اینستاگرام

آموزش اشتراک گذاری پست در استوری به صورت تصویری

در این مقاله به نحوه اشتراک گذاری پست در استوری اینستاگرام می پردازیم.

منتشر کردن پست هایتان به عنوان استوری کار ساده ای است. این میتواند هر پستی باشد.

چه شما شخصی هستید که میخواهد عکس های تعطیلات آخر هفته را در استوری خود اشتراک گذاری کند. یا اینکه شخصی هستید که از این روش برای مقاصد بازاریابی اینستاگرام استفاده میکند.

این یک گزینه عالی برای نمایش پست ها به دیگر افراد می باشد. پستی را منتشر کرده اید و طبق الگوریتم های اینستا به بخش های پایینتر رفته و حالا با استوری کردن دوباره آن را در نمایش دیگران قرار دهید.

همانطور که می دانید روزانه بیش از 300 میلیون کاربر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند و ارسال محتوای فید (پست اینستاگران) در استوری های یک راه حل عالی برای افزایش دسترسی و تعامل است. زمانی که شما در پست اینستاگرام با چیزهایی روبرو می شوید که میتواند برای دیگر افراد نیز لذت بخش باشد ، بنابراین برای اینکه به صورت عمومی افراد بتوانند آن را در سریعترین زمان ممکن ببینند می توانید پست ها را در اینستاگرام ، در بخش استوری یا داستان قرار دهید.

آموزش ویدئویی گذاشتن پست در استوری اینستاگرام

احتمالا برای شما هم پیش آمده که پستی در اینستاگرام قرار داده اید اما بازدید خوبی از آن دریافت نکرده باشید. قطعا به این مورد فکر کرده اید که چرا با وجود بازدید بالای استوری ها، پست ها نه لایک و نه کامنت مورد نظر را نگرفته اند.

این مشکل برای بسیاری از کاربران اینستاگرام اتفاق می افتد. زیرا الگوریتم های اینستاگرام مدام در حال تغییر است. در آخرین آپدیت اینستاگرام تنها افرادی می توانستند پست های یک پیچ را ببینند که فعالیت زیادی داشته و تمام پست های آن پیچ را لایک کرده باشند.

به همین دلیل امکان نشان ندادن پست به مخاطبان افزایش یافت. پیشنهاد استوری کردن پست، بهترین ایده برای دیده شدن پست ها قرار گرفت. با این کار بازخورد پست ها چندبرابر شد.

You want to buy Instagram story views, so visit this page

استوری کردن پست

برخی از کاربران با نحوه گذاشتن پست در استوری آشنا نیستند. و تنها روش برای این کار را اسکرین شات گرفتن و اشتراک گذاری آنها می دانند. روش های دیگری نیز برای اینکار وجود دارد که بسیار بهتر و تاثیرگذار تر از اسکرین شات هستند. در ادامه با ما همراه باشید.

پست هایی که شما استوری میکنید به دو دسته تقسیم میشوند. پست هایی که در اکانت خودتان قرار دارند. و پست های افراد دیگر مثل اینفلوئنسرها و غیره.

وقتی حالت استوری ایجاد شود شما میتوانید با آن استوری مثل هر استوری عادی دیگری رفتار کنید. یعنی به آن متن و استیکر و گیف اضافه کنید.

اشتراک گذاری پست در استوری اینستاگرام

به دلایلی که به رعایت حریم شخصی افراد مربوط میشود اشتراک گذاری استوری از اکانت افراد دیگر فقط برای اکانتهایی در دسترس است که این اجازه را داده اند. که شما بتوانید پست هایشان را اشتراک گذاری کنید.

اگر سعی کنید که پست شخصی را استوری کنید که این اجازه را نداده این آپشن اکتیو نخواهد بود.

در اینجا دو راه ممکن برای اشتراک گذاری پست به صورت استوری را با هم بررسی میکنیم.

چگونه پست را استوری کنیم ؟

۱. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل تان باز کنید.

۲. روی پستی بروید که میخواهید آن را استوری کنید.

۳. علامت موشک کاغذی که زیر پست میبینید را لمس کنید

آموزش مراحل نحوه اشتراک گذاری پست در استوری اینستاگرام

۴. منوی اشتراک گذاری باز شده است. روی اولین گزینه یعنی add post to your story کلیک کنید.

آموزش مراحل نحوه اشتراک گذاری پست در استوری اینستاگرام

۵. حال پیش نویسی از این استوری ساخته میشود. که شما میتوانید روی آن متن یا گیف یا استیکر یا هر چیز دیگری را اضافه کنید.

همانطور که در مستطیل آبی رنگ این پایین مشاهده میکنید. تمام آپشن های یک استوری معمولی در اشتراک گذاری پست در استوری نیز برایتان اکتیو هستند.

آموزش مراحل نحوه اشتراک گذاری پست در استوری اینستاگرام

۶. در پایین دو آپشن برای به اشتراک گذاری پست در استوری دارید: آپشن اول که Your Story است. و برای تمام فالوور های شما قابل مشاهده است.

دومی که دایره سبز رنگی است. این استوری را فقط برای دوستان نزدیک یا کلوز فرند که شما قبلا لیستشان را به اینستاگرام داده اید اشتراک گذاری میکند.

آموزش مراحل نحوه اشتراک گذاری پست در استوری اینستاگرام

نکتع ای که وجود دارد این است که شما فقط میتوانید پست های اکانت های عمومی را به اشتراک بگذارید. اکانت های خصوصی به دلیل امنیتی که دارند در استوری شما به نمایش در نخواهند آمد.

چگونه یکی از پست های اکانت های دیگران را به استوری مان اضافه کنیم؟

روی علامت ذره بین کلیک کنید. و به اکانتی که میخواهید از آن پست استوری کنید بروید.

سپس همانند قبل عمل کنید. یعنی روی پستی از آن اکانت بروید که میخواهید آن را استوری کنید.

آموزش مراحل نحوه اشتراک گذاری پست در استوری اینستاگرام

روی علامت موشک کاغذی کلیک کنید.

سپس  همانند قبل روی گزینه add post to your story کلیک کنید.

 

راه های خلاقانه برای استوری کردن پست در اینستاگرام

شاید شما هم از دسته کسب و کارهایی هستید که قصد دارید در زمانی که پست می گذارید آن را استوری کرده تا بازدهی بیشتری دریافت کنید.

یکی از روش هایی که می تواند بسیار مفید واقع شود استفاده از استیکر بروی تصاویر استوری است که می تواند باعث ترغیب کاربران شود تا بر روی پست شما کلیک نماید و این کار باعث می شود مخاطب به پست شما مراجعه کند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. در نتیجه تعامل شما با مخاطب افزایش می یابد.

برای آموزش استیکر سوال در استوری اینستاگرام و نحوه استفاده از آن به مقاله ما مراجعه کنید.

روش سومی که در هنگام استوری کردن پست موثر می باشد، برگزاری مسابقه است. مسابقه های هیجانی می تواند فعالیت مخاطب را بیشتر کند.

بنابراین زمانی که پست خود را استوری کردید. قسمتی از روش شرکت کردن در مسابقه را هم اعلام کنید. این کار باعث می شود تا مخاطب ترغیب شده و حتما از پست شما دیدن کند.

راه های خلاقانه برای استوری کردن پست در اینستاگرام

روش های متنوع و مختلفی وجود دارد. که در هنگام استوری کردن یک پست می توانید به کار ببرید.

ایده های جدید به شما برای دیده شدن بهتر کمک می کند. اگر ایده های کاملا جدیدتری ندارید می توانید با روش های بالا بهره ببرید.

قطعا بعد از مدتی متوجه تاثیرگذاری این کار بر بازدهی خود می شوید. به گونه ای که تعداد لایک و کامنت ها، خود بیان کننده همه ماجرا می باشد.

راه های دیگر استوری کردن پست

شما علاوه بر روش های بالا می توانید از پست مورد نظرتان یک اسکرین شات تهیه کرده و در استوری قرار دهید ، اگر پستی که میخواهید قرار دهید ویدیو باشد میتوانید به کمک برنامه های دانلود از اینستاگرام آن ها را دانلود کرده و سپس در استوری قرار دهید.

چگونه برندها می توانند از این ویژگی استفاده کنند

بسیاری از برندها و اینفلوئنسرها از استوری ها به عنوان راهی برای جلب توجه به آخرین پست و تبلیغ فیدهای خود استفاده می کنند. این روش باعث می شود تا به جای اسکرین شات از دکمه سریع اشتراک گذاری در استوری استفاده نمایید.

یکی از دلایلی که همه ما استوری ها را بسیار دوست داریم این است که می توان از آن به عنوان محتوای تبلیغاتی متقابل استفاده کرد و اکنون کاربران می توانند مستقیما از استوری ها به پست های شما بروند. استوری اینستاگرام یکی از هیجان انگیزترین به روز رسانی های آن بوده که اشتراک گذاری مطالب در استوری به اتصال بهتر فید به استوری ها کمک می کند و راهی برای کاربران فراهم می کند تا برخی از محتوای اینستاگرام مورد علاقه شان را دوباره به اشتراک بگذارند. یک راه حل عمومی اشتراک گذاری پست ها نسبت به ارسال مستقیم پیام به دوستان است. استوری پست های اینستاگرام برای تمامی نسخه های اندروید و ios قابل استفاده است. نظر شما درباره اشتراک گذاری پست های اینستاگرام در استوری ها برای رشد کسب و کارها چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

جمع بندی:

استوری اینستاگرام برای بهتر دیده شدن پست ها بسیار مفید است. همچنین هرگاه پستی برایتان جالب بود میتوانید با این روش آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. چه این پست برای خودتان باشد چه از یک پیج محبوب. موفق باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا