اینستاگرام

چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند؟

چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند؟ این سوالی است که ممکن است ذهن شما را درگیر بکند.

مخصوصاً اگر شما از جمله کسانی باشید که از طریق اینستاگرام کسب درآمد می‌کنید، این نکات برایتان خیلی مهم‌تر خواهد بود. این سؤال که چگونه بفهمید چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک می کنند از آن دسته سؤالات پرتکراری است که خیلی از افراد دوست دارند از چگونگی آن مطلع شوند. پس در این مقاله همراه گروه فالووران باشید.

آموزش ویدیویی چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند؟

بهتر است سعی کنید قبل از استفاده از یک شبکه اجتماعی روش کار با آن را هم یاد بگیرید. در این صورت می‌توانید استفاده‌های بیشتری از آن داشته باشید. در ویدیوی زیر به طور کامل در مورد اینکه چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند صحبت نموده‌ایم.

آیا می توان از طریق اینستاگرام فهمید چه کسانی پروفایل ما را چک میکنند؟

چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند؟ این نیز مانند سوالاتی است که در بالا مطرح شده بود. متأسفانه راهی برای شناسایی وجود ندارد. 

اینستاگرام به کاربران اجازه نمی‌دهد ببینند چه کسی پروفایل آنها را مشاهده می‌کند. بنابراین اگر پیج اینستاگرام شخصی را نگاه کنید و پستی را لایک یا کامنت نگذارید، هیچ راهی برای فرد وجود ندارد که بداند چه کسی تصاویر او را می بیند.

اینستاگرام یک ویژگی داخلی ارائه نداده که به افراد اجازه دهد تا بررسی کنند چه افرادی نمایه‌ها پروفایل‌ها را مشاهده می‌کنند و دلیل مهمی هم پشت این قضیه است که حفظ حریم خصوصی کاربران برای شرکت اینستا بسیار مهم است.

اینستاگرام متعلق به فیس‌بوک تمام داده‌هایی را که برای بررسی افرادی که نمایه شما را مشاهده کرده‌اند در اختیار دارد، اما آن‌ها را با شما به اشتراک نمی‌گذارد، زیرا این امر می‌تواند منجر به کاهش چشمگیر تعامل کاربر در این پلتفرم شود. 

از آنجایی که تعداد قابل توجهی از کاربران اینستاگرام وقت خود را صرف بررسی پروفایل‌های دیگر می‌کنند بدون اینکه چیزی در پروفایل خود پست کنند، اگر اینستاگرام اطلاعات مربوط به فعالیت آنها را منتشر کند، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که استفاده از این برنامه را متوقف کنند.

قطعاً برای کسب‌وکارها و تجارت بسیار بد خواهد بود و با وجود اینکه این کاربران با افراد دیگر در اینستاگرام ارتباط برقرار نمی‌کنند، همچنان به همان تعداد تبلیغات می‌برند و اگر برای فعالیتشان فراخوانی شود، ممکن است به‌کلی از این پلتفرم استفاده نکنند.

اما با ۴ روش میانبر می‌توان بازدیدکنندگان پیج اینستاگرام را چک کرد. بیایید این ترفندها را با هم یاد بگیریم.

راه‌های شناسایی بازدیدکنندگان پیج اینستاگرام

روش‌های مختلف برای اینکه بفهمیم چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند وجود دارد.

روش اول: تجاری سازی اکانت (تبدیل اکانت عادی به بیزینس)

شما می‌توانید با تغییر اکانت خود به اکانت تجاری یکسری از قابلیت‌های جامع را مشاهده کنید.

تجاری سازی اکانت یکی از قابلیت‌های خوب و مهم در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. با این کار ما می‌توانیم تا حدی متوجه شویم چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند. در مورد مزایای اکانت تجاری و قابلیت‌های کامل آن در مقالات بعدی صحبت خواهیم کرد.

حساب‌های تجاری اینستاگرام، آماری در مورد حجم ترافیک نشان می‌دهند، اما اطلاعات پروفایل خاصی را نشان نمی‌دهند. 

اکانت‌های بیزینس به‌طور مشخص تعداد افرادی را که در هفت روز گذشته از پروفایل شما بازدید کرده‌اند، یا تعداد افرادی که پست‌های شما را در فید خود دیده‌اند، نشان می‌دهد. این تعداد حتی شامل افرادی است که ممکن است در اینستاگرام محدود کرده باشید.

یکی از قابلیت‌هایی که پیچ‌های بیزنسی دارند، تعداد افرادی است که اینستاگرام آنها را چک می‌کنند. این تعداد به صورت روزانه در بالای صفحه برای آنها قرار می‌گیرد.

تجاری سازی اکانت (تبدیل اکانت عادی به بیزینس)

آموزش کلی ساخت اکانت تجاری

  1. در ابتدا اینستاگرام خود را به آخرین ورژن به‌روز رسانی کنید.
  2. سپس وارد بخش سه خطی بالای صفحه و منوی تنظیمات شوید. 
  3. روی Settings and privacy بزنید.
  4. روی Account type and tools کلیک کنید.
  5. به پایین صفحه بروید و جابه‌جایی به حساب حرفه‌ای (Switch to Professional Account) را لمس کنید.
  6. روی Continue بزنید.
  7. دسته بندی خود را برگزینید. دسته مورد علاقه را نیز می‌توانید انتخاب نمایید و روی Done بزنید. 
  8. برای تایید روی OK کلیک کنید.
  9. حال برای تجاری سازی کسب و کار (Business) را انتخاب نمایید. سپس روی Next ضربه بزنید.
  10. در این بخش مزایای حساب را مطرح می‌کند. وارد بخش بعدی شوید.
  11. حال اطلاعاتی که می‌خواهید برای همه نمایش داده شود وارد کنید.
  12. اکانت شما به اکانت بیزینسی تبدیل شد.
  13. اکنون شما می‌توانید تعداد استوری‌های منتشر شده، تعداد بازدید کنندگان پیج و را مشاهده کنید. حتی می‌توانید این آمارها را به صورت هفتگی نیز ببینید.
  14. در قسمت سه خطی بالای صفحه با گزینه insights می‌توانید به آمارها دست پیدا کنید.

آموزش کلی ساخت اکانت تجاری اینستاگرام

روش دوم: برنامه‌های بازدید یاب پیج اینستاگرام

اگر می‌خواهید بدانید چه کسی از پروفایل اینستاگرام شما بازدید می‌کند، شانس خود را با برنامه‌های شخص ثالث امتحان کنید. این برنامه‌ها مدعی هستند که کمک می‌کنند پس از دسترسی به حساب اینستاگرام خود، بازدیدهای پیج خود را ببینید. 

دانلود برنامه های چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند یا بازدیدیاب، تا حدی آمار پیج را به شما خواهد داد. فقط فراموش نکنید که همه برنامه‌ها مطمئن نیستند و ممکن است به اکانت شما آسیب برسد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از استفاده، آنها را چک کنید.

اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد که این کار را انجام می‌دهند. در اینجا به چند اپلیکیشن اشاره کوتاهی می‌کنیم. هر کدام از این برنامه‌های بازدیدیاب مختص چک کردن یکسری قسمت‌ها هستند.

1. برنامه بازدیدیاب Who viewed my Instagram

این اپلیکیشن به شما می‌گوید چه کسانی پروفایل اینستاگرام شما را چک میکنند و چه کسانی به تازگی شما را لایک کرده‌اند و تا 5 نفر آخری که پیج اینستاگرام شما را چک کرده‌اند را نمایش می‌دهد.

نکته: در حالت کلی بهتر است از برنامه‌های مکمل استفاده نکنید زیرا امنیت اکانت شما را ممکن است به خطر بیندازند.

این اپلیکیشن دانلود فراوانی داشته و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. برنامه Who viewed my Instagram را می‌توانید برای سیستم عامل اندروید استفاده نمایید.

از امکانات این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. محیط کاربری ساده
  2. به دست آوردن اطلاعاتی درباره کاربرانی که به تازگی تعاملی داشته‌اند
  3. امکان مشاهده فعالیت‌های شما در اینستاگرام
  4. نمایش افرادی که از پروفایل شما بازدید کرده‌اند
  5. نشان دادن دویست نفر آخری که پیج اینستاگرام شما را دیده‌اند.
  6. دارای قابلیت نمایش افرادی که شما را در چند روز گذشته لایک کرده‌اند.

برنامه بازدیدیاب Who viewed my Instagram

۲. اپلیکیشن Follower Analyzer for Instagram – Follower Tracker

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند کسانی که پروفایل شما را مشاهده کرده‌اند را پیدا نمایید و همچنین به طور دقیق مشاهده کنید با چه کسانی دوستان مشترک دارید. 

این موضوع در لیست پیشنهادی اینستاگرام نیز وجود دارد که دوستان دوستانتان را پیدا کنید و آن‌ها را نیز در صورت تمایل دنبال کنید. اما در اپلیکیشن  Follower Analyzer for Instagram، این کار دقیق‌تر است.

اپلیکیشن Follower Analyzer for Instagram – Follower Tracker

۳) اپلیکیشن  Ig Analyzer: Follower Analysis

کاربران IOS می‌توانند از برنامه Ig Analyzer: Follower Analysis برای شناسایی فالوورها استفاده نمایند و به نوعی به سؤال چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند پاسخ دهند. 

به کمک این اپلیکیشن شما می‌توانید گزارش‌هایی در مورد استوری‌ها و پست‌های خود دریافت نمایید. به محض بازدید پست‌ها برای شما نوتیفیکیشن فرستاده می‌شود که قابلیت بسیار خوبی است. شما با این برنامه افراد مشتاق پیج خود را خواهید یافت. 

از مزیت‌های دیگر این اپلیکیشن داشتن فضای بسیار ساده و کاربر پسند است و به سرعت جواب سؤال‌هایی که برایتان پیش آمده را می‌دهد. پس می‌توانید این برنامه را به راحتی نصب کرده و از آن استفاده نمایید.

اپلیکیشن Ig Analyzer Follower Analysis

۴) برنامه Influxy در اندروید و ایفون

برنامه Influxy به‌گونه‌ای طراحی شده که به شما امکان می‌دهد هر گونه تغییر در لیست فالووران (followers) یا فالو شدگان (following) خود را پیگیری کنید. می‌توانید ببینید که در شبکه‌های اجتماعی بلاک، آنبلاک یا لغو اشتراک شده‌اید. این امکان وجود دارد که بررسی کنید آیا فردی شما را آنفالو کرده و نام یا نام کاربری خود را تغییر داده است.

آیا می‌خواهید بدانید چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند؟

می‌توانید اپلیکیشن Influxy را در گوشی خود دانلود کنید. سپس به آنالیز اینکه چه کسی و چه زمانی پروفایل و استوری‌های اینستاگرام شما را مشاهده کرده است بپردازید. 

بررسی اینکه آیا آنها از پروفایل شما بازدید کرده‌اند و محتوای شما را دیده‌اند اما واکنشی نشان نداده‌اند آسان است.

از مزایای این برنامه این است که هم برای Android و هم برای iOS در دسترس است.

برنامه Influxy در اندروید و ایفون

برای دیدن تاریخ ساخت اکانت اینستاگرام خود یا دیگران می‌توانید مقاله ما را در این باره بخوانید.

روش سوم: سایت های چکر اینستاگرام

پیشنهاد بعدی استفاده از سایت‌های چک اینستاگرام است. اگر می‌خواهید از این روش استفاده کنید بهتر است از تجربه افراد مختلف بهره ببرید.

اپلیکیشن‌های بازدیدیاب با در دست داشتن یوزر نیم و پسورد ما می‌توانند خطرناک باشند. همچنین به ‌قدری تبلیغات در اپلیکیشن‌ها زیاد است که ممکن است گاهی واقعاً باعث به هم ریختن اعصاب ما شوند. 

قابل ذکر است که برخی از افراد نتایج خوبی از اپلیکیشن‌ها داشته‌اند. اما درصد بیشتری هم نتایج غیر مفیدی کسب کرده‌اند. پس بهتر است اگر اکانت شما برایتان با ارزش است قبل از تصمیم گیری درباره این اپلیکیشن‌ها یا سایت‌ها درباره آنها تحقیقات زیادی را انجام دهید.

اما نکته‌ای که وجود دارد این است که این سایت‌ها اغلب در قبال ارائه خدمات پول دریافت می‌کنند. همچنین بسیاری از آن‌ها بعد از دریافت پول نیز به طور درست کار نخواهند کرد؛ بنابراین شما پول خود را هدر داده‌اید. پس بهتر است از راه‌های مطمئن‌تر که در بالا گفته شد استفاده نمایید.

یکی از این سایت‌ها، وب‌سایت GWAA است که طراحی کاربری ساده‌ای دارد. فقط کافیست تا وارد سایت شوید و آیدی پیج اینستاگرام خود را وارد کنید. سپس آن را تایید کنید و منتظر نتیجه بمانید.

سایت های چکر اینستاگرام

روش چهارم: استفاده از استوری و هایلایت اینستاگرام برای بررسی بازدیدگنندگان پیج

اگرچه اینستاگرام به کاربران امکان بررسی اینکه چه کسی از پروفایل‌شان بازدید می‌کند را نمی‌دهد، اما می‌توانند ببینند چه کسی استوری و هایلایت آنها را مشاهده کرده است. 

بنابراین، بهترین و بی‌دردسرترین راه برای فهمیدن اینکه چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند، مرور لیست افرادی است که به طور منظم استوری‌های شما را مشاهده می‌کنند. اگر اکانت مشکوک پیدا کردید یا شخصی که شما را دنبال نمی‌کند دائما فید شما را نگاه می‌کند، این اکانت، بازدیدکننده پیج شماست.

تنها محدودیت این ویژگی محدودیت زمانی 24 ساعته است، زیرا استوری‌ها و بازدیدهای آن بعد از این مدت ناپدید می‌شوند. حتی اگر Story ها را به هایلایت‌های خود اضافه کنید، فقط می‌توانید ببینید چه کسی آنها را در 48 ساعت اول مشاهده کرده است.

پس باید لیست viewer های استوری خود را به صورت روزانه بررسی کنید. اما اگر می‌خواهید یک نمای کلی طولانی‌مدت از افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده‌اند داشته باشید، می‌توانید همان لیست را در Highlights خود بررسی کنید.

پس از شناسایی کاربران مشکوک، می‌توانید استوری‌های خود را از آنها پنهان کنید یا آنها را بلاک نمایید. همچنین می‌توانید یک «فهرست کلوز فرند» بسازید و فقط حساب‌های مورد اعتماد را برای مشاهده استوری‌ها اضافه کنید.

اگر دوست دارید تا زیر و بم تنظیمات اینستاگرام را یاد بگیرید تا بتوانید از امنیت خود را تضمین کنید مقاله ما را مطالعه کنید.

چگونه ببینید چه کسانی استوری اینستاگرام شما را مشاهده کرده اند؟

با تنظیمات استوری‌های اینستاگرام می‌توانید متوجه شوید که دقیقاً چه کسی استوری شما را مشاهده می‌کند. برخلاف فیلم‌های اینستاگرام که تعداد نمای کلی را به شما نشان می‌دهد، اما نه نام افرادی که هرکدام را مشاهده کرده‌اند، استوری به شما امکان می‌دهد دقیقاً ببینید که چه کسی استوری شما را مشاهده کرده است.

برای دیدن بازدیدکنندگان پیج اینستاگرام، روی آیکون‌های تصویر پروفایل در گوشه سمت چپ پایین استوری خود بزنید. با این کار فهرستی از تمام کاربرانی که استوری شما را دیده‌اند، حتی کاربرانی که شما را دنبال نمی‌کنند، ظاهر می‌شود.

افرادی که استوری‌های شما را مشاهده کرده‌اند به طور معکوس زمانی نشان می‌دهد داده می‌شوند، معمولاً تا 50 بازدید این‌گونه است و بعد از 50 بازدید، اینستاگرام، کسانی را که بیشترین ارتباط را با حساب اینستاگرام دارند در بالای صفحه قرار می‌دهد.

چگونه ببینید چه کسانی استوری اینستاگرام شما را مشاهده کرده اند؟

چه کسانی پست اینستاگرام ما را چک میکنند؟

با روش‌هایی که معرفی شد ما می‌توانیم تا حدی متوجه شویم که چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند اما هنوز راه‌های دقیق‌تری برای شناسایی اینکه بفهمیم چه کسانی پست اینستاگرام ما را دیده‌اند وجود ندارد.

یکی از بخش‌های اصلی اینستاگرام، Postهای آن است که به راحتی می‌توانید تولید محتواها را در آنجا ببینید. در پست‌های اینستاگرام که عکس هستند یا چند اسلایدی فقط امکان دیدن لایک‌کنندگان و به‌طور کلی تعامل‌کنندگان را دارید اما نمی‌توانید بازدیدکنندگان را ببینید.

چه کسانی پست اینستاگرام ما را چک میکنند؟ - 1

اما اگر پست شما ویدیو باشد می‌توانید تعداد بازدیدکننده‌ها و تعامل‌کنندگان فیلم را ببینید.

شما به راحتی می‌توانید یک فیلم قرار دهید و بازدیدکننده‌های آن را مشاهده نمایید، برای این کار یک ویدئو در اینستاگرام خود منتشر کنید. از قسمت view متوجه شوید چه کسانی ویدئو را مشاهده کرده‌اند. (در این قسمت تمام کسانی که ویدئو را پلی کرده را نمایش می‌دهد.)

این روش نیز تا حدی به شما کمک می‌کند. چون اکثر کسانی که ویدئوهای شما را می‌بینند، بیشتر مواقع پیج اینستاگرام شما را چک میکنند. اگر شما به مطالب این چنینی علاقه‌مند هستید، شاید دوست داشته باشید شماره تماس افراد را هم از طریق اینستاگرام پیدا کنید.

چه کسانی پست اینستاگرام ما را چک میکنند؟ - 2

می‌توان متوجه شد چه کسانی عکس پروفایل ما را چک می‌کنند؟

اینستاگرام بخش سیو کردن عکس پروفایل را از ابتدا مسدود ساخته بود تا افراد نتوانند به تصویر پروفایل یکدیگر دسترسی پیدا کنند. اما متأسفانه این کار با برنامه‌های مکمل امکان‌پذیر است و هنوز راهی از طریق خود اینستاگرام برای فهمیدن این موضوع شناسایی نشده است.

چگونه ببینیم چند نفر از نمایه و پروفایل ما بازدید کرده‌اند؟

برای اینکه بتوانید اطلاعات و بازدید پیجتان را مشاهده نمایید، باید از ساخت اکانتتان هفت روز گذشته باشد. می‌توانید بازدیدکننده‌ها را در طول هفته مشاهده نموده و بررسی نمایید. پس، پیدا کردن این که چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند زیاد سخت نیست.

سوالات متداول:

آیا راهی برای پیدا کردن این که چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند وجود دارد؟
بله، نرم افزارهای زیادی برای فهمیدن این موضوع وجود دارد و می‌توانید افرادی را که پروفایلتان را چک میکنند پیدا کنید.

راه‌های شناسایی بازدیدکنندگان پیج اینستاگرام چیست؟
شما می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را بیزینسی کنید و از این طریق کسانی که پیج اینستاگرامتان را بررسی می‌کنند را بیابید.

چه کسانی استوری ما را دیده‌اند؟
زمانی که در استوری صفحه را به بالا بکشید لیست بازدیدکنندگان استوری نمایش داده می‌شود و از این طریق می‌توانید افرادی که استوری شما را دیده‌اند را پیدا کنید.

آیا کسی می‌تواند بفهمد که چند بار پروفایل اینستاگرام او را دیده‌اید؟
نه، هیچ کس نمی‌تواند بفهمد که چند بار پروفایل اینستاگرام او را دیده‌اند.

آیا این برنامه‌های بازدیدیاب ایمن هستند؟
هم نه، و هم بله! بسیاری از آنها به امنیت و حریم خصوصی شما اهمیت نمی‌دهند و ممکن است اطلاعات شما را بفروشند. بنابراین، قبل از نصب این نوع برنامه‌ها، اطمینان حاصل کنید که همه بررسی‌ها و نظرات را بخوانید. برای دانلود آنها از اپ‌استور یا گوگل‌پلی استفاده کنید.

سخن پایانی

اگر دوست دارید بدانید چه کسانی پروفایل اینستاگرام ما را چک میکنند در این مقاله به خوبی یاد می‌گیرید. به طور دقیق هیچ راه ساده‌ای برای اینکه بفهمیم چه اشخاصی صفحه اینستاگرام ما را مشاهده می‌کنند، وجود ندارد.  بنابراین صرف‌نظر از نوع حساب، راهی سرراست و داخلی برای شناسایی Viewer های صفحه اینستاگرام وجود ندارد.

پس اگر می‌خواهید ببینید چه کسانی در مورد پیج شما کنجکاو هستند، از ترفندهایی که در مقاله ارائه کردیم استفاده کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

148 دیدگاه

    1. بله، اکثر این سایت ها پول دریافت می کنند. دقت داشته باشید که بعضی از این سایت ها با وجود دریافت پول باز هم به صورت درست کار نمی کنند.

  1. غیر از استفاده از سایت های چکر و اپلیکیشن ها راه دیگه ای برای مشاهده بازدیدکنندگان وجود نداره؟

  2. وقتز میرم تو برنامه میزنم رو بازدید کنندگان پروفایل ارور میده میگه upgrade your account to pro membership…. این یعنی چی؟؟!!

    1. از شما میخواد حساب خود را به عضویت حرفه ای ارتقا دهید برای اینکه بتونید جزئیات بیشتری رو ببینید

  3. اگر کسی که پیج بیزینسش رو مشاهده کردیم بلاک کنیم بازم میتونه به عنوان بازدید کننده هاش مارو شناسایی کنه

    1. سلام تا زمانی که بلاک کردین خیر. اما اگه از بلاک دربیارین میبینن شما مشاهده کردین

  4. سلام ببخشید من اینطور متوجه شدم از حرفاتون که اگه شخصی پیج تجاری داشته باشه بازدید کنیم از پیجش ؛ فقط تعداد بازدید کننده هاش میره بالا اما اسامی اون افراد قابل شناسایی نیست. درست فهمیدم؟

  5. سلام. کسانی که از نمایه ما دیدن میکنن، حتما باید جزو فالوورهای ما باشن تا بتونیم در برنامه‌های چکر ببینیمشون؟؟ یا حتی اگه فالو هم نکرده باشن میشه همچین چیزی؟

    1. سلام، وقت بخیر
      خیر؛ با استفاده از یکسری برنامه ها می تونین متوجه بازدید هایی که از پروفایلتون به عمل اومده رو مشاهده کنید. یعنی اینکه جزء فالوورهاتون بودن و یا نبودن اهمیتی نداره.

  6. سلام داش؛اول که درود خدا :؛مطالبِ تون عالی و20 بودن؛ دمت گرم خسته نباشی؛ واما؛داداش چطور میتونم به اکانتِ اینستا گرامِ خودم برگردم؛:درحالی که گذرواژه ویا رمز عبورش رو فراموش کردم…ممنون اگه راهنمایی کنید…
    #نکته یِ مهم#=قبلا با یه شماره ی دیگری وارد اینستاه شدم واکانتم که amiraba3.shafiee13735 بودِش؛:بعده مدتی فقط در داخل بیو اسم اکانتمو بازم همون؛فقط جایِ عدد3 و5 رو عوض کردم.یعنی ۱۳۷۳۵رو به ۱۳۷۵۳ تغییر دادم؛:(اما با یه شماره یِ دیگری انجام دادم)؛الان خواستم ببینم که گذروازه ویا رمزه عبور رو فراموش کردم؛آیا راهی هست؛که اکانتمو بازگردانی کنم؛طوریکه هیچگونه آسیب ویا تغییری از هر نظر نکرده باشه…شرمنده داش خیلی پُرحرفی کردم? .بازم ممنونم بخاطره راهنمایی هاتون…درپناهِ حق.??❤???????…فقط داداش شرمندتم بعداز اینکه پیام رو خوندیش؛؛ممنون میشم ازت اگه پاک کنی پیامم رو…باتشکرفراوان?????

  7. سلام اگر صفحه ی کسی باز باشه و بیزینسی باشه،ما وارد پیجش بشیم ولی هیچ ری اکشنی نداشته باشیم ،نه بازدید استوری نه لایک و نه کامنت،متوجه میشه که چه کسی از پیج بازدید داشته ،یا فقط تعداد بازدیدکنندگان رو نشون میده بهش؟و اینکه سایت ها ونرم افزارهایی که گفتید چه سایت چه نرم افزار همشون پولی هستند؟

  8. سلام من از ی پیج پابلیک بازدید کردم ریلز و هایلایتاشو دیدم ک نمدونم تجاری بود یا ن
    روز بعد چک کردم دیدم پیجش پرایوت شده ایا ممکنه از روی ویو ریلز و هایلایت متوجه شده باشه یا روشی ک بفهمه پروفایلشو چکش کردم ؟ نه لایک‌ کردم نه استوری دیدم

  9. سلام.من یه سوال دارم.ممنون میشم جواب بدین.اگه کسی پیج شخصیش رو به بیزینس برای یک روز تغییر بده و استوری گذاشته باشه فقط…و من استوری رو بازدید نکنم…و فقط روی اسمش بزنم و ببینم پیجش از پرایویت باز شده و جزو فالور و فالویینگاشم نباشم…بازم میفهمه رفتم توی پیجش؟

    1. سلام درحالت عادی متوجه نمیشه مگر اینکه از اپلیکیشن های بازدید یاب استفاده بکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا