اینستاگرام

روش های موثر افزایش فالوور اینستاگرام کدام است؟

اگر تا به حال به دنبال روش های افزایش فالوور اینستاگرام نبوده‌اید، این را در نظر بگیرید که ۸۰٪ از کسب‌وکارها از این پلتفرم برای تبلیغ کسب‌وکار یا محصولات خود استفاده می‌کنند! فالوورهای اینستاگرام چیزی بیش از یک عدد هستند، آن‌ها اعضای جامعه و مشتریان شما هستند. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر، یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان است. از زمان آغاز به کار، این رسانه اجتماعی به یک کانال بازاریابی قدرتمند تبدیل شده است که توسط برندها در همه جا برای ارتباط با مشتریان بالقوه استفاده می‌شود.

در این مقاله ۲۰ روش افزایش فالوور اینستاگرام را بررسی می‌کنیم تا با هم بیاموزیم چگونه سریع فالوور جمع کنیم و درآمد بیشتری کسب کنیم.

۲۰ مورد از روش های افزایش فالوور اینستاگرام

در حالی‌که تعداد فالوورها تنها یک شاخص موفقیت در اینستاگرام است، افزایش فالوورها می‌تواند فرصت‌های کسب درآمد بیشتری را در اختیار کسب‌وکارها، شرکت‌ها و اینفلوئنسرها قرار دهد. در ادامه ترفندهای افزایش فالوور در اینستاگرام را معرفی می‌کنیم.

اگر از اهمیت تعداد فالوور بی‌اطلاعید پیشنهاد می‌کنیم از مقاله تاثیر تعداد فالوور اینستاگرام بر موفقیت پیج چگونه است؟ غافل نشوید.

۱. در اولین قدم پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید.

کاربران اینستاگرام احتمالاً وقتی محتوای شما در صفحه اکسپلور ظاهر می‌شود، شما را از طریق آن کشف می‌کنند. اگر به مطالب شما علاقه‌مند شوند به پروفایل شما می‌آیند. این یک گام مهم برای افزایش فالوور طبیعی در اینستاگرام است. یک برند قوی در پروفایل خود به مشتریان و دنبال‌کنندگان سیگنال می‌دهد که حساب برای آن‌ها طراحی شده است.

بهینه سازی پروفایل برای افزایش فالوور در اینستاگرام

پروفایل اینستاگرام شما یکی از اولین نقاط تماس مشتری است. بنابراین برند شما باید به همان شکلی که در وب‌سایت، سایر کانال‌های اجتماعی، بسته‌بندی محصول و ارتباطات مشتری شما نشان داده می‌شود، به نمایش گذاشته شود. همه چیز از عکس پروفایل شما گرفته تا بیو اینستاگرام و ساختار و تمپلیت محتوای شما اهمیت دارد. «فید اینستاگرام به‌عنوان بیلبوردی برای برند شما عمل می‌کند.» برای حرفه‌ای کردن پروفایل اینستاگرام خود:

  • یک بیو اینستاگرام کوتاه (۱۵۰ کاراکتر)، آموزنده و شامل کلمات کلیدی بنویسید که لحن و اطلاعات مناسبی را منتقل می‌کند.
  • بیو اینستاگرام شما همچنین به شما اجازه می‌دهد یک لینک خارجی در آن قرار دهید. این امر هدایت فالوورها را به صفحات وب خاصی که در پست‌های شما ارجاع داده شده‌اند، آسان‌تر می‌کند.
  • یک نام کاربری مناسب انتخاب کنید که به نام برند شما و دسته‌های اجتماعی موجود نزدیک باشد تا در جستجوها نمایش داده شوید. اگر نام شما خیلی طولانی است، آن را به گونه‌ای کوتاه کنید که مخاطب شما همچنان با دیدن آن، شما را تشخیص دهد.
  • یک عکس پروفایل حرفه‌ای با یک لوگو و اندازه مناسب اینستاگرام قرار دهید. اگر متنی در تصویر پروفایل شما وجود دارد باید روی صفحه گوشی نیز خوانا باشد.
  • بهتر است عناصر موجود در صفحه درجه‌ای از سازگاری را از طریق شخصیت، فیلترها، رنگ‌ها یا چیدمان داشته باشند.

می‌توانید از ابزاری مانند Later برای ایجاد ظاهر و طرح‌بندی فید خود استفاده کنید.

مطالعه مقاله چگونه بهترین نام کاربری برای اینستاگرام خود انتخاب کنیم؟ پیشنهاد می‌شود.

۲. از هشتگ‌های مرتبط برای محتوای خود استفاده کنید.

استفاده از هشتگ‌ها یک راه عالی برای نمایش در نتایج جستجو در زمانی است که کاربران محتوای مشابه شما را جستجو می‌کنند. هشتگ‌ها می‌توانند محتوای شما را به مخاطبان جدید معرفی کنند و بنابراین یکی از روش های شناخته شده افزایش فالوور اینستاگرام است.

از هشتگ‌های خاص برند خود یا هشتگ‌های مرتبط با مخاطب هدف خود استفاده کنید. هر چه کاربران مرتبط‌تر هشتگ‌های شما را پیدا کنند، احتمال اینکه برند شما را دنبال کنند بیشتر می‌شود. یکی دیگر از روش‌ها این است که هشتگ‌های محبوبی را انتخاب کنید که نزدیک به جایگاه شما هستند.

هشتگ گذاری برای افزایش فالوور در اینستاگرام

از هشتگ‌ها در ریلز و استوری نیز استفاده کنید! در استوری‌ها، می‌توانید از استیکرهای هشتگ (که در منوی استیکرهای اینستاگرام در هنگام ایجاد استوری یافت می‌شوند) استفاده کنید یا فقط به‌طور مستقیم در کپشن پست خود هشتگ‌ها را قرار دهید. از آنجایی که کاربران همچنین می‌توانند هشتگ‌ها را دنبال کنند، استوری‌های شما این شانس را دارد که توسط کسانی که آن هشتگ را دنبال می‌کنند – نه فقط فالوورهای شما، دیده شوند. هشتگ‌ها در Reels را در مرحله سوم فرآیند Reel-creation می‌توانید اضافه کنید.

نکته: برای نمایش محتوای قدیمی، هشتگ‌ها را به کامنت‌ها اضافه کنید یا از ویژگی ویرایش در اینستاگرام استفاده کنید تا آن‌ها را به کپشن اضافه کنید.

۳. جذب فالووران رقیب از روش های افزایش فالوور در اینستاگرام است.

جذب فالوورهای رقبای مستقیم شما از روش های ایده‌آل برای افزایش فالوور اینستاگرام هستند. از این گذشته، آن‌ها قبلاً نشان داده‌اند که به محصول یا برندی مانند شما علاقه‌مند هستند. شما می‌توانید با تعامل با رقبای خود، فالوورهای آن‌ها را بدزدید! با دنبال کردن فالوورها، لایک کردن و نظر دادن در مورد محتوایشان با مشتریان در ارتباط باشید. هرچه بیشتر با آن‌ها ارتباط برقرار کنید، شانس بیشتری برای توسعه برند خود خواهید داشت.

مطالعه مقاله ریزش فالوور در اینستاگرام و راهکارهای جلوگیری از آن توصیه می‌شود.

۴. پیج اینستاگرام خود را در سایر کانال‌ها تبلیغ کنید.

یکی از روش های افزایش فالوور در اینستاگرام تبلیغات است که شامل تبلیغ در سایر حساب‌های اینستاگرام یا ارسال محتوای مشابه در کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی می‌شود. ارسال محتوای مشابه در پلتفرم‌های دیگر مانند تیک‌تاک، یوتیوب، پینترست و … تاکتیکی است که برای صرفه‌جویی در زمان و منابع استفاده می‌شود. همچنین در افزایش آگاهی از برند و افزایش مخاطب در اینستاگرام موثر است.

همچنین آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی را به وب‌سایت و ایمیل‌های بازاریابی خود اضافه کنید. آیکون‌ها، یافتن کسب‌و‌کار شما را در رسانه‌ها برای افراد آسان‌تر می‌کنند.

۵. با برندها و اینفلوئنسرها در صنعت خود همکاری کنید.

شراکت با اینفلوئنسرها و برندها روش دیگری برای افزایش فالوور های اینستاگرام شماست. وقتی یک اینفلوئنسر یا سلبریتی از طریق گفتار یا اعمال خود در اینستاگرام محصول یا کسب‌وکار شما را تبلیغ کند، شما یک پایگاه جدیدی از مشتریان خواهید داشت. در واقع ۶۱ درصد از مصرف‌کنندگان به توصیه‌های اینفلوئنسرها اعتماد دارند.

مشارکت با اینفلوئنسرها می‌تواند اعتماد و اعتبار را به برند شما اضافه کند. در صنعت خود به دنبال اینفلوئنسرهایی باشید که با شما و برند شما مشترک هستند. این فرصتی برای هر دوی شماست تا پایگاه طرفداران خود را گسترش دهید.

تبلیغات برای افزایش فالوور در اینستاگرام

۶. تبلیغات اینستاگرام را امتحان کنید.

یکی دیگر از ترفندهای اینستاگرام برای افزایش فالوور تبلیغات اینستاگرام است. البته هزینه این تبلیغات برای ما زیاد است اما اگر بودجه دارید، تبلیغات پولی یک راه دیگر برای به دست آوردن سریع فالوور است. تبلیغات اینستاگرام از طریق یک پلتفرم سلف‌سرویس در دسترس است که به شما امکان می‌دهد بودجه و اهداف خود را تعیین کنید. تبلیغات می‌تواند به شما کمک کند تا به کاربرانی در مکان‌های دلخواه خود یا با علایق منطبق (مخاطبان هدف شما) دسترسی پیدا کنید.

اما همانگونه که اشاره کردیم هزینه آن برای ما ایرانیان به‌صرفه نیست. همچنین نتیجه آن برای هر پیجی می‌تواند متفاوت باشد اما خرید فالوور که به‌عنوان یکی دیگر از روش های قطعی افزایش فالوور در اینستاگرام است روش بهتری برای ما که با محدودیت‌هایی مواجه هستیم به شمار می‌رود.

۷. خرید فالوور 

اگر شما هم به این فکر می‌کنید که چگونه بدون تبلیغ فالوور جمع کنیم، خرید فالوور راهکار آن است. خرید فالوور به‌ویژه اگر در ابتدای راه هستید می‌تواند کمک به‌سزایی برای اعتمادسازی برای مخاطبانی که به صفحه شما وارد می‌شوند و در نتیجه رشد اکانت اینستاگرام شما باشد. البته توجه داشته باشید که خرید فالوور را از هر سایتی انجام ندهید زیرا اگر این کار به‌درستی انجام نشود می‌تواند تاثیر منفی بر صفحه شما داشته باشد.

می‌توانید برای خرید فالوور واقعی و فیک اینستاگرام به سایت ما مراجعه کنید. خرید فالوور اینستاگرام از فالووران علاوه‌بر به‌صرفه بودن، بسیار راحت است. پنل کاربری ساده و کاربردی دارد و شما بدون هیچ آموزشی می‌توانید به‌راحتی با آن کار کنید. همچنین به‌صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی آن در دسترس است. یکی از مهم‌ترین مزایای آن امنیت و عدم نیاز به وارد کردن پسورد اکانت اینستاگرام شماست.

برای شروع می‌توانید فالوور رایگان فالووران را سفارش دهید و روزانه ۵۰ فالوور رایگان را بدون محدودیت دریافت کنید. خرید فالوور روشی سریع و قطعی است اما روش‌های دیگر به زمان نیاز دارند. با خرید فالوور در کنار رعایت سایر روش های افزایش فالوور اینستاگرام به نتیجه مطلوب خود می‌رسید.

اگر قصد خرید فالوور فیک برای اینستاگرام را دارید مقاله چگونه فالوور فیک بزنیم را حتما مطالعه نمایید.

۸. از Threads غافل نشوید.

برنامه Threads را دست کم نگیرید چرا که Threads و پروفایل‌های اینستاگرام شما بهم لینک شده‌اند و به فالووران بالقوه فرصت بیشتری برای کشف محتوای شما می‌دهند. بنابراین آزمودن Threads یک اقدام به‌صرفه در این زمان است.

برای اطلاعات بیشتر مقاله برنامه تردز اینستاگرام و آموزش استفاده از آن را مشاهده نمایید.

آنالیز اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام

۹. محتوای با عملکرد بالا را تجزیه‌و‌تحلیل کنید.

وقتی صحبت از نظارت بر عملکرد برند شما در اینستاگرام می‌شود، دسترسی (Reach) یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که باید در نظر بگیرید. Reach نشان می‌دهد که چند حساب منحصربه‌فرد پست شما را دیده‌اند، و بنابراین میزان آگاهی و ارزشی که کسب می‌کنید را به نمایش می‌گذارد. اگر یک پست بیشتر (یا کمتر) از حد معمول در دسترس مخاطب قرار گرفته باشد، می‌توانید از آن نتایج برای پست‌های آینده استفاده کنید.

از چه هشتگ‌هایی استفاده کردید؟ چه نوع محتوایی را به اشتراک گذاشتید؟ آیا CTA (Call-to-Action) در عنوان شما برای تعامل با فالوور بهینه شده بود؟ همه این موارد را می‌توانید با تجزیه‌وتحلیل محتواهای خود دریابید.

مطالعه مقاله Reach در اینستاگرام و تفاوت آن با Impression در چیست؟ خالی از لطف نیست.

۱۰. لایو اینستاگرام از روش های افزایش فالوور است.

لایو اینستاگرام به‌تازگی تغییراتی داشته است. این قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد ویدیوی زنده را برای فالوورهای خود پخش کنید. جلسات لایو اینستاگرام فرصتی برای تعامل مستقیم با مخاطبان شما است. این برنامه بسیار شبیه به یک ریل یا استوری عمل می‌کند، اما به‌صورت زنده ضبط و پخش می‌شود و دارای ویژگی‌های تعاملی است که به شما امکان می‌دهد به‌طور مستقیم با فالووران تعامل کنید. همچنین می‌توانید آن‌ها را در هایلایت استوری ذخیره نمایید تا همیشه در دسترس مخاطبان باشد.

برگزاری لایو در اینستاگرام به تقویت تعامل در زمان واقعی و ایجاد حس اجتماعی کمک می‌کند. بنابراین یکی از روش های افزایش فالوور در اینستاگرام به شمار می‌رود. مثلا شما می‌توانید رویدادهای مجازی مانند راه‌اندازی محصول را میزبانی کنید، آموزش‌های کوتاه در لایو داشته باشید یا به‌سادگی چت‌ و جلسات پرسش و پاسخ داشته باشید. اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیکی هستید، کاربران حتی می‌توانند محصولات شما را در زمان واقعی خریداری کنند. توجه داشته باشید که گزینه Instagram Live Producer فقط روی دسکتاپ در دسترس است.

اگر تا به حال لایو اینستاگرام نداشتید مقاله روش گذاشتن لایو دو نفره در اینستاگرام چگونه است؟ را بخوانید.

برگزاری لایو اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام

۱۱. اطمینان حاصل کنید که محتوای اینستاگرام شما در دسترس است.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، حدود ۲.۲ میلیارد نفر از افراد دچار اختلال بینایی یا نابینایی هستند. بنابراین اگر در استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود دسترسی را در اولویت قرار ندهید، مشتریان یا تعامل را از دست می‌دهید. در اینجا پنج راه برای دسترسی بیشتر و جامع‌تر کردن حساب اینستاگرام شما آورده‌ایم:

  • کپشن یا متن به محتوای ویدیویی (از جمله استوری‌ها و حلقه‌های اینستاگرام) اضافه کنید.
  • جزئیات بصری را در طول استوری‌ها و ویدیوها به‌صورت کلامی بیان کنید.
  • در محتوای ویدئویی مکالمات را زیرنویس کنید.
  • از ایموجی‌ها در کپشن استفاده کنید.

به هر حال، محتوای فراگیر به این معنی است که افراد بیشتری می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند، که می‌تواند منجر به تعامل بیشتر، افزایش فالوور و به‌طور کلی تجربه بهتری برای همه در اینستاگرام شود.

۱۲. ساختن ریلز اینستاگرام از روش های افزایش فالوور است.

بیش‌از نیمی از کاربران اینستاگرام تمایل دارند ویدیوهای کوتاه را از برندها ببینند. بنابراین نباید از ریلزها غافل شوید. برخلاف انواع دیگر پست‌های اینستاگرام، ریلز‌ها یک مکان مشخصی در صفحه اکسپلور دارند که آن‌ها را فوق‌العاده قابل کشف می‌کند. ریلزها ۴۲ درصد بیشتر از پست‌ها لایک می‌گیرند و چهار برابر بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند. این یکی از روش های سریع افزایش فالوور در اینستاگرام و به دنبال آن افزایش فروش کالا است.

برای گرفتن نتایج بهتر از ریلز:

  • محتوا را منحصر‌به‌فرد و ترند محور نگه دارید. ترند‌ها را در اینستاگرام، تیک تاک و در سراسر وب شناسایی کنید و به آن‌ها بپردازید. این امر امکان وایرال شدن ریلزهای شما را افزایش می‌دهد.
  • از کلمات کلیدی و هشتگ‌ها در کپشن‌های ریلزهای خود استفاده کنید که محتوای ویدیوی شما را دقیقاً توصیف می‌کنند.
  • از آهنگ‌های پرطرفدار در ریلزهای اینستاگرام استفاده کنید.
  • ریلزهای خود را کوتاه نگه دارید تا آن ویدئو چندین بار دیده شود.
  • متن مکالمات را روی صفحه برای بینندگانی که بدون صدا تماشا می‌کنند اضافه کنید

بهتر است محصولات خود را از طریق محتوای ریلز نفروشید. حقایق را به اشتراک بگذارید، نکاتی را در مورد صنعتی که در آن هستید ارائه دهید و مخاطبان را سرگرم کنید.

توصیه می‌کنیم مقاله مشکل کپی رایت موسیقی در اینستاگرام و رفع آن را مطالعه فرمایید.

سازماندهی هایلایت برای افزایش فالوور در اینستاگرام

۱۳. هایلایت اینستاگرام خود را سازماندهی کنید.

استوری‌های اینستاگرام پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند. با این حال می‌توانید با ذخیره کردن آن‌ها در هایلایت استوری اینستاگرام خود، آن‌ها را زنده نگه دارید. ایجاد هایلایت با کیفیت بالا می‌تواند به شما کمک کند آگاهی از برند را افزایش دهید، فالوورهای جدید جذب کنید و با ارزش‌ترین محتوای استوری اینستاگرام خود را برای بازدیدکنندگان جدید به نمایش بگذارید. هایلایت‌ها همچنین در بالای پروفایل شما قرار دارند، که باعث می‌شود کاربران قبل از پایین رفتن در صفحه شما، ابتدا آن‌ها را بررسی کنند.

هایلایت‌ها را به‌عنوان یک نمونه کار در نظر بگیرید که بهترین جلوه از برند شما را به نمایش می‌گذارد. می‌توانید آن‌ها را بر اساس موضوع، مانند پرسش و پاسخ، نکته‌ها، محصولات یا رویدادها سازماندهی کنید که یافتن استوری‌های مرتبط را برای افراد آسان‌تر می‌کند.

اگر هایلایت اینستاگرام شما قابل مشاهده نیست مقاله برگرداندن هایلایت های اینستاگرام را مطالعه کنید.

۱۴. میم‌ها و سایر محتوای قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید.

هنگامی‌که نوبت به دستیابی به مخاطبان جدید به‌طور ارگانیک می‌رسد، ایجاد محتوای قابل اشتراک‌گذاری راهی عالی برای شروع است. نقل‌قول‌های الهام‌بخش و پست‌های اسلایدی آموزنده همگی قالب‌های آزمایش‌شده و عالی هستند. فقط با یک پست خوب می‌توانید به هزاران مخاطب دستیابی پیدا کنید.

میم‌ها همچنین برای ایجاد مخاطب و دیده شدن مناسب هستند. هرچه میم شما برای اعضای جامعه شما طنین‌اندازتر و جالب‌تر باشد، احتمال به اشتراک‌گذاری آن بیشتر و بیشتر می‌شود. بنابراین اگر می‌پرسید چطور فالوور واقعی بگیریم، محتوایی برای اشتراک‌گذاری تولید کنید.

۱۵. از کلمات کلیدی برای نمایش در جستجوها استفاده کنید.

برای بیشتر دیده شدن توسط مخاطبان جدید، از کلمات کلیدی مناسب در کپشن پست استفاده کنید. به دلیل تغییر در نحوه نمایش نتایج جستجو، اکنون وجود کلمات کلیدی در کپشن اهمیت ویژه‌ای دارد. پیش از این، فقط می‌توانستید در اکسپلور اینستاگرام از طریق هشتگ‌ها، تگ‌های مکان، نام‌های کاربری و نام پروفایل را جستجو کنید. اما اکنون می‌توانید با استفاده از کلمات کلیدی نیز جستجو کنید.

با بهینه‌سازی کپشن‌های اینستاگرام خود با کلمات کلیدی مرتبط و توصیفی، به‌احتمال زیاد در صفحه اکسپلور ظاهر می‌شوید و فالوورهای بیشتری به دست می‌آورید.

استفاده از تگ جغرافیایی برای افزایش فالوور در اینستاگرام

۱۶.  از تگ‌های جغرافیایی برای جذب فالوورهای محلی استفاده کنید.

با تگ کردن موقعیت مکانی خود در محتوا یا استوری‌های خود، افرادی که آن مکان را جستجو می‌کنند می‌توانند با محتوای شما روبرو شوند. این امر می‌تواند به ترویج کسب‌و‌کار شما در سطح محلی کمک کند. همچنین می‌توانید پست‌ها و استوری‌های مربوط به آن مکان را به اشتراک بگذارید.

علاوه بر هشتگ‌ها، می‌توانید پست‌ها، استوری‌ها و ریلز‌های اینستاگرام خود را با تگ کردن موقعیت مکانی خود در دسترس قرار دهید. کسب‌وکارهای محلی می‌توانند بیشترین سود را از تگ‌های جغرافیایی ببرند. برای تگ کردن یک منطقه در استوری اینستاگرام خود، به‌سادگی از تگ جغرافیایی استفاده کنید و مکانی را که می‌خواهید تگ کنید تایپ کنید.

۱۷. در پست‌های خود درخواست کنید شما را فالو کنند.

از اینکه گهگاه از مخاطبان هدف خود بخواهید که شما را دنبال کنند نترسید. درخواست برای فالو کردن شما یک نحوه افزایش فالوور در اینستاگرام و حتی سایر پلتفرم‌ها است. می‌توانید این کار را در کپشن‌های اینستاگرام خود انجام دهید یا آن را در محتوای ویدیویی مانند ریلز و استوری ذکر کنید. از تاکتیک‌های رایج بازاریابی برای تشویق کاربران به فالو کردن استفاده کنید. به مخاطبان خود بگویید که چرا باید شما را دنبال کنند، انتظار چه چیزی را داشته باشند و چه چیزی در راه است.

۱۸. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید.

فهمیدن اینکه چطور در اینستاگرام فالوورهای واقعی بیشتری بگیریم به معنای جذب مخاطبان است. و یکی از بهترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام، نظردهی در پست‌های آن‌ها و انتشار مجدد آن‌هاست. قدرت محتوای تولید شده توسط کاربر را دست کم نگیرید. کمپین‌های UGC با نشان دادن سرمایه‌گذاری شما روی فالووران، ثبات اجتماعی ایجاد می‌کنند. یک هشتگ مرتبط ایجاد کنید و مطالب منتشر شده توسط کاربران با آن هشتگ را جمع‌آوری و بازنشر کنید.

برگزاری مسابقه و اهدای هدیه برای افزایش فالوور در اینستاگرام

۱۹. مسابقات و اهدای جوایز یک روش افزایش فالوور در اینستاگرام است.

اگر می‌خواهید فالوورهای خود را به‌سرعت افزایش دهید، برگزاری مسابقات و اهدای هدیه می‌تواند یکی از موثرترین روش های افزایش فالوور در اینستاگرام باشد. با استراتژی مناسب، می‌توانید به هزاران فالوور جدید دسترسی پیدا کنید و در عین حال حس اجتماعی قوی‌تری برای برند خود ایجاد کنید.

اغلب برندها و سازندگان از کاربران می‌خواهند که یک یا چند عمل را برای ورود انجام دهند. برخی از کارهایی که می‌توانید درخواست کنید که از اهداف رشد شما پشتیبانی می‌کنند عبارتند از:

  • از کاربران بخواهید پست شما را لایک کنند.
  • آن را به اشتراک بگذارند.
  • کامنت بگذارند.
  • از یک هشتگ خاص استفاده کنند.
  • دوستی را تگ کنند.
  • صفحه را فالو کنند.

هدایای اینستاگرام زمانی می‌تواند مفید باشد که با مشارکت سازنده یا برندی با مخاطبان هدف مشابه میزبانی شود.

برای اطلاعات بیشتر مقاله بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام چیست؟ را مطالعه کنید.

۲۰. با آخرین ترندها همراه باشید.

شما می‌توانید تعامل و دسترسی را با حفظ ارتباط با ترندهای محبوب افزایش دهید. محتوا و هشتگ‌های خود را با ترندهای مربوطه هماهنگ کنید. با این حال، مطمئن شوید که محتوای شما به شیوه‌ای معنادار ارائه می‌شود و همان چیزی است که مخاطبان شما ممکن است به آن علاقه‌مند باشند.

روش های افزایش فالوور اینستاگرام که بررسی کردیم

در این مقاله درباره روش های افزایش فالوور در اینستاگرام، موضوعاتی مانند آخرین ترندهای اینستاگرام، نکات و ترفندهایی مانند بهینه‌سازی بیو، استفاده از هشتگ‌های مناسب، استفاده از تبلیغات اینستاگرام، خرید فالوور، استفاده از تگ‌های جغرافیایی، و غیره صحبت کردیم. نکات بالا می‌تواند به شما کمک کند تا به فالوورهای بیشتری دست یابید و صفحه اینستاگرام و کسب‌وکار خود را پرورش دهید.

شما برای افزایش فالوور های اینستاگرام خود از چه روش هایی استفاده می‌کنید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

زهرا حدادی

من زهرا حدادی هستم، فارغ‌التحصیل ارشد تجارت الکترونیک. به نوشتن و خواندن اطلاعات حوزه کامپیوتر و فناوری و شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مندم؛ و از اینکه می‌تونم تجربیات و دانش خودم رو با دیگران به اشتراک بذارم لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا