اینستاگرام

نحوه ایجاد و استفاده از کالکشن های اینستاگرام

کالکشن در اینستاگرام چیست؟ چه کاربردی دارد و چگونه باید آن را مدیریت نمود؟ با شما هستیم تا به این سوالات پاسخ دهیم و به طور کامل کالکشن را بررسی نماییم.

کالکشن های اینستاگرام ویژگی هستند که به شما امکان می دهد پست های ایجاد شده توسط سایر کاربران را در پوشه های شخصی برای مراجعه بعدی ذخیره کنید. هر عکس یا ویدیویی که ذخیره می کنید در برنامه تلفن هوشمند یا کامپیوتر شما اضافه می شود. شما می توانید تمام پست های ذخیره شده خود را هر زمان که مایل بودید فقط با باز کردن بخش پست های ذخیره شده در برنامه Instagram مشاهده کنید.

کالکشن در اینستاگرام چیست و چگونه آن را ایجاد کنیم؟(آموزش ویدیویی)

کالکشن اینستاگرام به شما کمک می‌کند محتوای تولیدشده توسط کاربر را جمع‌آوری کنید. به‌علاوه رقیب خود را زیر نظر قرار دهید. و در کل پست هایی را که می‌خواهید، به خاطر بسپارید و پیگیری کنید.

در ادامه نحوه ایجاد، مدیریت و استفاده از کالکشن های اینستاگرام را بیاموزید. به‌علاوه راه‌های استفاده برندها از این ابزار به‌عنوان بخشی از استراتژی اینستاگرام خود را بیاموزید.

کالکشن های اینستاگرام

 

 

ایجاد یک کالکشن جدید در اینستاگرام

اکنون که در مورد کالکشن در اینستاگرام چیست به طور کامل صحبت نمودیم وقت ایجاد یک کالکشن است. برای این کار به صفحه اصلی خود بروید و بر روی Saved در سمت راست ضربه بزنید.

وارد اکانت اینستاگرام شوید و به صفحه اصلی خود بروید. از آنجا، روی سه خط افقی در سمت راست بالا ضربه بزنید. گزینه Saved را انتخاب کنید و به شما امکان می‌دهد وارد کالکشن های خود شوید.

کالکشن های اینستاگرام

روی + در گوشه بالا سمت راست یا روی «کالکشن ها» در سمت راست کلیک کنید

در این صفحه باید کالکشن یا کالکشن ها را در سمت راست ” All Posts” مشاهده کنید. برای ایجاد کالکشن جدید، روی علامت + در سمت راست‌بالای صفحه کلیک کنید.

کالکشن های اینستاگرام

عکس‌های موردنظر خود را که می‌خواهید در کالکشن خود ذخیره کنید را انتخاب کنید

بعد از زدن +، به صفحه‌ای منتقل خواهید شد که شامل همه عکس‌های ذخیره‌شده اینستاگرام شما است. به میان عکس‌های ذخیره‌شده خود بروید. روی عکس‌هایی که می‌خواهید به کالکشن خود اضافه کنید ضربه بزنید.

کالکشن های اینستاگرام

کالکشن خود را نام‌گذاری کرده و دکمه “Add” را بزنید.

شما می‌توانید هنگام ایجاد یک کالکشن، نام آن را وارد کنید. به نامی فکر کنید که نشان‌دهنده انواع عکس‌هایی است که می‌خواهید به کالکشن اضافه کنید. سپس روی “Add” ضربه بزنید.

کالکشن های اینستاگرام

اکنون وقتی به صفحه کالکشن خود بازمی‌گردید، باید کالکشن جدیدی را که اخیراً ایجاد کرده‌اید ببینید.

کالکشن های اینستاگرام

 

افزودن پست به یک کالکشن

پستی را که می‌خواهید به کالکشن اضافه کنید انتخاب کنید.

هنگامی‌که یک پست یا عکس خاص را می‌خواهید به کالکشن خود اضافه کنید، می‌توانید آن را به‌صورت دستی اضافه کنید. پست را در صفحه خود پیدا کنید. سپس با ضربه زدن روی آن، آن را انتخاب نمایید.

کالکشن های اینستاگرام

روی آیکون پرچم در پایین سمت راست عکس ضربه بزنید و نگه دارید.

با ضربه زدن و نگه‌داشتن آیکون، کالکشن های مختلفی که قبلاً ایجاد کرده‌اید ظاهر می‌شوند. همچنین به شما امکان می‌دهد برای عکسی که انتخاب کرده‌اید کالکشن جدیدی ایجاد کنید.

کالکشن های اینستاگرام

یک کالکشن را در اینستاگرام انتخاب کنید.

می‌توانید عکس خود را به کالکشن موجودی که قبلاً ساخته‌اید، اضافه کنید. به بالا و پایین بروید تا تمام کالکشن های مختلف خود را مرور کنید.

اگر هیچ کالکشنی برای این عکس خاص مناسب نیست، می‌توانید با فشار دادن علامت + در سمت راست صفحه، یک کالکشن جدید بسازید.

کالکشن های اینستاگرام

If you want Buy TikTok Comments, then visit this page

روی دکمه “Done” ضربه بزنید.

بعد از اینکه پست را به کالکشنی که می‌خواهید اضافه کردید، آن را ذخیره کنید. با زدن دکمه “Done” آن ذخیره می‌شود. اکنون می‌توانید به صفحه بوکمارک های خود برگردید. پست را در کالکشنی که در آن ذخیره کرده‌اید، پیدا کنید.

کالکشن های اینستاگرام

 

 

حذف و تغییر نام کالکشن های اینستاگرام

حال که آموختید کالکشن در اینستاگرام چیست و چگونه ایجاد میشود وقت آن رسیده در مورد تغییر نام و یا حتی حذف یک کالکشن صحبت نماییم.

پس به صفحه اصلی خود بروید و روی Saved ضربه بزنید.

وارد حسابی شوید که می‌خواهید از آن استفاده کنید و به صفحه اصلی خود بروید. از آنجا، به صفحه Saved خود بروید.

کالکشن های اینستاگرام

کالکشن را انتخاب کنید.

پس از ورود به صفحه Saved، یک برگه برای “All Posts” و برگه هایی برای کالکشن ها وجود دارد. روی متن کالکشن های خود ضربه بزنید.

کالکشن های اینستاگرام

کالکشنی را که می‌خواهید تغییر نام دهید یا حذف کنید انتخاب کنید.

به میان کالکشن های خود بروید و روی یکی از آنهایی که می خواهید ویرایش کنید ضربه بزنید. وقتی به آن ضربه بزنید، تصاویر کوچک تمام عکس‌های موجود در کالکشن آورده می‌شود.

کالکشن های اینستاگرام

روی سه نقطه عمودی در بالا سمت راست ضربه بزنید و دکمه “Edit Collection” را بزنید.

در گوشه سمت راست بالای این صفحه، دکمه سه نقطه منوی دیگری را پایین می‌آورد. این منو به شما امکان می‌دهد کالکشن های مختلف را تغییر نام دهید، ویرایش کنید و حذف کنید.

کالکشن های اینستاگرام

کالکشن خود را تغییر نام دهید یا روی متن “Delete Collection” ضربه بزنید.

نام جدید کالکشن خود را در فضای موجود وارد کنید. اگر دیگر از کالکشن استفاده نمی‌کنید، می‌توانید برای حذف آن روی متن قرمز ضربه بزنید.

کالکشن های اینستاگرام

 

 

سخن پایانی

مقاله کالکشن در اینستاگرام چیست به پایان رسید. آخرین نکته ای که وجود دارد این است که در اینستاگرام، ایجاد کالکشن های خصوصی سریع و آسان است. از کالکشن های اینستاگرام به‌عنوان صفحه دید شخصی خود استفاده کنید.

سازماندهی پست‌های ذخیره‌شده می‌تواند به شما در انجام تجزیه‌وتحلیل رقابتی و نظارت بر برند و فالووران خود کمک کند.

در کالکشن می‌توانید پست هایی را که درباره شما یا آینده برند شما صحبت می‌کنند علامت‌گذاری کنید. تصاویر، کلمات کلیدی و هشتگ های مرتبط با برند تجاری خود را جستجو کنید. همه اینها بدون صرف هیچ هزینه‌ای از بودجه بازاریابی شما انجام می‌گیرد.

این کالکشن های اینستاگرام را در هنگام انتشار مطالب جدید و ایجاد طوفان مغزی در نظر داشته باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا