اینستاگرام

چگونه در پست اینستاگرام لینک بگذاریم؟

در این نوشته قصد داریم نحوه قرار دادن لینک در پست اینستاگرام را خدمت شما آموزش دهیم.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با فعال‌ترین کاربران است. و با سرعت فوق‌العاده‌ای درحال‌رشد است. و از آن در سراسر جهان استفاده می‌شود. همه ما عاشق اینستاگرام هستیم!

اگرچه نمی‌توانید مستقیماً یک URL لینک شده در پست اینستاگرام خود قرار دهید. اما با استفاده از وب‌سایت‌های شخص سوم راه‌های ابتکاری برای دورزدن آن وجود دارد.

با توجه به صحبت های گفته شده در پاراگراف بالا ، یکی از چند ویژگی که در اینستاگرام وجود ندارد ، قابلیت اضافه کردن لینک به پست های اینستاگرام و اشتراک گذاری لینک در کپشن است. با این حال روش هایی برای دور زدن این مشکل وجود دارد تا بتوانید به پست های اینستاگرام خود لینک بیافزایید. البته اگرچه نمی توانید مستقیما یک url یا پیوندی در پست اینستاگرام خود قرار دهید، روش های ابداعی برای دور زدن آن وجود دارد که عمدتا با استفاده از سایت های شخص ثالث قابل انجام است.

ما در این مقاله قصد داریم روش‌های مختلفی برای افزودن لینک به پست های اینستاگرام را به شما نشان دهیم.

 

گذاشتن لینک در پست اینستاگرام

اینستاگرام یکی از برترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه و بیش از نیم میلیارد نفر روزانه از آن استفاده می کنند. به دلیل محبوبیت بالای این شبکه اجتماعی، بسیاری از مردم تمایل دارند تا لینک هایی را در پست های اینستاگرام خود قرار دهند، چه حالا برای تبلیغ سایت شخصی خود، وب سایت های تجاری و یا فقط ارسال پیوند به صفحات وبی که دوست دارند. اینستاگرام یک سیاست بدون کلیک را دنبال می کند و شما می توانید هر متنی را در یک پست اینستاگرام قرار دهید، اما این متن ها امکان درج لینک قابل کلیک را ندارند و کاربران فقط مجاز هستند یک لینک را در بیوگرافی یا صفحه نمایه خود قرار دهند. بنابراین شما امکان درج یک لینک قابل کلیک در کپشن پست خود ندارید.

 

چگونه در کپشن لینک بگذاریم

اگر می خواهید یک لینک در کپشن پست اینستاگرام خود داشته باشید، می توانید یک لینک را در کپشن تصاویر خود قرار دهید. با این حال، این پیوند قابل کلیک نیست و فقط یک url خام و غیر قابل کلیک است. اگر می خواهید کاربران بر روی لینک شما کلیک کنند باید از آنها بخواهید آن را کپی کرده و در مرورگر خود جایگذاری نمایند. از آنجایی که کپی کردن آنها بر روی گوشی های همراه می تواند سخت باشد، سعی کنید از درج لینک های طولانی خودداری کرده و پیوندهای طولانی را کوتاه نمایید.

 

 

  1. لینکی را به بیو اینستاگرام خود اضافه کنید.

قرار دادن لینک در پست اینستاگرام

ساده‌ترین (و ابتدایی‌ترین) روش افزودن لینک به اینستاگرام، نمایش آن در پروفایل خود است.

برای این کار، به پروفایل اپلیکیشن اینستاگرام خود بروید. و روی ویرایش پروفایل ضربه بزنید. پیوند موردنظر خود را در قسمت وب‌سایت وارد کنید. سپس روی علامت تیک بزنید تا تغییرات ذخیره شود.

هر لینکی که در این بخش بگذارید می تواند پیوندی جذاب و ویژه ای باشد و این بدان معنی است که افراد می‌توانند روی پیوند کلیک کرده و مستقیماً به وب‌سایت منتقل شوند.

اگر فقط می‌خواهید یک پیوند را به اشتراک بگذارید، این عالی است.

  1. از کوتاه کننده URL در کپشن پست استفاده نمایید

برخی از پیوندها طولانی هستند و به‌سختی به‌خاطر سپرده می‌شوند. برای ایجاد لینک به‌یادماندنی‌تر، می‌توانید از سرویس کوتاه کننده URL مانند Bitly استفاده کنید.

سپس می‌توانید این لینک کوتاه را در کپشن های پست اینستاگرامی خود قرار دهید.

چگونه لینک در پست بزاریم؟

If you want to buy telegram members, then visit this page

  1. یک صفحه لینک landing ایجاد نمایید.

به‌جای اینکه هر بار به صفحه دیگری لینک دهید، می‌توانید از یک سرویس صفحه لینک landing استفاده کنید.

صفحه های شخصی که با لینک ها و تصاویر کوچکی هستند و نمونه‌هایی از این خدمات Campsite و Linktree هستند.

هنگام ورود به سیستم این سرویس‌ها، لینک شخصی شده‌ای دریافت می‌کنید که می‌توانید آن را در پروفایل اینستاگرام خود وارد کنید.

در این صفحات می‌توانید هرآنچه را که می‌خواهید لیست کنید. می‌توانید عکس پروفایل، بیوگرافی، طرح زمینه و موارد دیگر را سفارشی کنید.

توصیه می‌شود تصاویر کوچک را به لینک‌ها اضافه کنید. زیرا این امر به دنبال کنندگان اینستاگرام شما کمک می‌کند تا بدانند کدام لینک مربوط به پستی است که مشاهده می‌کنند.

 

  1. پیوند را در استوری‌های اینستاگرام یا IGTV به اشتراک بگذارید

روش‌های زیادی برای استفاده از استوری های اینستاگرام برای برجسته‌کردن محتوای خود وجود دارد، و این شامل اضافه‌کردن لینک‌ها است.

امکان افزودن لینک‌ها فقط برای کاربرانی است که تأیید شده‌اند. (افرادی که بیش از 10 هزار فالوور دارند).

یکی از روش های کاملا ساده این بوده که لینک تان را به صورت یک متن عادی اضافه کرده و البته قابل کلیک نیستند ، ولی با یک URL کوتاه می توانید دنبال کننده ها و فالورها را به بازدید ترغیب نمایید.

تنها کاری که آنها باید انجام دهند کپی و جای‌گذاری آن در یک مرورگر وب می‌باشد.

همچنین می‌توانید پیوندی را به شرح ویدئوی IGTV اضافه کنید. نکته‌ای که در مورد فیلم‌های IGTV وجود دارد این است که دنبال کنندگان شما ممکن است متوجه نشوند که پیوندی در آنجا وجود دارد.

سپس می‌توانید ویدئوی IGTV را به استوری های خود اضافه کنید تا مطمئن شوید توسط مخاطبان بیشتری دیده شده است.

بعد از اینکه ویدئوی IGTV خود را ایجاد کردید، استوری جدیدی بسازید. باید گزینه‌ای به نام افزودن لینک را مشاهده نمایید.

 

افزایش سطح تعامل اینستاگرام

امیدوارم روزی اینستاگرام اشتراک‌گذاری لینک در پست‌های خود را برای همه آسان کند. تا آن زمان، اینها بهترین روش‌ها برای افزودن لینک به پست های اینستاگرام هستند.

درحالی‌که همه این روش‌ها و ابزارها به شما کمک می‌کند تا کمی بیشتر از اینستاگرام بهره‌مند شوید.

شما همچنین باید چگونگی افزایش تعامل خود در اینستاگرام را در نظر بگیرید. تا در اولین مرحله فالورهای خوب برای بازدید از لینک تان داشته باشید.

 

مزایای استفاده از لینک برای پست های اینستاگرام شما

برخی از مهم ترین مزایای افزودن لینک به پست های اینستاگرام شما که شامل موارد زیر می باشد:

✔️ ترافیک وب یا وبلاگ خود را از اینستاگرام افزایش دهید

✔️ باعث بهبود فروش یک محصول و امکان هدایت مستقیم خریداران به صفحه کالاها می شود. با افزودن لینک تصمیم خرید یک محصول اتفاق می افتد و تصمیم گیری برای خریداران بالقوه را آسانتر نمایید.

✔️ مبارزه با الگوریتم اینستاگرام: تخمین زده می شود که شبکه اجتماعی فقط نشریات را بر طبق علایق تان نشان می دهد. امروزه محاسبه می شود که تنها 10% از فالوورهای فعال یک حساب ، مطالب منتشر شده را می بینند. اگر در زمان آپلود یک مطلب ، لینک بیوگرافی را تغییر دهید و فقط 10 درصد از فالورهای تان آن را ببینند ، به این معنی است که فقط برخی از آنها به لینک دسترسی خواهند داشت.

✔️ اثربخشی استراتژی اینستاگرام خود را بسنجید. اگر به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی کار می کنید، باید بدانید که مشتریان شما دوست دارند ببینند که شما فالوورهای زیادی دارید. ما می توانیم به شما اطمینان دهیم که آنها همچنین دوست دارند بدانند که استراتژی های شما به افزایش فروش آنها کمک می کند. حالا می توانید برای پست های تان برنامه ریزی کنید و به عکس های تان لینک اضافه بکنید و نتایج مطلوب را نظارت نمایید. آیا شروع به استفاده از لینک برای محتوای اینستاگرام تان کرده اید؟ پس شروع کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا