اینستاگرام

چگونه بدون اکانت وارد اینستا شویم؟؟؟

آیا می‌توان بدون حساب کاربری وارد اینستاگرام شد؟ در این مقاله، این امکان را بررسی می‌کنیم. اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌ها و ویدیوهای خود را در قالب پست‌ها یا استوری‌ها منتشر کنند. اما برای انجام این کار، ابتدا باید یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید که نیازمند ایمیل یا شماره تلفن همراه است. با این حال، برخی افراد علاقه‌ای به انتشار محتوا در اینستاگرام ندارند و یا به هر دلیلی مایل به ایجاد حساب نیستند. اما در واقعیت، ورود به اینستاگرام بدون داشتن اکانت کاربری ممکن نیست و برای استفاده از امکانات آن، لازم است یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس در این مقاله به یادگیری راه‌های ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری پرداخته می‌شود.

آموزش ویدئویی ورود به اینستاگرام بدون نصب

 

در ویدیوی بالا ما روش های ورود به اینستا را کامل توضیح داده ایم. در ادامه میخواهیم جزئیات بیشتری در این مورد را برای شما بیان نماییم.

ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری

 

شما ممکن است جزء افرادی باشید که به هر دلیلی تمایلی به ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام ندارید، اما همچنان علاقه‌مندید تا پست‌های اینستاگرام را مشاهده کنید. در این مقاله، به طور دقیق توضیح داده خواهیم کرد که چگونه می‌توانید پست‌ها را بدون نیاز به عضویت در این شبکه اجتماعی مشاهده کنید.

اینستاگرام راهی برای افرادی فراهم کرده است تا بتوانند از این برنامه، که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است، استفاده کنند، حتی اگر عضو آن نشده باشند. اگر شما می‌خواهید وارد اینستاگرام بدون نیاز به شماره تلفن یا ایمیل شخصی شوید، با ما همراه باشید تا روش‌های ساده و مختلف را برای این کار توضیح دهیم.

ورود به اینستاگرام بدون شماره و ایمیل

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای دوست‌یابی، تولید محتوا و حتی بازاریابی و کسب درآمد است. با وجود بیش از 1 میلیارد اکانت فعال در اینستاگرام، افراد بیشتری عاشق تولید محتوا و اشتراک‌گذاری ویدیو و تصاویر در آن هستند. اگر می‌خواهید بدون نیاز به شماره تلفن و ایمیل، وارد اینستاگرام شوید، با ما همراه باشید.

باید بگوییم که اینستاگرام برای ایجاد حساب کاربری نیازی به شماره تلفن شخصی شما ندارد و به جای آن، شما می‌توانید گزینه “Sign up with Email Address” را انتخاب کنید. اگر هنوز از شما درخواست تأیید شماره تلفن می‌کند، می‌توانید یک شماره تلفن مجازی برای دریافت پیامک تأیید حساب جدید خود انتخاب کنید. با این روش‌ها، شما به راحتی می‌توانید وارد اینستاگرام شده و از آن استفاده کنید بدون اینکه نیاز به نصب اپلیکیشن آن داشته باشید.

در این شرایط، قادر به انجام لایک و کامنت نخواهید بود و امکان فالو کردن کسی را نیز ندارید. همچنین، این افراد قادر به ارسال پست یا استوری در اینستاگرام نخواهند بود.

در ویدئوی بالا به آموزش ورود به اینستاگرام بدون نصب اپلیکیشن می پردازیم.

ورود به اینستا بدون اکانت

روش های ورود به اینستاگرام

برای ورود به اینستاگرام، شما می‌توانید به دو صورت، یعنی با حساب کاربری و بدون حساب کاربری، وارد شوید.

جهت آموزش ورود به اینستاگرام بدون نیاز به عضویت و بهره‌مندی از قابلیت‌های آن، لازم است ادامه مقاله را مطالعه کنید. امروزه امکان کار با اینستاگرام بدون نصب آن به راحتی وجود دارد و در این مطلب می‌توانید از روش‌های مختلف این امکان بهره‌مند شوید.

یکی از امکانات دیگر اینستاگرام، ارسال پیام به دیگر کاربران است. اما بدیهی است که بدون داشتن حساب کاربری، قادر به ارسال پیام نخواهید بود. بنابراین تمام این امکانات فقط برای کاربرانی است که حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اند.

اگر مایل به گذاشتن نظر زیر پست ها هستید. یا می خواهید پستی را لایک کنید. یا کسی را فالو کنید، باید یک حساب اینستاگرامی برای خود ایجاد کنید. (برای ایجاد حساب کاربری به مقاله باز کردن اکانت اینستاگرام سری بزنید)

 

ورود به اینستاگرام با مرورگر

برای ورود به اینستاگرام با استفاده از مرورگر، کافیست به پاسخ سوال “چگونه می‌توانیم بدون داشتن اکانت وارد سایت اینستاگرام شویم؟” برسید و وارد مرورگر اینترنتی خود شوید. استفاده از مرورگر اینترنتی یکی از راه‌های ورود به اینستاگرام بدون نصب اپلیکیشن است که به شما کمک زیادی می‌کند.

این روش برای افرادی که نمی‌خواهند حساب کاربری ایجاد کنند از سوی اینستاگرام فراهم شده است. شما می‌توانید با استفاده از مرورگر اینترنتی، آیدی کاربری شخصی که می‌خواهید پست‌های او را مشاهده کنید را پیدا کنید.

 

روش اول ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری

برای انجام این کار، باید نام کاربری شخص مورد نظر را بدانید تا بتوانید وارد صفحه اینستاگرام آن شخص شوید.

برای ورود به اینستاگرام بدون نصب اپلیکیشن، کافیست آیدی (نام کاربری) شخص مورد نظر را تایپ کنید تا وارد پیج او شوید.

به عنوان مثال اگر آیدی مورد نظر شما flw_academy باشد. به این شکل https://www.instagram.com/flw_academy/ عبارت را داخل مرورگر خود تایپ کرده و جستجو می کنید. تا صفحه اینستاگرامی او برای شما نمایش داده شود.

 باید بگوییم که خرید کامنت اینستاگرام را با مناسب ترین قیمت میتوانید از طریق سایت ما خریداری کنید.

 

با کلیک روی پست‌های فرد موردنظر، عکس یا ویدیوهای او برای شما قابل مشاهده خواهد بود و هیچ محدودیتی در مشاهده پست‌ها وجود ندارد، حتی پست‌های قدیمی نیز قابل مشاهده هستند.

اگر اکانت اینستاگرام دارید و میخواهید تعداد آن را افزایش دهید با مقاله ساخت چند حساب اینستاگرام همراه شوید.

ورود به اینستا بدون اکانت

راه دوم سرچ اینستاگرام بدون عضویت

 

راه دیگری برای ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری وجود دارد که شامل سرچ اینستاگرام بدون عضویت است. این روش به شما امکان مشاهده پیج‌های موردنظر را بدون داشتن حساب کاربری می‌دهد.

برای انجام این کار، شما می‌توانید در اپلیکیشن اینستاگرام از قابلیت جستجو استفاده کنید و نام پیج موردنظر را جستجو کنید. اما بدون داشتن حساب کاربری، قادر به انجام این کار نیستید.

برای مثال، اگر به دنبال پیج اینستاگرامی رامبد جوان هستید، عبارت “رامبد جوان اینستاگرام” را در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید. با این کار، گوگل آیدی شخص موردنظر را برای شما نمایش می‌دهد.

سپس طبق روشی که بالاتر گفته شد، آیدی را پس از آدرس سایت اینستاگرام نوشته و جستجو کنید.

برای پیدا کردن آیدی اشخاص خارجی و غیر ایرانی، تمام عبارت را به انگلیسی بنویسید. برای مثال، دیوید بکهام را به اینگونه “David Beckham” جستجو کنید، تا گوگل آیدی او را به شما نشان دهد.

محدودیت های استفاده از اینستاگرام بدون اکانت

 

در ادامه، قصد داریم محدودیت‌هایی که بدون ورود به اکانت اینستاگرام وجود دارند را به شرح زیر بیان کنیم:

1. عدم فالو کردن افراد: شما نمی‌توانید افراد را فالو کنید، بدون توجه به اینکه اکانت آنها خصوصی یا عمومی باشد؛ زیرا هویت شما مشخص نیست و نمی‌توانید بدون داشتن هویت، فردی را فالو کنید.

2. عدم ارسال کامنت و دایرکت: شما نمی‌توانید به دایرکت افراد مختلف بروید و یا حتی برای پست‌ها کامنت و یا لایک بگذارید؛ این به دلیل این است که به عنوان یک کاربر اینستاگرامی شناخته نمی‌شوید و محدودیت‌های مرتبط با آن‌ را دارید.

نکته مهم در مورد ورود به اینستاگرام بدون نصب:

 

اگر هیچ کدام از روش‌های بالا جوابگو نبود و تمامی روش‌ها حساب کاربری از شما پرسیده شد، بدانید که در آخرین نسخه‌های اینستاگرام، این قابلیت حذف شده و فقط در نسخه‌های قبلی این کار صورت می‌گرفت.

ورود به پیج اینستاگرام دیگران از طریق گوگل

بسیاری از کاربران به دلیل تمایل به ورود به پیج اینستاگرام دیگران از طریق گوگل، سوال می‌کنند. باید بگوییم که زمانی که شما بر روی یک لینک که حاوی پروفایل کاربری اینستاگرام است کلیک می‌کنید، با صفحه لاگین مواجه می‌شوید. اگر هم با استفاده از وی‌پی‌ان (VPN) و یا تغییر آدرس آی‌پی‌وی، مجدداً صفحه لاگین را مشاهده می‌کنید، باید بدانید که راهی برای دیدن پیج‌های دیگران به جز ورود به اکانت خود ندارید.

ورود به اینستا بدون اکانت

سوالات متداول :

آیا میتوان بدون داشتن اکانت از پیج های خصوصی (private) بازدید کرد ؟

خیر. وب‌سایت‌هایی که خدمات استفاده از اینستاگرام بدون اکانت را ارائه می‌دهند تنها قادر به نمایش صفحات عمومی خواهند بود

بدون داشتن اکانت اینستاگرام به چه امکاناتی می توان دسترسی داشت ؟

بسته به امکانات ابزارها و وب‌سایت‌هایی که برای این کار ساخته شده‌اند، می‌توان به بیشتر محتوای پیج‌های Public مانند پست، استوری، هایلایت، ریلز و.. دسترسی داشت

 آیا میتوان از طریق گوگل وارد پیج اینستاگرام شد ؟

زمانی که شما روی یک لینک که حاوی پروفایل کاربری اینستاگرام است کلیک میکنید با صفحه لاگین مواجه میشوید. اگر با وی پی ان و عوض کردن آی پی وی  نیز مجددا صفحه لاگین را مشاهده میکنید باید بگوییم که راهی برای دیدن پیج دیگران به جز ورود به اکانت خود ندارید.

سخن پایانی

در مقاله ورود به اینستاگرام بدون حساب کاربری به نتیجه رسیدیم. نکته آخری که باید یادآوری کنیم این است که دسترسی شما به امکانات اینستاگرام بدون حساب کاربری بسیار محدود خواهد بود. برای مثال، نمی‌توانید پیام در دایرکت ارسال کنید یا کامنت بگذارید و دیگر کارهایی انجام نخواهید داد.

بعضی افراد ممکن است فقط به منظور چک کردن موضوعات کوچک از اینستاگرام استفاده کنند، اما این حالت جستجوی کامل را فراهم نمی‌کند. بنابراین، بهتر است برای استفاده کامل از امکانات اینستاگرام، وارد حساب کاربری خود شوید یا یک حساب با نام کاربری ناشناس بسازید (اگر می‌خواهید شناخته نشوید).

با خاتمه این مقاله، شما اکنون می‌دانید چگونه بدون ساخت حساب اینستاگرامی از اپلیکیشن استفاده کنید. اگر بهره‌مندی از ویژگی‌های مختلف اینستاگرام را دوست دارید، پیشنهاد می‌شود همین حالا یک حساب کاربری ایجاد کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۶ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

212 دیدگاه

  1. افرادی که حساب کاربری ندارن نمی تونن پست های مشابه رو ببینن؟ راهی برای دیدن پست های مشابه برای افراد بدون حساب کاربری وجود داره؟

    1. خیر؛ وقتی بدون حساب کاربری وارد بشید نمی تونید کارهایی مثل: لایک کردن، ثبت نظر، فالو کردن رو انجام بدید

  2. من بدون حساب کاربری وارد اینستاگرام شدم، اما نمی تونم پست رو لایک کنم، چه کاری باید انجام بدم؟

    1. اینستاگرام برای افرادی که بدون حساب کاربری وارد میشن برای مشخص نبودن هویتشون محدودیت هایی گذاشته که فالو کردن هم جزء همون محدودیت ها هست

  3. سلام ببخشید من فقط می‌تونم پست هایی که جدید گذاشته شده رو ببینم، بخوام برم قدیمیا رو ببینم سریع رو صفحه پیامِ وارد حساب کاربری بشوید میاد. هیچ راهی نداره که پستای قدیمی رو ببینم؟

  4. اگه چن تا پست رو ببینم دیگه بعدش هر چی بزنم فقط پیام وارد حساب کاربری شوید میاد و تا یه ماه فک کنم نمی‌تونم ببینم، نمیشه این مشکلو حل کرد که هر چقدر خواستم پست ببینم؟

    1. این به دلیل پست ها نیست. به دلیل قابلیت های اینستاگرامه که ورود بدون حساب کاربری رو میذاره و برمیداره. برای بعضی از آی پی ها قابل نمایشه برای برخی خیر.

    1. سلام وقت بخیر. ایمیل وارد کرده بودین یا شماره موبایل؟
      برایتون کد به ایمیل را شماره تماس ارسال نمیشه یعنی؟

  5. باسلام از یه دوست گرامی خواهش می کنم کمکم کنه بهم بگه اگه توسط در اینستاگرام غیر فعال بشه و برای اثباتش به روبات احتیاج باشه یک گزینه برات میاد که شما ۳۰ روز فرصت دارید برای اثبات اینکه خودتون هستید اقدام کنید تا پس گیری اکانتتون کمک بشه بیشتر فکر کنم این اتفاق افتاده ولی موقعی که مراجعه می کنی به آن تصویر من ربات نیستم فروش علامت می زنی موزاییک میاد که چند تا خونه داره مثلاً میگه خطوط عابر پیاده رو انتخاب کن برای من او نصفه نصفه میاد و هیچ کاری هم از دستم بر نمیاد پشتیبانی کمک خواستم جواب نگرفتم و فرصت سی روزنامه
    بیشتر نیست هر کس میدونه راهنمایی کنه چیکار کنم تصویر کامل بیاد

    1. سلام دوست عزیز. اگر تصویر کپچا(یا همون تصویر من ربات نیستم) براتون باز نمیشه و روی علامت رفرش یا عوض شدن تصویر هم میزنید باز هم نصفه میاد یکبار با فیلترشکن وارد بشید و امتحانش کنید.

  6. خیلی قشنگ و روان توضیح دادی
    یعنی اگه کسی با این توضیحات نتونه ورود پیدا کنه ( با توضیحات تصویری و ویدئویی ) کلا اینستا رو بذار کنار

  7. اگر بدون حساب کاربری پست کسی رو دانلود کنیم متوجه میشه؟ اگر فقط ببینیم چطور؟ ویو های اون پیت زیاد میشه؟

    1. سلام و درود باید از سایت های خاصی استفاده کنید تا متوجه این موضوع نشن IMGINN.COM مثل این سایت

    1. سلام میتوانید با استفاده از اینستاگرام لایت و با یک ایمیل جدید انها را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا