اینستاگرام

بیشترین فالوور اینستاگرام متعلق به کیست؟

اینستاگرام با میلیاردها کاربر فعال، به یک پلتفرم مهم برای افراد مشهور و سلبریتی‌ها تبدیل شده است تا با مخاطبان خود تعامل کنند. اما چه کسی بیشترین فالوور اینستاگرام را دارد؟ پر فالوور ترین فرد جهان کیست؟ کدام پیج اینستاگرام بیشترین فالوور را دارد؟ در این مقاله، لیست بیشترین فالوور های اینستاگرام را در جهان و ایران بررسی کرده و پر فالوور ترین پیج اینستاگرام را معرفی می‌کنیم.

ده اکانت برتر اینستاگرام با بیشترین فالوور در جهان

در اینجا ده پیج برتر اینستاگرام در سراسر جهان که بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام را دارند به ترتیب آورده‌ایم.

نام و نام کاربری تعداد فالوور شغل و حرفه
1.      کریستیانو رونالدو (@cristiano) ۶۲۹ میلیون فوتبالیست
2.      لیونل مسی (@leomessi) ۵۰۲ میلیون فوتبالیست
3.      سلینا گومز (@selenagomez) ۴۲۹ میلیون خواننده، بازیگر زن
4.      کایلی جنر (@kyliejenner) ۴۰۰ میلیون مجری برنامه تلویزیون، تاجر
5.      دواین جانسون (@therock) ۳۹۷ میلیون بازیگر، تهیه‌کننده، کشتی‌گیر پیشکسوت
6.      آریانا گرانده (@arianagrande) ۳۸۰ میلیون خواننده، بازیگر زن
7.      کیم کارداشیان (@kimkardashian) ۳۶۴ میلیون مجری برنامه تلویزیون، تاجر
8.      بیانسه (@beyonce) ۳۲۰ میلیون خواننده، بازیگر، تاجر
9.      کلویی کارداشیان (@khloekardashian) ۳۱۰ میلیون مجری برنامه تلویزیون، تاجر
10. کندال جنر (@kendalljenner) ۲۹۴ میلیون مد، مجری برنامه تلویزیون

البته همانطور که می‌دانید این ارقام به‌صورت روزانه تغییر می‌کنند و حتی ممکن است با یک اتفاق یا ترند، جایگاه این افراد در جدول جابه‌جا شود.

این آمار بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان است. اما بیایید این ‌آمار را در ایران و در سایر کشورها بررسی کنیم.

رکورد بیشترین فالوور در اینستاگرام در دستان کیست؟

کریستیانو رونالدو با ۶۲۷ میلیون فالوور، بیشترین فالوور اینستاگرام خارجی را در سال ۲۰۲۴ دارد و این رقم دائما در حال افزایش است. حضور پررنگ این فوتبالیست پرتغالی در رسانه‌های اجتماعی محبوبیت و نفوذ گسترده او در داخل و خارج از زمین و تعهد او برای برقراری ارتباط با طرفداران در سراسر جهان را نشان می‌دهد.

رکورد بیشترین فالوور در اینستاگرام در دستان کیست؟

بازیگرانی خارجی که بیشترین فالوور را دارند

در عصر جدید اینستاگرام بستر ارتباطی مهمی برای بازیگران است و اغلب آن‌ها در آن صفحه دارند، در این میان می‌توانیم سلینا گومز را با ۴۲۹ میلیون فالوور، پر فالوور ترین بازیگر خارجی در سال ۲۰۲۴ بنامیم. او یک بازیگر، خواننده، اینفلوئنسر و کارآفرین چند‌وجهی از ایالات‌متحده است. گومز از طریق موسیقی، سرمایه‌گذاری‌ها و بینش‌های شخصی‌اش با مخاطبانش ارتباط برقرار می‌کند.

خواننده دارای بیشترین فالوور در اینستاگرام در جهان

پس از او دواین جانسون (راک) آمریکایی با ۳۹۷ میلیون فالوور در رتبه دوم قرار دارد. او نه تنها یک بازیگر و تهیه‌کننده مشهور، بلکه یک شخصیت کاریزماتیک آنلاین است. کانال‌های رسانه‌های اجتماعی جانسون که به خاطر حضور پررنگ او ‌مشهور شده، پست‌هایی درباره تناسب اندام، پروژه‌های سینمایی و بینش‌های انگیزشی در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.

بازیگر مرد دارای بیشترین فالوور در اینستاگرام در جهان

پرفالوور ترین خواننده در جهان کیست؟

نیازی به گفتن نیست که بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام برای یک خواننده نیز به سلینا گومز می‌رسد. در کنار عکس‌های معمولی از دوستان، خانواده و رویدادها، یکی از جنبه‌های قابل توجه پروفایل او وجود پست‌های سیاسی گاه‌به‌گاه است که در آن‌ها به مسائل مهمی مانند حقوق زنان می‌پردازد. علاوه‌بر این، سلنا گومز تعهد خود را به افزایش آگاهی در مورد بهزیستی روانی با بحث آشکار در مورد مسائل مربوط به سلامت روان و تشویق پیروان خود به شرکت در خودآموزی در مورد این موضوع حیاتی نشان داده است.

مطالعه مقاله روش های موثر افزایش فالوور اینستاگرام کدام است؟ را پیشنهاد می‌کنیم.

 

بیشترین فالوور اینستاگرام در ایران متعلق به کیست؟

به نظر شما پر فالوور ترین ایرانی چه کسی است و در چه حوزه‌ای فعالیت دارد؟ شاید به یک فوتبالیست محبوب یا یک بازیگر مشهور فکر کنید. حتی چهره‌های سیاسی نیز امروزه در ایران طرفداران زیادی دارند. اما جالب است بدانید پر فالوور ترین فرد ایران در حال حاضر کسی نیست جز حسن ریوندی، کمدین و مجری پرطرفدار با ۱۹ میلیون فالوور!

بیشترین فالوور در اینستاگرام در ایران

دانستن این آمار به شما کمک می‌کند بدانید در کشور ما چه نوع محتوایی بیشتر طرفدار دارد و همچنین برای همکاری و تبلیغات بهتر است به سراغ چه کسانی بروید.

بنابراین بیایید در حوزه‌های مختلف، افراد با بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام را بررسی کنیم.

پر فالوور ترین بازیگران ایرانی

بیشترین فالوور بازیگر ایرانی متعلق به مهناز افشار با بیش‌از ۱۸ میلیون فالوور است. پس از او گلشیفته فراهانی با ۱۶.۵ میلیون فالوور و محمدرضا گلزار با ۱۲.۸ میلیون در رتبه‌های بعدی قرار دارند. این بازیگرها عکس‌های از پشت‌صحنه فیلم‌ها و کارهای خود و زندگی شخصی را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند.

بازیگر دارای بیشترین فالوور در اینستاگرام در ایران

توصیه می‌کنیم مقاله ریزش فالوور در اینستاگرام و راهکارهای جلوگیری از آن را مطالعه نمایید.

پر فالوور ترین خواننده ایرانی

رکورد بیشترین فالوور اینستاگرام خواننده ایرانی در اختیار آرمین زارعی، با ۱۱ میلیون دنبال‌کننده است. عمده فعالیت این خواننده و ترانه‌سرای ایرانی در سبک رپ و موسیقی تلفیقی است. حضور آرمین 2AFM در رسانه‌های اجتماعی به طرفداران نگاهی اجمالی به هنر، فعالیت و زندگی شخصی او می‌دهد.

بیشترین فالوور در اینستاگرام

پر فالوور ترین بلاگر ایرانی

سرنا امینی پس از حسن ریوندی با تولید محتوای سرگرم‌کننده، خنده‌دار و مفرح توانسته ۱۰.۲ میلیون فالوور را در اینستاگرام جمع کند. بنابراین با توجه به آمار باید بگوییم بیشترین فالوور بلاگر ایرانی متعلق به حوزه طنز و سرگرمی هستند. این بلاگر که ویدئوهای کوتاه خنده‌داری ایجاد می‌کند، به خاطر پست‌های کمدی و بازیگری‌اش شناخته می‌شود.

بلاگر دارای بیشترین فالوور در اینستاگرام در ایران

اهمیت بیشترین تعداد فالوور اینستاگرام در چیست؟

این افراد از طریق دستاوردها، استعدادها و تعامل با طرفداران خود، پایگاه طرفداران گسترده خود را ایجاد کرده‌اند. دیدن این‌که چگونه این افراد مشهور و سلبریتی‌ها از اینستاگرام برای ارتباط با مخاطبان خود و به اشتراک گذاشتن چشمه‌ای از زندگی روزمره، دستاوردها و تلاش‌های خلاقانه خود استفاده می‌کنند، بسیار جذاب است.

به دست آوردن بیشترین فالوور اینستاگرام آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که قدرت و تأثیر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در شکل دادن به ارتباطات مدرن و فرهنگ جدید درک کنید. رسانه‌های اجتماعی نحوه برقراری ارتباط فراد در عصر دیجیتال معاصر را متحول کرده‌اند و اینستاگرام به‌عنوان یک پلتفرم بسیار محبوب و تأثیرگذار، میلیاردها کاربر فعال در سراسر جهان دارد.

در این مقاله بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام در جهان و ایران و برخی از کشورها را بررسی کردیم تا با مطالعه آن به این آمار و ارقام شگفت‌انگیز دست پیدا کنید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

زهرا حدادی

من زهرا حدادی هستم، فارغ‌التحصیل ارشد تجارت الکترونیک. به نوشتن و خواندن اطلاعات حوزه کامپیوتر و فناوری و شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مندم؛ و از اینکه می‌تونم تجربیات و دانش خودم رو با دیگران به اشتراک بذارم لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا