اینستاگرام

آموزش رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

با مقاله رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام با شما عزیزان هستیم. کاربران اینستاگرام به دلایل مختلفی ممکن است بخواهند یک فرد یا افرادی را در این شبکه اجتماعی بلاک کنند. این یک امر طبیعی است و در کوتاه ترین زمان نیز انجام میشود.

اما برخی از افراد میخواهند که بلاک دوطرفه را برطرف نمایند زیرا ممکن است که بخواهند به آن فرد پیامی مهم را انتقال دهند. در این حالت باید چه کاری انجام داد؟ آیا میتوان بلاک دوطرفه را آنبلاک نمود؟ در ادامه در مورد این موضوع به طور مفصل صحبت خواهیم نمود.

 

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام (آموزش ویدیویی)

در ویودیوی بالا در مورد رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام به طور کامل توضیح داده شده است اما روش های مختلف دیگری نیز برای این کار وجود دارند که در ادامه آنها را نیز بیان خواهیم نمود.

روش های رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

برای این کار دو روش را مطرح مینماییم که به راحتی میتوانید از آنها استفاده نمایید. پس حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

برای فهمیدن اینکه در اینستاگرام توسط چه کسانی بلاک شده اید به مقاله ما مراجعه کنید.

رفع بلاک دوطرفه با ساخت گروه

در این روش ، برای رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام ، باید از حساب سوم به عنوان یک حساب رابط استفاده کنید.

رفع بلاک دوطرفه با ساخت گروه

حساب سوم ممکن است حساب یکی از دوستان شما باشد که از او خواسته اید در این مورد کمک کند. همچنین می توانید حساب اینستاگرام دیگری ایجاد کرده و از آن استفاده کنید.

برای یادگیری این روش ، ما سومین حساب اینستاگرام را ایجاد کردیم تا بتوانیم با عکس به شما آموزش دهیم.

ابتدا وارد حساب سوم خود شوید. سپس روی نماد پیام در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

دایرکت مسیج برای رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

در این مرحله شما باید یک گروه بسازید. برای ساخت گروه بر روی آیکون مداد در بالا سمت راست کلیک کنید.

ساخت گروه برای رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

اکنون زمان اضافه کردن (افزودن) دو حساب به گروه مسدود شده است. برای انجام این کار ، ابتدا باید دو نفر  را در کادر جستجو جستجو کنید.

پس از وارد کردن بخشی از نام کاربری ، حساب مورد نظر مطابق شکل زیر پیدا می شود.

برای افزودن آنها ، روی نماد + در سمت راست حساب کلیک کنید.

البته می توان به جای علامت + یک آیکون گرد در کنار حساب قرار داد. مهم نیست ، روی دایره کلیک کنید.

اضافه کردن نفر اول برای رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

حال همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، یک گروه برای چت بین این سه اکانت وجود دارد. در آن یک پیام ارسال کنید.

فرستادن پیام برای رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

با کلیک بر روی آیکون، طبق تصویر زیر با اکانت افرادی که در آن چت قرار دارند، روبرو می‌شوید. بر روی اکانت طرف مقابل که شما را بلاک کرده کلیک کنید.

نفر اول برای رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

سپس با کلیک بر روی دکمه Unblock می‌توانید او را از لیست بلاک خارج کنید.

کلیک بر دکمه unblock برای رفع بلاک دوطرف در اینستاگرام

در صورت تمایل می‌توانید با کلیک بر روی دکمه follow او را دنبال کنید.

فالو کردن برای رفع بلاک دوطرف در اینستاگرام

طرف دوم اکنون با سرچ دقیق یوزرنیم شما در کادر جستجوی اینستاگرام می‌تواند شما را یافته و آنبلاک کند.

همچنین او نیز طبق توضیحات داده شده و روشی که شما او را آنبلاک کردید، می‌تواند شما را آنبلاک کند.

برای بلاک کردن افراد در اینستاگرام به مقاله ما در سایت مراجعه نمایید.

روش بعدی از طریق اکانت واسطه و ساخت گروه انجام میشود.

If you want Buy Tidal Plays, then visit this page

رفع بلاک با اکانت واسطه

اگر فکر میکنید با ساخت گروه مشکل کمی حاد میشود بهتر است با اکانت واسطه برای رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام اقدام نمایید و  به اکانتی که میخواهید اکانت اصلی شما را از بلاک خارج کند پیام بدهید و به عنوان سوم شخص مشکل به وجود آمده را حل کنید. پس در این حالت نیاز نیست حتما گروه بسازید و با اکانت واسط هم میتوانید مشکل را برطرف نمایید.

نحوه رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

رفع بلاک اینستاگرام توسط کاربران

رفع بلاک اینستاگرام توسط کاربران

بسیاری از کاربران در مورد رفع بلاک اینستاگرام توسط کاربران از ما سوال میکنند. در این حالت باید بگوییم این روش دقیقا استفاده از یک اکانت واسطه است که به کمک آن میتوانید روش های بالا را اجرا نمایید.

حرف آخر

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشدو توانسته باشید رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام را با موفقیت انجام داده باشید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

23 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر. توضیح خوبی بود. ممنون. برای رفع بلاک دوطرفه حتما باید اینستاگراممو آپدیت کنم؟

    1. سلام دوست عزیز.
      خوشحالیم که از این توضیحات راضی بوده‌اید. برای رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام لازم نیست حتما اینستاگرام را آپدیت کنید. زیرا در روند انجام کار، کاری انجام نمی‌شود که جزئی از آپدیت‌های جدید اینستاگرام باشد. اما در حالت کلی بهتر است اینستاگرام خود را آپدیت کنید تا بتوانید از آپشن‌های جدید این شبکه اجتماعی لذت ببرید.

  2. سلام خسته نباشید. ببخشید یه سوال داشتم. من وقتی از روش کامنت استفاده می‌کنم، وری یوزرنیم که میزنم میزنه user not found مشکل از کجاست؟

    1. سلام دوست عزیز.
      ممنون از همراهی شما. همانطور که در مطلب گفته شد، روش‌های دوم و سوم ممکن است در برخی دستگاه‌ها مشکل را حل نکند. پیشنهاد می‌کنیم از روش اول، یعنی استفاده از اکانت واسط استفاده کنید.

      1. سلام‌من هرکاری میکنم پیج اونی که منو بلک کرده رو اینیستا گرامم نمیاره با پیج های دیگه ای هم که باز کردمم نمیاره اسم پیجشو حتی با یه شماره دیگه هم پیج باز کردم امام نیاورد دیگه خسته شدم نمیدونم‌چیکار کنم

      2. سلام‌من هر کاری کردم اسم پیجشو نیاورد با یه شماره دیگه هم‌پیج باز کردم با پیج های دیگه ای که داشتم هم اسم پیجشو نوشتم باز نیاورد

  3. سلام ممنون میشم اگه امکانش هست به سوالم جواب بدین. اگر من اون طرف مقابل رو آنبلاک کنم. متوجه میشه؟

    1. سلام دوست عزیز.
      برای رفع بلاک دوطرفه، اگر از روش اول استفاده کنید که به احتمال زیاد متوجه خواهد شد. زیرا شما و او در یک گروه اضافه شده‌اید. و او به راحتی اکانت شما را می‌بیند پس متوجه می‌شود، آنبلاک شده است. اما اگر از روش‌های دوم و سوم استفاده کنید، تا زمانی که او اکانت شما را سرچ نکند، متوجه این موضوع نخواهد شد. اما اگر اکانت شما را سرچ کند و صفحه پروفایل شما را ببیند قطعا متوجه خواهد شد که او را آنبلاک کرده‌اید.

  4. ببخشید روش اول و دوم و سوم اگر هر سه برای ما کار کرد، فرقی نداره از کدوم استفاده کنیم؟

  5. سلام. من یک سوال دارم. آیا میشه برای رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام، آیدی طرف مقابل را در بین فالورهای یک شخص دیگر جستجو کرد و پیدا کرد؟ چنین امری امکان پذیر است؟

    1. سلام دوست عزیز. خیر وقتی دو شخص یکدیگر را بلاک می‌کنند دیگر به آیدی ها هم با چنین روشی دست پیدا نخواهند کرد.

  6. سلام
    من در اینستاتوسط شخصی بلاک شدم اما ایدیش برام نمیاد و آیدی دیگه هم درست کردم بازم نمیاد اما در تعدادفالوها تغییر ایجاد نشده باید چطور رفع بلاک کنم،ممنون

    1. سلام حتما تمام اکانت هاتونو بلاک کرده و باید با یک اکانتی که شمارش با اکانت خودتون یکی نیس پیا بدید و درخواست رفع بلاک کنید ازش

  7. سلام. شخصی من را بلاک کرده و من اشتباها اورا بلاک کردم ولی نمیخواستم اینطور بشه . گروه هم نمیخوام بسازم و واقعا متوجه این توضیحات نشدم اکانت واسطه یعنی چی و چطور
    لطفا راهنماییم کنید

  8. سلام شب بخیر،من یکیو بلاک کردم در اینستا ولی انگار الان از بلاک من خارج شده و منو بلاک کرده چون دیگه تو بلک لیستام نیست و اکانتش فقط برای من بالا نمیاد ،میخواستم بپرسم آیاهمچین چیزی امکان داره که بتونی از بلاک کسی خارج شی و اونو بلاک کنی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. سلام شبتون بخیر،من تو اینستا شخصی رو قبلا بلاک کردم ولی الان انگار خودش رو از بلاک من خارج کرده و منو بلاک کرده چون تو لیستبلک لیستام نیست و اکانتش فقط برای آیدیه من بالا نمیاد میخواستم بپرسم آیا همچین امکانی هست که کسی از بلاک ما خارج شه و بتونهما رو بلاک کنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا