گوگل ویس

انتقال شماره گوگل ویس به جیمیل شخصی چگونه انجام می‌شود؟

Google Voice به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق یک شماره مجازی و با هزینه‌ای اندک با بیش‌ از صد اپراتور در دنیا تماس تلفنی برقرار کنند. البته ایرانیان برای استفاده از این سرویس محدودیت‌هایی را دارند و باید بعد از خرید سرویس گوگل ویس، نسبت به انتقال آن به جیمیل شخصی اقدام کنند. به‌ دلیل اهمیت این موضوع، در این مقاله قصد داریم نحوه انتقال شماره گوگل ویس به جیمیل شخصی را آموزش دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

آموزش مرحله به مرحله انتقال شماره گوگل ویس به جیمیل شخصی

برای انتقال اکانت گوگل ویس به جیمیل شخصی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد محیط کاربری گوگل ویس شوید و روی گزینه account یا settings کلیک کنید.
  • یک پنجره باز می‌شود که در قسمت پایین آن باید روی عبارت transform number کلیک کنید.

انتقال شماره گوگل ویس به جیمیل شخصی - مرحله1

  • در پنجره جدیدی که برایتان باز می‌شود باید روی دکمه get started که به رنگ سبز است، کلیک کنید.
  • سپس یک صفحه جدید باز خواهد شد که دو گزینه را پیش روی شما قرار می‌دهد. با یک گزینه می‌توانید گوگل ویس خود را به یک شماره جدید انتقال دهید و با گزینه دیگر امکان انتقال شماره گوگل ویس به جیمیل وجود دارد.
  • برای استفاده از این گزینه کافیست تا جیمیل شخصی خود را در قسمت مشخص‌شده وارد و روی دکمه send transfer request کلیک کنید.
  • درصورتی‌که این مرحله را به‌درستی انجام داده باشید، پیغامی مبنی‌بر اینکه انتقال شماره گوگل ویس شما به جیمیل شخصی‌تان با موفقیت انجام شده است، دریافت خواهید کرد. شما هفت روز فرصت دارید تا آن را تایید کنید.

انتقال شماره گوگل ویس به جیمیل شخصی - مرحله4

  • اکنون با جیمیلی که برای انتقال گوگل ویس استفاده کردید، وارد شوید و روی گزینه account یا settings کلیک کنید.
  • با ورود به صفحه جدید با پیغامی مواجه می‌شوید که گوگل ویس برای شما ارسال کرده است. در این پیغام گفته شده که جیمیل موردنظر شما می‌خو‌اهد به شماره گوگل ویس متصل شود و برای تایید این درخواست، ۷ روز زمان دارید.

انتقال شماره گوگل ویس به جیمیل شخصی - مرحله 4

  • در این مرحله باید روی گزینه Accept کلیک کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید. در مرحله بعد که مرحله آخر است، باید شماره گوگل ویس خود را تایید کنید تا روند انتقال تکمیل شود.

تغییر منطقه (ریجن) جیمیل متصل به شماره گوگل ویس

برای اینکه مشکلی در استفاده از گوگل ویس برایتان پیش نیاید، پیشنهاد می‌کنیم، ریجن یا منطقه جیمیل خود را تغییر دهید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا با جیمیل خود وارد این لینک شوید.

تغییر منطقه (ریجن) جیمیل متصل به شماره گوگل ویس - مرحله 1

  • اگر در قسمت Country version عبارت United State را مشاهده کردید، نیازی نیست کاری انجام دهید. درغیراین‌صورت به‌سراغ مرحله بعدی بروید.
  • در این مرحله از طریق یک VPN معتبر که آی‌پی آمریکا را داشته باشد، از طریق این لینک به بخش Security وارد شوید و درصورتی‌که برای recovery phone، شماره‌ای از ایران را وارد کرده‌اید، آن را حذف کنید.
  • در مرحله بعد به این لینک بروید و نسبت به تکمیل فرمی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، اقدام کنید.

تغییر منطقه (ریجن) جیمیل متصل به شماره گوگل ویس - مرحله 2

  • سپس با زدن بر روی گزینه Submit درخواست خود را مبنی‌بر تغییر کشور، برای گوگل ارسال کنید. نتیجه درخواست، حداکثر ۷ روز بعد مشخص و برای شما ایمیل خواهد شد.

نکات مهم در تغییر ریجن شماره گوگل ویس

  • در صورتی‌که به هر دلیلی درخواست‌تان رد شد، باید یک جیمیل دیگر ایجاد کنید و مراحل گفته‌شده را دوباره طی کنید. اگر درخواست تغییر منطقه به آمریکا با موفقیت انجام شد، می‌توانید شماره گوگل ویس خود را به جیمیل تاییدشده انتقال دهید.
  • توجه به این نکته مهم است که اگر جیمیل خود را در تلفن همراه لاگین نکنید، احتمال اینکه درخواست تغییر منطقه اکانت شما پذیرفته شود، بیشتر است. پس‌از آنکه تغییر منطقه با موفقیت انجام شد، آن‌گاه می‌توانید جیمیل موردنظر را در تلفن همراه خود لاگین کنید.
  • باید بدانید که تاکنون گزارشی درباره مشکلات عدم تغییر منطقه، گزارش نشده است و این کار صرفا برای جلوگیری از مشکلات احتمالی است.

محدودیت‌های Google Voice

اگر می‌خواهید از تماس تلفنی و ارسال پیامک مقرون‌به‌صرفه و رایگان به سراسر دنیا بهره‌مند شوید، خرید شماره مجازی گوگل ویس، یک گزینه مناسب برای شماست؛ اما با وجود قابلیت‌ها و مزایای زیادی که این سرویس دارد، در استفاده از آن با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستید.

یکی از این محدودیت‌ها مربوط به وریفای‌کردن برخی از سرویس‌هاست، تا جایی‌که امکان وریفای کردن اکانت جدید گوگل و یوتیوب با استفاده از شماره گوگل ویس وجود ندارد. همچنین سرویس‌هایی مانند OpenAI نیز برای وریفای اکانت‌های خود، گوگل ویس را قبول نمی‌کنند.

اما اگر هدف شما تماس تلفنی و پیامک نامحدود است، گوگل ویس یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. تنها کاری که باید برای شخصی‌سازی اکانت خود انجام دهید، انتقال شماره گوگل ویس به جیمیل شخصی است.

آنچه در نحوه انتقال شماره گوگل ویس بررسی کردیم

در این مقاله نحوه انتقال شماره گوگل ویس به جیمیل شخصی را به‌صورت مرحله به مرحله توضیح دادیم. گوگل ویس یکی از سرویس‌های پرطرفدار گوگل است که برای برقراری تماس تلفنی رایگان و مقرون‌به‌صرفه با سراسر جهان استفاده می‌شود. اما با توجه به تحریم‌های ایران، دسترسی مستقیم به این سرویس برای ایرانیان امکان‌پذیر نیست و لازم است که از راه‌های جایگزین دیگری استفاده شود.

با استفاده از نکاتی که در اینجا گفته شد به‌راحتی و بدون دردسر می‌توانید شماره گوگل ویس خود را به جیمیل شخصی‌تان انتقال دهید و از مزایای آن بهره‌مند شوید. همچنین می توانید برای آموزش گوگل ویس مقاله ما را مطالعه کنید.

شما از چه روشی برای انتقال شماره گوگل ویس استفاده می کنید؟ در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آنا سلطانپور

به نوشتن در حوزه های مختلف از جمله تکنولوژی علاقه دارم و سعی می‌کنم مطالب جذابی را با دیگران به اشتراک بگذارم . برای من وبلاگ نویسی یک فرصت برای ایجاد ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های خودم با دنیاست.

8 دیدگاه

  1. سلام مقصد ریجن حساب من ایران بوده و درخواست تغییر ثبت کردم. حتما باید وایسم که تایید بشه بعد منتقلش کنم یا میشه الانم منتقلش کرد؟

    1. سلام. بهتره که ریجن ایمیل مقصد ایران نباشه. اما در مورد سوال دوم اول صبر کنید تا درخواست تایید بشه بعد شماره رو منتقل کنید.

  2. سلام مطلب خوبی بود. یه سوالی داشتم بعد از اینکه گوگل ویس رو به جیمیل منتقل کردم هم باید همچنان از ip امریکا استفاده کنم؟

    1. به جز زمانی که وارد جیمیل خودتون میشید برای بقیه موارد مثل استفاده از برنامه google voice در موبایل یا وب بهتره که با آی‌پی آمریکا ورود کنید.

  3. سلام. من 3 روزه هر چی امتحان میکنم هی ارور میگیرم. درسته که باید یه هفته صبر کنم بعدش شماره رو منتقل کنم؟

    1. سلام بله برخی از کاربرها گزارش دادن که بعد از خرید شماره مجازی بعد از یک هفته صبر کردن به راحتی و بدون مشکل شماره google voice رو منتقل کردند.

  4. تو رو خدا کمک کنید. شماره من لاک شده و همه وریفای های من با این شماره هست. الان باید چیکار کنم؟

    1. برای انتقال شماره گوگل ویس، اون گزینه Lock رو ندید بگیرید و اسکرول کنید و در پایین صفحه روی transfer بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا