تلگرام

تپ سواپ چیست؟ از آموزش بازی تا کسب درآمد از آن

تپ سواپ چیست؟ احتمالا شما نیز جز کسانی هستید که نام‌هایی مثل نات کوین، همستر کامبت و تپ سواپ به گوشتان خورده است. اما این موارد چه مفهومی را می‌رسانند؟

پس از ایردراپ نات کوین، استخراج ارز دیجیتال و کسب درآمد از طریق بازی کردن بین مردم محبوبیت یافت. در این خصوص، ایردراپ‌های دیگری از جمله ایر دراپ همستر کامبت و تپ سواپ وارد بازار شدند. در ادامه، به توضیح چگونگی کسب درآمد از طریق بازی کردن و پاسخ به سوال «تپ سواپ چیست» خواهیم پرداخت.

خرید شماره مجازی تلگرام برای تپ کوین ها (بلوم، همستر، نات کوین و ...)
خرید شماره مجازی تلگرام


آموزش بازی تپ سواپ

معرفی تپ سواپ تلگرام

Tapswap، یک بازی مانند نات کوین است که در گوشی همراه انجام می‌شود. این بازی توسط یک صرافی غیرمتمرکز به نام «تپ سواپ» توسعه یافته است. هدف از آن استخراج ارز دیجیتال از طریق بازی کردن می‌باشد و شرکت کنندگان در این حوزه، با ضربه زدن بر روی قسمت مشخص شده و کسب امتیاز، توکن‌های Tap به دست می‌آورند.

پروژه تپ سواپ، در ابتدا قصد داشت که از طریق بستر بلاکچین ارز دیجیتال سولانا، عرضه شود. اما با تغییر تصمیمات این پروژه و اعلام تصمیم نهایی از طریق حساب رسمی توییتر، این صرافی، بلاکچین خود را تغییر داده و ظاهرا بر اساس آخرین اخبار، از طریق بلاکچین Ton عرضه خواهد شد.

آموزش بازی تپ سواپ

تپ سواپ، یک راه کسب درآمد و استخراج ارز دیجیتال به همراه سرگرمی است. این ایردراپ بر روی تلگرام و به شکل ربات فعالیت می‌کند. در ادامه، مراحل استخراج تپ سواپ را گام به گام بررسی می‌نماییم.

شروع بازی

در ابتدا با فعال کردن ربات تپ سواپ تلگرام و باز کردن صفحه بازی tapswap، یک سکه بزرگ روی صفحه مشاهده می‌نمایید. با ضربه زدن بر روی آن به صورت پشت سرهم، توکن Tap کسب می‌کنید و امتیاز می‌گیرید.

استخراج تپ سواپ

انجام تسک‌ها و فعالیت‌ها

علاوه بر ضربه زدن بر روی توکن tap، شما باید برخی تسک‌هایی که خود بازی برای شما مشخص کرده است را حل کنید. در بخش Tasks، برای شما برخی فعالیت‌ها و تسک‌ها مشخص شده است که شما با انجام آن‌ها امتیاز بیشتری کسب می‌کنید. انواعی از فعالیت‌ها از جمله دیدن تبلیغات، دعوت دوستان، اتصال کیف پول، دنبال کردن شبکه‌های مجازی تپ سواپ و مواردی از این دست، در این قسمت برای شما مشخص شده است.

استخراج تپ سواپ

کسب امتیاز بیشتر با دعوت دوستان و تقویت‌کنندها

دو روش دیگر نیز برای کسب توکن بیشتر وجود دارد که شما می‌توانید بدون ضربه زدن توکن‌های بیشتری کسب کند. از طریق بخش ریفرال (Ref) شما قادرید تا لینک اختصاصی بسازید و با فرستادن آن به دوستان آشنایان خود، آن‌ها را به بازی دعوت نمایید. هرچه تعداد افراد بیشتری با لینک شما عضو ربات شوند، شما امتیاز بیشتری کسب می‌کنید. 

استخراج تپ سواپ

به علاوه بخشی به نام Boost، در نوار پایینی وجود دارد که با فعال کردن آن‌ها کاملا خودکار و بدون هیچ زحمت اضافه‌ای مقدار کسب توکن Tap خود را افزایش دهید. هرچه توکن‌های Tap، بیشتری کسب کنید، در بلاک چین سولانا، موارد ارزشمندتری را می توانید مبادله کنید. برای اطلاع از روش دقیق استخراج تپ سواپ، مقاله استخراج تپ سواپ را حتما مطالعه نمایید.

استخراج تپ سواپ

قیمت تپ سواپ چقدر است؟

توکن‌های Tap، فعلا بارگذاری نشده و در بازار معاملات وجود ندارند؛ از این جهت هنوز نمی‌توان قیمت دقیقی برای هر توکن Tap، که در بازی کسب کردید مشخص کرد. توجه داشته باشید که توکن‌های تپ سواپ هنوز لیست نشده و اگر سایت یا لینکی از بازی، لیستی از قیمت در اختیارتان قرار داد؛ تقلبی و نادرست است. برای آشنایی با کسب درآمد از تپ سواپ مقاله نحوه استخراج تپ سواپ را مطالعه کنید.

قیمت تپ سواپ چقدر است

زمان لیست شدن توکن‌های Tap

موعد دقیقی از زمان و نحوه راه اندازی توکن‌های تپ مشخص نشده است. تیم tapswap، بارها زمان انتشار و عرضه توکن‌ها را به تعویق انداخته و هنوز هیچ قطعیتی در این مورد وجود ندارد. در هر صورت اخبار مربوط به زمان لیست شدن تپ سواپ تلگرام، از کانال‌های رسمی تپ سواپ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید برای آگاه شدن از آخرین اخبار مربوط به زمان راه اندازی توکن‌های Tap، مقاله «تپ سواپ کی لیست میشه» را مطالعه کنید.

نحوه برداشت تپ سواپ

مهم‌ترین قسمت کسب درآمد از بازی، برداشت و انتقال تپ سواپ می‌باشد. این عمل بدین گونه است تا افرادی که به میزان کافی توکن Tap از ربات تپ سواپ تلگرام کسب کرده‌اند، باید بتوانند تا آن‌هارا مبادله یا نقد کنند. برای این کار اول باید توکن‌های Tap، راه اندازی شوند و سپس از طریق بلاکچین مشخص شده از جانب تیم tapswap، شما می‌توانید توکن‌های خود را مبادله یا نقد کنید.

کسب درآمد از تپ سواپ

از دسترس خارج شدن ربات تپ سواپ تلگرام

بازی تپ سواپ تلگرام، تاکنون دوبار از دسترس خارج شده و ارور‌هایی هنگام اجرا داشته است که دلایل مختلفی مثل ترافیک شبکه باعث بروز این اتفاق شده است. برای اطلاع دقیق از ارورهای تپ سواپ و علت پیش آمدن آن‌ها مقاله «ارورهای تپ سواپ» را مطالعه کنید.

آخرین اخبار تپ سواپ

پروژه تپ سواپ در آخرین اخبار خود اعلام کرده که لیست شدن تپ سواپ را تا اول جولای (۱۱ تیر) به تعویق انداخته است. صرافی تپ سواپ، علت اصلی این تاخیر را تقلب‌های صورت گرفته با ربات‌هایی است که مقادیر غیر واقعی و ناعادلانه‌ای از سهام را به دست آورده‌اند؛ شناسایی نموده است. این پروژه تصمیم دارد تا توکن‌ها و امتیازات به صورت عادلانه به کسانی که طبق قوانین بازی کردند برسد. 

همچنین، پروژه تپ سواپ اعلام کرده که از بلاکچین سولانا برای راه‌ اندازی استفاده نخواهد کرد و بنا به آخرین اخبار منتشر شده، بلاکچین TON را برای راه اندازی تپ سواپ در نظر گرفته است که گزینه خوبی است.

آنچه درباره تپ سواپ چیست آموختیم!

همانطور که اشاره کردیم بازی Tapswap، یک روش جدید برای کسب درآمد با سرگرمی است. با فعالیت داشتن در ربات و انجام تسک‌های مشخص شده بر روی آن، امتیاز‌های بیشتری کسب کنید. هرچه بیشتر روی این بازی وقت بگذارید سود بیشتر و در نتیجه، کسب درآمد بیشتر از ارز دیجیتال خواهید داشت. شما همچنین، می‌توانید با خرید شماره مجازی تلگرام، دوستان بیشتری را به بازی دعوت کرده و پاداش‌های زیادی از بازی کسب کنید.

سوالات متداول در مورد بازی تلگرامی تپ سواپ

تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ یک صرافی غیر متمرکز است که برای درآمد زایی از طریق سرگرمی و جذب مخاطب این برنامه را راه اندازی کرده است.

زمان دقیق راه‌اندازی توکن‌های تپ سواپ چه موقعی است؟

هنوز اطلاعات قطعی از زمان راه اندازی توکن‌های تپ سواپ تلگرام در دست نیست.

آیا بازی تپ سواپ بر روی اپلیکیشن دیگری فعال است؟

خیر، در حال حاضر tapswap، فقط بر روی پلتفرم تلگرام فعالیت دارد و فقط از طریق این اپلیکیشن می‌توانید به بازی دسترسی داشته باشید.

برای کسب توکن بیشتر، چه کارهایی لازم است انجام دهم؟

برای کسب توکن‌های tap بیشتر در ربات تپ سواپ تلگرام، شما باید علاوه بر ضربه زدن، برخی تسک‌ها و دعوت از دوستان را انجام دهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آنا سلطانپور

به نوشتن در حوزه های مختلف از جمله تکنولوژی علاقه دارم و سعی می‌کنم مطالب جذابی را با دیگران به اشتراک بگذارم . برای من وبلاگ نویسی یک فرصت برای ایجاد ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های خودم با دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا