اینستاگرام

بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام چیست؟

قرعه کشی اینستاگرام یکی از بهترین روش های افزایش فالوور و مخاطبین پیج های کاری شما می باشد. قطعا اگر به فکر رشد پیج اینستای خود هستید یکی از بهترین روش ها استفاده از قرعه کشی می باشد. شما می توانید در صفحه تان یک مسابقه ترتیب دهید و به کسانی که بیشترین لایک یا کامنت و استوری را انجام دهند با انجام قرعه کشی در میان شرکت کننده ها به آنها خدمات ارائه دهید. شما می توانید برنده را با قرعه کشی به صورت کاملا منصفانه و بی طرفانه انجام دهید.

در این مقاله با شما هستیم تا در مورد بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام با شما صحبت نماییم. همانطور که میدانید برگززاری مسابقه در اینستاگرام یکی از راه های موثر و قطعی جذل فالوور میباشد. هرچقدر مسابقات بیشتری برگزار کنید و به مخاطبان خود جایزه دهید مسلما خیلی زود پیج شما پیشرفت خواهد نمود.

اما باید قرعه کشی مسابقات خود را طوری انجام دهید که کاربران به شما اعتماد کنند و بخواهند در مسابقات بعدی نیز شرکت نمایند. به همین دلیل ما با شما هستیم تا بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام با بهتر بگوییم بهترین روش های این کار را توضیح دهیم.

بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام

راه‌های زیادی برای برگزاری مسابقه در کامنت پست‌های اینستاگرام وجود دارد. می‌توانید از مخاطبان خود بخواهید به سؤالات پاسخ دهند. کاری انجام دهند. ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند. بازخورد ارائه دهند. دوستان خود را تگ کنند. یا حتی تنها یک کلمه یا عبارت ساده را کامنت کنند.

انتخاب برنده در قرعه کشی مسابقه اینستاگرام

در ابتدا میخواهیم تعدادی سایت برای انجام قرعه کشی معرفی نماییم سپس به بررسی روش های دیگر میپردازیم. پس حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 قرعه کشی اینستاگرام از طریق سایت ها

یکی از بهترین روش های قرعه کشی اینستاگرام قطعا سایت ها میباشند. زیرا افراد زیادی به سایت های معتبر اعتماد میکنند و میتوانید از این طریق قرعه کشی ها را انجام دهید.

سایت قرعه کشی lizaonair

سایت قرعه کشی lizaonair

سایت lizaonair.com یک سایت بسیار معتبر است که میتوانید بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام را در آن مشاهده کنید. تنها نکته ای که در مورد این سایت وجود دارد این است که برای استفاده از امکانت این سایت حما باد اکانت اینستاگرام خود راه به آن متصل نمایید که این مسئله شاید باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای اکانت شما شود(البته ما این سایت را تست نموده ایم و مشکلی برای اکانت ما به وجود نیامد)

نحوه قرعه کشی در سایت lizaonair:

ابتدا بر روی گزینه Instagram در بالای صفحه کلیک نمایید. برای اتصال اینستاگرام به سایت ، نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را وارد کنید.
پس از ورود به اینستاگرام ، پیوند خود را کپی و جایگذاری کنید تا در اینستاگرام ارسال شود.
در قسمت چرخ دنده (تنظیمات)می توانید شرایط مسابقه خود را ایجاد کنید.
شرط بعدی سایت براب قرعه کشی، منشن نمودن id سایت در پست اینستاگرام مورد نظر شماست.

سایت قرعه کشی simpliers

سایت simpliers.com یکی از محبوب ترین سایت ها در زمینه قرعه کشی به حساب می آید زیرا قرعه کشی در آن بسیار دقیق انجام میشود همچنین محیطی کاملا کاربر پسند و ساده دارد.

نحوه قرعه کشی در سایت simpliers:

در تصویر زیر تمام مراحل را به صورت تصویری توضیح داده ایم تا بتوانید به راحتی مراحل قرعه کشی را انجام دهید.

سایت قرعه کشی simpliers

 

این سایت سرعت بالایی دارد، کار کردن در آن بسیار لذت بخش است اما یک محدودیت نیز در آن وجو دارد. نسخه رایگان آن فقط پیج هایی که کمتر از 1000 فالوور دارند را برای قرعه کشی قبول میکند.

سایت قرعه کشی getcombot

سایت آخری که میخواهیم معرفی کنیم بی شک بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام به حساب می آید. شما در این سایت بدون محدودیت و مشکل میتوانید قرئه کشی انجام دهید. کار در این سایت بسیار ساده است و فقط باید ایمیل خود را وارد نمایید.

نحوه قرعه کشی در سایتgetcombot:

در ابتدا سایت https://getcombot.com/ را باز نمایید. سپس مانند تصویر زیر از شما خواسته میشود ایمیل و لینک پست مورد نظر خود را وارد نمایید(برای کپی نمودن لینک، به پست مورد نظر در اینستاگرام رفته و سپس از قسمت سه نقطه بالا copy link را بزنید. سپس داخل سایت لینک را پیست نمایید.

نحوه قرعه کشی در سایت getcombot مرحله 1

 

یک پیام برایتان ارسال خواهد شد که در آن کد مورد نظر را به ایمیل خود سایت ارسال نموده تا اطمینان حاصل نماید که شما صاحب آن ایمیل هستید. پس وارد ایمیل خود شده و کد را برای ایمیل مشخص شده ارسال نمایید.

 

نحوه قرعه کشی در سایت getcombot مرحله 2

 

بعد از حدود ده دقیقه یک لینک به ایمیل شم فرستاده میشود. آن را باز کنید تا صفحه جدیدی که حاوی لینک است را مشاهده نمایید.

 

نحوه قرعه کشی در سایت getcombot مرحله 3

 

حال روی لینک کلیک نمایید. در این صفحه بخش های زیادی را ملاحضه می کنید. مثلا قابلیت تنظیمات را خواهید داشت که مثلا اگر افرادی که شما را منشن نموده اند قابلیت شرکت در قرعه کشی را دارند.

در بخش بعدی باید مشخص بکنید که قرعه کشی در بین کدام کامنت ها انجام میگیرد. در بخش آخر با فشار دادن دکمه انتهای صفحه می توانید برنده قرعه کشی تان را مشخص نمایید و با هر بار فشار دادن یک برنده جدید را مشخص نمایید. حال که سایت های انجام قرعه کشی را معرفی نمودیم بهتر است در مورد سایر روش ها و ابزارها نیز صحبت نماییم.

Are you looking to increase your comments, so definitely try Buy Instagram Comment Likes

بهترین روش های قرعه کشی در اینستاگرام

بهترین روش های قرعه کشی در اینستاگرام

کسی که بیشترین رأی را بیاورد برنده می‌شود

بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام به صورت دستی این است که برنده را طبق رای مشخص نمایید. هنگامی‌که از “بیشترین آرا” برای انتخاب یک برنده برای قرعه کشی مسابقه های اینستاگرام خود استفاده می‌کنید، بهتر است به دلایل مختلف از نرم‌افزار مسابقه استفاده کنید.

چراکه با استفاده از یک ابزار مسابقه مانند Wishpond، می‌توانید تعیین کنید چند بار در روز مردم مجاز به رأی دادن هستند.

همچنین می‌توانید گزینه‌های پیشرفته برای جلوگیری از تقلب رأی‌دهندگان مانند تأیید آدرس ایمیل را انتخاب کنید. یا می‌توانید گزینه حل کپچا توسط کاربران برای اطمینان از عدم ورود ربات به مسابقه را فعال کنید.

انتخاب برنده قرعه کشی مسابقه های اینستاگرام با بیشترین رای

 

پس از پایان مهلت مسابقه اینستاگرام شما، می‌توانید لیستی از شرکت‌کنندگان با بیشترین لایک را تهیه کنید. این لایک می‌تواند لایک پست شرکت‌کننده یا کامنت او در زیر پست مربوطه باشد.

نفر اولی که X را انجام دهد برنده مسابقه است

اگر نمی‌خواهید قرعه کشی را خیلی تکنیکی انجام دهید، اما هنوز می‌خواهید به تعامل مداوم و تشویق ورودی‌های باکیفیت بپردازید، می‌توانید به داوطلبان بگویید که اولین کسی که به‌درستی یک کار را انجام دهد، برنده قرعه کشی مسابقه اینستاگرام خواهد بود.

نفر اول برنده مسابقه اینستاگرام

این کار می‌تواند به چندین شکل مختلف انجام شود ازجمله:

  • نفر اول که به‌درستی به یک سؤال پاسخ دهد.
  • اولین کسی که وارد فروشگاه شما شود و مسابقه را منشن کند.
  • اولین کسی که یک سری الزامات را در مسابقه اینستاگرامی شما تکمیل کند.

اگر از نرم‌افزار مسابقه استفاده می‌کنید، تمام افرادی که “x” را انجام می‌دهند وارد یک پایگاه داده می‌شوند و سپس می‌توانید از یک انتخابگر ورودی تصادفی برای انتخاب برنده استفاده کنید.

البته اگر هدف شما به دست آوردن ترافیک باشد، باید از کامنت صرف‌نظر کنید و در عوض افراد را به لینکی سوق دهید که فرمی را باید پر کنند.

برگزاری قرعه کشی در اینستاگرام

یکی از مسائل احتیاطی این روش، واجد شرایط بودن است. برخی از برندها وقتی افراد غیرمجاز وارد مسابقه می‌شوند با مشکل مواجه می‌شوند.

به‌عنوان‌مثال، حتی اگر شما مقرر کنید که برای شرکت در این مسابقه باید 18 سال سن داشته باشید، غیرممکن نیست که یک نوجوان 16 ساله وارد مسابقه شود و اولین کسی باشد که آن عمل را انجام می‌دهد. و بعد از اینکه نمی‌تواند جایزه را ببرد عصبانی شود.

درحالی‌که هیچ راه مطمئنی برای جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به رقابت شما وجود ندارد، می‌توانید با درخواست سن داوطلبان هنگام ورود به مسابقه، تعداد آنها را محدود کنید. و سپس در قوانین خود بگویید که فقط افراد بالای 18 که در مناطق خاصی زندگی می‌کنند، می‌توانند برنده شوند.

 انتخاب برنده مسابقه با بیشترین بازدید (view)

می‌توانید از طریق فالووران خود بخواهید با آپلود محتوای ویدیویی خودشان در صفحه اینستاگرام خودشان با استفاده از هشتگ های مختص مسابقه شما و همچنین تگ کردن شما، وارد مسابقه اینستاگرام شما شوند.(بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام از نظر بسیاری از کاربران این روش است)

یا می‌توانید از افراد بخواهید ویدیوهای خود را در صفحه فرود بارگذاری کنند.

انتخاب برنده مسابقه اینستاگرام با بیشترین بازدید (view)

پس از مسابقه، همه ورودی‌های ویدیو را مرور کرده و تعداد بازدید آنها را مشاهده کنید.

در صورت تمایل، اگر دو یا چند ویدئو دارای تعداد بازدید بسیار مشابه بود، می‌توانید از تعداد لایکی که ویدیوها دریافت کرده‌اند برای انتخاب برنده قرعه کشی مسابقه اینستاگرام استفاده کنید.

پس از مسابقه، می‌توانید ویدئوها با بیشترین نرخ بازدید را در صفحه اینستاگرام خود پست کنید یا آنها را در وب‌سایت خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان شما ببینند که مشتریان یا فالووران شما برند شما را دوست دارند.

انتخاب برنده قرعه کشی مسابقه اینستاگرام به‌صورت تصادفی با ابزار

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انتخاب برنده مسابقه اینستاگرام خود، انتخاب آنها به‌صورت تصادفی است.

با استفاده از این روش به‌طور تصادفی برنده‌ای را از میان شرکت‌کنندگان انتخاب خواهید کرد که کلیه الزامات مسابقه را برآورده کرده است.

این روش ممکن است تعداد افراد شرکت‌کننده را افزایش دهد، زیرا آنها مجبور نیستند از رقبای خود پیشی بگیرند. آنها فقط باید خوش‌شانس باشند.

اگر به دنبال تعداد بالای مشارکت هستید، انتخاب تصادفی مناسب شماست.

انتخاب برنده قرعه کشی مسابقه اینستاگرام به‌صورت تصادفی با ابزار

همچنین دارای اشکالاتی است. برای مبتدیان، انتخاب یک برنده به‌صورت “تصادفی” می‌تواند شما را متهم به تقلب کند (مانند انتخاب یک دوست یا اعضای خانواده به‌عنوان برنده) و حتی بسته به مکانی که در آن مستقر هستید، ممکن است غیرقانونی باشد.

انتخاب برنده قرعه کشی مسابقه اینستاگرام به‌صورت تصادفی با ابزار

اگر تصمیم دارید که یک برنده را به‌طور تصادفی انتخاب کنید، حتماً با برنده به‌صورت خصوصی تماس بگیرید تا بتوانید صلاحیت وی را قبل از اعلام تأیید کنید.

شما می‌توانید برنده تصادفی خود را در بخش کامنت پست مسابقه اینستاگرام خود انتخاب کنید. یا یک صفحه فرود برای مسابقه اینستاگرام خود آماده کنید.

برای انتخاب برنده به‌صورت رندوم می‌توانید از ابزارهای مفید زیر استفاده کنید:

قرعه کشی با گوگل

 تولیدکننده شماره رندوم گوگل برای انتخاب برنده قرعه کشی مسابقه اینستاگرام

بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام از لحاظ سادگی و منحصر به فرد بودن تولید کننده شماره رندوم گوگل است. استفاده از آن برای انتخاب برندگان خود آسان و رایگان است.

تنها کاری که باید انجام دهید تا برنده خود را به‌طور تصادفی انتخاب کنید، یک صفحه گسترده (اکسل، صفحات گوگل، شماره‌های اپل و غیره) آماده کنید. که لیستی از شرکت‌کننده‌های شما را ارائه می‌دهد.

سپس به هر یک شرکت‌کننده‌ها به ترتیب ورود یک شماره اختصاص دهید.

اکنون می‌توانید از تولیدکننده شماره تصادفی Google استفاده کنید. تا یک شماره تصادفی به برنده جدید خود اختصاص دهید.

نحوه قرعه کشی مسابقه های اینستاگرام با گوگل

این ابزار از شما می‌خواهد حداقل و حداکثر اعداد را وارد کنید. مینیمم باید اولین شماره‌ای باشد که شما اختصاص داده‌اید (احتمالاً 1) و ماکسیمم باید تعداد کل ورودی‌های معتبر دریافت شده شما باشد.

پس از وارد کردن این اعداد، دکمه آبی “Generate” را فشار دهید

انتخاب‌کننده تصادفی نام برای فرآیند انتخاب برنده

اگر ترجیح می‌دهید به‌جای اختصاص شماره به هر ورودی، مستقیماً نام برنده مسابقه را انتخاب کنید، می‌توانید از یک انتخابگر تصادفی نام مانند MiniWebTool استفاده کنید.

نحوه قرعه کشی مسابقه های اینستاگرام با MiniWebTool

برای استفاده از ابزار انتخاب نام تصادفی MiniWebTool، یک نام را در هر خط در فیلد متن وارد کنید و سپس بر روی دکمه “انتخاب یک نام تصادفی” کلیک کنید.

یک نام به‌طور تصادفی نمایش داده می‌شود تا برنده مشخص شود.

البته، وارد کردن هر نام در قسمت متن بسیار وقت‌گیر است، اما اگر در حال نگارش ورودی‌های خود در صفحه گسترده هستید، می‌توانید با کپی و پیست کردن لیست در فرم وب، در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

انتخاب کننده تصادفی نام برای فرآیند انتخاب برنده

 انتخاب برنده قرعه کشی مسابقه اینستاگرام از میان کامنت های پست

اگر می‌خواهید برنده مسابقه خود را از میان کامنت های زیر یک پست به‌طور رندوم انتخاب کنید، گزینه Comment Picker ابزاری مفید برای انتخاب کامنت تصادفی در اینستاگرام را ارائه می‌دهد.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که وارد سایت شوید، آدرس اینترنتی پست خود را وارد کنید و یک برنده تصادفی را انتخاب کنید.

 انتخاب برنده قرعه کشی مسابقه اینستاگرام از میان کامنت های پست

با استفاده از این ابزار می‌توانید تعیین کنید که کاربران تکراری و کامنت های تکراری فیلتر شوند.

برای پیدا کردن لینک پست خود به مقاله آموزش به دست آوردن لینک پست اینستاگرام مراجعه کنید.

نحوه قرعه کشی مسابقه های اینستاگرام با Comment Picker

درحالی‌که این ابزار برای انتخاب سریع کامنت تصادفی عالی است، اما کنترل کمی بر رقابت خود دارید.

اگر می‌خواهید یک مسابقه کامنت را اجرا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد و ارزشی را که از آن کسب می‌کنید بیشتر باشد گزینه‌های به‌مراتب بهتری نیز وجود دارد.

اجرای مسابقات عکس و کامنت اینستاگرام با Gleam

اگر از سایت ها برای قرئه کشی استفاده نمیکنید بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام ابزار gleam میاشد. جامع‌ترین و ارزشمندترین روشی که می‌توانید مسابقه کامنت خود را در اینستاگرام اجرا کنید با برنامه مسابقات Gleam است.

با استفاده از ابزار قدرتمند Gleam، می‌توانید به‌طور خودکار کامنت های مربوط به مسابقه را در پست‌های خود جمع‌آوری و ردیابی کنید و برنده‌های قرعه کشی مسابقه اینستاگرام را به‌صورت تصادفی یا دستی انتخاب کنید.

نحوه قرعه کشی مسابقه های اینستاگرام با Gleam

هنگامی‌که مسابقات کامنت خود را با Gleam پیاده‌سازی می‌کنید، می‌توانید از مزایایی بهره‌مند شوید که عبارتند از:

  • برای اطمینان از اینکه کامنت گذاران از دستورالعمل‌های مسابقه شما پیروی می‌کنند و کامنت های مرتبط می‌گذارند، هشتگ ها یا کلمات را فیلتر کنید.
  • تعداد ورود را انتخاب کنید تا مشخص شود که چند بار کامنت گذاران می‌توانند وارد مسابقه شوند. می‌توانید ورودی‌های تک، نامحدود، ساعتی، روزانه یا هفتگی را اعمال کنید.
  • به‌راحتی ورودی‌ها را کنترل و تأیید کنید، همچنین در صورت عدم واجد شرایط بودن برنده فوراً دوباره قرعه کشی را انجام دهید.
  • کمپین‌های بسیار جذاب اینستاگرام را از همان پلتفرم اجرا کنید!

مسابقات عکس اینستاگرام راهی هوشمندانه برای درگیر کردن طرفداران شما، توسعه بازدید شما و ایجاد مطالب بسیار باارزش توسط کاربر است و اینستاگرام بهترین مکان برای اجرای آنها است.

اجرای مسابقات عکس و کامنت اینستاگرام با Gleam

با Gleam می‌توانید مسابقات عکس را نیز اجرا کنید که به‌طور خودکار عکس را از هشتگ ها و منشن ها جمع‌آوری می‌کند و سپس می‌توانید برنده را انتخاب کنید.

چگونه در مسابقات اینستاگرام برنده شویم

چگونه در قرعه کشی های اینستاگرام برنده شویم

شاید سوال پیش آید که چگونه در مسابقات اینستاگرام برنده شویم؟ در بیشتر مسابقات همانطور که گفته شد باید افرادی را تگ کنید. شما عمل تگ کردن را پشت سرهم انجام ندهید و در زمان های مختلف افراد را تگ کنید. در این صورت هم بلاک نخواهید شد هم شانس شما در مسابقات بالاتر خواهد رفت.

ربات قرعه کشی اینستاگرام رایگان

معمولا ربات ها نقش زیادی در فضای شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام دارند و شما می توانید به خوبی از آنها بهره ببرید ولی بر خلاف تلگرام که ربات های زیاد و دقیقی را دارا می باشد، ولی هنوز ربات های اینستاگرام پیشرفته و عالی نیستند و با این وجود ربات هایی که در دنیای وب وجود دارند و می توانید از آنها برای قرعه کشی این برنامه استفاده نمایید.

چگونه در قرعه کشی اینستاگرام برنده شویم

امروزه مسابقات زیادی در پیج های اینستاگرامی در حال انجام است. شاید شما به دنبال آن هستید که چگونه می توانید در این قرعه کشی ها برنده شوید. برای برنده شدن در پیج ها نباید زیاد به آنها اعتماد نمایید، باید بدانید که اکثر ربات های خارجی کاملا درست کار نمی کنند و فقط به دنبال بازدید از سایتهای خود هستند، اگر مشاهده کرده اید که مسابقات را با استفاده از چنین ربات هایی انجام می دهند، کلا قید مسابقه را بزنید و یک نکته بسیار مهم اگر دیدید که با سایت های خارجی مسابقه برگزار می شود در دقایق آخر وارد قرعه کشی شده و کلی کامنت درج نمایید. یعنی کامنت شما جدید باشد و واسه یک هفته یا چند ساعت قبل نباشد. به همین آسانی در ربات های خارجی برنده شوید.

 

بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام

 

بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام:

معمولا قرعه کشی در اینستاگرام از میان کامنت ها، لایک ها و فالوورهای پیج انجام میگیرد. در اینجا سایت و نرم افزارهای مختلفی که برای قرعه کشی اینستاگرام می توانید از آنها انتخاب بکنید، بهترین روش های قرعه کشی اینستاگرام شامل:

وب سایت Namepicker:

یکی از بهترین وب سایت های قرعه کشی اینستاگرام می باشد و زمانی که وارد این سایت شدید، از بالای صفحه در بخش instagram comment picker را انتخاب کنید. توجه نمایید که حتما باید با فیسبوک وارد آن شوید. حالا بر روی گزینه Login with facebook زده و در سایت ثبت نام نمایید و در مرحله بعدی باید پیج اینستاگرام خود را به فیسبوک وصل کنید و آن را انتخاب نمایید.

سایت commentpicker برای قرعه کشی کامنت‌ها

شما می توانید وارد وب سایت commentpicker شده و برای اینکار می توانید در قرعه کشی اینستاگرام از آن استفاده نمایید، باید اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوک وصل نموده و اینجا بر روی گزینه Log in with facebook کلیک نموده و بعد از مرحله انتخاب پست و قرعه کشی کامنت ها شوید.

سایت Appsortes برای قرعه کشی

سایت Appsortes، یکی از وب سایت های رایگان که می توانید برای قرعه کشی در اینستاگرام از آن استفاده نمایید. این سایت به صورت تصادفی از میان کامنت ها قرعه کشی را انجام می دهد.

برنامه socialcrumb برای قرعه کشی تصادفی

این برنامه که باید برای استفاده از آن وارد اکانت اینستاگرام و فیسبوک متصل شوید. بعد از اینکه این نرم افزار را دانلود نموده اید، با اکانت فیسبوک تان شده و پیج اینستاگرام تان را به آن وصل نمایید. پستی که قرار است از میان کامنت ها قرعه کشی نمایید را انتخاب نموده و یا همه کامنت ها را در فرمت یک فایل اکسل استخراج نمایید و یا یک نفر را از میان کامنت ها به عنوان برنده انتخاب نمایید. یکی از بزرگترین مزایای این برنامه رایگان بودن آنها است.

برنامه Lukky، برای قرعه کشی کامنت اینستاگرام

یکی از برنامه های کاربردی برای قرعه کشی کامنت اینستاگرام می باشد که برای اندروید طراحی شده است. نرم افزار را در گوشی نصب کرده و وارد اکانت اینستاگرام تان شوید. پست مسابقه ای که قرار است قرعه کشی را بر روی آن انجام شود را انتخاب نمایید بعد از انجام قرعه کشی می توانید ویدیوی آن را در اینستاگرام با فالووورها اشتراک گذاری نمایید.

تقلب در قرعه کشی اینستاگرام:

امروزه یکی از مواردی که مردم به پیج های اینستاگرامی شما در قرعه کشی مسابقات اعتماد نمی کنند، بحث پارتی بازی و تقلب نمودن در زمان مسابقه ها می باشد. شما باید از تقلب کردن مسابقات در قرعه کشی بپرهیزید. مثلا دیده شده که در مسابقات نام افراد و دوستان نزدیک خود را بیرون می کشند که این باعث می شود اعتماد به آن پیج به طور کامل نزد مشتریان و کاربران از دست برود. پس شما بازدیدکنندگان عزیز سعی کنید از صحت قرعه کشی پیج مورد نظر اطمینان حاصل نمایید.

سخن پایانی

مقاله بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام به پایان رسید. آخرین نکته ای که وجود دارد این است ، مهم نیست که چه نوع مسابقه‌ای را برگزار می‌کنید و چه نوع برنده‌ای را انتخاب می‌کنید. به یاد داشته باشید که در ابتدا تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید برنده قرعه کشی مسابقه اینستاگرام خود را انتخاب کنید.

این کار به شما امکان می‌دهد تا بر رسیدن به هدف خود تمرکز کنید. و از اهدافی که برای مسابقه خود تعیین کرده‌اید پیشی بگیرید. و تجزیه‌وتحلیل دقیق مسابقه را با کمک ابزار در زمان واقعی ببینید.

اگر از طرفداران مسابقه های دائمی اینستاگرام هستید خلاقیت به خرج دهید. تا بیشتر دیده شوید.

ساده‌ترین روش برای انتخاب یک برنده برای یک مسابقه اینستاگرام همیشه بهترین نیست.

بنابراین هنگام تصمیم‌گیری در مورد چگونگی انتخاب یک برنده، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. شما میتوانید برای داشتن یک مسابقه هیجان انگیز برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام خود روش های بسیار جالبی را در نظر بگیرید و در پایان با استفاده از راهکار های مختلف و جذاب انتخاب برنده قرعه کشی اینستاگرام مخاطبان را برای تعامل با پیچ خود ترغیب کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

24 دیدگاه

    1. بله، هنگام انتخاب برنده قرعه کششی مسابقه اینستاگرام می توانید از اکسل برای انتخاب شماره تصادفی استفاده کنید ولی نیاز به کدنویسی دارد.

    1. فرقی نمی کند پست شما متن باشد یا عکس یا ویدئو. در هر صورت پست شما قابلیت قرعه کشی را خواهد داشت.

  1. امکانش هست که قرعه کشی به جای یک پست روی کامنت های چند تا پست انجام بشه؟

    1. در تمامی روش های ذکر شده لینک یک پست شما گرفته می شود و بر اساس آن پست قرعه کشی مسابقه انجام می شود.

  2. در تمامی روش های ذکر شده لینک یک پست شما گرفته می شود و بر اساس آن پست قرعه کشی مسابقه انجام می شود.

    1. بله با استفاده از یکی از ابزارهای معرفی شده مانند Wishpond یا Comment Picker می توانید محدودیتی اعمال کنید که هر کاربر فقط یکبار شانس برنده شدن در قرعه کشی اینستاگرام را داشته باشد

  3. تو بعضی از مسابقات از مخاطب می خوان که زیر پست کامنت بذارن، دوستاشون رو منشن کنند و پست رو لایک کنن؟ مسشه اینا رو با ابزار انجام داد یا باید دستی باش؟

    1. با استفاده از دو ابزار Gleam و Wishpond می توانید تمام موارد گفته شده را به صورت اتوماتیک با ابزار انجام دهید.

  4. من میخوام کسی که بیشترین کامنت رو زیر پستم گذاشته به عنوان برنده انتخاب کنم با این ابزار پیشنهادی شما میشه؟

    1. این ابزار هم برنامه رایگان و هم برنامه پولی دارد که مسلما در پلن رایگان آن برخی از ویژگی ها محدودیت دارند.

    1. پلتفرم wishpond پس از ثبت نام یک نسخه آزمایشی 14 روزه رایگان ارائه می دهد. پس از آن باید یکی از پلن های آن را خریداری نمایید.

    1. بهتر است که این کار را انجام دهید زیرا ممکن است اینستاگرام به اپلیکیشن هایی که به اینستاگرام شما دسترسی دارند حساس شود و به شما اخطار بدهد. یا اینکه برخی از این برنامه ها، سرویس های دیگری را به موبایل یا اینستاگرام شما اضافه کنند.

  5. یه سایت رایگان که نخواد اینستا رو بهش وصل کنیم و بخوایم مسابقه کامنت رو با محدودیت برگزار کنیم چیه؟

    1. سایت getcombot  برای انجام قرعه کشی مسابقه اینستاگرام رایگان است و دارای گزینه هایی برای مشخص کردن محدودیت ها می باشد.

  6. من ی برنامه میخوام برای قرعه کشی فالور ک ب خود شرکت کننده عدد بده و شماره همراهشو برا من ارسال کنه

  7. ممنون از مطلب بسیار مفیدتون.
    یه سایت دیگه ای هم هست که ایرانی هم هست و نکته جالبش اینه که قوانین پیچیده رو میشه اعمال کرد. مثلا کسایی که 5 پست آخر رو لایک کردند و پیج مسابقه رو فالو کردند و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا