اینستاگرام

ثبت پیج اینستاگرام در گوگل

در دنیای امروزی، حضور در پلتفرم‌های اجتماعی برای افراد و کسب و کارها به یک ضرورت تبدیل شده است. از جمله این پلتفرم‌ها، اینستاگرام به عنوان یک ابزار قدرتمند برای برقراری ارتباط با مخاطبان، تبلیغ برندها و افزایش بازدید از پروفایل‌ها و پیج‌های کاری یا شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما فقط ساختن حساب کاربری در اینستاگرام کافی نیست. ثبت پیج اینستاگرام در گوگل، یکی از راهکارهای بسیار مهم برای افزایش بازدید و به حداکثر رساندن پتانسیل واقعی اینستاگرام است. در این مقاله، به بررسی اهمیت و مزایای ثبت پیج اینستاگرام در موتور جستجوی گوگل خواهیم پرداخت.

 

آموزش روش‌های ثبت پیج اینستاگرام در گوگل

ثبت پیج اینستاگرام در نتایج جستجوی گوگل مانند کاری است که یک وبسایت برای بازدید و فروش بیشتر می تواند انجام دهد. در ادامه به برخی از روش‌هایی که باعث نشان دادن پیج اینستاگرام شما در گوگل می‌شود، می‌پردازیم:

با ثبت پیج اینستاگرام در گوگل می‌توانید به بازدیدکنندگان بیشتری دست پیدا کنید و حضورتان را در دنیای مجازی بهبود دهید.

تغییر پروفایل پیج از خصوصی به صفحه عمومی

اولین روش برای اینکه حساب اینستاگرام خود را در نتایج جستجوی گوگل نشان دهید، عمومی کردن پروفایل اینستاگرام است. با عمومی کردن پیج‌ خود، آن را برای کاربران و  موتورهای جستجو قابل دسترس می‌کنید.

نمایش پیج اینستاگرام در گوگل با تغییر پروفایل پیج از خصوصی به صفحه عمومی

استفاده بهینه از بیو(bio) صفحه

بیو اینستاگرام شما تنها متن موجود در کل صفحه شماست. بقیه پست‌ها فقط فیلم و تصویر هستند. بنابراین بایو جایی است که می توانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید. از آنجایی که شما فقط 150 کاراکتر برای این کار دارید، آنها را حساب کنید. سعی کنید این قسمت را  با کلمات کلیدی معنی دار و مرتبط پر کنید.

بر خلاف گوگل، اینستاگرام به چیزهای منفی نگاه نمی‌کند.  هشتگ‌ها نیز به عنوان کلمات کلیدی به حساب می‌آیند، به عنوان مثال، اگر یک هنرمند دیجیتال هستید، کلمات کلیدی مانند (هنر، هنرمند، هنرمند دیجیتال و غیره) را در بیو bio خود در نظر بگیرید.

برای اطلاع از زمانبندی پست اینستاگرام مقاله ما را از دست ندهید.

 

 استفاده از هشتگ در کپشن

بحث‌های زیادی در مورد اینکه آیا هشتگ‌ها در اینستاگرام قابل توجه هستند یا خیر و اینکه به چه تعداد هشتگ در هر پست نیاز است، وجود دارد. بعضی از افراد، استفاده از 5 هشتگ و برخی دیگر، استفاده از 30 هشتگ را توصیه می‌کنند. نکته‌ای که در خصوص هشتگ‌ها اهمیت دارد، استفاده از هشتگ‌های مرتبط با محتوای پست صفحه‌ی شماست. استفاده‌ درست از هشتگ‌ها برای سئوی اینستاگرام بسیار مهم هستند و باعث نشان دادن پیج شما در جستجوی گوگل می‌شود.

برای آموزش اینستاگرام کلیک کنید.

نمایش پیج اینستاگرام در گوگل با استفاده از هشتگ در کپشن

 

استفاده از alt تصویر

این قابلیت، یکی از دم دستی‌ترین و‌ کم استفاده ترین ابزارهایی است، که اینستاگرام ارائه می‌دهد. متن جایگزین یا alt text، پتانسیل شانس نمایش پیج شما در گوگل را بالا می برد. برای این کار می‌توانید با کلمات کلیدی توضیحی درباره تصویر یا ویدیویی که پست می‌کنید، بنویسید. الگوریتم بقیه کارها را برای نمایش اکانت اینستاگرام شما در نتایج جستجوی گوگل انجام می‌دهد.

 

اضافه کردن لینک در پست‌ های اینستاگرام

پست‌های اینستاگرام به اندازه پروفایل هر پیج در نتایج جستجو نمایش داده نمی‌شود. اگر می‌خواهید پستی را تبلیغ کنید، باید لینکی به آن در پلتفرم‌های مختلف اضافه کنید. این قابلیت باعث می‌شود، گوگل لینک آن پست خاص را ایندکس کند و شانس نمایش آن در نتایج جستجو را افزایش دهد.

آیا می دانید چگونه می‌توان زمان استفاده از اینستاگرام را محدود کنیم؟

نمایش پیج در اینستاگرام با اضافه کردن لینک در پست‌ های اینستاگرام

 

مزایای ثبت پیچ اینستاگرام در گوگل

با ثبت حساب کاربری اینستاگرام شما در گوگل، می‌توانید بازدید پیج و شانس دیده شدن در نتایج جستجو گوگل را افزایش دهید. این کار به طور قابل توجهی، حضور آنلاین شما را افزایش و در نتیجه باعث جذب دنبال کنندگان و هدایت ترافیک به صفحه اینستگرام شما می‌شود. مزایای این کار عبارت است از:

  • افزایش شناخت برند: با نمایش در نتایج جستجو گوگل، کاربران با برند شما آشنا و به پیج اینستاگرام شما مراجعه کنند و در نهایت، باعث افزایش شناخت و اعتبار برند شما می‌شود.
  • افزایش فروش و درآمد: با ثبت پیج اینستاگرام در موتور جستجو گوگل، شما می‌توانید به راحتی محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنید. کاربرانی که از طریق گوگل از پیج شما بازدید می‌کنند، ممکن است به شما اعتماد و محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند.
  • ارتباط مستقیم با مخاطبان: شما می‌توانید به راحتی با مخاطبان خود در ارتباط باشید. اینستاگرام به شما امکان تولید محتوای جذاب، اشتراک‌گذاری را می‌دهد که در نهایت، باعث افزایش ارتباط کاربران با برند و پیج شما می‌شود.
  • بهبود رتبه‌بندی وبسایت شما: ثبت پیج اینستاگرام در گوگل ممکن است، به بهبود رتبه‌بندی وبسایت شما در نتایج جستجو کمک کند. گوگل توجه زیادی به سیگنال‌های اجتماعی می‌کند و حضور شما در پلتفرم‌های مختلف از جمله اینستاگرام می‌تواند در بهبود رتبه‌بندی وبسایت و پیج اینستاگرام در گوگل موثر باشد.

مزایای ثبت پیچ اینستاگرام در گوگل

 

آنچه در ثبت پیج اینستاگرام در گوگل بررسی کردیم

ثبت پیج اینستاگرام در گوگل، برای کسب و کارها و سازمان‌ها بسیار مهم است. با ثبت حساب کاربری خود در گوگل، شما می‌توانید به راحتی در صفحات نتایج جستجو ظاهر شده و به مخاطبان خود، راهی برای دسترسی به محتوا و فعالیت‌های خود را ارائه دهید. با نمایش پیج اینستا در گوگل، شناخت برند شما و احتمال رشد و توسعه کسب و کار شما افزایش می‌یابد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آنا سلطانپور

مدیریت محتوا به نوشتن در حوزه های مختلف از جمله تکنولوژی علاقه دارم و سعی می‌کنم مطالب جذابی را با دیگران به اشتراک بگذارم . برای من وبلاگ نویسی یک فرصت برای ایجاد ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری دیدگاه‌های خودم با دنیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا