گوگل ویس

رفع خطا گوگل ویس؛ راهنمای فوری رفع مسدودی این سرویس

گوگل، که به‌ عنوان غول دنیای فناوری با خلاقیت و نوآوری‌های خود زندگی بشریت را متحول کرده است، با ارائه Google Voice به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین ابزارهای خود در بین اهالی فناوری سروصدای بسیاری به‌راه انداخته است. اما قسمت تاریک ماجرا اینجاست که با عدم رعایت برخی از قوانین گوگل، این ابزار برای شما مسدود می‌شود و باید دست‌ به‌ دامان راهکارهایی برای رفع این مسدودی شوید. اگر شما نیز با این اخطارها مواجه شده‌اید، در این مقاله می‌توانید با راه‌حل‌های فوری رفع خطا گوگل ویس آشنا شوید و دوباره خود را به دستان جادویی گوگل بسپارید!

رفع خطا گوگل ویس؛ راهنمای فوری رفع مسدودی این سرویس

گوگل ویس چیست؟

گوگل ویس یکی از چندین‌وچند ابزار هوشمند گوگل است؛ یک سرویس تلفن اینترنتی رایگان که توسط شرکت گوگل ارائه شده است و به شما امکان می‌دهد تا علاوه بر برقراری تماس تلفنی، پیام‌هایتان را نیز ارسال کنید. این سرویس جذاب به کاربرانش اجازه می‌دهد تا از طریق دستگاه‌های مختلفی مانند گوشی موبایل و کامپیوتر، برنامه را اجرا کنند. البته کار با گوگل ویس برای کاربران ایرانی، مجاز نیست و برای استفاده از این ابزار، ضروری است که با ip آمریکا یا سایر کشورهای مجاز، وارد سیستم گوگل ویس شوید؛ اما در هر حال با عدم رعایتی قوانین گوگل، این سرویس شما را با خطاها و ارورهایی مواجه می‌کند که لازم است برای راه‌اندازی و استفاده مجدد از آن، با راه‌حل‌های رفع خطا گوگل ویس، آشنا شوید.

خطاهای مسدودی گوگل ویس

گوگل هوشمندتر از این است که بتوان با نقض قوانین آن، کماکان از ابزارهایش استفاده کرد! برای همین است که به‌طور دائمی تمامی حساب‌های کاربرانش را بررسی می‌کند تا در صورت مشاهده موارد مشکوک، اکانت آن‌ها را حداقل ۲۴ ساعت مسدود کند! لازم است که با رفع این موارد مشکوک و راحت‌کردن خیال سیستم گوگل، حساب خود را آزاد کنید؛ وگرنه بعید نیست که اکانت شما تا ابد مسدود باقی بماند. بیشترین خطاهایی که کاربران گوگل ویس آن را تجربه می‌کنند شامل چند پیغام می‌شود که در ادامه می‌توانید با رمز و راز این پیغام‌های مرموز و راهکارهای فوری رفع مسدودی گوگل ویس آشنا شوید:

ارور Expire و راهکار رفع این خطا

اگر با خطای Expire مواجه شده‌اید، بدانید که شماره گوگل ویس شما به‌خاطر عدم استفاده، منقضی شده است. طبق قوانین گوگل ویس، شما باید حداقل هر ۵۰ روز یکبار، از شماره خود برای برقراری تماس (حتی در حد چند بوق) یا ارسال پیامک استفاده کنید. درغیراین‌‌صورت، شماره‌تان منقضی می‌شود و در اکانت خود با خطا روبه‌رو می‌شوید. در این شرایط، بهتر است که قید این شماره را بزنید و با یک شماره و ip آمریکایی دیگر، در گوگل ویس اکانت‌ بسازید؛ اما در شرایط به‌خصوص شاید بتوانید با پرداخت هزینه، شماره خود را بازیابی کنید.

پیغام خطای Account Disabled و راه‌حل آن

شاید برایتان سوال باشد که Account Disabled به چه معناست؟ این پیغام مشخص می‌کند که حساب جیمیل شما به دلیل نقض قوانین و مقررات، غیرفعال شده است؛ یعنی شما باید به گوگل ویس ثابت کنید که اشتباهاً اکانتتان را مسدود کرده است. برای این کار یک پیغام انگلیسی برای پشتیبانی گوگل ویس ارسال کنید و برای آن‌ها توضیح دهید که: «این جیمیل اصلی من است و به اشتباه غیرفعال شده است.» در این حالت، گوگل پس‌از چک‌کردن جیمیل شما طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده، حساب شما را فعال می‌کند. البته فراموش نکنید که اگر اکانت شما توسط گوگل علامت‌گذاری شده باشد، امکان بازگرداندن آن غیرممکن می‌شود.

پیغام خطای Account Disabled و راه‌حل آن در گوگل ویس

پیغام Unable to access و راه رفع خطا

در بررسی راهکارهای رفع خطا گوگل ویس ممکن است با پیغام Unable to access a google product روبه‌رو شوید. چنین پیغامی به این معنی است که شما احتمالا با یکی از اقدامات زیر، قوانین گوگل را نقض کرده‌اید:

  • استفاده از ip ایران؛
  • استفاده از جیمیل دیگر غیر از جیمیل گوگل ویس؛
  • استفاده از تبلیغات؛
  • تماس‌های طولانی‌مدت با ip کشورهای غیرمجاز در گوگل ویس.

برای اینکه بتوانید چنین اروری را به سلامت پشت سر بگذارید و اکانت خود را زنده کنید، وارد پشتیبانی گوگل شوید و متنی به انگلیسی بنویسید که طی آن توضیحات و دلایل خود برای نقض قوانین را به‌ صورت قانع‌کننده، بیان می‌کنید. البته طبیعی است که با ساسپندشدن اکانت شما، دسترسی به جیمیل اصلی‌تان نیز قطع شده است و باید این پیغام را از طریق جیمیل دیگری ارسال کنید. درنظر داشته باشید در صورتی که درخواست شما رد شد، می‌توانید پس‌از چند روز، مجدد آن را ارسال کنید تا بتوانید بالاخره اکانت خود را بازیابی کنید.

ارور Unable to make و راهکار رهایی از آن

اگر در استفاده از این سرویس، ارور We were unable to make the number transfer یا we were unable to make and recieve call را تجربه کردید، به خاطر بیاورید که حتماً از ip غیرآمریکایی برای تماس‌های طولانی یا پیام‌های تبلیغاتی استفاده کرده‌اید. همچنین ممکن است درخواست انتقال شماره را به دفعات زیاد تکرار کرده باشید. در این دو صورت این ارور نمایش داده می‌شود و برای رفع خطا گوگل ویس در این شرایط، باید ابتدا از اکانت گوگل خود خارج شوید (log out) و سپس بعد از چند روز اکانت را با جیمیلی که ip آمریکا دارد، فعال کنید؛ یعنی تنها کافی است که با این سازوکار، آی‌پی خود را به آمریکا تغییر دهید.

ارور Unable to make در گوگل ویس و راهکار رهایی از آن

با رعایت چه نکاتی، می‌توان از مسدودی اکانت گوگل ویس جلوگیری کرد؟

همانطور که گفته شد، سلطنت گوگل، هر روز هوشمندانه‌تر از پیش به کار خود ادامه می‌دهد و لازم است که علاوه بر آموزش گوگل ویس، درباره قوانین و مقررات این سیستم قدرتمند، دقیق‌تر عمل کنید تا با مشکوک‌کردن سرویس‌های گوگل نسبت به خود، باعث ساسپندشدن اکانت‌هایتان نشوید. با رعایت این چند نکته کلیدی، می‌توان از ایجاد خطا و مسدودی در گوگل ویس جلوگیری کرد:

  • پیام‌های تجاری و تبلیغاتی را به تعداد زیادی از کاربران، ارسال نکنید.
  • سیستم تماس یا ارسال پیام خودکار را فعال نکنید.
  • داده‌های وب‌سایت‌ها را برای پیداکردن شماره تلفن‌ اشخاص، استخراج نکنید.
  • از سرویس گوگل ویس برای تهدید یا آزار و اذیت استفاده نکنید.
  • تصاویر از خشونت یا عریانی منتشر نکنید.
  • محتوای نامتناسب برای افراد زیر سن قانونی توزیع نکنید.
  • محتوای سوء استفاده جنسی منتشر نکنید.
  • مالکیت معنوی دیگران (مانند حق ثبت اختراع، علامت تجاری، لوگوها، حق چاپ و…) را نقض نکنید.
  • خود را به‌جای شخص دیگری جا نزنید و تماس‌های تلفنی را تحریف نکنید.
  • اطلاعات شخصی و محرمانه افراد مانند شماره کارت اعتباری، کد ملی یا پسورد آن‌ها را بدون اجازه منتظر نکنید.
  • فعالیت‌های غیرقانونی خود را در گوگل ویس به انجام نرسانید.
  • از گوگل ویس برای ارسال ویروس، بدافزار یا هر کد مخرب دیگری به‌منظور آسیب‌زدن به سایر شبکه‌ها و سرورها استفاده نکنید.
  • حساب‌های خود را یا به‌صورت خودکار یا با تقلب ایجاد نکنید.

آنچه در رفع خطا گوگل ویس بررسی کردیم

درست است که امکان برقراری تماس با یک شماره آمریکایی و انجام فعالیت‌های متعدد با این ip، رویایی جذاب و هیجان‌انگیز برای کاربران فعال ایرانی در گوگل ویس است؛ اما خطاهای موجود در این سرویس می‌تواند به کابوس همین کاربران، تبدیل شود. کافی است با مطالعه قوانین گوگل ویس و رعایت آن‌ها، خود را از شر پیغام‌های ارور این سیستم رها کنید و در صورت بروز مشکل و مواجهه با این ارورها، از راهکارهای رفع مسدودی گوگل ویس در این مطلب، استفاده کنید تا اکانت خود را در کمترین زمان، مجدداً تصاحب کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آنا سلطانپور

مدیریت محتوا به نوشتن در حوزه های مختلف از جمله تکنولوژی علاقه دارم و سعی می‌کنم مطالب جذابی را با دیگران به اشتراک بگذارم . برای من وبلاگ نویسی یک فرصت برای ایجاد ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های خودم با دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا