اینستاگرام

نحوه اضافه كردن call به اينستاگرام

با موضوع اضافه كردن call به اينستاگرام با شما هستیم. در صفحات بیرینسی اینستاگرام قابلیت های مختلفی ارائه می شود که یکی از آنها اضافه شدن دکمه تماس است.

اگر توجه کرده باشید بیشتر اکانت های بیزینسی در اینستاگرام فعالیت دارند و از آنجا کسب درآمد می کنند.

حتی کسب و کارهای خانگی و آزاد هم در اینستاگرام به معرفی محصول و خدمات هایشان می پردازند. زیرا بیش از 40 میلیون کاربر فعال اینستاگرام در ایران وجود دارد.

گاهی شما پیج هایی را تماشا نموده اید که در کنار دکمه ایمیل، یک دکمه تماس نیز قرار گرفته شده است. در این مقاله قصد داریم به شما نحوه اضافه كردن call به اينستاگرام در اکانت های بیزینسی را آموزش دهیم.

اضافه كردن call به اينستاگرام (آموزش ویدیویی)

برنامه اینستاگرام با قابلیت هایی که ارائه می دهد به بهترین فضا برای نشان دادن کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است.

اضافه كردن شماره به اينستاگرام

اضافه كردن شماره به اينستاگرام موضوعی است که میخواهیم به آن بپردازیم.

اضافه كردن شماره به اينستاگرام

این نوع اکانت می تواند به شما بگوید که چه تعداد فالوور جذب کرده اید. فالوورهای جذب شده، مرتبط با چه منطقه و شهر و کشور هستند و مهم ترین ویژگی که دارد امکان گذاشتن دکمه تماس یا contact می باشد.

درضمن این قابلیت تاثیر بسیار زیادی در بازاریابی موفق و مدیریت شبکه های اجتماعی تان دارد.

پس اگر یک اکانت بیزینسی دارید، حتما این قابلیت را به صفحه خود اضافه کنید. تا از تاثیرهای آن بی نصیب نمانید.

پس اگر می خواهید نحوه اضافه كردن call به اينستاگرام را بیاموزید با ما همراه شوید.

اضافه كردن call به اينستاگرام

 

میخواهیم به شما بگوییم که میتوانید خرید کامنت اینستاگرام را از طریق سایت ما انجام دهید و تعامل بیشتری با کاربران داشته باشید.

 

چگونه تماس اینستاگرام را فعال کنیم؟

اگر به دنبال پاسخ به سوال چگونه تماس اینستاگرام را فعال کنیم هستید لطفا مراحل زیر را دنبال کنید.

1) برای اضافه كردن call به اينستاگرام ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید و بر سه خط موازی در سمت راست در قسمت صفحه پروفایلتان بزنید.

2) گزینه setting را انتخاب کنید.

3) اگر اکانت شما بیزینسی نیست با کلیک بر گزینه switch to professional account صفحه دیگری برای شما باز می شود. اکنون گزینه business را انتخاب کنید و continue را بزنید.

اضافه کردن دکمه تماس به اینستاگرام

4) با انتخاب نوع فعالیتتان گزینه next را بزنید.

5) در نهایت صفحه ای باز می شود که باید اطلاعات خود را وارد کنید. با نوشتن ایمیل و شماره تماس، دکمه هایشان در صفحه نمایش داده می شود.

اضافه کردندکمه تماس در اینستاگرام

 

فعال کردن دکمه تماس چه مزایایی دارد؟

حال که آموختیم اضافه كردن call به اينستاگرام چگونه است وقت آن رسیده بگوییم این کار چه مزایایی دارد. همان طور که گفته شد این قابلیت تنها برای اکانت های بیزینسی می باشد. در کل اینستاگرام برای اکانت های بیزینسی قابلیت های متعددی را عرضه کرده است.

فقط افرادی که اکانت بیزینسی دارند امکان استفاده از آن قابلیت ها را دارند.

فعال کردن دکمه تماس چه مزایایی دارد

یکی از بهترین مزایایی که در این مقاله به آن پرداختیم، اضافه کردن دکمه تماس است. این قابلیت مزایای مختلفی دارد که در ادامه به چند مورد از آنها می پردازیم.

1) افزایش تعامل: یکی از مزیت هایی که در زمان اضافه کردن دکمه تماس شاهد آن هستید افزایش تعامل می باشد.

گاهی پاسخ دادن به دایرکت ها از دسترس افراد خارج است، زیرا با افزایش تعداد دایرکت، کنترل پاسخگویی به همه آنها برای ما کمی دشوار می شود.

فعال کردن دکمه تماس چه مزایایی دارد

و از طرفی مکاتبه کردن با ایمیل برای مخاطب کمی دشوار خواهد بود.

پس بهترین روش قرار دادن شماره موبایل می باشد. که در دسترس تمام افراد قرار دارد. همچنین محدودیت و مشکل برای شخصی ایجاد نمی کند.

فعال سازی و اضافه كردن call به اينستاگرام

2) گزینه راحت برای مخاطب: اگر شما خودتان را جای مخاطب قرار دهید. و بخواهید از بین راه های موجود که ایمیل، سایت، تماس می باشد، یکی را برای مکاتبه با ادمین انتخاب کنید. به احتمال زیاد گزینه تماس برای شما راحت تر است.

البته ناگفته نماند که انتخاب این مورد برای تمامی افراد صدق نمی کند. ولی همیشه مردم به دنبال روش های ساده تر هستند.

اگر پیچی بیزینسی دارید حتما این قابلیت را بر روی اکانت خود فعال کنید. تا مخاطبان به راحتی به شما دسترسی داشته باشند.

فعال کردن دکمه تماس چه مزایایی دارد

 

دو نکته مهم در مورد اضافه كردن call به اينستاگرام

اگر این ویژگی برای شما فعال نمی شود به احتمال زیاد فراموش کرده اید تا اکانت خود را به بیزینس تغییر دهید.

در صورت تمایل می توانید برای مدتی از این قابلیت استفاده کنید و دوباره آن را حذف کنید. زیرا محدودیتی در اضافه کردن آن وجود ندارد. و هر زمان که خواستید می توانید دکمه تماس را از اکانت خود حذف کنید.

اضافه كردن call به اينستاگرام به صفحه اینستاگرام

این را نیز فراموش نکنید که شما میتوانید از این دکمه تماس در پیج هایی که این دکمه را دارند به راحتی برای برقراری ارتباط استفاده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که این یک قابلیت بسیار عالی و کاربردی است. پس بهتر است از آن استفاده نمایید. نحوه اضافه كردن call به اينستاگرام امروزه مورد توجه بسیاری از کسب و کارها و فعالیت های اینستاگرامی است که باید به نحو احسن انجام بگیرد تا مشتریان به آسانی با شما تماس حاصل نمایند.

موارد ضروری اضافه كردن شماره تلفن به اينستاگرام:

قبل از اینکه شما دکمه تماس را به بیوگرافی اینستاگرام تان بیافزایید، به سه چیز نیاز دارید:

1- حساب شخصی اینستاگرام را به حساب تجاری تبدیل نمایید

فقط در صورتی می توانید دکمه تماس را اضافه بکنید که یک حساب اینستاگرام حرفه ای و بیزینسی داشته باشید. بسیاری از ویژگی های اضافی را با یک حساب کاربری تجاری دریافت می کنید، بنابراین اگر از اینستاگرام برای اهداف تجاری خود بهره می برید، ارزش آن را دارد که تغییر حساب دهید و اگر هنوز اکانت insta خود را تبدیل نکرده اید، دست بکار شوید.

اضافه كردن شماره تلفن به اينستاگرام

2-چگونه به اکانت تجاری اینستاگرام سوئیچ کنیم؟

شماره تلفن تان را به بخش اطلاعات تماس اضافه نمایید و در واقع شما باید شماره موبایل تان را اضافه کرده، تا مردم با شما بتوانند تماس بگیرند.

 

3. هر گونه اطلاعات تماس دیگر را حذف کنید

مورد سوم بسیار مهم است و شما باید تمام اطلاعات تماس دیگر را از حساب اینستاگرام خود حذف نمایید، در غیر اینصورت اینستاگرام به جای دکمه (call) یک دکمه عمومی تماس را نشان می دهد. اضافه كردن شماره تلفن به اينستاگرام روش بسیار ساده و کاربردی است که امروزه باعث می شود تا به راحتی با مشتریان خود تعامل داشته باشید، پس در این زمینه دقت زیادی کنید.

چگونه تماس اینستاگرام را فعال کنیم

 

چرا دکمه تماس در بیو اینستاگرام نمایش داده نمی شود؟

اگر دکمه تماس در اینستاگرام شما نشان داده نمی شود، دوباره بررسی کنید که آیا فقط شماره تلفن شما به بخش گزینه های تماس اضافه شده است یا خیر. دومین موردی که باید بررسی کنید این است که آیا اطلاعات تماس شما نمایش داده شده یا پنهان است. می توانید با رفتن به گزینه ‘Profile Display’ این مورد را بررسی نمایید. همچنین می توانید تماس یا هر دکمه تماس دیگری را که تنظیم کرده اید آشکار یا پنهان نمایید.

buy youtube views is an important offer for you

تنظیمات تماس در اینستاگرام

آیا می خواهید تماس های زیادی از اینستاگرام خود دریافت نمایید؟ باید مطمئن شوید که دکمه تماس را در بخش بیو اینستاگرام اضافه نموده و برای کاربران و فالوورهای تان قابل مشاهده است.

ما در این بخش به راحتی یاد گرفتیم که چگونه تماس اینستاگرام را فعال کنیم و به آسانی به بیوگرافی پیج مان بیافزاییم. افزودن دکمه کال یا تماس باعث افزایش تعامل با مشتری و بازاریابی بهتر خواهد شد.

همانطور که یاد گرفته اید در بخش بالا به راحتی تنظیمات تماس در اینستاگرام را یاد گرفته اید و اگر دکمه تماس پنهان یا مخفی شده باشد، شما به آسانی می توانید آن را تنظیم نموده تا در دید عموم قرار بگیرد.

سوالات متداول :

سوال اول :چه کسب و کارهایی به استفاده از شماره در گوگل ادز نیاز دارند؟

پاسخ سوال اول :بقا و رشد کسب‌وکارهای محلی و خدماتی بیش از هر چیزی به تماس تلفنی وابسته‌ است؛ بنابراین می‌توان گفت که این افزونه برای چنین کسب‌وکارهایی یک نعمت است.

سوال دوم: چرا باید در اینستاگرام کانتکت قرار دهیم ؟

پاسخ سوال دوم: باید آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام روی دستگاه شما نصب باشد و همچنین یک اکانت در یک شبکه اجتماعی فعال دیگر ، ترجیحا فیس بوک داشته باشید.

کلام آخر

مقاله اضافه كردن call به اينستاگرام به پایان رسید. آخرین نکته این است که با اضافه کردن دکمه تماس یا contact به صفحه اینستاگرام خود امکانی مهم را برای مشتریانتان فراهم کنید.

این امکان که می توانند با سه روش ایمیل، دایرکت و تماس تلفنی با شما در ارتباط باشند، تمایز این قابلیت با دیگر قابلیت ها، امکان برقرای ارتباط به صورت راحت و بدون واسطه می باشد.

یکی دیگر از مزیت های این قابلیت رایگان بودن آن است. پس اگر تا به حال دکمه تماس را فعال نکرده اید، با آموزش ما این قابلیت را فعال کنید.

در نهایت اگر پیشنهاد، سوال و تجربه ای در این زمینه داشتید با ما در میان بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا