توییتر

آموزش اصطلاحات یا واژه های رایج توییتر

وقتی تازه شروع کرده‌اید، توییتر با تمام اصطلاحاتی که مردم استفاده می‌کنند کمی گیج‌کننده است. از توییت‌ها گرفته تا منشن‌ها و هندل‌، کلمات ساده زیادی وجود دارند که وقتی صحبت از توییتر می‌شود، معانی مختلفی به خود می‌گیرند. در اینجا راهنما به آموزش برخی از محبوب‌ترین اصطلاحات و واژه‌های توییتر می‌پردازیم.

برای خرید ایمپرشن توییتر کلیک کنید.

اصطلاحات یا terminology توییتر چیست؟

با تنها ۱۴۰ کاراکتر برای انتقال افکار شما، دانستن معنی اصطلاحات توییتر، بخش مهمی از یادگیری نحوه استفاده از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی محبوب است.

این اصطلاح های توییتر را می‌توان به دو دسته انگلیسی و فارسی تقسیم کرد. برخی از این اصطلاحات توسط کاربران ساخته می‌شود و بعد از مدتی همه‌گیر می‌شود. اما برخی از آنها، بخش‌هایی از این برنامه هستند که بسیار ترند شده‌اند.

این راهنمای اصطلاحات Twitter می‌تواند با توضیح زبان عامیانه‌ی توییتر به فارسی و انگلیسی برای هر کسی که تازه وارد این پلتفرم شده است مفید باشد.

اگر نمی‌دانید چگونه یک اکانت توییتر بسازید پس مقاله ما را در سایت بخوانید.

آموزش اصطلاحات یا واژه های توییتر

 

آشنایی با اصطلاحات رایج توییتر

می‌توانید از این آموزش اصطلاحات رایج توییتر انگلیسی یا فارسی به عنوان یک فرهنگ لغت توییتر برای جستجوی کلماتی که متوجه نمی‌شوید استفاده کنید.

 

اصطلاح Handle یا هندل توییتر

هندل، نام منحصر به فرد یا همان نام کاربری است که افراد برای یافتن پروفایل توییتر شما از آن استفاده می‌کنند. Handle به صورت “@[هندل شما]” نوشته می‌شود.

هندل توییتر شما همچنین در URL صفحه پروفایل شما استفاده می‌شود، جایی که می‌توانید آن را بعد از “/” در انتهای لینک توییتر پیدا کنید.

یک handle توییتر انتخاب کنید که تایپ و خواندن آن آسان باشد و بیش از حد از اعداد یا کاراکترهای خاص استفاده نکنید.

آشنایی با Handle یا هندل از اصطلاحات رایج توییتر

 

آواتار یا Avatar

آواتار همان تصویر یا عکس پروفایل شما است که باعث شناسایی شما می‌شود. یک اصطلاح مرتبط با این واژه، آواتار کله تخم مرغی است که به آواتارهای بدون عکس اشاره می‌کند و همان تازه‌واردان توییتر هستند.

آشنایی با آواتار یا Avatar از اصطلاحات رایج توییتر

 

بیو یا Bio توییتر

بیو یا بایو از اصطلاحات معروف توییتر و شبکه‌های اجتماعی دیگر است که شامل توضیحات شخصی کوتاهی (تا 160 کاراکتر) می باشد که در پروفایل توییتر شما ظاهر می‌شود.

آشنایی با بیو یا Bio از اصطلاحات رایج توییتر

 

Followers یا فالوورهای Twitter

Followers لیست افرادی است که شما را دنبال می‌کنند. این بدان معناست که آنها می‌توانند هر توییتی را که در فید توییتر خود ارسال می‌کنید در صفحه اصلی خود ببینند.

 

فالویینگ یاFollowing

فالویینگ لیست افرادی است که شما برای فالو یا دنبال کردن آنها انتخاب کرده‌اید. این بدان معناست که توییت‌های آنها را در فید توییتر خود خواهید دید.

 

فالوبک یا Follow Back از اصطلاحات رایج توییتر

فالو بک برای فالو کردن شخصی که شروع به دنبال کردن شما کرده است به کار برده می‌شود.

هر زمان که فرد جدیدی شما را دنبال کند، اعلانی از توییتر دریافت خواهید کرد. با مشاهده پروفایل آنها می‌توانید بررسی کنید که آنها چه کسانی هستند و تصمیم بگیرید که آنها را دنبال کنید یا نه. شما حتما نباید آنها را Follow Back کنید.

 

Unfollow یا آنفالو توییتر

آنفالو کردن در توییتر به معنای لغو دنبال کردن توییت‌های دیگران است. ماوس را روی Following در سمت راست نام هر کاربر قرار دهید و روی دکمه Unfollow کلیک کنید.

آشنایی با Unfollow یا آنفالو از اصطلاحات رایج توییتر

 

لیست یا Lists توییتر

افرادی که دنبال می‌کنید می‌توانند بر اساس موضوع در لیست‌ها دسته‌بندی شوند، به عنوان مثال. آژانس‌های مسافرتی، دفاتر گردشگری.

شما می‌توانید توییت‌هایی را فقط از آن افرادی که در یک لیست خاص هستند مشاهده کنید. فهرست‌های توییتر درک جریان توییت‌هایی را که دریافت می‌کنید بسیار آسان‌تر می‌کنند.

 

تایم لاین یا Timeline

تایم لاین همان فید یا صفحه اصلی شما است. پس از ورود به توییتر، توییت‌های افرادی که دنبال می‌کنید را در صفحه اصلی خود مشاهده خواهید کرد.

 

آشنایی با تایم لاین یا Timeline از اصطلاحات رایج توییتر

 

هشتگ یا Hashtag  توییتر

هشتگ‌ها یکی از مهم‌ترین جنبه‌های توییتر هستند، به خصوص اگر برندی هستید که تلاش می‌کند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

هر هشتگ با “#” شروع می‌شود و سپس یک کلمه یا ترکیبی از کلمات می‌آید. هنگامی که یک کاربر توییتر روی یک هشتگ کلیک می‌کند، می‌تواند تمام توییت‌های اخیری را که از آن هشتگ استفاده کرده‌اند نگاه کند.

آشنایی با هشتگ یا Hashtag از اصطلاحات رایج توییتر

 

فیوریت یا Favorite از اصطلاحات مهم توییتر

فیوریت یا Favorite از اصطلاحات آشنای توییتر است که همان لایک کردن هست فقط به جای شکل قلب، یک ستاره را لایک یا فیو می‌کنید.

وقتی شخصی پستی را می‌بیند که دوست دارد، می‌تواند آن را با کلیک کردن روی دکمه «Fav» بیان کند.

با کلیک کردن روی دکمه ستاره در زیر یک توییت می توانید یک توییت را فیوریت یا اصطلاحا فیو کنید. Favorite یک توییت به معنای لایک کردن آن، موافقت با آن یا ذخیره آن برای مشاهده در آینده است.

توییت های مورد علاقه شما در پروفایل توییتر شما در فهرستی قرار می‌گیرد. اگر نویسنده توییت مورد علاقه یک پروفایل خصوصی داشته باشد، سایر کاربران نمی‌توانند فهرست فیوریت وی را مشاهده کنند مگر اینکه فالوور نویسنده باشند.

آشنایی با فیوریت یا Favorite از اصطلاحات رایج توییتر

 

بلاک یا Blocking در توییتر

با بلاک، لاک یا مسدود کردن در توییتر اجازه فالو کردن اکانت خودتان را به افراد مشخصی نمی‌دهید.

 

لیمیت یا Limit

به محدود شدن دسترسی شما در توییتر به دلیل نقض قوانین لیمیت شدن یا بی نوتیف شدن می‌گویند. با Limit شدن برخی از قابلیت‌های توییتر مانند فالو یا فیو برای فرد غیرفعال می‌شود.

 

منشن یا Mention توییتر

هنگامی که شخصی «@» را تایپ می‌کند و هندل توییتر شما را به دنبال آن می‌نویسد، هنگام ارسال توییت، نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید. این کار به منشن کردن کسی معروف است.

پس زمانی که شخص دیگری را در توییتی با ارائه هندل او نام می‌برید، او را «mention» کرده‌اید.

آشنایی با منشن یا Mention از اصطلاحات رایج توییتر

 

ریپلای یا Reply توییتر

ریپلای در توییتر کمی متفاوت است. وقتی فردی شما را منشن می‌کند و شما پاسخ منشن او را می‌دهید ریپلای کرده‌اید. ریپلای شما همراه با همان توییت نمایش داده می‌شود.

آشنایی با ریپلای یا Reply از اصطلاحات رایج توییتر 

 

دایرکت یا Direct Message

مانند اینستاگرام در توییتر هم قابلیت دایرکت یا DM وجود دارد که همان ارسال پیام خصوصی می‌باشد. شما فقط می‌توانید به شخصی که شما را فالو می‌کند پیام مستقیم ارسال کنید.

برای آشنایی با تنظیمات دایرکت اینستاگرام مقاله ما را در سایت مطالعه نمایید.

 

هدر یا Header

هدر، بنر یا عکسی است که در بکگراند پروفایل شما قرار می‌گیرد. در واقع Header تصویری است که در حساب خود آپلود می‌کنید و در بالای پروفایل شما ظاهر می‌شود.

آشنایی با هدر یا Header از اصطلاحات رایج توییتر

 

توییت یا tweet از مهم‌ترین اصطلاحات توییتر

توییت ها پست‌های کوتاهی هستند که کاربران توییتر می‌توانند در صفحات خود بنویسند و منتشر کنند. آنها باید کوتاهتر از 140 کاراکتر باشند. Status Updates نام دیگر Tweet ها هستند.

 

کوت کردن توییت یا Quote tweet

وقتی یک توییت را کوت می‌کنید، توییت اصلی را به اشتراک می‌گذارید و افکار خود را به آن می‌افزایید.

می‌توانید از quote توییت برای ابراز نظر یا پاسخ دادن به مشتریان خود در عموم استفاده کنید. هنگامی که یک توییت را کوت می‌کنید، در تایم‌لاین شما به عنوان یکی از توییت‌های شما نشان داده می‌شود.

آشنایی با کوت کردن توییت یا Quote tweet از اصطلاحات مهم توییتر

 

ری‌توییت یا Retweet از اصطلاحات رایج توییتر

اگر به سادگی می‌خواهید یک توییت را بدون اضافه کردن هیچ یک از افکار خود به اشتراک بگذارید، می‌توانید آن را ریتوییت یا RT کنید.

پس از کلیک بر روی دکمه ارسال، گزینه‌های retweet و quote هر دو با هم به نمایش درمی‌آید. اگر روی ریتوییت بزنید، این دکمه سبز و آماده ارسال می‌شود.

با استفاده از این ویژگی می‌توانید توییت‌های دیگران را مستقیما با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. می‌توانید توییت‌های کاربران دیگر را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مرتبط، لینک‌های مفید یا مطالب دیگر ریتوییت کنید. همچنین می‌توانید یک توییت قبلی را با ری‌توییت دوباره احیا کنید.

آشنایی با ری‌توییت یاRetweet از اصطلاحات رایج توییتر

 

رشته توییت، رشتو یا Thread

رشتو گروهی از چندین توییت مرتبط است. مردم از threads برای داشتن یک مکالمه کمی طولانی‌تر در مورد یک موضوع استفاده می‌کنند. برخی از رشتوها شامل بیش از ده‌ها توییت هستند.

اگر احساسات شدیدی نسبت به چیزی دارید یا می‌خواهید اطلاعات ارزشمندی را با مشتریان به اشتراک بگذارید، رشته توییت می‌تواند به شما کمک کند جزئیات بیشتری ارائه دهید.

آشنایی با رشته توییت، رشتو یا Thread از اصطلاحات مهم توییتر

 

معنی ساب توییت یا Subtweet از اصطلاحات توییتر

Subtweet یا توییت هوایی که از اصطلاحات بامزه توییتر است را می‌توان مانند پشت سر کسی غیبت کردن دانست.

ساب توییت زمانی اتفاق می‌افتد که در مورد کسی یا چیزی بدون تگ یا منشن کردن او توییت می‌کنید. یعنی نامی از کسی نمی‌برید اما اشاره‌های مشخصی به آن فرد دارید.

یک ساب توییت همچنین می‌تواند یک شکایت کلی باشد که متوجه شخص خاصی نیست.

معنی ساب توییت یا Subtweet از اصطلاحات توییتر

 

توییت آپ یا Tweet‐up

توییت آپ یا Tweet‐up از اصطلاحات کمتر شناخته شده توییتر است. رویدادی که به‌طور خاص برای کاربران توییتر برای ملاقات و شبکه‌سازی، معمولا غیررسمی، سازمان‌دهی شده است.

برای تغییر زبان توییتر به فارسی یا انگلیسی به مقاله ما در سایت مراجعه نمایید.

 

ICYMI از اصطلاحات و مخفف‌های توییتر

ICYMI که مخفف «In case you missed it» است به معنی «در صورتی‌که آن را از دست دادید» هست.

این اصطلاح زمانی استفاده می‌شود که شخصی چند روز بعد در مورد یک موضوع یا خبر پرطرفدار توییت می‌کند، یا قبلا در مورد آن توییت کرده است و هنگام بازتوییت محتوای قبلی خود این مخفف را به کار می‌برد.

 

فیواستار یا Fave Star از اصطلاحات توییتر

به توییت‌هایی که بیشتر از ۱۰۰۰ لایک دریافت کنند اصطلاحا فیواستار می‌گویند.

 

مومنت یا Moment توییتر

مومنت همانند استوری اینستاگرام است با این تفاوت که محدودیت زمانی ندارد یعنی هر وقت تصمیم به حذف آن بگیرید خودتان مومنت را پاک می‌کنید.

آشنایی با مومنت یا Moment از اصطلاحات رایج توییتر

 

ترول یا Troll از اصطلاحات توییتر

اصطلاح troll توییتر سخت نیست. ترول توییتر کسی است که عمدا سعی می‌کند مشاجره، درگیری و خصومت را در پلتفرم ایجاد کند.

 

جاج یا Judge در توییتر فارسی

کلمه جاج ترجمه Judge هست و به معنی قضاوت کردن به‌کار می‌رود. وقتی کاربران درباره محتوای یک توییت نظرات منفی می‌دهند آن توییت اصطلاحا جاج شده است.

 

Modified Tweet یا توییت های اصلاح شده

توییت های اصلاح شده یا Modified Tweet یا MT یا MRT همان ریتوییت است که کمی با نسخه اصلی آن متفاوت است.

زمانی که کاربر اصطلاح MT را در یک توییت قرار می‌دهد، برای این است که به کاربران دیگر اطلاع دهد که در حال منتشر کردن توییت شخص دیگری هست، اما برخی از عبارت‌ها حذف یا تغییر یافته‌اند. گاهی هم ممکن است فرد مجبور به کوتاه کردن توییت اصلی خود شود تا نظرات خود را اضافه کند.

 

توییت های محافظت شده (حساب‌های خصوصی)

کاربر می‌تواند از توییت های خود در تنظیمات حریم خصوصی خود محافظت کند. این بدان معناست که توییت‌های شما عمومی نخواهند بود و فقط کسانی که قبول می‌کنید می‌توانند آنها را مشاهده کنند.

 

توییت‌های تبلیغاتی یا Promoted Tweets

توییت‌های تبلیغاتی یا Sponsored، مانند Tweet های استاندارد هستند، با این تفاوت که هزینه آن‌ها توسط تبلیغ‌کنندگانی که تلاش می‌کنند دسترسی و/یا تعامل توییتر خود را افزایش دهند، پرداخت می‌شود. این توییت‌ها، لیبل مشخص دارند و در نتایج سرچ در بالا نمایش داده می‌شوند.

آشنایی با توییت‌های تبلیغاتی یا Promoted Tweets از اصطلاحات رایج توییتر

 

Top Tweets یا توییت های برتر

وقتی در توییتر را جستجو می‌کنید، می‌توانید با کلیک کردن یا ضربه زدن روی Top، Latest، Accounts/People، Photos یا  Videos  که در بالای نتایج جستجوی شما قرار دارد نتایج خود را فیلتر کنید.

توییت های برتر همان توییت‌های محبوب هستند که تعامل بالایی دارند.

آشنایی با Top Tweets یا توییت های برتر از اصطلاحات رایج توییتر 

 

ترند یا Trending از اصطلاحات جالب توییتر

ترندها، موضوعات پرطرفداری هستند که یا از طریق تلاش هماهنگ کاربران یا به دلیل رویدادی که افراد را وادار می‌کند در مورد یک موضوع خاص صحبت کنند، محبوب می‌شوند.

ترندها مباحث داغی در توییتر هستند که بیشتر مردم در مورد آنها صحبت می‌کنند. می‌توانید موارد Trending را در سمت چپ حساب توییتر خود مشاهده نمایید.

 

میوت یا Mute کردن توییتر

میوت یا بی‌صدا کردن توییتر از اصطلاحات پرکاربرد برای فیلتر کردن توییت‌هایی است که می‌خوانید.

اگر دیگر نمی‌خواهید توییت‌های شخصی را در تایم لاین خود ببینید، از طرفی هم نمی‌خواهید او را بلاک کنید، می‌توانید حساب او را بی‌صدا کنید. هنگامی که یک حساب را Mute کنید، دیگر نوتیفیکیشن‌ها یا پیامی از آن حساب دریافت نخواهید کرد.

 

طوفان توییتر یا Twitterstorm

طوفان توییتر معمولا توسط فردی شروع می‌شود که به فالووران خود پیامی می‌فرستد که اغلب مربوط به اخبار فوری یا یک بحث چالش‌برانگیز است. با استفاده از یک هشتگ خاص و اصلی، توییت به سرعت پخش می‌شود زیرا مردم از پیام مطلع می‌شوند و سپس از هشتگ در ریتوییت‌ها و توییت‌های بعدی استفاده می‌کنند.

Twitterstorm ها نوعی فراخوان هستند که برای اعتراض به مسائل سیاسی، اجتماعی و غیره توییت می‌شوند.

ما در مقاله‌ای دیگر نیز به نحوه ساخت گروه در توییتر پرداخته‌ایم.

 

FF از اصطلاحات عجیب توییتر

#FF یا #Followfriday (یا پیشنهاد فالو) یک هشتگ است که همراه با @ منشن‌ها استفاده می‌شود تا به فالووران خود پیشنهاد دهید که کدام افراد جالب دیگر را باید دنبال کنند. به نوعی همان پیشنهاد فالو است.

FF از اصطلاحات عجیب توییتر

 

حساب تایید شده یا Verified توییتر

اکانت‌های verified توییتر با یک علامت آبی رنگ در صفحه پروفایلشان نمایش داده می‌شوند. هویت مالک این حساب‌ها که معمولا متعلق به افراد و برندهای مشهور هستند توسط twitter تایید شده است.

آشنایی با حساب تایید شده یا Verified از اصطلاحات رایج توییتر

 

PRT یا Partial Retweet توییتر

partial retweet یا «بازتوییت جزیی» شبیه به یک توییت اصلاح شده است، اما به خواننده می‌فهماند که شما برای صرفه‌جویی در فضا یا اضافه کردن نظراتتان، از توییت اصلی، صرفا ایده‌هایی را برداشت کرده‌اید.

 

Tweeps از اصطلاحات کمتر شنیده شده توییتر

Tweeps افراد توییتری هستند که یکدیگر را از یک شبکه اجتماعی به شبکه دیگر دنبال می‌کنند. غیرمعمول نیست که افرادی که در فیسبوک با آنها دوست هستید در توییتر نیز شما را فالو کنند، آنها Tweep شما خواهند بود.

 

Tweeple، Twerson، و Twitterverse

Tweeple یاTwerson  همان کاربر توییتر به صورت فردی است و Twitterverse کل توییتر و کاربران آن را می‌گویند.

 

اصطلاحات Fub free در پروفایل توییتر

Fub free به معنای «فالو، آنفالو، بلاک» رایگان است. برخی از کاربران توییتر این عبارت را در بیو توییتر خود اضافه می‌کنند تا به فالووران بگویند که اگر فالوور اکانت آنها را آنفالو یا بلاک کند، ناراحت یا تلافی نخواهند کرد.

این معمولا برای حساب‌های توییتر استفاده می‌شود که تمایل دارند فیلم‌ها را اسپویل کنند یا به طور موقت محتوایی را پست کنند که دنبال‌کنندگان تمایلی به دیدن ندارند. این فالووران ممکن است اکانت را برای مدتی مسدود یا آنفالو کنند و بعدا برگردند.

 

معنی Twitterati از اصطلاحات توییتر

معنی اصطلاح Twitterati  توییتر، گروهی از کاربران توییتر است که تعداد زیادی فالوور دارند و در محافل توییتر (و گاهی اوقات خارج از آن) نیز مشهور هستند.

 

هشدارها یا Alerts توییتر

هشدارهای توییتر، آژانس‌های ایمنی عمومی را قادر می‌سازد تا با برجسته کردن محتوای حساس به زمان با اعلان‌ها و ظاهری منحصربه‌فرد، مردم را در مواقع اضطراری آگاه کنند.

 

اصطلاح Cashtag توییتر

cashtag یک نماد شرکتی است که قبل از آن علامت دلار آمریکا قرار دارد، به عنوان مثال $TWTR. وقتی روی یک cashtag کلیک می‌کنید، توییت‌های دیگری را می‌بینید که همان نماد را ذکر می‌کنند.

آشنایی با Cashtag از اصطلاحات رایج توییتر

 

دی اکتیو یا deactivation توییتر

اگر حساب خود را غیرفعال کردن کنید، آن را deactivate کرده‌اید.

 

توییت های پین شده یا pinned Tweets

می‌توانید یک توییت را به بالای صفحه پروفایل خود پین یا سنجاق کنید تا چیزی که برای شما مهم است بالاتر از توییت‌های دیگر باشد. هر کسی وارد پروفایل شما شود ابتدا آن توییت Pin شده را می‌بیند.

آشنایی با توییت های پین شده یا pinned Tweets از اصطلاحات رایج توییتر

 

short code از اصطلاحات عجیب توییتر

یک شماره تلفن پنج رقمی که برای ارسال و دریافت توییت‌ها از طریق پیام متنی SMS استفاده می‌شود.

ممکن است به نحوه ساخت اکانت استیم نیز علاقه‌مند باشید.

 

Timestamp از اصطلاحات توییتر

timestamp  تاریخ و ساعتی را نشان می‌دهد که توییت خود در توییتر ارسال کردید. timestamp یک توییت را می‌توان در متن خاکستری در نمای جزئیات هر توییت یافت.

 

Tweet btn یا دکمه‌های توییتر

هر کسی می‌تواند یک دکمه توییت به وب‌سایت خود اضافه کند. با کلیک روی این btn کاربران توییتر می‌توانند یک توییت را با لینک به آن به سایت خود بفرستند.

 

Bookmarks یا بوکمارک‌های توییتر

بوکمارک قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد برای دسترسی آسان و سریع در هر زمان، پست‌ها را در یک تایم لاین ذخیره یا سیو کنید.

بد نیست نگاهی به نحوه استفاده و ساخت کالکشن های اینستاگرام نیز بیندازید.

آشنایی با Bookmarks یا بوکمارک‌ها از اصطلاحات رایج توییتر

 

اصطلاحات تق، تب، رتق و رتب در توییتر فارسی

تق مخفف «توییت قبلی» و تب کوتاه شده «توییت بعدی» است که به همین صورت هشتگ می‌خورد و به tweet قبلی و بعدی اشاره می‌کند.

رتق خلاصه «ریتوییت قبلی» و رتب مخفف «ریتوییت بعدی» است.

 

اصطلاح کوتوییت یا CoTweet

توییتی که به صورت مشترک و همزمان در تایم لاین دو یا چند نفر منتشر می‌شود.

آشنایی با کوتوییت یا CoTweet از اصطلاحات رایج توییتر

 

نسبت توییت یا Ratioed tweet

نسبت توییت زمان اتفاق می‌افتد که منشن‌های منفی در یک tweet از لایک‌ها و ریتوییت‌های آن بیشتر شود.

آشنایی با نسبت توییت یا Ratioed tweet از اصطلاحات رایج توییتر

 

سوپرفالوز یا Super Follows توییتر

Super Follows قابلیت جدید توییتر است که به کاربران امکان دریافت هزینه در قبال اجازه دسترسی به محتوای خود را می‌دهد.

آشنایی با سوپرفالوز یا Super Follows از اصطلاحات رایج توییتر

 

حلقه یا Circle از اصطلاحات توییتر

می‌توانید با حلقه توییتر انتخاب کنید که گدامیک از فالوورهای شما بتوانند محتوای شما را ببینند.

حلقه یا Circle از اصطلاحات توییتر

ما همچنین در مقاله‌ای به آموزش کامل نحوه استفاده از توییتر پراختیم که می‌تواند به شما در درک بهتر این برنامه کمک کند.

 

سخن پایانی

هنگامی‌که یک حساب Twitter برای کسب‌وکارتان یا حتی خودتان ایجاد کردید، ممکن است در ابتدا متوجه نشوید که کاربران توییتر موقع استفاده از اصطلاحات مخصوص توییتر در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند.

در این مقاله به آموزش معنی اصطلاحات رایج در توییتر پرداختیم. با خواندن این راهنما دیگر هیچ اصطلاحی برای شما ناآشنا نخواهد بود.

کدامیک از اصطلاحات توییتر انگلیسی یا فارسی جا مانده است؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

زهرا حدادی

من زهرا حدادی هستم، فارغ‌التحصیل ارشد تجارت الکترونیک. به نوشتن و خواندن اطلاعات حوزه کامپیوتر و فناوری و شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مندم؛ و از اینکه می‌تونم تجربیات و دانش خودم رو با دیگران به اشتراک بذارم لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا