شماره مجازی

بهترین روش‌های ساخت شماره مجازی ترکیه

به دنبال راهی برای ساخت شماره مجازی ترکیه هستید تا بدون فاش شدن اطلاعاتتان با افراد سراسر دنیا در ارتباط باشید؟ 

شماره مجازی این موقعیت را برای شما فراهم کرده تا به راحتی و در سطح بین‌المللی ارتباط برقرار کنید. در این مقاله روش‌های ایجاد شماره مجازی ترکیه به صورت رایگان و پولی را کاملا شرح می‌دهیم.

شماره تلفن مجازی ترکیه به چه معناست؟

شماره مجازی ترکیه مانند یک شماره تلفن معمولی است اما به جای دکل‌های تلفن از اینترنت برای برقراری تماس‌ها استفاده می‌کند. این کار به شما امکان می‌دهد بدون در نظر گرفتن موقعیت فیزیکی یک شماره تلفن ترکیه را به صورت آنلاین دریافت کنید. 

شماره تلفن مجازی ترکیه از فناوری VoIP برای دریافت پیام‌های SMS و تماس‌های صوتی استفاده می‌کند. برای درست کار کردن به یک اتصال اینترنتی فعال و پایدار نیاز دارد.

هر کسی می تواند از هر کجای دنیا به این شماره مجازی دسترسی داشته باشد. کد کشور ترکیه 90+  است. 

اگه می‌خواهید دقیق‌تر راجع به شماره مجازی بدانید، کافیست مقاله شماره مجازی چیست را بخوانید.

می‌توان به دو روش پولی و رایگان اقدام به ساخت شماره مجازی ترکیه کرد. 

برای دریافت رایگان شماره مجازی ترکیه باید از اپلیکیشن‌ها  سایت‌ها استفاده کنید که قطعا محدودیت‌هایی نیز به همراه دارند. روش دیگر که مطمئن‌تر است خرید شماره مجازی معتبر ترکیه می‌باشد. در ادامه آنها را برای شما شرح می‌دهیم.

شماره تلفن مجازی ترکیه به چه معناست؟

انواع شماره مجازی ترکیه

در ترکیه دو نوع شماره وجود دارد که می توانید آنها را به عنوان شماره تلفن مجازی خریداری کنید.

  • شماره‌های شهر (City numbers): این شماره تلفن‌های مجازی مربوط به یک شهر هستند، مانند کد 312 برای آنکارا یا 216 برای استانبول.
  • اعداد ملی (National numbers): شماره‌های ملی به شهر خاصی متصل نیستند. آنها بیشتر توسط مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرند. اعداد ملی با پیش‌شماره 850 شروع می‌شوند.

برنامه‌ها و سایت‌های ساخت شماره مجازی رایگان ترکیه

خدمات تلفن مبتنی بر ابری مختلفی وجود دارد که شماره تلفن های مجازی ترکیه را ارائه می دهند. این پلتفرم‌ها هدف یکسانی از ارائه راه‌حل‌های ارتباطی دارند، اما از نظر ویژگی‌ها، خدمات و طرح‌ها متفاوت هستند.

 

۱. سایت ساخت شماره مجازی ترکیه Global Call Forwarding

سایت Global Call Forwarding انواع شماره تلفن‌های مجازی رایگان و پولی ترکیه را ارائه می‌دهد. این پلتفرم مدت طولانی است که در این حوره فعالیت می‌کند و طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن رایگان نیست اما یک نسخه آزمایشی رایگان 15 روزه نیز ارائه می‌دهد که می‌توانید تا حداکثر 3 شماره را بدون ریسک استفاده کنید. استفاده از نسخه آزمایشی آسان است و تا پایان دوره آزمایشی رایگان هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

  • وارد سایت شوید و روی Try for Free بزنید.
  • کشور و نوع شماره مجازی و شماره را انتخاب کنید.
  • ایمیل خودتان را وارد کنید.
  • روی یک پلن بزنید.
  • ثبت نام کنید.

سایت ساخت شماره مجازی ترکیه Global Call Forwarding

۲. ایجاد شماره مجازی ترکیه با سایت CallHippo

پلتفرم CallHippo یک ارائه‌دهنده تلفن ابری مجازی شناخته شده و رو به رشد است. این مجموعه گسترده‌ای از شماره تلفن‌های مجازی در ترکیه از جمله تلفن ثابت، تلفن همراه و شماره تلفن رایگان را ارائه می‌دهد.

CallHippo خدمات مرکز تماس مانند انتقال تماس، پاسخ صوتی تعاملی (IVR)، ضبط تماس، و توزیع خودکار تماس (ACD) را ارائه می دهد.

  • با استفاده از نسخه آزمایشی آن می‌توانید به‌صورت رایگان از آن استفاده کنید.
  • به سایت رفته و روی Start Free Trial کلیک کنید.
  • با ایمیل خود ثبت کنید و شماره مجازی خود را برگزینید.

ایجاد شماره مجازی ترکیه با سایت CallHippo

۳. برنامه ساخت شماره مجازی ترکیه رایگان Textnow در اندروید و ایفون

اپلیکیشن TextNow از برنامه‌های محبوب برای درست کردن شماره مجازی می‌باشد. TextNow یکی از ارائه‌دهنده‌های شماره مجازی رایگان است. برای تماس و پیامک بدون نیاز به پرداخت قبض تلفن، می‌توانید این برنامه را دانلود کنید.

  • برنامه TextNow را روی موبایل اندروید یا آیفون خود دانلود و نصب کنید.
  • اکنون روی گزینه Get a Free Number بزنید.
  • حالا باید یک ایمیل معتبر و یک پسورد تایپ کنید.
  • برای ساخت شماره مجازی ترکیه پیش‌شماره‌های این کشور را برگزینید.
  • با انتخاب پیش‌ماره، لیستی از شماره‌های موجود ترکیه به شما نمایش داده می‌شود.
  • یکی را به دلخواه انتخاب کنید و شماره مجازی شما ساخته شد.

برنامه ساخت شماره مجازی ترکیه رایگان Textnow در اندروید و ایفون

ابزارها و اپلیکیشن‌های ساخت شماره مجازی ترکیه خوب هستند؟

برای ساخت یک شماره مجازی ترکیه رایگان، انتخاب برنامه‌هایی همچون  Burner، Textfree و Textnow یا سایت‌هایی که در بالا معرفی کردیم امکان‌پذیر است. 

اما لازم به ذکر است که در این روش خطراتی نیز وجود دارد که ممکن است باعث سرقت اطلاعات شما شود. چرا که سیاست‌های این نوع برنامه‌های شماره مجازی رایگان به گونه‌ای است که ابتدا تعدادی شماره از سرورهای اصلی تهیه شده، سپس به صورت رایگان به متقاضیان اختصاص داده می‌شوند.

این شماره‌ها به مرور زمان از دسترس کاربران قدیمی خارج می‌شوند و در اختیار کاربران جدید قرار می‌گیرند. به همین دلیل شماره‌های مجازی رایگان پس از مدتی غیرفعال می‌شوند.

 از طرفی احتمال ورود افراد جدید و دسترسی به اطلاعات قبلی شما یا حتی خود برنامه نیز وجود دارد.

در نتیجه برای استفاده از این نوع شماره مجازی رایگان باید به این موارد توجه داشته باشید. در صورتی که اطلاعات حساسی را از طریق این شماره‌ها ارسال یا دریافت می‌کنید، مراقبت ویژه‌ای را از حریم خصوصی خود به عمل آورید.

اگر به دنبال ساخت شماره مجازی امریکا هستید حتما نکات مقاله ما را در سایت بخوانید.

 

برنامه ساخت شماره مجازی ترکیه رایگان Textnow در اندروید و ایفون

خرید شماره مجازی ترکیه

اگر به جای ساخت، قصد تهیه شماره مجازی ترکیه را از طریق پنل‌های معتبر داشته باشید، احتمال هک اکانت و سرقت اطلاعات شما به حداقل خواهد رسید. 

وب‌سایت‌های متعددی به فروش شماره مجازی می‌پردازند که هر یک امکانات منحصربه‌فردی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند.

در این زمینه پنل فالووران به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین پنل‌های ارائه‌دهنده شماره مجازی در کشور شناخته می‌شود. این پنل تنوع گسترده‌ای از شماره‌های مجازی را با قیمت‌های رقابتی و امکانات کامل به متقاضیان ارائه می‌دهد.

با انتخاب این رویکرد، مزایای امنیتی و حفاظت از اطلاعات شخصی شما به شدت ارتقا پیدا می‌کند. 

همچنین ارائه‌دهندگانی مانند فالووران با ارائه انواع شماره‌های مجازی با تنوع در کشورها و قالب‌های مختلف به شما امکان می‌دهند تا بر اساس نیاز خود شماره مورد نظر را انتخاب کنید. این امر به شما این اطمینان را می‌دهد که از یک منبع قابل اعتماد و قانونی استفاده ‌کنید. 

از طرفی در کنار تنوع، امنیت و کیفیت را نیز تجربه کنید. پس برای دریافت شماره مجازی معتبر ترکیه  بر روی خرید شماره مجازی ترکیه کلیک کنید.

خرید شماره مجازی ترکیه چه مزایایی دارد؟

خرید شماره مجازی ترکیه به شما امکانات و ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که بسته به نیاز‌ها و مقاصد مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. در زیر تعدادی از ویژگی‌های مهم خرید شماره مجازی ترکیه را ذکر می‌کنم:

  1. دریافت شماره محلی ترکیه: با خرید شماره مجازی ترکیه، شما به یک شماره محلی در کشور ترکیه دسترسی پیدا می‌کنید. این مسئله برای کسب‌وکارها یا افرادی که به تعامل با مخاطبان ترکیه‌ای نیاز دارند، بسیار مفید است.
  2. امکانات مدیریتی: برخی از پنل‌های فروشنده شماره مجازی، امکانات مدیریتی مانند مشاهده تاریخچه تماس‌ها و پیامک‌ها، انتقال تماس به شماره دیگر و را به شما می‌دهند.
  3. حفظ حریم خصوصی: با استفاده از خرید شماره مجازی می‌توانید حفظ حریم خصوصی خود را تا حدودی تضمین کنید. چرا که مجموعه‌های معتبر در زمان ارائه سرویس از اطلاعات شخصی شما حفاظت می‌کنند.
  4. تغییر و تنظیمات آسان: برخی از پنل‌ها به شما اجازه می‌دهند تا شماره مجازی خود را به سرعت تغییر دهید یا تنظیمات مختلفی را برای آن انجام دهید.
  5. پشتیبانی و امنیت: پنل‌های معتبر معمولاً پشتیبانی خوبی دارند و در صورت وجود هرگونه مشکل می‌توانید به آنها مراجعه کنید. همچنین از آنجایی که این پنل‌ها معمولاً اطلاعات شما را به صورت امن و رمزنگاری شده نگه می‌دارند، ریسک سرقت اطلاعات کاهش می‌یابد.

به هر حال قبل از خرید شماره مجازی ترکیه مطمئن شوید که از یک پنل معتبر و قابل اعتماد خریداری می‌کنید تا از امنیت و کیفیت اطمینان حاصل کنید.

نحوه خرید شماره مجازی ترکیه در فالووران

اگر هنگام خرید از سایت های خارجی به مشکل خورده‌اید یا می‌خواهید در یک برنامه یا سایت ثبت‌نام کنید و با شماره ایران امکان ندارد، می‌توانید با خرید شماره مجازی دائمی ترکیه از فالووران به راحتی آن را حل کنید.

قیمت کم، کیفیت بی‌نظیر، حریم خصوصی، اطمینان خاطر و ارائه انواع شماره مجازی ترکیه از مزایای فالووران است.

مراحل خرید شماره مجازی ترکیه از فالووران عبارت است از:

  • به سایت فالووران وارد شوید و اپلیکیشن یا سایت مدنظر خود را برگزینید.
  • الان نوبت به انتخاب کشور ترکیه است.
  • بعد از کلیک کشور ترکیه، ثبت‌نام را کامل کنید.
  • بعد از پرداخت هزینه، شماره مجازی منتخب شما و کد فعالسازی آن بلافاصله در سایت نمایش داده می‌شود.

نحوه خرید شماره مجازی ترکیه در فالووران

سوالات متداول

چه استفاده‌هایی می‌توان از شماره مجازی ترکیه داشت؟
از شماره مجازی ترکیه می‌توان برای ارتباط با اشخاص یا سازمان‌ها در ترکیه استفاده کرد. شماره مجازی همچنین می‌تواند برای ایجاد حساب کاربری در سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که فقط با شماره تلفن ترکیه ثبت نام می‌شوند استفاده شود.

چگونه می‌توانم یک شماره مجازی ترکیه بخرم؟
برای خرید یک شماره مجازی ترکیه، شما می‌توانید به سایت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات آنلاین مجازی ترکیه مراجعه کنید. شما باید هزینه مربوط به خرید شماره را بپردازید و معمولاً یک شماره تلفن را از طریق ایمیل یا پیامک دریافت خواهید کرد.

آیا می‌توانم شماره تلفن مجازی ترکیه را در سایر کشورها استفاده کنم؟
بله، شما می‌توانید شماره مجازی ترکیه را در سایر کشورها استفاده کنید.

سخن نهایی

همان طور که در این مقاله بیان کردیم 2 روش دریافت شماره مجازی ترکیه وجود دارد. یکی از آنها ساخت شماره مجازی و دیگری خرید شماره مجازی نام دارد. بدون شک خرید شماره مجازی با دردسر کمتر و همچنین امنیت بالاتر است. البته مجموعه ارائه دهنده سرویس هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا