اینستاگرام

آموزش تشخیص اکانت هایی که به اینستاگرام ما متصل هستند

این روزها بسیاری از افراد از ما سوال می‌کنند که چگونه بفهمیم چند نفر در اکانت اینستاگرام ما هستند ؟ ما امروز با شما هستیم تا پاسخ این سوال را بدهیم.

حفاظت از امنیت پیج اینستاگرام امروزه یکی از مسائل حیاتی برای همه کاربران محسوب می‌شود. به‌ویژه اگر پیج ما به عنوان یک پیج کاری با تعداد فالوورهای بالا شناخته شود، خطر هک شدن آن نیز افزایش می‌یابد. اگر میخواهید اینستاگرام شما هک شود این مقاله را نخوانید. اما اگر نگران امنیت اکانت خود هستید در ادامه با ما همراه باشید.

 چند نفر در اکانت اینستاگرام ما هستند؟ (آموزش ویدیویی)

مانند شبکه‌های اجتماعی دیگر، اینستاگرام نیز نیاز به امنیت بالا دارد و خوشبختانه این اپلیکیشن برای کاربران خود امکاناتی را فراهم کرده است تا امنیت حساب‌های خود را تقویت کنند. از جمله این امکانات می‌توان به شناسایی افراد و دستگاه‌های متصل به حساب کاربری اشاره کرد تا قبل از هک شدن به این موضوع آگاه شویم.

در ویدئوی آموزشی زیر، شیوه‌ای برای فهمیدن کسانی که به اکانت اینستاگرام ما متصل هستند به تصویر کشیده شده است. در ادامه با مراحل تصویری این روش آشنا خواهیم شد. اگر تمایل دارید بدانید که چند نفر به اکانت اینستاگرام شما دسترسی دارند، با ما همراه شوید.

علاوه بر این اگر می‌خواهید بفهمید که کدام افراد پروفایل اینستاگرام شما را بررسی می‌کنند، بهتر است مقاله “چه کسانی اینستاگرام ما را چک می‌کنند” را مطالعه نمایید.

چگونه بفهمیم چند نفر در اکانت اینستاگرام ما هستند؟

حال می‌خواهیم به سوال ‘چگونه بفهمیم چند نفر در اکانت اینستاگرام ما حضور دارند؟’ پاسخ دهیم. یکی از گزینه‌های موجود در اینستاگرام، به ما اجازه می‌دهد که در صورت فعالیت شخصی در اکانت ما، از این موضوع مطلع شویم.

برای بدست آوردن تعداد افرادی که به اکانت اینستاگرام ما دسترسی دارند، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

آموزش تصویری مشاهده دستگاه های متصل به حساب اینستاگرام

  1. ابتدا برنامه اینستاگرام خود را به‌روز کنید.
  2.  به صفحه‌ی پروفایل خود بروید.
  3. بر روی سه خط بالای صفحه کلیک کنید.

اینستاگرام

  1. به قسمت settings and privacy بروید.

اینستاگرام

  1. در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود گزینه‌ account center را انتخاب کنید.

اینستاگرام

  1. در این مرحله بر روی password and security کلیک کنید.

اینستا

  1. سپس گزینه where you’re logged in را انتخاب کنید.

اینستا

  1. در صفحه ای که برای شما باز میشود طبق عکس زیر بر روی اسم پروفایل خود کلیک کنید.

اینستا

  1. سپس صفحه ای که برای شما باز میشود نشان میدهد که چند گوشی و در چه منطقی به اکانت متصل هستند.

اینستا

 

در صورت مشاهده‌ی فعالیت‌های نامناسب یا مشکوک در حساب اینستاگرام خود از دستگاه‌هایی که متعلق به خود نیست یا از موقعیت‌های مکانی متفاوت با موقعیت‌های شما هستند، نشانه‌ای از فعالیت شخص دیگری در پیج شما است.

در چنین شرایطی، بهتر است فوراً رمزعبور حساب اینستاگرام خود را تغییر دهید و از طریق شماره تلفن، ایمیل یا حساب فیس‌بوک خود به رمزعبور جدید دسترسی پیدا کنید. با این اقدام، احتمال ورود هکر یا شخص نامناسب به حساب شما کاهش یافته و امنیت پیجتان به‌مراتب افزایش می‌یابد. به همین سادگی پاسخ به سوال ‘چگونه بفهمیم چند نفر در اکانت اینستاگرام ما حضور دارند’ را پیدا کردید.

از کجا بفهمیم چند اکانت اینستاگرام داریم؟

بعضی از افراد به دنبال راهی هستند تا بفهمند چند اکانت اینستاگرام دارند. اگر روی یک گوشی تلفن همراه لاگین کرده باشید، با ورود به بخش پروفایل کاربری خود و ضربه زدن روی نام کاربری، می‌توانید اکانت‌های مختلفی که ایجاد کرده‌اید را مشاهده نمایید.

اگر منظور شما این است که متوجه شوید چند اکانت اینستاگرام از زمان ورود شما تاکنون ایجاد کرده‌اید، متأسفانه امکان نمایش چنین اطلاعاتی وجود ندارد. زیرا افراد ممکن است با ایمیل‌ها و شماره‌های مختلف اکانت‌های متفاوتی بسازند و هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند تشخیص دهد که کدام اکانت‌ها برای یک نفر هستند.

در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید بفهمید یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد. پس با ما همراه باشید.

قبل از اتمام مقاله یک پیشنهاد عالی برای شما کاربران عزیز داریم. شما میتوانید ارزانترین پنل خدمات اینستاگرام را راحتی از طریق سایت ما خریداری نمایید.

چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد ؟

 

در زیر پاسخ به سوال “چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد” را ارائه می‌دهیم:

برای یک کاربر عادی، امکان متوجه شدن اینکه یک فرد چند اکانت اینستاگرام دارد، وجود ندارد. اما اگر دسترسی به گوشی تلفن همراه این فرد داشته باشید می‌توانید اکانت‌های او را مشاهده نمایید.

به علاوه اگر فرد مورد نظر شما از نام‌های مشابه برای ایجاد اکانت‌ها استفاده کرده باشد می‌توانید با جستجوی نام او با حالت‌های مختلف، متوجه شوید که آیا اکانت‌های دیگری ساخته است یا خیر.

با این حال، به دلیل حفظ حریم خصوصی کاربران و محدودیت‌های امنیتی اپلیکیشن، اطلاعات دقیق در مورد تعداد اکانت‌های یک کاربر به سادگی در دسترس عموم قرار نمی‌گیرد. برای اطلاعات دقیق‌تر، باید به تنظیمات حساب کاربری و قوانین اینستاگرام مراجعه کنید.

get free Instagram followers

سوالات متداول :

1-چگونه میتوان از دو یا چند اکانت اینستاگرام به طور همزمان استفاده کرد ؟

اگر شما هم علاوه بر اکانت شخصی خود در اینستاگرام ، اکانت های دیگری مانند حساب کاربری شرکت یا دفتر کار خود را ساخته اید و می خواهید آن را مدیریت کنید باید نحوه استفاده همزمان از چند اکانت را بیاموزید.

2-چگونه تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره را پیدا کنیم؟

با شماره تلفن تنها میتوان یک اکانت اینستاگرام داشت و برای آن که بتوانید اکانت های مختلف یک فرد با شماره تلفن های متنوع را پیدا کرد میتوان از روش های دیگر استفاده کنید

سخن پایانی:

مقاله “چگونه بفهمیم چند نفر در اکانت اینستاگرام ما هستند” به پایان رسید. همواره به افزایش امنیت پیج خود توجه کنید و تلاش کنید آن را تقویت کنید. یکی از راه‌های این امر، چک کردن دائمی آن است تا بفهمیم چند نفر در اکانت اینستاگرام ما حضور دارند.

امیدواریم که از اطلاعات جذابی که در این مقاله ارائه شد، استفاده کرده باشید. اگر این موضوع برای شما جالب و مفید بوده است، حتماً آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که در صورت داشتن تجربه یا سوال، آن را در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۴ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

31 دیدگاه

  1. سلام. من وقتی این راه هایی ک گفتید انجام دادم‌فقط یک نشست فعال داشتم که گوشی خودم بود ولی موقعیت من نبود میخواستم ببینم آیا کسی در پیج‌ من بوده یا موقعیت اشتباه ثبت شده

    1. سلام، ممکنه با فیلترشکن وارد پیجتون شده باشین، برای همین ip متفاوت بوده. در هر صورت برای اطمینان به جز دستگاه خودتون از بقیه دستگاه ها خارج بشین

  2. سلام ، اگر کسی وارد اکانت اینستا شخصی من بشه و در انتها گزینه log out را انتخاب کنه یعنی کاملا خارج بشه ، بازم سابقه مکانش و اتصالش در لاگین اکتیویتی هست؟

    1. سلام
      ایا از روی موقعیت مکانی دستگاه لاگین شده میشه ادرس دقیق رو پیدا کنیم ؟ منظورم اینه ممکنه نقشه بصورت واضح باز بشه

    1. سلام، وقت بخیر
      پروفایلتون رو باز کنید. آیکن سه خط در بالای صفحه سمت راست رو انتخاب کنید. وارد بخش Settings شوید. در مرحله بعدی باید گزینه Security رو انتخاب کنید. سپس گزینه Login Activity رو لمس کنید. از این قسمت می تونید دستگاه های متصل شده و موقعیت مکانی آن ها رو مشاهده کنید.

    1. سلام، وقت بخیر
      برنامه اینستاگرامتون رو به روز رسانی کنید. احتمالا با به روز رسانی برنامه این مشکل حل میشه

    1. سلام، وقت بخیر
      پروفایلتون رو باز کنید. آیکن سه خط در بالای صفحه سمت راست رو انتخاب کنید. وارد بخش Settings شوید. در مرحله بعدی باید گزینه Security رو انتخاب کنید. سپس گزینه Login Activity رو لمس کنید. از این قسمت می تونید موقعیت مکانی دستگاه های متصل شده رو مشاهده کنید.

    1. سلام، وقت بخیر
      بخش Login Activity رو باز کنید. آیکن سه نقطه در کنار دستگاه متصل شده رو لمس کنید. گزینه Log out رو انتخاب کنید. به این صورت پیج از دسترس دستگاه متصل شده خارج می شود.

      1. سلام در قسمت login activity سه اکانت باز شده هست که اولیش متعلق به خودمه با مدل گوشی و لوکیشن درست. دومی هم تمام اطلاعاتش مثل اولیه فقط نوشته سبز online رو نداره اما اکانت سوم فقط مدل گوشی با دیگه اکانت ها یکسانه و لوکیشن متفاوت.
        از کجا بفهمم اکانت سوم متعلق به خودم نیست و کسی دیگه با مدل گوشس مشابه وارد شده؟

        1. سلام. برخی از مواقع که با وی پی ان و بدون وی پی ان وارد میشید یک مشخصات دیگه نمایش میده و صرفا این نیست که یکی داخل اکانت شما هست.
          شناسایی دقیقی نمیشه کرد. فقط میتونید اون اکانت ها رو خارج کنید تا اگه فردی هم به اکانت شما متصل هست بیرون انداخته بشه و بهتره رمزتونو عوض کنید

  3. سلام
    یهویی یه اس مس کد انیستاگرام اومد واسم و خیلی شک گردم

    در قسمت login activity دیدم ۴ تا نفر وصل هستند(مدل موبایل خودم نبودند) روی نقشه زدم با نرم افزار نشان
    یهویی دیدم سه تا کوچه پایین تر از من هس و داره همینجوری میاد سمت من وقتی انداختمش بیرون بعد ۱۵ ثانیه خودمم از اکانتم انداختند بیرون دوباره وصل شدند دوباره هم انداختند بیرون
    هیچ کس هم نمیدونست من کجام
    احتمالش هست کسی دنبال ام باشه ؟
    ممنون میشم جواب بدید❤

    1. سلام دوست عزیز این لوکیشن ها اصلا دقیق نیستن. نگران نباشید. با تغییر آی پی(روشن و خاموش کردن وی پی ان) لوکیشن ها تغییر میکنه.
      احتمال اینکه فردی توی اکانتون هست وجود داره اما اینکه به سمت شما میان خیر
      شما وقتی اون ها رو لاگ اوت میکنید یک پیام میده اوکی رو که میزنید شما هم از اکانت خارج میشید.(امکانش هست اکانت های دیگه سیستمتون و یا گوش دیگه ای که باهاش لاگین کرده بودین هم باشه)

  4. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید ببخشید آیا gbinstaمعتبره؟اگه ازش استفاده کنیم هکمون نمیکنه؟

  5. سلام وقت شما بخیر. یکی از اکانتهای اینستاگرام من خطای couldn’t refresh feed میده، تمام روشها رو پیاده کردم درست نشد. احتمال میدم به حالت غیر فعال در اومدم. یک اکانت دیگه ساختم، اون هم دچار همین مشکل شد و همین پیغام رو میده، انقدر زود که حتی اجازه نداد یک عکس برای پروفایلم انتخاب کنم‌. بگم این اکانت پنجمم بود. چه کنم؟

    1. سلام دوست عزیز. اینستاگرام به ایمیل و یا شماره تلفن شما حساس شده! هم از وی پی ان استفاده کنید و هم از یک ایمیل یا شماره دیگه.

  6. سلام توی اون قسمتی ک گفتید وقتی میرم فقط یک دستگاه هستش اون یک دستگاه یعنی گوشیه خودمه یا خیر؟

  7. سلام وقت بخیر، یه سوال داشتم من تو قسمت اکتیویتی همه رو لاگ اوت اکردم چند تا دستگاه بهم وصل بودند ولی همه شونو لاگ اوت کردم به جز یه دونه موند هر چی لاگ اوت میزنم پاک نمیشه حتی پسوردمم تغییر دادم.

    1. سلام بروید روی settings سپس برید داخل Security و بعد از این بر روی login activity کلیک کنید.

  8. سلام به پیج من یه دستگاهی از یه کشور دیگه وصل شده بود رفتم اونو لاگ اوت کردم بعد چند دقیقه که رفتم نگاه کردم فقط یه دونه دستگاه بود دستگاه از همون کشور بود هر چی میزنم روش گزینه ای نمیاد که بخوام لاگ اوت کنم باید چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا