اینستاگرام

به چند فالوور برای کسب درآمد از اینستاگرام نیاز داریم؟

امروزه برای شروع کسب در‌آمد از اینستاگرام به صدها هزار فالوور نیازی ندارید. گزینه‌های مختلفی برای درآمدزایی در اینستاگرام وجود دارد و حداقل تعداد فالوور های مورد‌نیاز برای کسب درآمد از اینستاگرام متفاوت است زیرا عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در این مقاله بررسی می‌کنیم که برای هر روش حداقل به چند فالوور نیاز دارید تا درآمد مناسبی را از این رسانه اجتماعی محبوب داشته باشید.

تعداد فالوور برای کسب درآمد از اینستاگرام بسته به کسب و کار

وقتی صحبت از کسب درآمد در این پلتفرم می‌شود، تعداد فالوورهای حساب اینستاگرام مورد نیاز شما بسته به روش کسب در‌آمد می‌تواند متفاوت باشد. مثلا برای در‌آمدزایی از برخی روش‌ها مانند برنامه Badges اینستاگرام، نیاز دارید که بیش‌از ۱۰۰۰۰ فالوور داشته باشید.

در حالی‌که نمی‌توانیم تعداد دقیقی برای حداقل فالوور برای کسب در‌آمد از اینستاگرام از سایر روش‌ها مشخص کنیم، جذب حدود ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ فالوور اغلب یک نقطه شروع خوب است. با وجود این‌که تعداد فالوورهای واقعی نقش مهمی دارد اما همه‌چیز به آن مربوط نیست.

وقتی برندها به دنبال کار با اینفلوئنسرها هستند، چیزی که برای آن‌ها اهمیت دارد این است که مخاطبان شما چقدر با شما تعامل دارند. زیرا این به معنای آگاهی بیشتر از محصول و فروش بالقوه برای آن‌ها است. برندها همچنین به تناسب تعداد فالوورها و نرخ تعامل شما توجه می‌کنند. بنابراین عوامل مهم برای شروع همکاری برای برندها عبارتند از:

  • تعداد فالوورها
  • نرخ تعامل
  • کیفیت پست‌ها
  • جایگاه شما در صنعت
  • حوزه کاری پیج شما
  • تناسب تعداد فالوورها و نرخ تعامل

با این حال همانطور که گفتیم راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از این پلتفرم وجود دارد که هر یک الزامات خاص را می‌طلبد. بیایید ابتدا با روش‌های مختلفی که می‌توانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید آشنا شویم  و سپس بررسی کنیم در هر روش برای کسب درآمد در اینستاگرام حداقل به چند فالوور نیاز داریم؟

 

حداقل فالوور برای کسب درآمد از اینستاگرام چقدر است؟

پاسخ به این سوال پیچیده است، هیچ قانون مکتوبی وجود ندارد که مثلا بگوییم «اکانت اینستاگرام شما باید حداقل X تعداد فالوور داشته باشد تا بتوانید در اینستاگرام درآمدزایی کنید». البته همانطور که بیشتر اشاره کردیم برای کسب درآمد مستقیم از اینستاگرام و برنامه Badges باید حداقل ۱۰۰۰۰ فالوور جذب کنید تا واجد شرایط شوید.

وقتی صحبت از پست‌های اسپانسری، افیلیت مارکتینگ و فروش محصولات می‌شود، مقدار درآمد به جایگاه شما، تعداد تعاملاتی که می‌توانید ایجاد کنید و همچنین توانایی شما برای مذاکره با اسپانسرها بستگی دارد. به‌طور معمول، برندها دوست دارند با اینفلوئنسرهایی که تعداد فالوورهای مناسبی برای تبلیغ محصولات خود دارند، کار کنند.

در حالی‌که برای شروع کسب درآمد به تعداد فالوورهای چشمگیری نیاز ندارید، رسیدن به حدود ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ فالوور اغلب به‌عنوان نقطه عطفی در نظر گرفته می‌شود که در آن فرصت‌های همکاری و تبلیغات افزایش می‌یابد.

اما، زیاد درگیر تعداد فالوورهایی که در اینستاگرام دارید، نشوید! تعامل و کیفیت مخاطبان شما نیز مهم است. اگر فالووران کمتر اما فوق‌العاده‌ای دارید، ممکن است برندها همچنان به دنبال همکاری با شما باشند. ایجاد یک جامعه وفادار که واقعا با آنچه به اشتراک می‌گذارید مطابقت داشته باشد در دراز مدت اهمیت دارد.

میزان درآمدی که می‌توانید به‌ازای هر پست اسپانسری کسب کنید، بر اساس تعداد فالوورها و تعاملی است که با مخاطبان خود دارید.

اگر به دنبال افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام خود هستید، توصیه می‌کنیم مقاله روش های موثر افزایش فالوور اینستاگرام کدام است؟ را مطالعه نمایید.

حداقل فالوور برای کسب درآمد از اینستاگرام چقدر است؟

 

روش‌های کسب در‌آمد از اینستاگرام

کسب درآمد در اینستاگرام می‌تواند جذاب، هیجان‌انگیز و حتی سرگرم‌کننده باشد. در اینجا چندین راه محبوب برای کسب درآمد با فالوورهای اینستاگرام را فهرست کرده‌ایم:

  • همکاری با برندها
  • برنامه Badges‌ اینستاگرام
  • تبلیغ و فروش کالا و خدمات
  • فعال کردن تبلیغات روی ریلز
  • افیلیت مارکتینگ
  • ایجاد فروشگاه در اینستاگرام (Shop اینستاگرام)

برای آموزش چگونگی کسب در‌آمد از هر روش و آشنایی با راه‌های دیگر درآمدزایی در اینستاگرام، مقاله ۹ ایده طلایی کسب درآمد از اینستاگرام به صورت تضمینی را مطالعه کنید.

برای کسب درآمد در اینستاگرام حداقل به چند فالوور نیاز داریم؟

همانطور که می‌بینید می‌توانید از این روش‌های متنوع برای درآمدزایی از این پلتفرم استفاده کنید. اما بیایید بررسی کنیم حداقل به چند فالوور برای رسیدن به درآمد مورد نظرتان نیاز دارید؟ و بر اساس تعداد فالوورها چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید.

آیا اینستاگرام برای لایک‌ها، بازدیدها و اشتراک‌گذاری پست‌ها پول پرداخت می‌کند؟

زمانی‌که مخاطبان پست‌های شما را لایک می‌کنند و ویدیوها را بازدید می‌بینند، اینستاگرام به‌طور خودکار به شما پولی پرداخت نمی‌کند. بنابراین، اینفلوئنسرها چگونه در پلتفرم کسب درآمد می‌کنند؟ در اینجا منابع اصلی درآمد اینفلوئنسرها را مشاهده می‌کنید:

  • ۴۰ درصد از تبلیغات برند، مانند پست‌های اسپانسری
  • ۲۲ درصد از به دست آوردن مشتریان بیشتر
  • ۱۵ درصد از طریق بازاریابی وابسته (افیلیت مارکتینگ)
  • ۵ درصد با فروش دوره‌ها در اینستاگرام
  • ۴ درصد با استفاده از خدمات اشتراک شخص‌ثالث مانند Patreon
  • ۶ درصد از منابع دیگر مانند ارائه خدمات تغییر نام تجاری، پذیرش کمک‌های مالی، فروش محصولات و موارد دیگر

این بدان معناست که اگر کسب‌وکاری خارج از اینستاگرام یا محصولاتی برای افتتاح فروشگاه اینستاگرام ندارید، بهترین گزینه شما تبلیغات برند و جستجوی فرصت‌های حمایت مالی و افیلیت مارکتینگ است.

حداقل فالوور برای کسب درآمد از اینستاگرام

درآمد اینفلوئنسرها از تبلیغات و همکاری با برندها چقدر است؟

محتوای اسپانسری یکی از بهترین راه‌ها برای اینفلوئنسرهای کوچک‌تر برای کسب درآمد در اینستاگرام است. اینفلوئنسرها می‌توانند به ارائه محصولات و خدمات یک برند در مقابل مخاطبان بیشتر کمک کنند. و برندها لزوماً به دنبال اینفلوئنسرها با میلیون‌ها فالوور نیستند. کسانی که بودجه کمی دارند ممکن است ترجیح دهند با اینفلوئنسرهای کوچک‌تر با تعامل قوی همکاری کنند.

به‌طور کلی درآمد اینفلوئنسرها از اینستاگرام بر اساس حداقل فالوور و اندازه مخاطب دسته‌بندی می‌شود. پتانسیل درآمد معمول از هر پست برای هر دسته‌بندی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • اینفلوئنسر نانو: ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ فالوور (۱۰ تا ۱۰۰ دلار برای هر پست)
  • اینفلوئنسر میکرو: ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ فالوور (۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار برای هر پست)
  • اینفلوئنسر رده میانی: ۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ فالوور (۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار برای هر پست)
  • اینفلوئنسر ماکرو: ۵۰۰۰۰۰ تا یک میلیون فالوور (۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار برای هر پست)
  • اینفلوئنسر مگا: بیش‌از یک میلیون فالوور (۱۰۰۰۰ دلار تا ۱ میلیون دلار برای هر پست)

هرچه فالوورهای بیشتری داشته باشید و مشارکت شما بیشتر باشد برندهای بیشتری به سراغ شما می‌آیند. اما به‌طور کلی به خاطر داشته باشید که کسب درآمد در اینستاگرام فقط به معنای همکاری با برندها نیست. می‌توانید از راه‌های دیگری که در بالا اشاره کردیم برای کسب درآمد در اینستاگرام استفاده کنید.

آنچه در حداقل فالوور برای کسب درآمد از اینستا آموختیم

کسب درآمد در اینستاگرام هم برای اینفلوئنسرها و هم برای ارائه‌دهندگان خدمات امکان‌پذیر است. از نظر تئوری، با هر تعداد فالوور اینستاگرام می‌توانید درآمد کسب کنید اما حداقل فالوور برای کسب درآمد از اینستاگرام به روش کسب درآمد شما بستگی دارد. با این حال، هرچه مخاطبان بیشتر و تعامل شما با‌ آن‌ها بهتر باشد، می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

مهم است که به یاد داشته باشید که تعداد فالوورهای شما تنها یک تکه از پازل است. ایجاد یک مخاطب درگیر و وفادار، تولید محتوای با کیفیت بالا و یافتن جایگاه خود به همان اندازه مهم هستند. بنابراین، بر ارائه ارزش به فالووران خود، گسترش ارتباطات معتبر و کاوش در استراتژی‌های مختلف کسب درآمد مانند همکاری با برند، بازاریابی وابسته یا فروش محصولات خود تمرکز کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

زهرا حدادی

من زهرا حدادی هستم، فارغ‌التحصیل ارشد تجارت الکترونیک. به نوشتن و خواندن اطلاعات حوزه کامپیوتر و فناوری و شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مندم؛ و از اینکه می‌تونم تجربیات و دانش خودم رو با دیگران به اشتراک بذارم لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا