اینستاگرام

آموزش تصویری نحوه فهمیدن شماره مخاطبین در اینستاگرام

با موضوع نحوه فهمیدن شماره مخاطبین در اینستاگرام با شما هستیم. برخی از افراد به دلایلی علاقه ندارند که نام اصلی خود را در اینستاگرام استفاده کنند‌. برای همین نام های مستعار را برای مشخص نشدن هویت به کار می برند. قاعدتا یافتن این نام های مستعار با یک سرچ معمولی کار چندان راحتی نیست. از سوی دیگر نحوه فهمیدن شماره مخاطبین در اینستاگرام سوال متداولی است که در این آموزش به بررسی این مسئله می پردازیم. نحوه شناختن حساب مخاطبان در اینستاگرام امروزه مورد توجه افراد زیادی است که در این بخش به شما با آموزش فیلم یاد می دهیم که چگونه می توانید اینکار را انجام دهید.

شناسایی صاحب اکانت اینستاگرام و یافتن شماره موبایل آن (آموزش ویدیویی)

در ویدئوی بالا به آموزش نحوه شناسایی صاحب اکانت اینستاگرام پرداخته ایم. اگر می خواهید شماره موبایل کسی را در اینستاگرام بیابید کافیست با ما همراه شوید. طریقه دانستن شماره مخاطبین در ادامه به صورت تصویری و با عکس به شما آموزش می دهیم پس با ما همراه باشید.

نحوه فهمیدن شماره مخاطبین در اینستاگرام

در ذهن اکثر افراد این سوال به وجود آمده که آیا می توان شماره موبایل را در اپلیکیشن اینستاگرام پیدا کرد یا نه.

باید بدانید که اگر صاحب پیج شماره تلفن خود را ثبت نکند، نمی توانید به اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

مشاهده شماره تماس افراد در اینستاگرام

حتی اگر به قسمت get help signing in نیز مراجعه کنید، جز چند شماره آخر را نمی توانید مشاهده کنید.

اگر شماره تلفن توسط صاحب پیج ثبت شده باشد، می توانید به قسمت پروفایل مراجعه کنید. سپس با لمس ‌کلمه CALL شماره فرد مشخص می شود.

اگر شما نیز میخواهید دکمه call را فعال کنید با مقاله اضافه كردن call به اينستاگرام همراه شوید.

 

نحوه فهمیدن شماره مخاطبین در اینستاگرام از داخل پیج

 

پيدا كردن پيج اينستاگرام از طريق شماره تلفن

شاید شما هم مانند اکثر افراد با قسمت follow and invite friends مواجه شده باشید و اصلا ندانید با استفاده از آن می توان افراد مختلف را یافت.

اگر می خواهید به این قسمت دسترسی داشته باشید، ابتدا وارد تنظیمات اینستاگرام شوید و سپس شماره های جدید خود را وارد کنید.

پس برای فهمیدن شماره مخاطبین در اینستاگرام فقط کافیست مراحل زیر را دنبال نمایید.

1) در پیج شخصی خودتان بر روی آیکون سه نقطه ضربه بزنید و سپس setting را لمس نمایید.

2) در این مرحله با گزینه follow and invite friends مواجه می شوید. در ادامه مانند آن چه که در تصویر می بینید، سه گزینه پیش روی شما قرار می گیرد.پیدا کردن شماره موبایل در اینستاگرام

 

قبل از اینکه مقاله را به پایان برسانیم باید بگوییم که برای بازدید ویدیو رایگان میتوانید به راحتی از طریق سایت ما اقدام کنید.

 

3) اگر گزینه follow contacts را انتخاب کنید، می توانید افراد را با استفاده از شماره آن ها ذخیره کنید.

SUGGESTED و CONTACTS: اگر این قسمت را انتخاب کنید، با دو پیشنهاد مختلف مواجه می شوید.

  • SUGGESTED که مشخص می کند چه پیشنهاداتی در انتظار شماست. البته باید بدانید که اینستاگرام این پیشنهاد ها را بر اساس تعداد فالورر ها و فالووینگ های پیج شما ارائه می دهد.

درواقع اینستاگرام پیج هایی را به شما پیشنهاد می دهد که فکر می کند به آن ها علاقه مند هستید.

  • CONTACTS  قسمت بعدی است که با توجه به مخاطب های ذخیره شده در تلفن همراهتان پیشنهاداتی به شما می دهد. اکثر این پیج ها شماره خود را در اینستاگرامشان قرار داده اند. اگر مایل بودید که این پیج ها را دنبال کنید، می توانید آیکون follow را لمس کنید.

پیدا کردن شماره موبایل در اینستاگرام

 

شاید نحوه مرتب سازی فالوورها برای شما جذاب باشد. پس حتما به مقاله ترتیب فالوورها در اینستاگرام سری بزنید.

همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام به چه معناست؟

همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام به چه معناست

همان طور که می دانید افراد به محض نصب کردن اینستاگرام سعی دارند که افراد نزدیک به خود مانند فامیل و دوستان را بیابند.

در این مواقع همیشه آیدی طرف مقابل را ندارید. پس پیدا کردن آیدی طرف مخصوصا زمانی که اسم و فامیل مستعارش نباشد چندان کار راحتی نیست.

خبر خوب این است که چندان کار سختی هم نیست اگر با روش های پیدا کردن پیچ اینستاگرام از طریق شماره تلفن آشنا باشید.

اینستاگرام این امکان را به شما می دهد که از طریق شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیس بوک افراد مختلف را پیدا نموده و به لیست دوستان خود اضافه کنید.

همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام

این روش به این صورت است که کاربر از طریق اینستاگرام به حساب فیس بوک خود متصل میشود و از این طریق مخاطبان خود را در فیس بوک پیدا می کند.

دیگر روشی که قصد داریم در این مقاله به طور کامل به آن بپردازیم پیدا کردن مخاطبینی است که شماره تلفن آنها را در گوشی ذخیره کرده اید. پس اگر نتوانستید مخاطبین مورد نظر را با سرچ کردن نام آنها پیدا کنید از این روش ها کمک بگرید.

البته باید به این نکته هم توجه داشت که دلایل بالا نیامدن برخی از مخاطبان قطع همگام سازی مخاطبین اینستاگرام است.

قطع همگام سازی اینستاگرام و لیست مخاطبان گوشی

قطع همگام سازی اینستاگرام و لیست مخاطبان گوشی

حال که با نحوه فهمیدن شماره مخاطبین در اینستاگرام آشنا شدید، شاید بخواهید کارهایی را که انجام داده اید به حالت قبل برگردانید.

به منظور غیر فعال کردن مخاطب های موبایل در اینستاگرام باید گزینه Connect Contacts را غیر فعال کنید.

اگر قصد دارید همگام سازی مخاطبین اینستاگرام را غیرفعال کنید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • ابتدا وارد برنامه اینستاگرام بشوید و به قسمت صفحه پروفایل شخصی خود بروید.
  • گزینه سه خط موازی که در آن صفحه مقابل پروفایل شما قرار دارد را انتخاب کنید.
  • بعد از رفتن به قسمت setting گزینه Accounts را انتخاب کنید.
  • حالا در صفحه مورد نظر روی گزینه Connect Contacts کلیک کنید.
  • انگشت خود را بر روی دکمه مقابل بکشید و پیامی ظاهر شود. اگر نمی خواهید همگام سازی برای شما انجام شود گزینه Disconnect را انتخاب کنید.

پیدا کردن شماره موبایل در اینستاگرام

برنامه شماره یاب اینستاگرام

بسیاری از کاربران عنوان برنامه شماره یاب اینستاگرام را جستجو میکنند. باید بگوییم این برنامه ها هیچ کمک مثبتی به شما نمیکنند. زیرا اینستاگرام به برنامه های مکمل عکس العمل نشان میدهد و استفاده طولانی مدت شما از این برنامه ها باعث میشود اکانت شما بلاک شود. پس حتی الامکان از این نوع برنامه ها استفاده نکنید.

We offer you free Pinterest followers

چگونه صاحب پیج فیک را پیدا کنیم

معمولا صاحبان فیک پیج ها و صفحات غیر واقعی در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای ویژگی های مختلفی هستند که به راحتی توسط اشخاص قابل تشخیص است. در کنار شناخت این ویژگی ها و بررسی آنها می توانید صفحات فیک را از نوع واقعی به راحتی شناسایی نمایید. آگاهی یافتن از تعداد حساب کاربران در اینستاگرام بسیار راحت و آسان است و صفحات فیک دارای ویژگی های زیر شامل:

1- صفحات فیک بدون عکس پروفایل یا با عکس غیر واقعی هستند

یکی از مهم ترین روش های شناخت صفحات فیک در اینستا، عکس پروفایل آنهاست. معمولا پیج فیک از عکس های دیگر افراد استفاده می کند تا خودش را صاحب اکانت اینستاگرام شخص دیگر جا بزند. معمولا این پروفایل ها از عکس اشخاص مشهور یا افراد معمولی با زیبایی های خاص بهره می برند تا مخاطبین بیشتری را جذب نمایند. اگر به پیج های بدون عکس پروفایل نگاهی بکنید قطعا متوجه خواهید شد که اکثر این پیج ها یا ربات هستند یا به منظور فروش ساخته شده اند که حتی بیوگرافی و تصویری ندارند.

 

فیک پیج اینستاگرام

 

2- تعداد پست ها و زمان انتشار نامناسب

معمولا یکی از روش های تشخیص فیک پیج ها نحوه انتشار پست آنهاست که به صورت پست سر هم و به طور یک جا تصاویر ویدیوهای مختلفی را پست می کنند. معمولا اینگونه پیج ها از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بسیار پایین بهره برده و معمولا با موضوع پیج نیز بی ربط هستند. کاربران در اینستا به دنبال صفحات پر محتوا و با موضوعات جذاب هستند، اگر صفحه ای را مشاهده کرده اید که پست های بسیار کم با فالوورهای فوق العاده زیاد دارند و همچنین متعلق به شخص مشهوری نیست قطعا یک پیج غیر واقعی است.

3- نام های بی معنی کاربری اینستا

زمانی که به چنین پیج هایی سر می زنید قطعا با نام های کاربری با اسم های عجیب روبرو می شوید که مثلا به صورت عدد و حروف نامفهوم نظیر hggyr455ff می باشد که هر شخصی به راحتی متوجه غیر واقعی بودن آنها پی می برد. چنین پیج هایی را حتما در اینستاگرام مشاهده کرده اید که اصلا فعالیتی نیز ندارند. وجود تعداد زیادی از این دسته از کاربران به معنای فیک بودن بخشی از فالوورهای یک صفحه است و به راحتی قابل تشخیص است.

4- پیج هایی با فالوور و فالووینگ بالا

معمولا پیج هایی را مشاهده کرده اید که با تعداد زیادی فالوور و فالووینگ درصدد فروش پیج فعالیت می کنند و اغلب این اکانت ها فالوورهای فیک و غیر واقعی خریداری می کنند و صفحات را به فروش می رسانند. البته همیشه وجود چنین صفحاتی دلیلی بر فیک بودن آنها نیست و شاید متعلق به شخص خاصی باشد که برای کنجکاوی در دنیای اینستاگرام تعدادی از صفحات را فالو کرده و واقعا به محتواهای آن علاقه مند است.

چگونه صاحب پیج فیک را پیدا کنیم

5- فالوور و کامنت خارجی

برخی از صفحات به سرویس های فروش و لایک و فالوور روی می آورند که اکثر این فالوورها و لایک ها خارجی هستند، بسیاری از صاحبان اینستا به دلیل گران بودن خدمات لایک و کامنت و فالوو ایرانی، به موارد خارجی روی می آورند که معمولا از قیمت ارزان تری برخوردار هستند. اینکار قطعا باعث تشخیص دادن صفحه فیک شان برای ایرانی ها خواهد بود. معمولا وقتی شما به چنین صفحات ایرانی نگاه می کنید، اشخاص خارجی را مشاهده می کنید که اصلا معلوم نیست چگونه یک پیج ایرانی را دنبال نموده و صفحات آن را لایک کرده اند. این موارد فیک با سرعت زیادی قابل تشخیص هستند و امروزه کمتر استفاده می شود، ولی هنوز برخی از چنین موضوعاتی اطلاع ندارند و به دلیل قیمت های پایین آن از آن بهره می برند.

6- عدم توازن میان فالوور و درگیری کاربران یا همان اینگیجمنت صفحه

از روش های خاص فهمیدن صفحات فیک تعداد زیاد فالوور با اینگیجمنت آن که همان درگیری کاربران، تعداد لایک ها و … می باشد که بسیار کم است. مثلا صفحه ای را مشاهده می کنید که 50 هزار تا فالوور دارد ولی هر پست آن فقط 30 تا لایک گرفته که باید به آن صفحه شک کرد.

صفحات اگر از رشد خوبی برخوردار باشند باید لایک و کامنت آنها نیز بالا باشد. اگر صفحه ای را با فالوورهای زیاد در مقابل نرخ مشارکت بسیار پایین مشاهده کرده اید، به خرید فالوور آن شک کنید.

7- پیج هایی با فالوور بالا ولی پست پایین

حتما صفحاتی را مشاهده کرده اید که دارای فالوور های بسیار بالایی هستند ولی هیچ گونه محتوا و پستی ندارند یا بسیار پست های آن کم است و به تعداد انگشت دست می رسد. قطعا چنین صفحاتی فیک هستند و از خرید فالوورها بهره برده اند و برای اکانت فیک خود پست هایی را منتشر می کنند. استفاده از ربات های فالور امروزه بسیار مرسوم شده که علاوه بر فالوور زیاد از فالووینگ زیادی نیز برخوردار هستند. معمولا بسیاری از فالوورها و فالوینگ‌های این صفحه‌ها هم ویژگی‌هایی شبیه به همین صفحه‌ها را دارند و تشخیص فیک بودن پیج اینستاگرام را راحت‌تر می‌کنند.

چگونه شماره موبایل دیگران را در اینستاگرام فارسی پیدا کنیم

معمولا پیدا کردن شماره موبایل دیگران در اینستاگرام فارسی با انگلیسی فرقی ندارد، شما با استفاده از روش بالا می توانید به راحتی شماره تلفن یک شخص را پیدا کنید. معمولا تنها در صورتی می توانید از شماره افراد مطلع شوید که آنها پیج خود را با شماره ایجاد کرده باشند. حتی افرادی که با شماره موبایل وارد اینستا شوند، باید نمایش شماره موبایل آنها نیز روشن باشد تا بتوانید آن را در صفحه پروفایل شان به صورت آیکون Call ملاحضه نمایید. همانطور که می دانید مطلع شدن تعداد حساب کاربران در اینستاگرام بسیار آسان است و با روش های بالا به خوبی می توانید اینکار را انجام دهید.

سوالات متداول :

سوال اول : آیا با آیدی اشخاص میتوانیم شماره مخاطب را پیدا کنیم ؟

پاسخ سوال اول : خیر ، این امکان وجود ندارد مگر اینکه پیج شما بیزینسی باشد و شماره خود را درج کنید

سوال دوم: چگونه شماره موبایل ها را در اینستاگرام پیدا کنیم ؟

پاسخ سوال دوم: این موضوع مراحل متفاوتی دارد که میتوانید با مطالعه مقاله به پاسخ این سوال برسید

کلام آخر

قصد داشتیم تا در این مقاله به شما نحوه فهمیدن شماره مخاطبین در اینستاگرام را آموزش دهیم. امیدواریم که  این مطلب برای شما مفید بوده باشد. در حال حاضر گروه فالووران تلاش می کند که بروزترین خدمات را به کاربرانش ارائه دهد. در این مطلب تلاش نموده ایم که شما را با طریقه دانستن شماره مخاطبین بیشتر آشنا کنیم و اگر هر سئوال و مشکلی در این زمینه داشتید حتما آن را با ما مطرح سازید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

7 دیدگاه

  1. سلام. این مربوط به گوشی خودمان میشود
    سوالم از شما دوست گرامی این است من دو تا اکانت دارم . اداری. شخصی. دومی را نمی خواهم دوستان پیج اولم بدانند که من این پیج شخصی را دارم آیا معلوم میشود من کی هستم برای کسانی که شماره من در گوشی شان سیو و ذخیره است؟
    با تشکر فراوان

    1. اگر دو اکانت به شماره های مختلف باشه متوجه نمیشن.
      البته با یک خط هم باشه بیشتر تو پیشنهادها میاره براشون.

  2. سلام و وقت بخیر
    چند وقت پیش متوجه یه پیام تو دایرکت همسرم از یک شخص ناشناس شدم و دیدم که این شخص از فالورهای همسرم هستش . وقتی از همسرم پیگیری کردم گفت که یه لینک تو اینستاگرامش فرستاده و بهش گفته این لینک رو بزن تا اینستاگرامت آپدیت بشه . بعد همسرم هم همین کار رو کرده و چند دقیقه بعد اون شخص به تلفن همسرم زنگ زده .
    حالا نمی دونم همسرم راست میگه یا نه ؟
    ممنون میشم راه نمایی بفرمایید.

    1. سلام وقت بخیر. اگه همسرتون اکانتشون بیزینسی هستش فرد میتونه با زدن دکمه کال تماس بگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا