شماره مجازی

همه چیز در مورد ساخت شماره مجازی امریکا

در دنیایی پر از فناوری و ارتباطات. افراد به فکر راه‌هایی بودند تا به راحتی با دیگران در ارتباط باشند، به خصوص در تمامی نقاط جهان. یکی از این ایده‌ها، شماره مجازی بود. 

شماره مجازی کمک کرد تا افراد در هر نقطه از دنیا بتوانند با اشخاص مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند. به‌گونه‌ای که امنیت و حریم خصوصی رعایت شود.

در این مقاله به روش‌های ساخت شماره مجازی آمربکا در پیام‌رسان‌های مختلف و در دستگاه‌های اندروید، آیفون و دسکتاپ می‌پردازیم. پس در ادامه با ما باشید.

 

شماره تلفن مجازی امریکا چیست؟

از آنجایی که در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً از قبل می‌دانید که شماره تلفن مجازی چیست، بنابراین اینجا به اصول اولیه آن نمی‌پردازیم. ولی اگر نمی‌دانید همین مقاله را در سایت ما بخوانید.

شماره تلفن مجازی ایالات متحده یک سیستم تلفنی است که از اینترنت برای کمک به برقراری و دریافت تماس‌های دریافتی با استفاده از لپ‌تاپ، دسکتاپ، تلفن همراه و سایر دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌کند. 

شماره مجازی آمریکا به کسب‌وکارها و افراد، انعطاف‌پذیری، تحرک و ویژگی‌های بهتری را در مقایسه با تلفن‌های تجاری داخلی ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، این شماره‌ها با طرح‌های مقرون‌به‌صرفه و قابل‌تنظیم برای تماس‌های نامحدود یا دریافت کد تایید در جهت برآوردن نیازهای مختلف تجاری و فردی ارائه می‌شوند.

برای دریافت شماره مجازی آمریکا روش‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام مزیت‌های خاص خود را دارند. در ادامه به آنها می‌پردازیم.

برنامه‌های ساخت شماره مجازی امریکا برای ایفون یا اندروید

چندین راه برای دریافت یک شماره تلفن مجازی رایگان ایالات متحده وجود دارد، از جمله استفاده از اپلیکیشن‌ها. این برنامه‌ها هم رایگان و هم پولی هستند و می‌توانند برای تماس و دریافت کد تایید سرویس‌هایی مانند واتساپ یا تلگرام استفاده شوند.

برای ساخت شماره مجازی آمریکا می‌توانید از برنامه‌های موجود در بازار استفاده کنید. انواع مختلفی از این برنامه‌ها وجود دارد که می‌توانید با توجه به نیاز خودتان آنها را تهیه کنید. ما در اینجا ۲ تا از معروفترین و کاربردی‌ترین این برنامه‌ها را معرفی می‌کنیم.

نحوه ساخت شماره مجازی امریکا با اپلیکیشن textplus در اندروید و ایفون

یکی از این برنامه‌های محبوب، TextPlus است. در ادامه مراحل ایجاد شماره مجازی آمریکا با استفاده از برنامه TextPlus را توضیح می‌دهیم:

  • برنامه TextPlus را از فروشگاه اپلیکیشن موبایل خود (مانند App Store برای دستگاه‌های iOS یا Google Play برای دستگاه‌های اندروید) دانلود و نصب کنید.
  • پس از نصب، برنامه را باز کنید و روی گزینه “Sign Up” یا “Register” کلیک کنید. ثبت‌نام اکانت خود را تکمیل کنید تا شماره مجازی رایگان را دریافت کنید.

حواستان باشد باید یک شماره موبایل واقعی را وارد کنید.

پس از ورود شماره واقعی، برنامه شما را به سادگی متصل خواهد کرد و شما می‌توانید از شماره مجازی در ارسال و دریافت پیامک‌ها استفاده کنید.

  • در این مرحله، کد منطقه و ایالت شماره تلفن مجازی را که می‌خواهید انتخاب کنید.
  • روی «Get a Custom Number» بزنید.
  • در نهایت شماره خود را تنظیم کنید و شروع به برقراری تماس یا ایجاد حساب کاربری کنید.

نحوه ساخت شماره مجازی امریکا با اپلیکیشن textplus در اندروید و ایفون

 

خوبی این اپلیکیشن این است که هم در گوشی اندروید و هم در ‌iOS مراحل به همین صورت است. به همین دلیل می‌توانید با این برنامه به ساخت شماره مجازی امریکا برای اپل ایدی نیز اقدام کنید.

مراحل ایجاد شماره مجازی USA با اپلیکیشن DialerHQ در iOS یا اندروید

اگر ویژگی‌های بیشتری نسبت به آنچه TextPlus ارائه می‌دهد می‌خواهید، از برنامه DialerHQ استفاده کنید. این سیستم تلفن مجازی مبتنی بر ابر، دارای برنامه‌های وب، اندروید و iOS است که به شما انعطاف‌پذیری برای برقراری و دریافت تماس یا کد از هر نقطه را می‌دهد.

مراحل ساخت شماره مجازی رایگان امریکا با اپلیکیشن DialerHQ به صورت زیر است:

۱. برنامه DialerHQ را در موبایل اندروید یا آیفون خود دانلود و نصب کنید.

۲. فرآیند ثبت‌نام را در DialerHQ تکمیل کنید.

۳. آمریکا را به‌عنوان کشور تعیین و کد منطقه را برگزینید.

۴. اکنون شماره مجازی دلخواه خود را بردارید.

۵. حساب خود را پیکربندی کرده و شروع به استفاده از این شماره مجازی امریکا کنید.

مراحل ایجاد شماره مجازی USA با اپلیکیشن DialerHQ در iOS یا اندروید

 

 

سایت ساخت شماره مجازی رایگان امریکا 

برای ما که خارج از آمریکا هستیم و بدتر از آن تحریم هم هستیم تایید حساب‌های آنلاین، از جمله ایمیل‌ها، واتساپ یا تلگرام با شماره تلفن ایالات متحده می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. 

گاهی ما فقط یک شماره یکبار مصرف نیاز داریم تا صرفا یک پیامک کد ورود را دریافت کنیم. در صورتی‌که می‌خواهید یک شماره مجازی دریافت کنید اما هیچ برنامه‌ای را نصب نکنید، می‌توانید از سایت‌ها کمک بگیرید.

یکی از سایت‌های رایگان و کاربردی برای ایجاد شماره مجازی آمریکا، وب‌سایت Receive SMS است. مراحل دریافت شماره مجازی USA از این سایت به شرح زیر است:

  • یک مرورگر وب را در هر دستگاهی باز کنید.
  • به وب‌سایت Receive SMS بروید.
  • شماره مورد نظر خود را از لیست برگزینید.
  • اکنون می‌توانید از این شماره مجازی برای دریافت کد تایید استفاده کنید. یعنی شماره مجازی را در پلتفرم یا برنامه مدنظر خود وارد کنید.
  • ظرف 30 تا 60 ثانیه، یک کد در صفحه دریافت خواهید کرد.
  • این کد یکبار مصرف را تایپ کنید و ثبت‌نام شما تمام می‌شود.

سایت ساخت شماره مجازی رایگان امریکا

 

وب‌سایت Receive SMS Free شماره‌های یکبار مصرف رایگان آمریکا را ارائه می‌کند که برای دریافت پیامک‌های تایید آنلاین مناسب هستند.

مزیت این خدمات این است که نیازی به دانلود برنامه نیست. شما می‌توانید به راحتی از طریق هر مرورگری، به شماره‌های کاربردی دسترسی داشته باشید. با این حال، برخی از سایت‌ها، این سرویس‌های رایگان را مسدود می‌کنند، بنابراین ممکن است لازم باشد چندین شماره را امتحان کنید تا یکی کار کند.

 

ساخت شماره مجازی آمریکا برای واتساپ با گوگل‌ویس

با برنامه‌ها و سایت‌ها می‌توانید یک شماره مجازی رایگان آمریکا را برای WhatsApp ایجاد کنید. یکی دیگر از برنامه‌های مشهور برای ساخت شماره مجازی امریکا برای واتساپ که نیازی به معرفی ندارد، گوگل‌ویس می‌باشد.

Google Voice یک پلتفرم قوی تماس است که به دلیل ارائه شماره تلفن‌های مجازی رایگان امریکا شناخته شده است. 

باید توجه داشته باشید که نسخه رایگان سرویس Google Voice فقط در ایالات متحده در دسترس است. اما نگران نباشید، با انجام مراحل زیر می‌توانید یک شماره مجازی رایگان usa را از حساب گوگل‌ویس دریافت کنید.

۱) ابتدا در پلتفرم Google Voice ثبت‌نام کنید. از شما می‌خواهد یک شماره تلفن مستقر در ایالات متحده را وارد کنید تا یک کد تأیید برای شما ارسال شود. می‌توانید با دسترسی به برنامه‌ها یا سایت‌های رایگانی که معرفی کردیم، این کار را انجام دهید.

۲) پس از تکمیل ثبت‌نام، باید از یک سرویس VPN قابل اعتماد استفاده کنید و مکان خود را به US تغییر دهید.

۳) اکنون می‌توانید کد منطقه شهر مورد نظر خود را در آمریکا انتخاب کنید و یک شماره Google Voice رایگان از لیست بردارید.

ساخت شماره مجازی آمریکا برای واتساپ با گوگل‌ویس

برای دیدن تمام روش‌ها و برنامه‌های ساخت شماره مجازی واتساپ، این مقاله را در سایت مطالعه کنید.

 

ساخت شماره مجازی امریکا برای تلگرام

با برنامه‌های معرفی شده در بالا می‌توانید یک شماره مجازی برای ورود به تلگرام نیز دریافت کنید. اما بیایید با یکی‌دیگر از برنامه‌های مفید دریافت شماره مجازی یعنی Grasshopper آشنا شویم.

پلتفرم Grasshopper یکی از ساده‌ترین برنامه‌ها برای ایجاد شماره مجازی امریکا می‌باشد که دارای قابلیت انتقال داده‌ها از شماره مجازی قدیمی به شماره جدید است. این اپلیکیشن دارای ویژگی‌های ارتباطی ساده و ظریفی است که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد بیشترین بهره را از ارتباطات تجاری ببرید.

با نسخه آزمایشی آن می‌توانید یک شماره موبایل مجازی برای تلگرام خود بسازید. برای ساخت شماره مجازی با Grasshopper مراحل زیر را طی کنید:

  • به سایت Grasshopper بروید.
  • روی Types of Number بزنید و از بین toll-free number و vanity number یکی را کلیک کنید. حالا یک شماره را انتخاب کنید. 
  • طرح خود را انتخاب کنید. برای شماره مجازی رایگان روی گزینه free trial بزنید.
  • برنامه را دانلود کنید برای دسکتاپ، iOS و اندروید موجود است.
  • شماره تلفن همراه موجود خود را لینک کنید تا فوراً شروع به تماس و ارسال پیامک کنید.

اگر می‌خواهید نحوه ساخت اکانت مجازی تلگرام و مزایا و معایب آن را بدانید، مقاله‌ای در این رابطه نوشته‌ایم که پیشنهاد می‌کنم از دست ندهید. 

 

ساخت شماره مجازی امریکا برای تلگرام

 

خرید شماره مجازی آمریکا

اگر می‌خواهید شماره مجازی را از طریق پنل‌های قابل اعتماد تهیه کنید، احتمال هک اکانت و سرقت اطلاعات شما به حداقل خواهد رسید. 

وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارند که شماره مجازی را به فروش می‌رسانند و هر کدام از آنها امکانات خاصی را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند.

یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین پنل‌های ارائه دهنده شماره مجازی در کشور، پنل فالووران است. این پنل انواع مختلفی از شماره مجازی را با قیمت‌های رقابتی و امکانات کامل برای مشتریان ارائه می‌دهد. 

با انتخاب این روش مزایای امنیتی و حفاظت از اطلاعات شخصی شما به طور قابل توجهی ارتقا می‌یابد.

همچنین ارائه دهندگان مانند فالووران به شما امکان می‌دهند تا شماره مجازی مورد نظر خود را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید. از این رو می‌توانید خرید شماره مجازی آمریکا را با خیال راحت و بهترین قیمت از فالووران دریافت کنید.

 

مزیت های خرید شماره مجازی آمریکا چیست؟

خرید شماره مجازی آمریکا برخی از مزایا و بهره‌های زیر را دارد:

  • دسترسی به بازار آمریکا: با خرید شماره مجازی آمریکا شما می‌توانید به راحتی به بازار آمریکا و مشتریان آن دسترسی داشته باشید. این کار به شما امکان می‌دهد با مشتریان و شرکای تجاری آمریکایی ارتباط برقرار کنید.
  • حفظ حریم خصوصی: با خرید شماره مجازی می‌توانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید. با استفاده از شماره مجازی شما نیازی ندارید شماره تلفن شخصی خود را برای ارتباط با مشتریان آشکار کنید و می‌توانید شماره مجازی خود را در جایگاه‌های مختلف مانند وب‌سایت، ایمیل یا اعلانات تبلیغاتی استفاده کنید.
  • قابلیت پیشرفت: خرید شماره مجازی آمریکا به شما امکان می‌دهد به عنوان یک کارآفرین یا کاربر حرفه‌ای در نظر گرفته شوید و تجارت خود را به یک سطح بالاتر برده و با شرکت‌های بزرگ‌تر همکاری کنید.
  • ارزان‌تر بودن: خرید شماره مجازی آمریکا به طور کلی هزینه کمتری نسبت به خرید و نگهداری یک شماره تلفن سنتی دارد. همچنین برنامه‌های شماره مجازی مختلفی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بسته‌ها و قیمت‌هایی را انتخاب کنید که به نیازهای شما بیشتر می‌پردازند.

نحوه خرید شماره مجازی امریکا از فالووران

اگر برای اینکه بدون نگرانی از هک شدن، از دست دادن اطلاعات، مسدود شدن اکانت، فیلتر شدن یا یکبارمصرف بودن شماره می‌خواهید به ساخت شماره مجازی امریکا بپردازید پس سایت فالووران انتخاب مطمئنی برای شماست.

برای خرید شماره مجازی آمریکا مراحل زیر را طی کنید:

  • به سایت فالووران بروید و برنامه یا سایت مدنظرتان مثل تلگرام یا واتساپ را انتخاب کنید.
  • حالا از بین کشورهای موجود، روی کشور آمریکا بزنید.
  • بعد از ساخت پروفایل فالووران و پرداخت هزینه، بلافاصله شماره مجازی و کد فعال‌سازی آن در سایت به شما نشان داده می‌شود.

نحوه خرید شماره مجازی امریکا از فالووران

 

سوالات متداول

آیا خرید شماره مجازی آمریکا در ایران وجود دارد؟
بله شما می‌توانید از فالووران شماره مجازی آمریکا را خریداری کنید.
آیا با خرید شماره مجازی آمریکا می‌توان تماس برقرار کنم؟
بله امکان ایجاد تماس و پیام و… از طریق شماره مجازی ممکن است.

سخن نهایی

در این مقاله به روش های ساخت شماره مجازی امریکا به صورت رایگان یا پولی پرداختیم. از این پس می‌توانید با روش‌های دلخواه خودتان یک شماره مجازی آمریکا برای اکانت تلگرام یا واتساپ خود بسازید.

همان طور که برای شما عزیزان توضیح دادیم می‌توانید با برنامه‌های مختلف شماره مجازی آمریکا را ایجاد کنید. اما بهتر است این نوع شماره مجازی را خریداری کنید تا از امنیت، کیفیت و پشتیبانی بیشتری برخوردار شوید.

اگر پیشنهاد بهتری برای نحوه ایجاد شماره مجازی امریکا دارید خوشحال می‌شویم در نظرات با ما در میان بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا