شماره مجازی

ساخت شماره مجازی smartcall و نحوه استفاده از آن

آیا به دنبال راهی برای مخفی نگه داشتن شماره شخصی‌تان در دنیای آنلاین هستید؟ ساخت شماره مجازی با smartcall راه‌حل شماست. این برنامه فوق‌العاده به شما امکان می‌دهد تا در عرض چند دقیقه یک شماره مجازی برای خود بسازید و از مزایای بی‌شمار آن بهره‌مند شوید. در این مقاله، نحوه ساخت شماره مجازی با برنامه اسمارت کال را به شما خواهیم گفت تا یک شماره مجازی در کشور دلخواهتان داشته باشید و علاوه‌بر حفاظت از حریم خصوصیتان در دنیای آنلاین، با خیال راحت در وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها بدون محدودیت و تحریم ثبت‌نام کنید.

برای خرید شماره مجازی کلیک کنید.

معرفی برنامه Smartcall

smartcall یک برنامه ساخت شماره مجازی است که در حال حاضر برای سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. کاربرد اصلی برنامه smartcall ایجاد شماره تلفن دوم یا شماره مجازی روی موبایل شما است. همچنین ویژگی‌های دیگری نیز ارائه می‌دهد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

ساخت شماره مجازی در عرض چند دقیقه با smartcall

آموزش ساخت شماره مجازی با smartcall

به‌طور کلی ساخت شماره مجازی با smartcall آسان است و می‌توانید آن را در چند مرحله ساده انجام دهید:

  1. دانلود و نصب برنامه: ابتدا فیلترشکن خود را روشن کرده و برنامه smartcall را از Google Play Store یا App Store دانلود و نصب کنید.
  2. ورود به برنامه: برنامه را باز کرده، دسترسی‌های لازم را به برنامه بدهید و سپس روی «Skip» کلیک کنید.
  3. ایجاد حساب کاربری: روی نام کشوری که نشان می‌دهد کلیک نمایید، smartcall لیستی از کشورها و کدهای منطقه‌ای آن‌ها را ارائه می‌دهد. پس از آن کشور ایران را انتخاب کنید تا پیش‌شماره آن برای شما نمایش داده شود و سپس شماره موبایل اصلی خود را وارد کرده و روی «Submit» کلیک کنید و ارسال کد را با فشردن «Ok» تایید نمایید.
  4. کد تأیید: یک کد تأیید از smartcall روی موبایل خود دریافت خواهید کرد(ممکن است دریافت کد کمی طول بکشد). کد را در برنامه وارد کنید.
  5. دریافت شماره: smartcall به‌طور پیش‌فرض یک شماره تلفن را ارائه می‌دهد.
  6. تأیید پرداخت: برای استفاده از شماره مجازی، باید اشتراک smartcall را خریداری نمایید. هزینه اشتراک smartcall بسته به کشور و نوع بسته‌ای که انتخاب می‌کنید متفاوت است.
  7. شروع به استفاده از شماره مجازی خود: پس از پرداخت، می‌توانید از شماره مجازی خود برای برقراری و دریافت تماس، ارسال و دریافت پیامک و استفاده از آن در برنامه‌های دیگر مانند واتساپ یا تلگرام استفاده کنید.

Smartcall به شما امکان می‌دهد تا چندین شماره مجازی داشته باشید. همچنین می‌توانید در هر زمان شماره مجازی خود را تغییر دهید.

این برنامه نسخه رایگان و پولی را ارائه می‌دهد که بسته‌های رایگان معمولا شامل ویژگی‌های محدودی هستند.

بیشتر بخوانید: اموزش ساخت شماره مجازی رایگان با روش‌ها و برنامه‌های مختلف

آیا smartcall نسخه رایگان ارائه می‌دهد؟

بله برنامه smartcall نسخه رایگان ارائه می‌دهد، اما متاسفانه در حال حاضر نسخه رایگان این برنامه برای کاربران ایران در دسترس نیست. در وب‌سایت smartcall و در بخش قیمت‌گذاری، لیستی از کشورهایی که نسخه رایگان در آن‌ها در دسترس است ارائه شده، اما ایران در این لیست نیست. با این حال، smartcall یک نسخه آزمایشی رایگان ۷ روزه ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن برای امتحان کردن برنامه استفاده کنید.

می‌توانید از نسخه رایگان شماره مجازی smartcall برای برقراری و دریافت تماس، ارسال و دریافت پیامک و استفاده از آن در برنامه‌های دیگر مانند واتساپ یا تلگرام استفاده کنید. شما ۲۰ اعتبار رایگان برای برقراری تماس یا ارسال پیامک به شماره‌های غیر‌رایگان دریافت می‌کنید و می‌توانید از ویژگی‌هایی مانند برچسب‌گذاری تماس‌ها، ضبط آن‌ها، پیام صوتی تصویری و غیره بهره‌مند شوید.

نحوه عضویت در تلگرام و واتساپ با ساخت شماره مجازی با smartcall

برخی از ویژگی‌های برنامه‌های تلگرام یا واتساپ برای شماره‌های ایرانی در دسترس نیستند. برای مثال شما نمی‌توانید با شماره ایران، تلگرام پریمیوم خود را فعال کنید. اما می‌توانید با یک شماره مجازی متعلق به کشور دیگر، تلگرام پریمیوم را تجربه نمایید یا حتی پس از فعال کردن آن روی خط مجازی خود، آن را به شماره اصلی خود منتقل کنید. بنابراین اگر قصد دارید با شماره مجازی خود در تلگرام یا واتساپ عضو شوید باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. فیلترشکن خود را روشن کنید.
  2. برنامه تلگرام یا واتساپ را باز کرده و روی «Add Account» ضربه بزنید.
  3. شماره مجازی خود را وارد نمایید.
  4. کمی صبر کنید تا کد تایید به برنامه smartcall یا از طریق تماس تلفنی ارسال شود. کد را وارد برنامه تلگرام یا واتساپ کنید.

نحوه عضویت در تلگرام و واتساپ با ساخت شماره مجازی با smartcall

به همین سادگی می‌توانید با شماره مجازی وارد تلگرام یا واتساپ شوید.

توصیه می‌کنیم مقاله راهنمای فعالسازی اشتراک تلگرام پریمیوم را برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

مزایای ساخت شماره مجازی با برنامه smartcall

استفاده از smartcall برای ساخت شماره مجازی مزایای متعددی دارد، از جمله آن‌ها عبارتند از:

مزایای ساخت شماره مجازی با برنامه smartcall

  • حفظ حریم خصوصی: با استفاده از یک شماره مجازی، می‌توانید از شماره‌تلفن شخصی خود در هنگام برقراری تماس یا ارسال پیامک با افراد جدید یا استفاده از خدمات آنلاین محافظت کنید. این امر به‌ویژه برای افرادی که به‌طور آنلاین کار می‌کنند مفید است.
  • کاهش امکان ردیابی فعالیت‌ها: از آنجایی که شماره مجازی به هویت واقعی شما مرتبط نیست، ردیابی فعالیت‌های آنلاین شما توسط دیگران دشوارتر می‌شود.
  • دور زدن تحریم‌ها: همانطور که می‌دانید برخی از وب‌سایت‌ها و خدمات آنلاین مانند تلگرام پریمیوم برای شماره‌های ایرانی در دسترس نیستند. با ساخت شماره مجازی با smartcall می‌توانید از این وب‌سایت‌ها و خدمات بدون مشکل استفاده کنید.
  • داشتن شماره‌تلفن کشور دیگر: smartcall به شما امکان می‌دهد تا شماره مجازی را در کشورهایی که در آن‌ها حضور فیزیکی ندارید، دریافت کنید. این امر می‌تواند برای مسافران، کارمندان راه دور و کسب‌وکارهایی که می‌خواهند به مشتریان بین‌المللی خدمات ارائه دهند مفید باشد.
  • استفاده از چندین شماره به‌طور همزمان: می‌توانید از چندین شماره مجازی برای اهداف مختلف استفاده کنید. مثلا یک شماره برای کار، یکی برای امور شخصی و یک شماره برای استفاده در وب‌سایت‌ها و برنامه‌های آنلاین داشته باشید.

در مجموع، smartcall راهی آسان و مقرون به‌صرفه برای دریافت شماره تلفن مجازی است. این برنامه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که برای افراد و مشاغل مفید است.

به طور کلی، ساخت شماره مجازی با smartcall چگونه است؟

در نهایت ساخت شماره مجازی با برنامه smartcall بسیار آسان است و در چند مرحله می‌توانید صاحب شماره جدیدی شوید. این شماره دوم برای محافظت از حریم خصوصی شما هنگام آنلاین بودن، دور زدن تحریم‌ها و دسترسی به خدمات و وب‌سایت‌هایی که در کشور در دسترس نیستند، کاربرد دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

زهرا حدادی

من زهرا حدادی هستم، فارغ‌التحصیل ارشد تجارت الکترونیک. به نوشتن و خواندن اطلاعات حوزه کامپیوتر و فناوری و شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مندم؛ و از اینکه می‌تونم تجربیات و دانش خودم رو با دیگران به اشتراک بذارم لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا