اینستاگرام

چگونه پیش نمایش استوری اینستاگرام را فعال کنیم؟

با مقاله پیش نمایش استوری اینستاگرام با شما هستیم.  با توجه به قابلیت های جذاب استوری های اینستاگرام روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود. یکی از این قابلیت های پرطرفدار، قابلیت دیدن پیش نمایش استوری های اینستاگرام است.

ممکن است شما هم بخواهید قبل از باز کردن استوری پیش نمایشی از آن را مشاهده کنید. اما چگونه پیش نمایش استوری اینستاگرام را فعال کنیم؟

 

اپلیکیشن اینستاگرام امروزه یکی از بهترین و جذاب ترین برنامه ها در میان مردم شده است. این برنامه با آمار حدود یک میلیون کاربر ماهانه ثابت کرده است که طرفداران زیادی دارد.

جالب است بدانید چیزی که اینستاگرام را روز به روز در بین طرفدارن و کاربران خود جذاب تر می کند.

این است که هر روز شاهد خدماتی جدید از این اپلیکیشن هستیم. خصوصا در رابطه با استوری، که جدیدا مشاهده پیش نمایش استوری اینستاگرام را اضافه کرده است.

همچنین خود شرکت اینستاگرام استوری را جزو موفقیت های خود می شمارد.

چگونه پیش نمایش استوری اینستاگرام دیگران را ببینیم؟

اما گفته می شود که برنامه اینستاگرام امکان استوری را از اپلیکیشن اسنپ چت کپی کرده است. با این حال طرفداران و کاربران زیادی دارد. و شگفتی و جذابیت خود را حفظ کرده است.

مشاهده پیش نمایش استوری اینستاگرام

مشاهده پیش نمایش استوری اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام ویژگی فوق العاده دیگری هم دارد، که با استفاده از آن به شما اعلام می کند که کاربران دیگر و دنبال کنندگان شما استوری گذاشتند.

این ویژگی با آیکون نواری دور عکس پروفایل افراد قابل نمایش است.

این نوار فقط جهت این است که به شما اطلاع دهد تا استوری کاربران و مخاطبانتان را ببینید. اما نمی توانید محتویات و تصویری که استوری کردند را مشاهده کنید.

مشاهده استوری اینستاگرام

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم اپلیکیشن اینستاگرام هر روز کاربران خود را شگفت زده می کند. و خدمات و ویژگی های جدیدی به ویژگی هایش اضافه می کند.

این بار امکان خارق العاده ای که در بین امکانات خود گنجانده است، نشان دادن استوری کاربران دیگر بدون اینکه شما تمام استوری ها را ببینید یا روی آنها کلیک کنید.

به این صورت که در قسمتی بین پست ها، فیلدی را جایگذاری کرده است. تا بتوانید بدون اینکه همه استوری ها را تماشا کنید، محتویات استوری ها را نیز مشاهده کنید.

قابلیت پیش نمایش استوری اینستاگرام

چگونه پیش نمایش استوری اینستاگرام را فعال کنیم

حتما برای بسیاری از ما این سوال پیش آمده که چگونه پیش نمایش استوری اینستاگرام را فعال کنیم!؟

این ویژگی بسیار جالب است زیرا میتوانید به طو نامحسوس  از اینکه استوری کاربر چه چیزی است مطلع شوید. همچنین این ویژگی حتی باعث صرفه جویی در زمان شما هم می شود.

همچنین برای اینکه استوری مورد پسند خود را پیدا کنید باید تمام استوری ها را تماشا کنید.

اما دیگر نیازی به این کار نیست. از این پس استوری که برای شما جذاب تر است را انتحاب و مشاهده کنید.

مشاهده پیش نمایش استوری اینستاگرام

این آپدیت جدید اینستاگرام یعنی پیش نمایش استوری بسیار کاربردی و کاربرپسند بوده است.

چرا باید رای نظرسنجی و ویو استوری خریداری کنید؟

خرید رای نظرسنجی استوری می تواند باعث افزایش تعامل با کاربران شده و به رشد پیج شما کمک کند.

خرید ویو استوری اینستاگرام می تواند پروسه پیشرفت شما را کوتاه تر کرده و شانس دیده شدن پست هایتان را در اکسپلور افزایش دهد.

به طوری که افرادی که دوست دارند فقط آنها را ببینند، آسان تر استوری را مشاهده می کنند.

این قابلیت حدود یک سال از رونمایی اش توسط شرکت اینستاگرام می گذرد. با این حال اینستاگرام باز هم به دنبال رونمایی و انتشار ویژگی های جذاب دیگر برای کاربران خود می باشد.

مشاهده پیش نمایش استوری اینستاگر

YouTube comments decreased? Don’t worry about anything, buy YouTube comments

علت نشان ندادن استوری های دیگران در اینستاگرام

علت نشان ندادن استوری های دیگران در اینستاگرام چیست؟ شاید برای شما هم زمانی این مشکل پیش آمده باشد که پیش نمایش استوری اینستاگرام در اینستاگرام شما اجرا نشود. یا پس مدتی دیگر شاهد این ویژگی در اینستاگرام خود نباشید.

در این رابطه هنوز اطلاعاتی توسط خود اینستاگرام اعلام نشده است. ولی با فاصله دادن مدت زمانی از تماشای استوری اینستاگرام، ممکن است این مشکل برطرف شود.

عدم کار کردن پیش نمایش استوری اینستاگرام

اگر میخواهید دوستان خود را در استوری شات کنید با مقاله  نحوه شات کردن در استوری اینستاگرام همراه شوید.

خوب است بدانید این قابلیت توسط فردی به نام کریس مسینا که متخصص شبکه های اجتماعی است معرفی گردید. این فرد بارها گفته که این قابلیت بسیار کار افراد را راحت میکند زیرا میتوانند موضوعات استوری ها را بدون اینکه مشاهده کنند متوجه شوند و در صورت نیاز آنها را باز نمایند.

کلام آخر

مقاله پیش نمایش استوری اینستاگرام به پیان رسید. بنابراین برای مشاهده نمایش استوری دیگران در اینستاگرام کافیست صفحه اینستاگرام خود را اسکرول کنید. و به بخشی برسید که پیش نمایشی از استوری ها را نمایش می دهد.

این کار بسیار ساده است و در زمان شما نیز صرفه جویی می کند. در صورتی که سوال یا پیشنهادی در این زمینه داشتید، حتما برایمان کامنت بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

90 دیدگاه

    1. بله، با استفاده از قابلیت پیش نمایش بدون اتلاف وقت و باز کردن استوری ها می تونید از محتویات اون ها مطلع بشید. برای مشاهده این قابلیت کافیه به سمت پایین اسکرول کنید.

    1. شما با استفاده از این قابلیت می تونید بدون اتلاف وقت استوری های مورد علاقتون رو مشاهده کنید و از محتوای اون ها با خبر بشید؟

    1. در صفحه Home قرار داره. برای دیدن این قابلیت باید صفحه رو به سمت پایین اسکرول کنید

  1. قبلا پیش نمایش استوری اینستاگرام برام میومد، اما الان دیگه نیست. چه کاری باید انجام بدم؟

    1. هنوز دلیل این مشکل اعلام نشده. با فاصله دادن مدت زمانی برای مشاهده استوری ها و آپدیت کردن اینستاگرام احتمالا این مشکل رفع میشه

    1. با قابلیت پیش نمایش استوری می تونید بدون اتلاف وقت از محتویات استوری مطلع بشید.

    1. لایو ذخیره شده را اگر بخواهید ببینید متوجه می شوند اما اگر میخواهید بدون اینکه طرف مطلع بشه ببینید از نسخه های مود شده می تونید استفاده کنید چون امکان مخفی کرده دارد.

    1. اگر فضای خالی گوشی شما دارد اما نصب نمی شود باید به قسمت تنظیمات گوشی برید و اگر اینستاگرام اونجا وجود دارد فعال کنید.

    1. اگر شما قبلا می توانستید ببینید اما جدیدا این مشکل برایتان پیش آمده برنامه را حذف و دوباره نصب کنید یا بین دیدن استوری ها کمی فاصله بندازید تا دوباره اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا