کنید. نسخه پیشرفته و پرداختی آپولو (Apollo Premium) جدا از علامت تیک، دکمه x یا علامت سؤال، گزینه‌های ثبت‌نام قابل تنظیم را باز می‌کند.

اعضای پریمیوم اولین دسترسی به ویژگی‌های جدید را نیز دارند. هزینه نسخه Premium 5 دلار در ماه برای یک سرور، 10 دلار در ماه برای 3 سرور یا 15 دلار در ماه برای 5 سرور است.

 

10.   ربات tip. cc

ربات discord

Tip.cc به شما امکان می‌دهد تا نکات ارز رمزنگاری‌شده را ارسال کنید. این ربات یکی از محبوب‌ترین انواع ربات دیسکورد است. حداقل هزینه‌ای برای ارسال نکته وجود ندارد و می‌توانید هر کسی را که دوست دارید، راهنمایی کنید. حتی اگر آن شخص هنوز کیف پول ارز رمزنگاری‌شده نداشته باشد.

همچنین می‌توانید هم‌زمان چندین کاربر را راهنمایی کنید. Tip.cc همچنین به شما امکان می‌دهد از داخل discord برداشت و سپرده‌گذاری کنید. Tip.cc از بیش از 127 ارز رمزپایه مانند بیت کوین، Ethereum و Tether پشتیبانی می‌کند. این ربات کاملاً رایگان است.

نحوه افزودن ربات‌ها به سرور discord

اضافه کردن ربات‌ها به سرور برای اولین بار می‌تواند یک فرایند طولانی باشد. هنگامی‌که از آن آگاه شدید، در واقع درمی‌یابید که بسیار ساده است.

مرحله 1 – دسترسی ادمین را روشن کنید

برای افزودن ربات‌ها به سرور، شما باید ادمین/مدیر آن سرور باشید. اگر مالک سرور نیستید، احتمالاً بهتر است قبل از افزودن چیزی به آن، با مالک آن تماس بگیرید.

  1. از صفحه اصلی خود سروری را انتخاب کنید که می‌خواهید ربات دیسکورد را به آن اضافه کنید. (در سمت چپ وب‌سایت discord).
  2. سپس منوی کشویی را انتخاب کنید (نام سرور در سمت چپ بالای صفحه و یک پیکان رو به پایین در کنار آن).
  3. روی «تنظیمات سرور/Server Setting» ضربه بزنید.
  4. روی «نقش‌ها/Roles» ضربه بزنید.
  5. به پایین به تنظیمات عمومی مجوزها بروید و روی «Administraror» ضربه بزنید.
  6. روی «Save Changes» برای ذخیره تغییرات کلیک کنید.

 

مرحله 2 – ربات های موردنظر خود را دریافت کنید

توجه به این نکته مهم است که بسته به وب‌سایت منبع ربات دیسکورد، ممکن است دعوت/Invite یا افزودن ربات‌ها/ Add Bots را مشاهده کنید. ممکن است دستورالعمل‌ها برای ربات های مختلف کمی متفاوت باشد. اما کلیت آنها همانند یکدیگر است. رباتی را که می‌خواهید به سرور خود اضافه کنید پیدا کنید. سپس با استفاده از اعتبارات discord وارد سیستم شوید.

ربات‌های دیسکورد چیست

روی هر کدام از لیست‌ها روی Invite یا Add Bot ضربه بزنید. سپس روی سروری که می‌خواهید ربات دیسکورد را به آن اضافه کنید ضربه بزنید. دستورالعمل‌ها را دنبال کنید. با این کار یک سری مجوزها از شما درخواست می‌شوند و نیازمند دسترسی ادمین هستند. به همین دلیل انجام مرحله 1 بسیار مهم است. ربات را مجاز کرده و Captcha را کامل کنید.

گزینه‌های مختلفی برای ربات ها وجود دارد. برخی ممکن است در روند کار خود متفاوت باشند اما پیروی از دستورالعمل‌ها کار نصب ربات را با موفقیت انجام می‌دهند. اگر در یافتن سرور خود مشکل دارید، مطمئن شوید که در discord در همان مرورگری که برای وبسایت Bots استفاده می‌کنید وارد شده‌اید.

همچنین بررسی کنید که به سیستم حساب صحیح وارد شده‌اید. اگر سخت‌گیرتر هستید و می‌خواهید ربات را بدون ایجاد مزاحمت با رابط کاربری زیبا اضافه کنید، می‌توانید آنها را مستقیماً اضافه کنید.

برای این کار شما باید شناسه مشتری ربات را بدانید و باید در سرور خود وارد شوید. این روشی است که شما باید برای اکثر ربات های GitHub که واسط وب ندارند استفاده کنید.

  1. مرورگر خود را باز کرده و URL را جایگذاری کنید: https://discordapp.com/oauth2/authorize?client_id=<Bot_Client_ID>&scope=bot&permissions=0 .
  2. “Bot_Client_ID” در URL بالا را با شناسه مشتری واقعی ربات موردنظر برای افزودن تغییر دهید.
  3. اگر آن از دستور Oauth2 برای انجام این کار استفاده می‌کند، ممکن است مجبور باشید همچنان به ربات مجوز دهید.

سؤالات متداول

1. چه ربات دیسکوردی برای من مناسب‌تر است؟

جواب: برای پیدا کردن بهترین و مناسب‌ترین گزینه باید قبل از هر چیز به بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر کدام بپردازید و بعد تصمیم بگیرید که کدام یک پاسخگوی نیازهای شما است.

2. بهترین ربات برای خلق شخصیت‌ها و روایت داستان بهتر است؟

جواب: بهترین گزینه برای این قابلیت، IdleRPG است.

سخن پایانی

مقاله ربات دیسکورد به پایان رسید. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این ربات‌ها اکنون قسمت مهمی از تجربه کاربری شما هستند. ربات‌ها می‌توانند به شما کمک کنند کارهای بیشتری را در سرورهای خود انجام دهید. اگر انجمن و گروه دارید، به‌راحتی با کمک ربات ها می‌توانید آنها را تحت‌کنترل خود داشته باشید.

ربات‌هایی که در بالا ذکر شد از محبوب‌ترین ربات‌ها هستند. برای هر عملکرد یک ربات وجود دارد؛ بنابراین، با توجه به نیاز خود ربات مناسب خود را انتخاب و نصب کنید. بدین ترتیب مدیریت سرورهای خود را آسان نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

2 دیدگاه

  1. سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه. ممنون از مطالب عالی شما. سوالم این هست در دیسکورد چطور کانالی رو ایجاد کنیم که بدون زمان باشد و حذف نشود. در واقع من می‌خوام مطالب آموزشی بازی رو بگذارم که شرط مرور زمان رو نداشته باشه. آیا امکانش هست.؟ ممنون از شما?

    1. سلام دوست عزیز
      در حالت عادی دیسکورد پیام هارو پاک نمیکنه مگر اینکه از ستینگ به آن دستور داده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا