اینستاگرام

آموزش اضافه کردن هشتگ در اینستاگرام پس از انتشار پست

در این مقاله با موضوع اضافه کردن هشتگ در اینستاگرام پس از انتشار با شما هستیم.
آیا پست خود را در اینستاگرام منتشر کرده اید و یادتان رفته که هشتگ ها را به آن بیفزایید؟ میدانید که می توانید پس از انتشار پست در اینستاگرام هم هشتگ ها را به آن اضافه کنید؟ برای اضافه کردن هشتگ ها در اینستاگرام پس از انتشار با ما همراه شوید.

اضافه کردن هشتگ در اینستاگرام پس از انتشار (آموزش ویدیویی)

همانطور که میدانید هشتگ ها برای بازاریابی اینستاگرام بسیار مهم هستند. آنها میتوانند مطلب شما را به دست مخاطبی برسانند که پست هایی با آن موضوع را بیشتر دنبال میکنند. همچنین میتوانند پست شما را به دست مخاطبی برسانند که خود هشتگ را دنبال کرده است.

از آنجایی که بازدید هر پیچ از مهمترین پارامترهای آن محسوب میشود. و از طرفی دیگر هشتگ ها تاثیر به سزایی در افزایش بازدید دارند. ادمین های شبکه های اجتماعی به آن توجه ویژه ای دارند.

بنابراین با استفاده بهینه از هشتگ ها میتوانید محتوای خود را در اختیار افرادی که در جستجوی چنین محتوایی هستند قرار بدهید.

نحوه گذاشتن هشتگ در پست اینستاگرام

نحوه قرار دادن هشتگ در پست اینستاگرام

اگر پست هایی دارید که در گذشته آپلود کرده اید. و امروز متوجه اهمیت هشتگ گذاری در پیچ شده اید. یا در هنگام آپلود پست فراموش کرده اید که هشتگ های خود را قرار دهید. جای نگرانی ندارد. زیرا به راحتی میتوانید بعد از آپلود پست از هشتگ های مورد نظر استفاده کنید. حال میخواهیم بدانیم نحوه گذاشتن هشتگ در پست اینستاگرام به چه شکل است؟

نحوه گذاشتن هشتگ در پست اینستاگرام

در ادامه درباره روش های مختلف قرار دادن هشتگ بعد از آپلود پست در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد. برای اضافه کردن هشتگ در اینستاگرام پس از انتشار، دو راه اصلی وجود دارد.

نحوه گذاشتن هشتگ زیر پست اینستاگرام

نحوه گذاشتن هشتگ زیر پست اینستاگرام را با ساده ترین روش ها بیاموزید. این روش ها آپلود در پست و کامنت هاست.

راه اول: قرار دادن هشتگ ها بعد از آپلود پست در اینستاگرام در کپشن

در این حالت شما هشتگ ها را در پایان کپشن قرار میدهید. معمولا بین یک تا پنج عدد کافی است. اگر فراموش کنید که هشتگ های مورد نظرتان را قرار دهید؛ میتوانید با دنبال کردن مراحل زیر آنها را در کپشن قرار دهید.

پس از ورود به اکانتتان از طریق اپلیکیشن اینستاگرام یا وبسایت اینستاگرام کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

گام اول: در این گام شما روی سه نقطه بالا سمت راست صفحه کلیک میکنید. در عکس برای شما مکان دقیق این علامت سه نقطه را مشخص کرده ایم.

مرحله اول از قرار دادن هشتگ در اینستاگرام پس از انتشار

گام دوم: سپس از بین گزینه های بالا  آمده باید گزینه edit را انتخاب کنید. در زیر میتوانید مکان دقیق این گزینه را مشاهده کنید.

گام دوم از قرار دادن هشتگ پس از انتشار در اینستاگرام

گام سوم: در این حالت شما میتوانید کپشن را ادیت کنید. برای ویرایش کپشن در مکان نشان داده شده هشتگ های دلخواهتان را اضافه کنید.

گام سوم از اضافه کردن هشتگ در اینستاگرام پس از انتشار پست

سپس تیک آبی بالا سمت راست صفحه را میزنیم و کار تمام است! پست ویرایش شده و هشتگ ها قرار گرفته اند. به همین سادگی!

برای شناسایی بهتر هشتگ ها و شناخت کامل تر آنها حتما با مقاله آنالیز هشتگ اینستاگرام همراه شوید.

راه دوم: اضافه کردن هشتگ در اینستاگرام پس از انتشار در کامنت ها

راه دیگر این است که هشتگ ها را در کامنت ها قرار دهیم. در این صورت پست های قدیمی تر هم ممکن است به عنوان پست های به روز وارد فید شوند که اتفاق خوبی است. و کمک میکند پیج ما اکتیو باشد.

برای این کار پس از انتشار پست در اینستاگرام به راحتی روی افزودن کامنت می زنید. و سپس هشتگ های خود را مانند همیشه در کامنت ها قرار میدهید.

اگر هشتگ ها در کامنت ها قرار بگیرند بهتر است. چرا که ممکن است شما یک کپشن جذاب نوشته باشید و یک کال تو اکشن در پایان آن قرار داده باشید. در این صورت با دیدن تعداد زیادی هشتگ ممکن است حواس کاربران پرت شود. و کال تو اکشن شما را انجام ندهند.

پس قرار دادن در کامنتها بهترین گزینه است. چه همگی در یک کامنت باشند چه در چندین کامنت مختلف. از نظر کاربری فرقی ندارد و به سلیقه شما بستگی دارد.

اضافه کردن هشتگ ها در اینستاگرام پس از انتشار پست

یکسری از هشتگ ها برای پیج شما مفید نیستند که به آنها هشتگ های ممنوعه گفته مبشود. برای شناسایی این هشتگ ها به مقاله هشتگ های ممنوع اینستاگرام همراه شوید.

بهترین روش هشتگ گذاری در اینستاگرام

روش های هشتگ گذاری موفق برای هر نوع اکانتی متفاوت است. پس نمیتوانیم بگوییم  بهترین روش هشتگ گذاری در اینستاگرام برای همه یکسان است. اما در حالت کلی میتوان گفت بهتر است هشتگ های اختصاصی بسازید(هشتگ هایی که ترند نیستند)

بهترین روش هشتگ گذاری در اینستاگرام

قبل از به پایان رساندن مقاله بهتر است بگوییم که خرید لایک ایرانی اینستاگرام را میتوانید از طریق سایت ما انجام دهید.

کلام آخر

هشتگ ها یکی از قابلیت های مهم در اینستاگرام محسوب میشود. به این دلیل که با استفاده از هشتگ میتوانیم افزایش بازدید پست های خود را داشته باشیم. با استفاده از هشتگ در پست موضوع شما مشخص میشود. و در دسته بندی مرتبط با خود قرار میگیرد.

اگر از هشتگ های درست در پست هایتان استفاده کنید. قطعا دسترسی کاربران به آنها راحت تر میشود. منظور از کاربران افرادی است که شما را دنبال نمیکنند. اما به موضوع دسته بندی شما علاقه دارند.

مقاله اضافه کردن هشتگ در اینستاگرام پس از انتشار به پایان رسید. نکته آخر این است که حال اگر به هر دلیلی فراموش کردید که هشتگ ها را در پست های اینستاگرام خود منتشر کنید. نگران نباشید. با دو روش بالا میتوانید هشتگ ها را پس از آپلود به پست های خود اضافه کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

6 دیدگاه

    1. سلام وقت شما هم بخیر دوست عزیز بهتر هستش از هشتگ های متتوع و مربوط به کار خودتون استفاده کنید کپی کردنش مشکلی نداره تو پست های مختلف

  1. سلام وقت بخیر ممنون از مطالب مفیدتون. یه سوال داشتم چطور می تونیم تاپ هشتگ های مربوط به بیزنسمون رو پیدا کنیم؟

    1. سلام و درود خیلی لطف دارید و خوشحالیم که براتون مفید بوده باید تو هر حوزه کاری که هستید یا در هر بیزینسی از پیج های دیگه یا سایت های دیگه که همکار شما هستند یا هم صنف شما یا از قسمت feedاینستا هشتگ مربوط رو سرچ کنید یا در استوری و پست هاشون و اینطوری باید پیدا کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا