اینستاگرام

تفاوت کلیدی فالوور فیک و واقعی اینستاگرام: راهنمای کامل

برخی از کسب‌و‌کارهای اینستاگرامی برای افزایش تعداد فالوورهای خود و افزایش اعتبار صفحه اینستاگرام خود در مدت زمان کوتاه تصمیم به خرید فالوورهای فیک یا تقلبی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینستاگرام می‌کنند. اما فالوور واقعی یا فالوور فیک چیست؟ چه تفاوتی بین فالوور فیک و واقعی اینستاگرام وجود دارد؟

در این مقاله توضیح می‌دهیم فالوور فیک و واقعی چیست و چگونه می‌توانید تفاوت بین فالوور های فیک و واقعی اینستاگرام را تشخیص دهید و در ادامه فرق فالوور فیک و واقعی را بررسی می‌کنیم.

فالوورهای فیک اینستاگرام

فالوورهای فیک اینستاگرام

همانطور که از نام آن پیداست، فالوور فیک، یک اکانت اینستاگرام غیرواقعی است که هویت و وجود واقعی ندارد. این اکانت‌ها معمولا با استفاده از آدرس‌های ایمیل جعلی ایجاد می‌شوند و یک کاربر جعلی به کاربران اینستاگرام اضافه می‌کنند.

فالوورهای فیک اینستاگرام هیچ فعالیتی در اینستاگرام انجام نمی‌دهند. در واقع این اکانت‌های جعلی فقط برای دنبال کردن صفحه اینستاگرام شما ایجاد می‌شوند تا تعداد فالوورهای صفحه شما و در نتیجه اعتبار آن را افزایش دهند. این فالوورها هیچ تعاملی با شما ندارند، به این معنی که آن‌ها پست‌های شما را لایک نمی‌کنند، روی پست‌های شما نظر نمی‌دهند، آن‌ها را ذخیره نمی‌کنند و پست‌های شما را با دیگران به‌اشتراک نمی‌گذارند.

زمانی‌که شما در ابتدای راه هستید و به‌تازگی پیج خود را افتتاح کرده‌اید، جذب فالوور و جلب اعتماد مردم تاحدودی دشوار است. در چنین شرایطی فالوور فیک می‌تواند به‌سرعت به پیج شما اضافه شده و اعتبار آن را افزایش دهد تا افراد راحت‌تر به شما اعتماد کرده و پیج شما را فالو کنند.

اکانت فالوورهای فیک اغلب ویژگی‌های زیر را دارند:

  • تصویر پروفایل ندارند یا یک تصویر شخصی نیست (عکس اماکن، گل‌ها، تصاویر انیمیشنی و …).
  • تعداد پست‌های موجود در صفحه آن‌ها بسیار کم است.
  • آن‌ها نظرات اسپم ارسال می‌کنند.
  • فاقد بیو اینستاگرام هستند یا یک بیو عمومی یا نامربوط دارند.

سرویس‌ها و برنامه‌های شخص ثالثی که فالوورهای فیک را می‌فروشند، تضمین می‌کنند که فالوورهایی که خریداری کرده‌اید کیفیت بالایی دارند و فوراً تحویل داده می‌شوند. در صورتی‌که فالوورها را از سرویس‌دهنده مطمئنی خریداری نکنید این افزایش ممکن است موقتی باشد و شما در نهایت فالوورهایی را که خریداری کرده‌اید از دست خواهید داد. بنابراین برای جلوگیری از حذف فالوورها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها حتما فالوورهای اینستاگرام خود را از سرویس‌دهنده مطمئن بخرید.

اگر می‌خواهید در مورد اثرات خرید فالوورهای فیک بخوانید، مقاله مزایا و معایب فالوور فیک را بررسی کنید.

فالوورهای واقعی و ارگانیک اینستاگرام

فالوورهای واقعی و ارگانیک اینستاگرام

فالوورهای واقعی، کاربران واقعی اینستاگرام هستند که حضور ملموسی دارند و از آنجایی‌که مطالب و پست‌های شما با علایق، زمینه کاری، سلیقه، نیاز یا هدف آن‌ها مطابقت دارد جذب صفحه اینستاگرام شما می‌شوند و صفحه شما را فالو می‌کنند.

این فالوورها مزایای زیادی را برای کسب‌و‌کار و اینستاگرام شما به ارمغان می‌آورند. در واقع فعالیت فالوورهای واقعی تاثیر مثبتی بر افزایش نرخ تعامل اینستاگرام دارد. در‌حالی‌که هم فالوورهای واقعی و هم فالوورهای فیک واقعاً کاربران اینستاگرام محسوب می‌شوند، تفاوت اصلی فالوور فیک و واقعی اینستاگرام در میزان فعالیت آن‌ها در اینستاگرام است. علاوه‌بر این، فالوورهای واقعی احتمالاً خریداران محصولات شما می‌شوند و برای کسب‌و‌کار شما درآمد ایجاد می‌کنند.

ویژگی‌های فالوورهای واقعی اینستاگرام عبارتند از:

  • واقعاً می‌خواهند درباره شما یا کسب‌و‌کارتان بیشتر بدانند.
  • با پیج شما تعامل می‌کنند – پست‌های شما را لایک کرده، نظر می‌دهند و آن‌ها را به اشتراک می‌گذارند – و در نتیجه میانگین نرخ مشارکت را بالا می‌برند.
  • در اینستاگرام فعال هستند و پروفایل کامل و فعالی دارند. فالوورهای واقعی به‌طور منظم پست می‌گذارند و محتوایی را منتشر می‌کنند که با علایق و پروفایل آن‌ها مطابقت دارد.
  • به مرور زمان به مشتری شما تبدیل می‌شوند.
  • ارزش زمان و تلاش شما را دارند.

اگر می‌خواهید بدانید چطور فالوور واقعی بگیریم روی لینک کلیک کنید و همچنین می توانید مقاله روش های افزایش فالوور در اینستاگرام را مطالعه کنید.

تفاوت های عمده فالوور فیک و واقعی اینستاگرام

در عصر دیجیتال، معیارها مهم هستند. تعداد فالوورها، لایک‌ها و کامنت‌ها نوعی تضمین و اثبات اجتماعی بوده و نشان‌دهنده اعتبار و محبوبیت هستند. کسب‌وکارها برای افزایش محبوبیت و در‌آمد خود به دنبال افزایش تعداد فالووران و اعتبار خود در اینستاگرام هستند. یکی از این روش‌ها خرید فالوور فیک یا واقعی اینستاگرام است.

اگر می‌خواهید تعداد فالوورها و به دنبال آن نرخ تعامل و سود خود را افزایش دهید، می‌توانید برای خرید فالوور اینستاگرام از فالووران اقدام کنید تا رشد صفحه اینستاگرام‌تان و کسب‌وکارتان را تضمین کنید.

همانطور که پیش‌تر بررسی کردیم فالوور فیک و فالوور واقعی دو نوع مجزا از دنبال‌کنندگان در اینستاگرام هستند که تفاوت‌های اساسی در ماهیت، فعالیت و تاثیرشان بر روی پیج شما دارند.

فالوورهای فیک که معمولاً توسط ربات‌ها یا حساب‌های جعلی ایجاد می‌شوند، پروفایل‌های ناقص یا غیرواقعی هستند که فعالیت اندکی دارند یا فاقد فعالیت هستند و با محتوای شما تعامل ندارند.

در مقابل، فالوورهای واقعی انسان‌های حقیقی هستند که به محتوای شما علاقه‌مند بوده و با آن تعامل برقرار می‌کنند. این افراد دارای پروفایل‌های کامل و واقعی، فعالیت مستمر در اینستاگرام، تناسب تعداد فالوور آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها با میزان تعاملشان هستند و تمایل به تعامل با محتوای شما دارند.

تفاوت تعامل فالوور فیک و واقعی اینستاگرام

در ادامه به تفاوت های اصلی فالوور فیک و واقعی اینستاگرام می‌پردازیم.

تفاوت تعامل فالوور فیک و واقعی اینستاگرام

فالوورهای فیک هیچ تعاملی با محتوای شما نخواهند داشت و صرفاً تعداد فالوورهایتان را افزایش می‌دهند. در‌حالی‌که فالوورهای واقعی پست‌های شما را لایک می‌کنند و کامنت می‌گذارند، در استوری‌ها، مسابقات و لایوهایت شما شرکت می‌کنند و به‌طور کلی با شما تعامل معناداری برقرار کرده و نرخ تعامل صفحه شما را بالا می‌برند.

فرق سرعت جذب فالوور فیک و واقعی

جذب فالوور واقعی زمان می‌برد و نیازمند تولید محتوای باکیفیت، تعامل با مخاطبان و استفاده از استراتژی‌های بازاریابی مناسب است. در مقابل، فالوورهای فیک را می‌توان به‌سرعت و به تعداد زیاد خریداری کرد، اما همانطور که اشاره کردیم این فالوورها تعاملی با پیج شما نخواهند داشت.

ریسک شناسایی و حذف توسط اینستاگرام

اینستاگرام گاهی حساب‌های جعلی را پاک می‌کند. بنابراین فالوورهای خریداری شده شما ممکن است یک شبه ناپدید شوند. از دست دادن فالوورها به اعتبار شما آسیب می‌زند. برای همین توصیه می‌کنیم همواره فالوورهای خود را از وب‌سایت مطمئن خریداری کنید تا ریسک این مسائل کاهش یابد. در مقابل فالوورهای واقعی این مشکلات را نخواهد داشت و تنها ممکن است با از دست دادن علاقه‌شان به صفحه شما، پیجتان را آنفالو کنند.

جدول تفاوت های فالوور فیک و واقعی اینستاگرام

در جدول زیر تفاوت های فالوور فیک و واقعی را در یک نگاه بررسی می‌کنیم:

ویژگی

فالوور فیک

فالوور واقعی

پروفایل

  • عکس پروفایل نامربوط یا بی‌کیفیت است.
  • بیو اینستاگرام ناقص یا غیر‌واقعی دارد.
  • عکس پروفایل واقعی و با کیفیت دارد.
  • بیوگرافی کامل و مرتبط است.

فعالیت

  • به ندرت پست می‌گذارد.
  • در اینستاگرام فعال نیست.
  • به‌طور مرتب پست می‌گذارد
  • در اینستاگرام فعال است.

دنبال‌کنندگان

  • تعداد فالوورها به‌طور غیرطبیعی بالا یا پایین است.
  • تعداد لایک و کامنت کمی دارد.
  • تعداد فالوورها با تعداد لایک و کامنت همخوانی دارد.

تعامل

  • پست‌های دیگران لایک را نمی‌کند و کامنتی نمی‌گذارد.
  • در استوری‌ها و لایو‌ها شرکت نمی‌کند.
  • پست‌های دیگران لایک را کرده و برای آن‌ها کامنت می‌گذارد.
  • در استوری‌ها و لایوها شرکت می‌کند.

ماهیت

  • ربات‌ها یا حساب‌های جعلی
  •  انسان‌های واقعی

عواقب استفاده

  •  افزایش اعتبار موقتی پیج
  • عدم تعامل واقعی
  • رشد و پیشرفت پیج
  • فزایش تعامل
  • جذب مشتری

سرعت جذب

  • بسیار بالا در تعداد زیاد
  • پایین و زمان‌بر

اگرچه انتخاب بین فالوور فیک یا واقعی اینستاگرام واضح به نظر می‌رسد اما بسته به پیج اینستاگرام و استراتژی‌های بازاریابی شما می‌تواند نتایج متفاوتی داشته باشد. اگر به دنبال رشد و پیشرفت واقعی پیج خود در اینستاگرام هستید، باید بر روی جذب فالوور واقعی تمرکز کنید. این کار با تولید محتوای باارزش، تعامل با مخاطبان و استفاده از روش‌های اصولی بازاریابی امکان‌پذیر خواهد بود.

اما اگر در ابتدای کار هستید و زمان کمی برای اعتباربخشی به پیج خود دارید، خرید فالوورهای جعلی و تعامل می‌تواند در کوتاه مدت سودمند باشد، اما ممکن است پیامدهای بلندمدتی به همراه داشته باشد.

استفاده از فالوور فیک و واقعی اینستاگرام در کنار هم می‌تواند سود کوتاه مدت و بلندمدت را تواما برای شما به ارمغان بیاورد. در نهایت اصالت، شفافیت و ارتباطات واقعی باعث موفقیت پایدار در اینستاگرام می‌شود.

فالوور فیک یا واقعی اینستاگرام

آنچه در فالوور فیک و واقعی اینستاگرام بررسی کردیم

تفاوت فالوورهای فیک و واقعی اینستاگرام از موضوعات مرسوم در دنیای مجازی است. کاربران دوست دارند در این شبکه اجتماعی محبوب باشند، اما گاهی اوقات این غیرممکن است یا روند کندی دارد. به همین دلیل کاربران سعی می‌کنند از فالوورهای فیک یا جعلی استفاده کنند.

در این مقاله به مزایا و معایب این امر اشاره کردیم. شما می‌توانید از هر دو روش برای جذب کاربران و فالوورها و افزایش ارزش برند خود استفاده کنید. با توجه به استراتژی شما هر دو گزینه فالوور فیک و واقعی می‌تواند برایتان مناسب باشد.

شما چه تجربه‌ای از استفاده از فالوور فیک یا واقعی اینستاگرام دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

زهرا حدادی

من زهرا حدادی هستم، فارغ‌التحصیل ارشد تجارت الکترونیک. به نوشتن و خواندن اطلاعات حوزه کامپیوتر و فناوری و شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مندم؛ و از اینکه می‌تونم تجربیات و دانش خودم رو با دیگران به اشتراک بذارم لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا