اینستاگرام

بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام کدام است؟

با مقاله بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام در خدمت شما هستیم. شاید شما هم دوست دارید، کلیپ های جذاب بسازید و در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید. تا فالوورهای زیادی جذب پیج شما شوند و شما را دنبال کنند. پس شما هم به دنبال بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام خود هستید. بنابراین با ما همراه شوید.

اینستاگرام پست هایی را که قابلیت جذب بالایی دارند را در اکسپلورر نمایش خواهد داد. پس بیایید برای ساخت ویدئو های حرفه ای از ابزار حرفه ای استفاده کنیم. برویم و به لیست بهترین برنامه برای ساخت کلیپ حرفه ای سری بزنیم و با آن ها آشنا شویم.

 

بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام ( آموزش ویدیویی )

 

 

لازم است بدانید که ویژگی برتری که ویدیو ها نسبت به عکس ها دارند این است که اکثرا نیاز به لایک ندارند و بازدید ویدیوها به طور کامل مشخص است. از طرفی دیگر ویدیو ها نسبت به عکس ها از دید مخاطبان جذاب تر و محبوب ترند.

برای درست کردن یک کلیپ یا ویدیو ابزارهای مختلفی مورد نیاز است. از این ابزارها به منظور ویرایش جلوه های ویژه، چسباندن آهنگ به ویدیو، چسباندن چند فیلم متفاوت به یکدیگر، قرار دادن افکت های مختلف بر روی فیلم و … استفاده می شود. در این بخش سعی کرده ایم بهترین نرم افزار ساخت کلیپ در اینستاگرام را به شما نشان دهیم.

شاید از خودتان پرسیده باشید که اهمیت استفاده از ابزارهای متنوع ویدیوهای اینستاگرام چیست؟

باید در جواب این سوال بگوییم که قطعا شما هم اطلاع دارید که روزانه تعداد زیادی ویدیو در سراسر دنیا در شبکه های اجتماعی آپلود می شود. بنابراین مهم است که ویدیویی که شما تهیه می کنید از کیفیت بالا، خلاقیت، زیبایی و موارد دیگر برخوردار باشد، تا بتواند به خوبی دیده شود.

بهترین برنامه برای ساخت کلیپ حرفه ای با گوشی

بهترین برنامه ساخت کلیپ حرفه ای اینستاگرام

با معرفی بهترین برنامه برای ساخت کلیپ حرفه ای همراه شما هستیم. برای این کار اپلیکیشن های بسیار زیادی وجود دارند که در ادامه 2 برنامه را انتخاب و توضیح داده ایم.

ساخت کلیپ اینستاگرام با برنامه Quik

اولین و بهترین برنامه برای ساخت کلیپ حرفه ای که قرار است معرف نماییم QUIK است. شما به کمک این برنامه میتوانید کلیپ های HD و بسیار باکیفیت بسازید. همچنین آنها را به سادگی در شبکه اجتماعی های مختلف انتشار دهید.

برای این کار کافیست این برنامه را نصب کرده و روی گزینه create a new video سپس عکس و ویدیوی مورد نظر را انتخاب نمایید. (اگر گوشی شما IOS است مانند تصویر زیر روی تیک سمت راست ضربه بزنید) سپس تیک پایین صفحه را بزنید.

بهترین نرم افزار ساخت کلیپ اینستاگرام

حالا یک جمله برای شروع ویدیو انتخاب نمایید.

نرم افزار ساخت فیلم در اینستاگرام

همچنین میتوانید از تم های موجود استفاده کنید.

برنامه ساخت ویدیو برای اینستاگرام

همچنین میتوان آهنگ، تایمر و بقیه موارد را نیز لحاظ نمایید.

ساخت کلیپ استوری اینستاگرام با برنامه Mojo

بهترین برنامه برای ساخت کلیپ حرفه ای از نظر سادگی و کاربردی بودن MOJO میباشد. شما میتوانید به کمک ابزار mojo کلیپ های بسیار جذابی برای استوری های اینستاگرام خود بسازید. برای این کار مراحل زیر را دنبال نمایید.

  • در ابتدا برنامه را نصب و باز نمایید. حال یک قالب آماده را انتخاب کنید.

ابزار ساخت فیلم برای اینستاگرام

سپس روی علامت مداد ضربه بزنید

نرم افزار ساخت ویدیو در اینستاگرام

سپس همانطور که در قسمت زیر مشاهده میکنید وارد بخش عکس ها میشوید.

نرم افزار ایجاد کلیپ برای اینستاگرام

اکنون میتوانید یک آهنگ برای آن قرار دهید.

برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام

حال از شما میخواهد یک نام روی ویدیوی خود قرار دهید.

بهترین برنامه ساخت کلیپ در اینستاگرام

اکنون خواهید دید که تصویر را به همراه آهنگ و متن به شما نمایش میدهد.

بهترین اپلیکیشن ساخت کلیپ برای اینستاگرام

 

نرم افزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام در کامپیوتر

در ادامه 10 تا از بهترین نرم افزار های ساخت و ویرایش کلیپ برای اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم.

 

1. ساخت کلیپ برای اینستاگرام با Adobe Premiere

بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام

بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام پریمیر میباشد. (البته در بین نرم افزارهای حرفه ای) حتما نام Adobe و نرم افزار محبوب آن یعنی Photoshop به گوشتان خورده است. حالا میخواهم نرم افزار دیگری به نام Premiere از این تیم سازنده را به شما معرفی کنم.

نرم افزار Adobe Premiere بسیار قدرتمند، برای ادیت بسیار حرفه ای و تدوین کلیپ ها طراحی شده است. این نرم افزار دارای رابط کاربری آسان است. که هر کاربر در هر سطحی که باشد چه مبتدی چه حرفه ای، می تواند به راحتی از آن استفاده کند و ویدیوی خود را به بهترین نحو برای پست شدن در اینستاگرام آماده کند.

یادگیری این نرم افزار شما را در ساخت کلیپ، بسیار حرفه ای می کند. برای اینکه قدرت آن را درک کنید باید بگویم که آواتار یکی از فیلم هایی است که با این نرم افزار ادیت شده است.

 

2. برنامه Adobe After Effects

بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام

After Effects نامِ دیگر نرم افزار شرکت adobe است. که به شدت در زمینه تبلیغات تلویزیونی و جلوه های ویژه از آن استفاده می شود.

After Effects یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه جلوه های ویژه، گرافیک متحرک (Motion Graphics) و ترکیب بندی (Composition) است. باید به این نکته اشاره کنم که این نرم افزار برای تدوین نیست.

برای تدوین می توانید از نرم افزار قدرتمند premiere که محصول Adobe است، استفاده کنید. با این نرم افزار می توانید لوگوهای متحرک بسازید. که می تواند برای برندسازی کسب و کار در اینستاگرام بسیار به شما کمک کند.

 

3. اپلیکیشن Lightworks

بهترین برنامه برای ساخت کلیپ حرفه ای اینستا

این نرم افزار قدرتمند برای هر سه پلتفرم ویندوز، مک و لینوکس قابل نصب است. با این نرم افزار که خیلی بیشتر از یک نرم افزار ساده برای میکس و ادیت ویدیوهای شماست، می توانید یک کلیپ بسیار جذاب برای خود بسازید و آن را به رخ دیگران بکشید. برخی از کاربران معتقدند این نرم افزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام است.

این نرم افزار برای تدوین بسیاری از فیلم های هالیوودی استفاده شده است. مانند گرگ وال استریت (Wolf Of Wall Street)، محرمانه لس آنجلس (LA Confidential)، مخمصه (Heat) و فیلم های دیگر که برخی از آن ها نامزد دریافت جایزه اسکار شده اند و یا آن را دریافت کرده اند.

ولی عیوب آن یکی خروجی محدود و دیگری یادگیری دشوار آن است.

برنامه ایجاد فیلم حرفه ای برای اینستاگرام
مسلما یک نرم افزار به قدرت Lightworks باید یادگیری اش مشکل باشد. اگر دوست دارید حرفه ای تدوین کنید این نرم افزار گزینه بسیار مناسبی است.

اگر میخواهید ویدیوهای اینستاگرام را ذخیره کنید حتما با مقاله ذخیره فیلم از اینستاگرام همراه شوید.

4. Power Director برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام

بهترین نرم افزار ساخت فیلم برای اینستاگرام

این نرم افزار نه تنها دست کمی از نرم افزار های دیگر ندارد. بلکه امکانات زیادی را هم خیلی راحت در اختیار کاربران قرار می دهد.

این نرم افزار که نسخه اندروید آن هم موجود است، جز کارآمدترین نرم افزارهای مالتی مدیا است. که کمپانی CyberLink آن را تولید کرده است.

نکته بسیار مهم در نرم افزار Power Director، سرعت رندر بسیار بالای آن است. این نرم افزار مخصوص ویرایش است. شما می توانید کلیپ های زیبایی را درست کنید و در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید.

 

5. Corel Video Studio

بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام کدام است؟

قطعا شما دوست دارید هر چه راحت تر ویدیوهای آرشیوی خودتان را ویرایش کنید. راحتی این نرم افزار چیزی است که کاربران را به سمت آن سوق می دهد.

شما بدون آموزش خاصی می توانید با برنامه Corel Video Studio کار کنید و آن را یاد بگیرید. و پیج خود را پر از کلیپ های جذاب و دلچسب کنید.

اگر بخواهیم یک ویدیوی کاملا متفاوت بسازیم بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام Corel Video Studio میباشد

 

6. برنامه Pinacle Studio

برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اینستاگرام

به ششمین نرم افزار ساخت کلیپ ایسنتاگرام رسیدیم که آن، نرم افزاری به جز Pinacle Studio نیست. نرم افزاری که تمام نیازهای شما را برای ساخت و ویرایش کلیپ برطرف می کند. عملا شما را برای ساخت و ویرایش کلیپ از دیگر نرم افزارها بی نیاز می کند.

دارا بودن افکت های کارآمد که به زیباتر شدن کلیپ های شما کمک می کند، از مزیت های آن است.

 

7. ساخت کلیپ برای اینستاگرام با Magix Movie Edit

حرفه ای ترین برنامه ساخت کلیپ در اینستاگرام

این نرم افزار با انواع دوربین های دیجیتالی سازگاری دارد. و توانایی خلق ویدیوهای خلاقانه را دارد.

Magix Movie Edit شامل افکت های صوتی و تصویری است که هر یک، خود می توانند نرم افزار جداگانه ای باشند. که این نشان دهنده قدرت این نرم افزار است.

8. اپلیکیشن Movavi Video Editor

بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستا

نرم افزار Movavi Video Editor یک ویرایشگر خوب و آسان برای ساخت کلیپ اینستاگرام است.

برش و ادغام بدون افت کیفیت، قرار دادن موزیک بر روی عکس، ایجاد ویدیوهای فانتزی و حرفه ای، امکان آپلود فایل های صوتی و تصویری با فرمت های گوناگون و دیگر امکانات که در این نرم افزار موجود است و شما را در ساخت کلیپ هایتان یاری کنید.

Our special offer to you is Buy twitter views

9. برنامه ساخت کلیپ AVS Video Editor

بهترین برنامه ساخت کلیپ در اینستاگرام

 

از بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام از لحاظ سادگی کار میتوانیم AVS Video Editor را معرفی نماییم.

اگر می خواهید یک دستیار حرفه ای داشته باشید تا شما را در ساخت کلیپ های زیبا و جذاب همراهی کند، بنده این نرم افزار را به شما پیشنهاد میکنم.

از قابلیت های نرم افزار AVS Video Editor می توان به امکان رایت انواع CD و DVD با قابلیت پخش در انواع پلیرهای خانگی اشاره کرد. نکته ای که در این نرم افزار بارز است، این است که این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی می کند که این قابلیت باعث می شود تا شما از نرم افزارهای Convertor (تبدیل کننده) بی نیاز شوید.

علاوه بر این اگر هم لازم به تغییر فرمت بود، خود نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت ها به یکدیگر را داراست. با این نرم افزار پیج تان را مملو از کلیپ های خلاقانه و زیبا کنید.

اگر قصد دارید ویدیو و عکس هایی با سایز مناسب و استاندارد بسازید حتما با مقاله سایز عکس و فیلم در اینستاگرام همراه باشید.

 

10. ساخت کلیپ با Filmora Video Editor

بهترین برنامه ایجاد کلیپ برای اینستاگرام

بی شک یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت کلیپ و ویرایش آن ها، Filmora است. این نرم افزار برای هر دو سیستم عامل ویندوز و مک بوک منتشر شده است.

در سال 2017 یکی از مشهورترین و محبوب ترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو بوده است. زیبایی و کاربرپسند بودن رابط کاربری و سادگی کار با این نرم افزار یکی از ویژگی های آن است. اگر راحت بودن یکی از ملاک های شما برای انتخاب یک ویرایشگر است، Filmaro پیشنهاد من به شماست.

نرم افزار ساخت کلیپ حرفه ای

بهترین نرم افزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام

قبل از اتمام مقاله باید بگوییم که میتوانید خرید کامنت اینستاگرام را به راحتی از طریق سایت ما انجام دهید.

 

اگر میخواهید کلیپ های ساده را در کمترین زمان ممکن بسازید از برنامه های گوشی کمک بگیرید. اما اگر میخواهید به صورت کاملا حرفه ای این کار را انجام دهید پیشنهاد ما نرم افزار پریمیر است.

اگر بخواهیم برنامه دیگری را نیز پیشنهاد دهیم Sony Vegas Pro میتواند انتخاب مناسبی باشد. این برنامه کمی پیچیده است اما بسیار حرفه ای عمل میکند.

پیشنهاد آخر ما نیز برنامه Corel VideoStudio میباشد که بسیار قدرتمند و در عین حال ساده است. هدف ما از معرفی برنامه های زیاد این است که قدرت انتخاب شما را بالا ببریم.

 

بهترین برنامه ساخت کلیپ اینستاگرام

 

ساخت کلیپ با عکس و آهنگ برای اینستاگرام

بسیاری از کاربران به دنبال ساخت کلیپ با عکس و آهنگ برای اینستاگرام هستند و میخواهند از چندین برنامه استفاده کنند. تمامی برنامه هایی که معرفی شد این کار را انجام میدهند اما برای اینکه قدرت انتخاب شما را بالا ببریم، به چند نرم افزار و اپلیکیشن دیگر نیز اشاره میکنیم.

اپلیکیشن های inshot، iMovie، Vivavideo و Filmora Video Editor بسیار پرکاربرد و جذاب هستند و میتوانید از آنها نیز استفاده نمایید. کار با تمامی این برنامه ساده است و ساخت کلیپ با عکس و آهنگ برای اینستاگرام را آسان میکند.

بهترین برنامه ساخت کلیپ برای اینستاگرام

نمی توان به طور دقیق گفت کدام برنامه بهترین نرم افزار ساخت کلیپ در اینستاگرام است، اما شما با کمی بررسی می توانید یکی از قوی ترین آنها را انتخاب کنید. امروزه اپلیکیشن در اینترنت به وفور یافت می شود و همه روزه آپدیت های جدیدی از آنها با امکانات پیشرفته ارائه می شوند. ما در بخش بالا سعی کرده ایم بهترین اپلیکیشن های کلیپ سازی را خدمتتان معرفی کنیم و آنهایی که بیشتر توسط بلاگرها و ولاگر ها استفاده می شوند را قرار داده ایم.

 

ساخت ویدیو در اینستاگرام

 

برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اینستاگرام

قطعا ادیت و ویرایش فیلم در اینستاگرام از اهمیت زیادی برخوردار است، امروزه دیگر مثل قدیم نیست که شما صرفا یک ویدیو با گوشی ساده تان ضبط کنید و همان را در اینستا قرار دهید و مخاطب جذب کنید، شما باید ابتدا برای ساخت کلیپ های تان استراتژی بچینید و همچنین یکی از رمز های موفقیت بلاگرها و تولید کننده های محتوا، ادیت حرفه ای ویدیو و فیلم است. شما باید این قابلیت را داشته باشید که همانند فیلم هایی روز دنیا، کلیپ های تان را ادیت نمایید و سعی کنید از چارچوب های اینستاگرام در این زمینه بهره مند شوید.

سوالات متداول :

سوال اول :چگونه با گوشی کلیپ اینستاگرام بسازیم ؟

پاسخ سوال اول:با جستجو در اپل استور و یا گوگل پلی و… می توانید صدها نرم افزار ساخت کلیپ را مشاهده و دانلود کنید و یک کلیپ حرفه ای با گوشی خود و بدون هیچ هزینه ای بسازید .

سوال دوم:ساخت کلیپ برای اینستاگرام با گوشی چه کاربردی دارد ؟

پاسخ سوال دوم:این روزها اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد که به کمک آنها می توانید ویدیوهای جذابی برای پیج اینستاگرام خود بسازید که نتیجه آن جذب مخاطب و نیز افزایش فالوور ودر نتیجه کسب درآمد بیشتر است .

جمع بندی

به این دلیل که کاربران شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام شاهد ویدیوهای باکیفیت زیادی هستند. بنابراین به راحتی در اولین نگاه می توانند تفاوت یک ویدیو حرفه ای را با ویدیوهای بی کیفیت و غیرخلاقانه تشخیص دهند.

اگر فکر ساخت ویدیو برای پیج تان هستید، بهتر است بهترین ابزارها را برای این کار انتخاب کنید. ما سعی کردیم که در این مقاله نرم افزارهای ساخت کلیپ که نحوه استفاده از آنها آسان است و در عین حال کیفیت خوبی دارند را برای شما جمع آوری کنیم. تا بتوانید خالق زیباترین کلیپ ها باشید.

مقاله بهترین نرم افزار ساخت کلیپ برای اینستاگرام به پایان رسید. تیم فالووران در این مقاله برترین ابزارهایی که برای ساخت کلیپ اینستاگرام و مبتدی به آن نیاز دارید را به شما معرفی کرد. در صورت وجود سوال یا پیشنهاد لطفا در بخش نظرات برای ما بنویسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

16 دیدگاه

    1. سلام دوست عزیز، نحوه حذف لوگوی هر برنامه ای متفاوته. برخی از برنامه ها حتما باید نسخه پولی آن را بخرید تا بتوانید لوگو را حذف کنید. مثلا برای inShot کافیه روی ضربدر لوگو ضربه بزنید تا حذف بشه.

  1. سلام ببخشین من اکثر برنامه هارو برای ساختن کلیپ اینستاگرام با حجم کم و کیفیت بالا استفاده کردم ولی اکثرا حجمش خیلی میشه درحالی یسری پیجا کلیپاشون با کیفت عالی اما حجم کمه!.
    میشه بگین دقیقا چه برنامه باید استفاده کنم؟

    1. سلام، یه سری از برنامه ها مثل inShot خودشون بهتون چند گزینه میدن برای حجم کلیپ ها که می تونین حجم پایین تر رو انتخاب کنین

  2. سلام برنامه یا نرم افزاری که کلیپ اینستاگرام رو با حجم کم ولی کیفیت بالا درست میکنه چیه؟
    یا چیزی که هست که بشه حجم ویدئوی درست شده رو بدون کم شدن کیفیت پایین اورد؟

  3. سلام .خسته نباشید . ببخشید میشه بگید از کجا میتونم برنامه inshot رو برای کامپیوترم نصب کنم ؟
    توی هر سایتی که رفتم نسخه اندرویدش رو داشت
    میشه بگید از کدوم سایت میتونم نسخه ویندوزش رو نصب کنم ؟

    1. اگه میخواید مطمئن بشید که یک برنامه نسخه مورد نظر شما رو داره یا نه داخل سایت خودش سرچ کنید. پس شما برید داخل سایت inshot.com و اونجا دنبالش بگردید

  4. پریمیر و افترافکت؟!!!! نویسنده عزیز اکثر افرادی که در اینستاگرام کسب و کار راه اندازی میکنند حتی نمیتونن یک تصویر در فتوشاپ ادیت کنند(که البته کاملا طبیعی است). اونوقت شما اومدی به ترتیب ،حرفه ای ترین نرم افزارهای تولید و ادیت فیلم را برای این افراد معرفی میکنید؟

    1. سلام دوست عزیز. توی اپدیت دید برنامه های ساده و مخصوص گوشی هم پیشنهاد شده که همه بتونن ازش استفاده کنند

    2. بنظرم خیلی خوب معرفی شدن
      چون واقعا این برنامه ها کاربردین و کسی که کسب و کار راه بندازه و دلسوز باشه با ی آموزش کوچیک پیشرفت میکنه

  5. سلام برنامه انکر رو دارم و پادکست ساختم ، چطور پادکست رو در پست ایستاگرام به اشتراک بزارم؟

    1. سلام دوست عزیز. بهتره اونم براش یک کاور بسازید و منتشر کنید. یک کاور یا ساخت یک اکولایزر موزیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا