اینستاگرام

۱۵ ابزار مهم یافتن اینفلوئنسرهای ایرانی و خارجی

در این مقاله می‌خواهیم به ابزارهای پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی در شبکه‌های اجتماعی بپردازیم. اگر می‌خواهید از آژانس برای اینفلوئنسر مارکتینگ خود استفاده نکنید، مجبورید خودتان با influencer ها ارتباط برقرار کنید. برای انجام این کار، ابتدا باید اینفلوئنسرهای اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی در زمینه کاری خودتان را شناسایی کنید.

آنچه خواهیم آموخت:

اگر شما یک بیزنس آنلاین فعال هستید، ممکن است بدانید که بهترین اینفلوئنسرها چه کسانی هستند. در موارد دیگر، ابتدا باید تحقیقات قابل توجهی انجام دهید. خوشبختانه انواع ابزار یافتن اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی برای کمک به شما وجود دارد.

 

ویدئوی معرفی ابزارهای پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی

ما در اینجا چندین ابزار یافتن اینفلوئنسر را انتخاب کرده‌ایم که یا رایگان یا freemium هستند. ابزارهای freemium ابزارهایی هستند که برای دسترسی به بیشتر ویژگی‌های آنها باید هزینه کنید. اما، آنها همچنین قابلیت‌های محدودی را به صورت رایگان ارائه می‌دهند. شما باید در نظر بگیرید که کجا می‌توانید اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی در زمینه کاری خود را پیدا کنید. بسیاری از آنها در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت می‌کنند.  بنابراین برخی از این ابزارها بر یافتن افراد مهم در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی تمرکز دارند.

ابتدا باید در نظر بگیرید که مخاطب هدف شما وقت خود را کجا می‌گذراند. به عنوان مثال اگر افراد مسن را هدف قرار دهید، اغلب به دنبال اینفلوئنسرها در گروه‌های فیسبوک می‌گردید. اگر بازار هدف شما نوجوانان است، ممکن است بیشتر روی یوتیوب یا اینستاگرام تمرکز کنید. بسیاری از اینفلوئنسرها شهرت خود را از طریق وبلاگ‌هایی که می‌نویسند کسب کرده‌اند. ما در اینجا چند ابزار پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی داریم که به شما کمک می کند وبلاگ نویسان بانفوذ حوزه خود را پیدا کنید.

همچنین افراد بانفوذی را برای برخی زمینه‌ها پیدا خواهید کرد که شهرت خود را از طریق پادکست‌ها کسب کرده‌اند. شما باید به کلیه زمینه‌های فعالیت اینفلوئنسرها توجه کنید تا بتوانید اینفلوئنسر موردنظر خود برای رسانه خود را بیابید. برای درک کامل اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ به مقاله ما در سایت مراجعه نمایید.

معرفی ابزارهای پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی

 

چگونه اینفلوئنسرهای مناسب برای برند خود را پیدا کنید؟

وقتی می‌دانید چه نوع اینفلوئنسرهایی را باید در بازاریابی برند خود وارد کنید، نوبت این است که بدانید کجا به دنبال آنها بگردید. بازار فقط به افراد مشهور محدود نمی‌شود، و اینفلوئنسرهایی وجود دارند که اگرچه ممکن است مخاطبان کمتری داشته باشند، اما در واقع نرخ تعامل بالایی دارند. لیستی از مکان‌ها یا ابزارهای که برای پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی مناسب هستند عبارتند از:

  • جستجوی هشتگ‌ها
  • سرچ از طریق گوگل
  • یافتن اینفلوئنسرها به کمک وبلاگ‌نویسان
  • جستجو در یوتیوب
  • لینک تماس در وب‌سایت شما
  • سرچ بلاگر و کریتور محتوا در لینکدین
  • تحلیل رقبا
  • پلتفرم‌ها و ابزارهای اینفلوئنسر مارکتینگ
ابزارهای مختلفی برای کمک به شما برای یافتن اینفلوئنسرهای آنلاین وجود دارد که بر اساس عواملی مانند تعداد فالوورها، پست‌ها، سئو و موضوعاتی که اینفلوئنسر روی آنها تمرکز می‌کند، کمک می‌کند. می‌توانید این پلتفرم‌ها یا حتی یک آژانس تخصصی‌تر مانند را امتحان کنید.

اگر می‌خواهید قبل از استفاده، مزایا و معایب هر پلتفرم‌ها را بشناسید، پس در ادامه با ما همراه شوید.

چگونه اینفلوئنسرهای مناسب برای برند خود را پیدا کنید؟

 

۱) Upfluence موتور جستجوی اینفلوئنسرهای اینستاگرام

Upfluence یک پلتفرم تأثیرگذار fullscale است که مجموعه کاملی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد. بخش مهمی از مزیت رقابتی آن، موتور جستجوی اینفلوئنسرهای اینستاگرام است. این پلتفرم یک دیتابیس عظیم با بیش از ۳ میلیون پروفایل از اینفلوئنسر ها دارد. Upfluence AI این پروفایل ها را در زمان واقعی به‌روز می‌کند. الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی آن، هر یک از مطالب را تجزیه و تحلیل می‌کند.

مشتریان می‌توانند از طریق Upfluence جستجو کنند تا با استفاده از تعداد کلمات کلیدی مورد نیاز، اینفلوئنسرهای اینستاگرام را بیایید. با تمرکز روی کلمات کلیدی خاص، دامنه انتخابها را محدود می‌کنید. می‌توانید روی هر کلمه کلیدی یک وزن نسبی قرار دهید و برخی از آنها مهمتر از کلمات دیگر باشند.

همچنین می‌توانید با استفاده از معیارهایی مانند مکان، جایگاه اجتماعی یا تعداد دنبال کنندگان، جستجوی خود را حتی بیشتر در اینستاگرام محدود کنید. آمار بدست آمده تقریباً در همان لحظه نشان داده می‌شود.  سمت چپ صفحه جایی است که شما عبارات جستجو را تایپ می‌کنید. در سمت راست تعداد نتایج را بر اساس جستجوی شما نمایش می‌دهد. اینفلوئنسرهای اینستاگرام را در گروه‌ها براساس تعداد دنبال‌کننده دسته بندی می‌کند.

Upfluence همچنین یک افزونه Chrome را ارائه می‌دهد. می‌توانید از آن برای تحلیل پروفایل اینفلوئنسرهای اینستاگرام مستقیماً از مرورگر خود استفاده کنید. این پلتفرم همچنین با پروفایل‌های موجود در همه شبکه های اصلی سازگار است. این پلاگین تجزیه و تحلیل فوری و پیشرفته را برای هر اینفلوئنسر، در تمام حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آنها ارائه می‌دهد.

Upfluence موتور جستجوی پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی

۲) hypeAuditor ابزاری عالی برای پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی

می‌توانید از HypeAuditor برای تعیین رتبه بندی برترین اینفلوئنسر های اینستاگرام بر اساس تعداد دنبال کنندگان باکیفیت که با پیج تعامل داشته‌اند، استفاده کنید. هوش مصنوعی HypeAuditor به طور کامل تجزیه و تحلیل می‌کند و وبلاگ نویسان دارای فالوورهای باکیفیت و تعامل معتبر را رتبه بندی می‌کند.

آنها داده‌های خام را از منابع مختلف جمع‌آوری می‌کنند. شخصی سازی می‌کنند و خوشه‌بندی می‌نماید. آنها فقط فالوورهای واقعی و لایک های واقعی را در نظر می‌گیرند. سپس الگوریتم اینفلوئنسرها را رتبه بندی می‌کند. در پایان لیستی از اینفلوئنسر های جهانی را تشکیل می‌دهد. این لیست هر روز، به‌روز می‌شود.

شما می‌توانید لیستی از 1000 اینفلوئنسر اینستاگرام برتر را انتخاب کنید. در این صورت لیست تمام زمینه‌های کاری را پوشش می‌دهد. یا اینکه لیست را به یکی از 14 دسته تقسیم می‌کند.  بنا به انتخاب خودتان، می‌توانید لیست اینفلوئنسرهای اینستاگرام برتر را که همه کشورها را پوشش می‌دهد انتخاب کنید. یا لیستی را فقط شامل اینفلوئنسرهای اینستاگرام از یکی از 17 کشور انتخاب شده برگزینید.

HypeAuditor اطلاعات زیر را در مورد هر اینفلوئنسر اینستاگرام در هر لیست ارائه می‌دهد:

  • رتبه بندی فعلی آنها (و تغییر ماه گذشته فقط برای برخی از لیست‌ها)
  • نام کاربری اینستاگرام اینفلوئنسر
  • موضوعات اصلی تأثیرگذار درباره آنها
  • کشور مخاطبان آنها
  • فالوورهای آنها
  • برآورد تعامل واقعی آنها

اگر روی هر اینفلوئنسر کلیک کنید، به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که اطلاعات و آمارهای بیشتری در مورد عملکرد اینستاگرام، امتیاز کیفیت تماشاگران، مشخصات جمعیتی دنبال کنندگان و مشارکت آنها دارد. در واقع این پلتفرم یک ابزار یافتن اینفلوئنسر اینستاگرام عالی است.

hypeAuditor ابزاری برای پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی

 

۳) پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی با aspireIQ

AspireIQ خود را به عنوان یک پلتفرم بازاریابی هوشمندانه تعریف می‌کند. این انجمن شما را مشتركان، خلاقان، متخصصان، كارشناسان، كارمندان و نمایندگان برندهای همفكر می‌داند كه فراتر از محصول یا خدماتی كه می‌فروشید، ارزش‌ها و علاقه‌های مشابهی را كه به نام تجاری شما وابسته است، به اشتراک می‌گذارند.

این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد که هر کانکشن در اینستاگرام به یک ارتباط ارزشمند برای شما تبدیل شود. AspireIQ یک پایگاه داده با بیش از شش میلیون سازنده محتوا ایجاد کرده است. بنابراین شما می‌توانید شرکای عالی را برای همکاری پیدا کنید. AspireIQ قدم به قدم با شما می‌آید. می‌توانید هر مرحله از کمپین خود را با جریان کاری خودکار گام به گام آنها (که متناسب با نیازهای شما می‌تواند انعطاف پذیر باشد) به اشتراک بگذارید. جریان کاری این پلتفرم اتومات است. این بدان معناست که در صورت تمایل می‌توانید دسترسی خود را به صدها اینفلوئنسر گسترش دهید.

AspireIQ یک ابزار کاملا رایگان برای بازاریابی اینفلوئنسر نیست. اگر می‌خواهید از تمام امکانات آن استفاده کنید، مجبور به خرید یک طرح هستید. اما عضویت تولیدکنندگان محتوا در آن رایگان است. این هزینه فقط برای نرم‌افزاری است که به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های جامعه و تأثیرگذار خود را مقیاس‌بندی کنید. یعنی به ازای هر کانکشن از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی با aspireIQ

 

۴) Post for Rent یک ابزار یافتن اینفلوئنسر تمام عیار

Post for Rent نیز یک ابزار اینفلوئنسر مارکتینگ تمام عیار است. سیستمی برای برندها و اینفلوئنسر ها در نظر گرفته شده است تا بتوانند برای یکدیگر کامنت بگذارند و به عنوان مرجع عمل کنند. برندهایی که به دنبال اینفلوئنسرها می‌گردند می‌توانند این رتبه‌بندی‌های ستاره‌ای را در نتایج جستجو مشاهده کنند و با کلیک بر روی پروفایل‌های مختلف، بررسی‌های انجام شده توسط برندهای دیگر را بررسی کنند.

به همین ترتیب، اینفلوئنسرها رتبه‌بندی برندها را مشاهده می‌کنند که ممکن است بر میزان تمایل آنها برای همکاری با شرکت تأثیر بگذارد. برندها با ایجاد خلاصه‌ای در مورد فعالیتشان شروع می‌کنند. در این مرحله، می‌توانید نوع کمپین موردنظر خود را مشخص کنید. با این وجود، کارهای خسته‌کننده‌تری که در این روند دخیل هستند مانند پیدا کردن و مدیریت اینفلوئنسر های ایرانی و محتوای آنها، جستجوی پروفایل‌ها و داده‌ها، تحقیق درباره مخاطبان، همه این کارها، از طریق یک رابط کاربری تمیز و ساده بدون زحمت انجام می‌شود.

اگر برندها یک کمپین عمومی را منتشر کنند، Post for Rent از طریق یک برنامه تلفن همراه به اینفلوئنسرهای متناسب با معیارهای کمپین اطلاع می‌دهد. کسانی که علاقه نشان می‌دهند می‌توانند مستقیماً اقدام کنند. اگر تصمیم به جستجوی اینفلوئنسر دارید، Post for Rent عکس‌های کوچک از اینفلوئنسرهای مناسب، با رتبه‌بندی، نمره اعتبار و آمار اولیه را به شما نشان می‌دهد. سپس می‌توانید بر روی اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود کلیک کنید و آنها به لیستی در سمت راست صفحه شما اضافه می‌شوند.

این برنامه به شما امکان می‌دهد تا براساس هشتگ‌هایی که در مطالب گذشته استفاده شده‌اند، اینفلوئنسرها را جستجو کنید. این به هدف گیری بهتر کمک می کند. این ابزار یافتن اینفلوئنسر، همچنین توانایی آنالیز هر حساب رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد.  اولین گزارش رایگان است. این اولین گام می‌تواند یک شروع عالی برای تصمیم‌گیری آگاهانه در اینفلوئنسر مارکتینگ باشد.

Post for Rent ابزار پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی

 

۵) Discover.ly افزونه پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی

Discover.ly یک افزونه Chrome است که به شما در شبکه‌سازی کمک می‌کند. می‌توانید از آن برای دیدن گیرندگان ایمیل، حساب‌های اجتماعی LinkedIn و اتصالات Facebook و به‌روزرسانی‌ها در یک نوار کناری استفاده نمایید. به عنوان مثال، این بدان معنی است که شما می‌توانید دوستان فیسبوک مشترک را برای شخصی که با آن در LinkedIn ارتباط برقرار می‌کنید، ببینید.

یکی از کاربردهای Discover.ly این است که ببینید آیا هر یک از مخاطبین موجود شما با اینفلوئنسر ها در مکان شما ارتباط دارند یا خیر. اگر ارتباطی پیدا کردید، می‌توانید از مخاطبین خود استفاده کنید تا اینفلوئنسرها را به شما معرفی کند.

Discover.ly افزونه پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی

 

۶) Social Crawlytics ابزار یافتن اینفلوئنسر به صورت خزنده وب!

Social Crawlytics یک ابزار یافتن اینفلوئنسر است. که به شما امکان می‌دهد محتوا و رقبا را ردیابی کنید. می‌توانید از آن برای کشف محبوب‌ترین پست‌ها در وب‌سایت‌های خاص استفاده کنید. برخلاف برخی دیگر از سایت‌های نظارت اجتماعی، شما گزارش‌هایی را درباره Crawlytics اجتماعی توسط دامنه‌های خاص دریافت می‌نمایید. بنابراین، به عنوان مثال، می‌توانید رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید تا تعیین کنید که موفق‌ترین محتوای آنها چه بوده است. و مردم چگونه آن را به اشتراک گذاشته‌اند.

در ابتدا، Social Crawlytics به شما 2500 اعتبار می‌دهد تا از آنها استفاده کنید. برای هر URL که توسط خزنده‌های وب آنالیز می‌شود، تعداد مشخصی اعتبار هزینه می‌شود. برخی از اعتبارات شما، هر هفته بازتولید می‌شوند. همچنین با ارسال یک توییت از طرف Social Crawlytics اعتبارات جایزه کسب می‌کنید. گزارش Social Crawlytics درباره عملکرد اجتماعی سایت کاملاً مفصل است. این شامل جزئیات نویسندگان برتر و تعداد کل سهام آنها است. این ریپورت می‌تواند به شما اطلاع دهد که در زمینه کاری شما کدام وبسایت‌ها قابلیت تاثیرگذاری دارند.

در صورتی که قصد اضافه کردن هشتگ ها به پست‌های قبلی‌تان را دارید نگران نباشید. ما راه حل آن را نیز برایتان فراهم کرده‌ایم: آموزش اضافه کردن هشتگ ها به پست پس از انتشار.

Social Crawlytics ابزار پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی در قالب خزنده وب

 

۷) ALLtop ابزار یافتن اینفلوئنسر های بلاگر

اگر به دنبال وبلاگ‌های بانفوذ هستید، جستجوی Google قطعا قدم مهمی است. گوگل انواع مختلف وب‌سایت‌ها را در نتایج خود ثبت می‌کند. وبلاگ‌ها با همه موارد دیگر مخلوط می‌شوند. بنابراین، گوگل با وجود کمک‌کننده بودن می‌تواند گیج‌کننده هم باشد. همچنین می‌تواند جستجو را وقت‌گیر کند. Alltop می‌تواند در کنار دیگر ابزار های پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی در اینجا به شما کمک کند، زیرا به سادگی پست‌های مربوط به وبلاگ را جمع می‌کند.

ممکن است از خودتان بپرسید چرا دانستن نتایج بلاگرها می‌تواند برای تشکیل کمپین تبلیغاتی تان مفید باشد؟ زیرا طبق آمار درصد بالایی از بلاگرها در اینستاگرام هم حضور دارند. هیچ‌کس نمی‌خواهد پتانسیل‌های اینستاگرام را از دست بدهد. پس شما با پیدا کردن بلاگرها در واقع اینفلوئنسر های اینستاگرام بالقوه را پیدا کرده‌اید.

این مجموعه توسط افرادی تنظیم شده است، نه توسط یک الگوریتم. در واقع افرادی وجود دارند که هر روز پست‌های برتر وبلاگ را به طور خاص جستجو می‌کنند. وقتی فقط به وبلاگ‌ها دسترسی داشته باشید، می‌توانید با بلاگر ها همکاری کنید. این بلاگر ها اکثرا پتانسیل داشتن پیج اینستاگرام را دارند. همچنین شما می‌توانید از آن برای یافتن پست‌های برتر در زمینه کاریتان استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند ایده موثرترین وبلاگ‌ها را در مورد موضوع خود ایجاد کنید.

ALLtop ابزار پیدا کردن اینفلوئنسر های بلاگر ایرانی و خارجی

 

۸) Crowdfire ابزار پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی

Crowdfire یک برنامه فرمیوم است. شما می‌توانید با دو حساب شبکه‌های اجتماعی به صورت رایگان کار کنید. اما باید برای حساب‌های بیشتر هزینه کنید. می‌توانید از این ابزار یافتن اینفلوئنسر برای هدف قرار دادن فالووران در توییتر و اینستاگرام استفاده کنید. اگرچه به دلیل تغییرات در API اینستاگرام، از سال ۲۰۱۷ قابلیت‌های این پلتفرم در مورد اینستاگرام کاهش یافته است. Crowdfire می‌تواند به شما در یافتن کاربرانی که در توییتر و اینستاگرام مربوط به موقعیت مکانی شما هستند، کمک کند. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا پیگیری نمایید که انواع خاصی از پست‌ها بر میزان فالوور و عدم دنبال کردن شما تأثیر می‌گذارند (حداقل در توییتر).

Crowdfire ابزار پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی

 

۹) پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی با Buzzsumo

این ابزار یافتن influencer های ایرانی و خارجی به نام Buzzsumo یک محصول فرمیوم است. می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. اما نتایج محدودی توسط حساب رایگان نشان داده می‌شود. در مقایسه با نسخه پرمیوم، به سرعت باعث می‌شوند که شما آرزو کنید که ای کاش آن را داشته باشید.

Buzzsumo برای نشان دادن موضوعات محبوب در شبکه‌های اجتماعی بسیار عالی است. این پلتفرم می‌تواند به شما نشان دهد که کدام یک از کسب و کارها بیشترین محتوا را به اشتراک می‌گذارند. این آمار، برای بررسی رفتارشناسی رقبای شما بسیار مناسب است. همچنین می‌توانید با استفاده از داشبورد آن جستجو کنید. این به شما نشان می‌دهد که کدام مطالب بیشتر در مورد موضوعات خاص در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده‌اند. در نتیجه، شما برای استراتژی تولید محتوای خود می‌توانید از آن ایده بگیرید.

با این حال، Buzzsumo بیش از این کارها را انجام می‌دهد. می‌توانید از آن استفاده کنید تا ببینید چه کسی محتوای بیشتری را به اشتراک گذاشته است. این بخش شامل Influencers and Outreach است که به شما امکان می‌دهد اینفلوئنسرها را پیدا، تحلیل و دنبال کنید. برای پیدا کردن مهم‌ترین اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی مرتبط با بیزنس شما، می‌توانید لیست را به روش‌های مختلف مرتب کنید. با این وجود فقط می‌توانید ۱۰ اینفلوئنسر برتر لیست را با مجوز رایگان مشاهده کنید. شما ممکن است بخواهید از نسخه آزمایشی پرمیوم استفاده کنید. این به شما فرصت بیشتری برای یافتن اینفلوئنسر ها می‌دهد.

پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی با Buzzsumo

 

۱۰) ابزار Shopify Collabs (Dovetale سابق)

اگرچه هر برندی می‌تواند از Shopify Collabs (که قبلا به نام Dovetale شناخته می‌شد) استفاده کند، تمرکز واقعی آن بر فروشگاه‌های تجارت الکترونیک است. نصب این برنامه برای بازرگانان Shopify رایگان است. این به شما کمک می‌کند تا افرادی که محصولات شما را دوست دارند جذب، مدیریت کنید و در نتیجه فروش را افزایش دهید.

این بدان معناست که استفاده از عملکرد جستجو و پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی نیز رایگان است. پرداخت‌ها بر اساس کمیسیون انجام می‌شود که مشمول هزینه پردازش پرداخت اضافی ۲.۹٪ است. Shopify Collabs همچنین به شما امکان می‌دهد دعوت‌نامه‌ها را مستقیما برای اینفلوئنسرها و افیلیت مارکترها که می‌شناسید ارسال کنید. حتی می‌توانید یک صفحه برنامه در فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید تا افرادی که قبلا محصولات شما را دوست داشتند بتوانند برای تبدیل شدن به یک برند تجاری درخواست دهند.

این برنامه به شما امکان می‌دهد تمام روابط خود را در یک مکان مدیریت کنید. این امر سبب می‌شود هدایا و نمونه بفرستید، لینک‌ها و کدهای افیلیت ایجاد کنید و به طور خودکار به اینفلوئنسرها پرداخت نمایید.

سازگاری با پلتفرم:

  • Shopify
  • اینستاگرام
  • یوتیوب

قابلیت جستجو و فیلتر:

  • جستجو بر اساس کلمه کلیدی، هشتگ، مکان، نام کاربری
  • فیلتر بر اساس پلتفرم، فالووران، تعامل

با Shopify Collabs، از نظر فنی هیچ نسخه پولی وجود ندارد. قابلیت جستجوی اینفلوئنسر با این برنامه رایگان است، اما برای دسترسی به ابزار باید یک تاجر ثبت شده در شاپیفای باشید. بنابراین هیچ محدودیتی وجود ندارد.

اگر می‌خواهید یک اینفلوئنسر موفق در اینستاگرام باشید، به مقاله ما در سایت مراجعه کنید.

ابزار پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی Shopify Collabs

 

۱۱) Followerwonk سایت یافتن اینفلوئنسر های شبکه اجتماعی

Followerwonk یکی از محصولات رایگان وب‌سایت moz است. این محصول با آنالیز هشتگ‌ها و اینفلوئنسرهای ترند برای پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی در توییتر کمک می‌کند. مزیت خوبی که این ابزار دارد این است که نوشته‌های بایو و پروفایل کاربران را با میزان استفاده از کلمات کلیدی، بررسی می‌کند. با این بررسی‌ها مشخص می‌شود که این اینفلوئنسر مناسب برند شما است یا خیر!

ناگفته نماند که با استفاده از این ابزار می‌شود اینفلوئنسر ها را مورد بررسی قرار داد و رشد آنها را نظارت کرد. به‌علاوه می‌شود بررسی کرد که بیشتر فعالیت مخاطبانشان در چه ساعتی است و موقعیت آنها را بررسی کرد. در نتیجه به راحتی می‌توانید اینفلوئنسر مناسب خود را پیدا کنید.

Followerwonk سایت پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی شبکه اجتماعی

 

۱۲) Sprout Social ابزار پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی

برخی از ابزارها را می‌توان برای تمام شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد اما برخی دیگر مانند Sprout Social تنها در توییتر کاربردی می‌باشد. این ابزار برای بررسی اینفلوئنسر در توییتر است. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که هشتگ‌های ترند و اینفلونسر های ایرانی و خارجی توییتر را بررسی و پیدا کنید.

با استفاده از این ابزار فالوورهای اینفلوئنسرها به طور همزمان در کنار اکانت و پروفایلشان مورد بررسی قرار می‌گیرند که این موارد نشان‌دهنده رشد او نیز می‌باشد. این ابزار به شما در تسریع پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی کمک می‌کند. به علاوه می‌تواند تجربه خوبی را هم در زمینه اینفلوئنسر مارکتینگ ایجاد کند.

Sprout Social ابزار پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی

 

۱۳) پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی با Storyclash

با ابزار جستجوی اینفلوئنسر رایگان Storyclash، می‌توانید در مورد اینفلوئنسران اینستاگرام که در مورد برند شما صحبت می‌کنند تحقیق کنید. این به شما امکان می‌دهد نوع مناسبی از شخصیت رسانه‌های اجتماعی را برای نیازها و دسترسی خود پیدا کنید، که برای دسترسی به مخاطبان هدف شما بسیار مهم است.

برای استفاده از ابزار جستجوی اینفلوئنسر رایگان، کافی است نام برند یا هشتگ خود را در نوار جستجو وارد کنید. Storyclash لیستی جزئی از تمام اینفلوئنسرهایی که اخیرا در 30 روز گذشته به آن اشاره کرده‌اند را به شما نشان می‌دهد. نتایج شامل تعداد فالوورهای هر اینفلوئنسر و جایگاه آنها است.

Storyclash همچنین یک ابزار Visual Influencer Discovery رایگان ارائه می‌دهد که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است. این به شما کمک می‌کند تا با توصیف نوع محتوای بصری مورد نظرتان، influencer عالی را محدود کنید. سپس این ابزار لیستی از پست‌های اینستاگرام را که با توضیحات مطابقت دارند، نمایش می‌دهد، بنابراین می‌توانید کریتورهای تأثیرگذاری را پیدا کنید که محتوای آنها با دیدگاه شما همسو است.

سازگاری با پلتفرم:

  • اینستاگرام
  • تیک‌تاک
  • فیس‌بوک
  • یوتیوب
  • توییتر

ابزار جستجو با ذکر رایگان نتایج جستجو را به چهار اینفلوئنسر محدود می‌کند در حالی که ابزار Visual Influencer Discovery حدود 18 پست را در هر جستجو به شما نشان می دهد. بعلاوه، نمی‌توانید اینفلوئنسرها را در جایگاه خود جستجو کنید یا نتایج را با ابزارهای رایگان فیلتر کنید. یکی دیگر از محدودیت‌های اصلی این است که جستجوهای رایگان فقط به اینفلوئنسرهای اینستاگرام محدود می‌شود. نسخه‌های پولی ابزارهای اضافی مانند ردیابی و گزارش اینفلوئنسر و همچنین CRM اینفلوئنسر را ارائه می‌دهند.

پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی با Storyclash

 

۱۴) جستجوی اینفلوئنسر ها با پلتفرم Affable.ai

Affable یک پلتفرم بازاریابی اینفلوئنسر است که فرآیند برنامه‌ریزی، بهینه‌سازی و اجرای کمپین influencer را ساده می‌کند. از هوش مصنوعی برای ارائه بینش عمیق جمعیت شناختی در مورد تاریخچه رسانه‌های اجتماعی یک فرد در فیسبوک، اینستاگرام، و TikTok به همراه تأثیر آنها بر برند یا صفحه محصول شما – همه از یک ورود به سیستم استفاده می‌کند.

برندهایی مانند Lenovo و Clarins این سرویس را در اندازه‌گیری بازگشت سرمایه و در عین حال شناسایی فرصت‌های جدید در هر مرحله از تولید کمپین‌های بازاریابی، ارزشمند یافته‌اند. پلتفرم Affable با مجموعه‌ای از ابزارهای بازاریابی اینفلوئنسر مانند مدیریت همکاری، ردیابی کمپین، تایید محتوا و تجزیه و تحلیل احساسات ارائه می‌شود.

مزایا:

  • با فروشگاه Shopify شما یکپارچه می‌شود
  • امکان سفارشی‌سازی طرح خود با افزونه‌ها

سازگاری با پلتفرم:

  • اینستاگرام
  • یوتیوب
  • تیک تاک
  • فیسبوک

از سال 2023، Affable دیگر یک سرویس فریمیوم نیست و فقط از طریق برنامه‌های پولی قابل دسترسی است.

ممکن است به مطلب روش‌های تشخیص فالوور فیک اینستاگرام و ایزارهای شناسایی آن نیز علاقه‌مند باشید.

پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی با پلتفرم Affable.ai

 

۱۵) Podbay.fm ابزار پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی

وقتی در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ صحبت می‌کنیم به ندرت به پادکست فکر می‌کنیم. اما پادکست در چند سال گذشته به طور چشمگیری رشد کرده است و تعداد کمی از اینفلوئنسرها اکنون میزبان برنامه پادکست معمولی خود هستند. ساده‌ترین راه برای گوش دادن به پادکست‌ها در دستگاه‌های iOS از طریق iTunes است. در اندروید، Stitcher یک برنامه با رتبه خوب برای این منظور است. اما، این برنامه‌ها برای کمک به شما برای یافتن اینفلوئنسر های پادکستر‌ها در جایگاه خود چندان خوب نیستند.

Podbay.fm مفید است زیرا پادکست‌ها را در ژانرهای مختلف رتبه‌بندی می‌کند. دسته‌ای را جستجو کنید که به بهترین وجه متناسب با جایگاه شما است. ممکن است بخواهید پادکستی را پیدا کنید که از قالب مصاحبه استفاده می‌کند تا بتوانید از میزبان درخواست کنید تا شما را به لیست مصاحبه پادکست مربوطه اضافه نماید. اگر از توضیحات در Podbay.fm مشخص نیست که آیا یک پادکست خاص از فرمت مصاحبه استفاده می‌کند یا نه، می‌توانید پادکست را در iTunes یا Stitcher جستجو کنید. سپس می‌توانید قالب و مناسب بودن آن را برای اهداف خود بررسی کنید.

مزایا:

  • تب «پادکست‌های محبوب جدید» به شما کمک می‌کند تا اینفلوئنسرهای آینده را بشناسید.
  • رتبه‌بندی را در همه ژانرها نمایش می‌دهد
  • به شما امکان می‌دهد فهرستی را در زیر «پادکست‌های من» بسازید

معایب:

  • از جستجو برای پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی پشتیبانی نمی‌کند
  • نیاز به کار دستی زیادی دارد
  • یک ابزار جستجوی اینفلوئنسر معمولی نیست

استفاده از Podbay رایگان است و هیچ نسخه پولی وجود ندارد که بتوان محدودیت‌های آن را مقایسه کرد.

Podbay.fm ابزار پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی

 

آنچه در پیدا کردن اینفلوئنسرهای ایرانی بررسی کردیم

همه عاشق اینفلوئنسرها هستند! اما این بدان معنا نیست که هر اینفلوئنسر به برند شما در فروش کمک می‌کند. در این مقاله به ابزارهای پیدا کردن اینفلوئنسر های ایرانی و خارجی در شبکه‌های اجتماعی مختلف پرداختیم تا بتوانید با یک انتخاب مناسب، دسترسی و فروش خود را افزایش دهید.

هر کدام از influencer ها را که انتخاب می‌کنید و تصمیم می‌گیرید با آنها تماس بگیرید، مهمترین چیز این است که پیام خود را شخصی‌سازی کنید و به آنها نشان دهید که محصول شما چگونه می‌تواند برای آنها مفید باشد. آنها می خواهند بدانند که چرا فکر می‌کنید آنها برای کار با شما عالی هستند.

‌آیا به راه‌اندازی کمپینی با استفاده از اینفلوئنسرها فکر کرده‌اید یا قبلاً این کار را انجام داه‌اید؟ تجربه خود را در نظرات به ما بگویید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

8 دیدگاه

    1. این ابزار ها بستگی به میزان فعالیت پیج شما ندارد.پیشتر در قابلیت هایشان با هم متفاوت هستند.بنابراین خودتان متناسب با اهدافتان باید یکی را پیدا کنید.

    1. بهرحال همیشه مواردی وجود دارند که با کامپیوتر قابل اندازه گیری نیستند.مثل تاثیر گذاری افراد بر روح مخاطبین و ایبندی مخاطبین به حرف افراد.شما می توانید چنین پارامتر هایی را با بینش خودتان بسنجید.

  1. آیا این ابزار ها صفحه ی اینفلوئنسرها رو انالیز هم میکنن که ما بدونیم کدوم بهتره؟

    1. تا حدی انالیز می کنند.در صورت نیاز پس از پیدا کردن لیستی از اینفلوئنسرها می توانید انالیز را با برنامه ی شخص ثالث انالیز اکانت انجام دهید.

    1. در این صورت شما باید وقت زیادی بگذارید تا متوجه شوید کدام پست متعلق به یک اینفلوئنسر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا