پی پالشماره مجازی

راه‌های ساخت شماره مجازی برای حساب پی پال

به نظر شما ساخت شماره مجازی برای تایید اعتبار پی پال، راهکار امنی است؟

با استفاده از یک شماره تلفن مجازی می‌توانید از حساب PayPal خود در برابر کلاهبرداری، سرقت هویت و سایر خطرات امنیتی آنلاین محافظت کنید. پس نه تنها ایمن است، بلکه مزایای بیشتری نسبت به شماره موبایل‌ها برای تایید حساب فراهم می‌کند.

با خواندن این مقاله، هر گونه سردرگمی درباره استفاده از شماره مجازی برای حساب پی پال و مزایا و خطرات آن‌ها را برطرف کنید.

 

چرا باید یک شماره تلفن مجازی برای پی پال ساخت؟

شماره مجازی برای ایجاد حساب پی پال اجباری نیست. برای این منظور می‌توانید از شماره خصوصی موجود خود استفاده کنید. با این حال، بسیاری از افراد به دلایل مختلف شماره مجازی را انتخاب می‌کنند.

از آنجایی‌که PayPal به خاطر تحریم‌ها در ایران محدود است و امکان دسترسی به آن را نداریم، پس به شماره مجازی برای ساخت اکانت نیاز داریم.

هنگام باز کردن حساب پی پال باید یک شماره موبایل معتبر وارد کنید و یک کد تایید دریافت نمایید. سپس آن کد را در برنامه تایپ کنید تا وارد حساب شوید. اما با پیش‌شماره ایران نمی‌توانید اقدام به افتتاح حساب در پی پال کنید. شماره مجازی پی پال امکان ساخت یک اکانت وریفای شده PayPal را به شما می‌دهد.

اگر می‌خواهید بدانید پی پال چیست و چگونه کار می‌کند پس این مقاله را در سایت بخوانید.

چرا باید یک شماره تلفن مجازی برای پی پال ساخت؟

 

برنامه های ساخت شماره مجازی پی پال رایگان

اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که شماره های مجازی برای حساب پی پال ارائه می‌دهند. نوع شماره‌ای که انتخاب می‌کنید به نیازهای خاص شما بستگی دارد. حواستان باشد از یک برنامه معتبر استفاده نمایید تا از بروز هر گونه مشکل جلوگیری کنید.

 

۱) شماره مجازی PayPal با گوگل ویس

Google Voice یک ارائه‌دهنده خدمات VOIP محبوب است که شماره تلفن‌های مجازی رایگان را در آمریکا و کانادا ارائه می‌دهد. برای سایر کشورها، باید در گوگل ویس عضو شوید.

برای ساخت شماره مجازی حساب پی پال و تایید بانکی می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. این اپلیکیشن همچنین دارای طرح‌های پیامک و مکالمه رایگان است و اس‌ام‌اس های رایگانی را ارسال و دریافت می‌کند که مفید هستند.

امکانات:

  • پست صوتی
  • تلفن گویا
  • نرخ مکالمه پایین
  • مسدود کننده تماس
  • مسدود کننده اسپم
  • تماس‌های ویدویی

برای دیدن نحوه ساخت شماره مجازی گوگل ویس به مقاله ما در سایت مراجعه نمایید.

ساخت شماره مجازی پی پال با گوگل ویس

 

۲) ساخت شماره مجازی پی پال با اپلیکیشن TextNow

TextNow یک سرویس آنلاین است که شماره تلفن‌های مجازی آمریکا را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آنها برای برقراری تماس، و ارسال یا دریافت پیامک استفاده کنید.

شماره‌های مجازی رایگان دارای محدودیت‌هایی در ارسال عکس و فیلم و همچنین سرعت تماس‌های روان است. اگر تنها چیزی که به آن نیاز دارید دریافت پیامک برای تایید حساب خود در پی پال است، با مشکل بزرگی مواجه نیستید.

تنها کاری که برای دریافت شماره تلفن مجازی باید انجام دهید این است که با استفاده از حساب جیمیل یا فیس‌بوک خود در سایت تکست نو ثبت نام کنید.

برای دیدن مراحل ساخت شماره مجازی TextNow مقاله ما را در سایت بخوانید.

ساخت شماره مجازی پی پال با اپلیکیشن TextNow

 

۳) ساخت پی پال با شماره مجازی برنامه Talkatone

Talkatone یک برنامه VoIP قابل اعتماد است که یک راه ساده و بدون دردسر برای دریافت شماره مجازی آمریکا بدون هیچ هزینه‌ای ارائه می دهد.

یکی از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن این است که برای ارتباط با سایرین نیاز نیست که آنها هم حتما این برنامه را نصب کرده باشند. این برنامه در گوشی اندروید و ایفون در دسترس است.

  • برای دریافت شماره رایگان آمریکا از برنامه Talkatone، روی «Sign Up» بزنید.
  • ایمیل و رمز عبور دلخواه خود را وارد کنید و یک شماره مجازی تصادفی و رایگان آمریکا برای شما انتخاب می‌شود.
  • همچنین، می‌توانید کد منطقه دلخواه خود را انتخاب کنید و آنها شماره‌ای را با همان کد منطقه به حساب شما اختصاص می‌دهند.

ساخت پی پال با شماره مجازی برنامه Talkatone

 

سایت های ایجاد شماره مجازی رایگان برای PayPal

وب‌سایت‌های بسیاری وجود دارند که دسترسی به یک شماره مجازی را در آمریکا یا سایر کشورهای جهان فراهم می‌کنند. بیشتر این سایت‌ها، شماره‌های یکبار مصرف برای ورود به سرویس‌های مختلف مانند پی پال را ارائه می‌دهند. یعنی می‌توانید از آنها برای فقط برای دریافت پیامک کدهای تایید برای عضویت استفاده کنید.

شماره‌های این سایت‌ها، گزینه ارسال پیام را ارائه نمی‌دهند و برای استفاده از آنها نیازی به ثبت نام ندارید. برخی از این سایت‌های ساخت شماره مجازی برای پی پال عبارتند از:

با توجه به اینکه این شماره‌ها یکبار مصرف هستند و دیگر نمی‌توانید وارد آنها شوید، استفاده از آنها توصیه نمی‌شود.

برای آشنایی با این سایت‌ها و برنامه‌ها، نحوه استفاده و ساخت شماره مجازی با آنها مقاله ما را از دست ندهید.

سایت های ساخت شماره مجازی رایگان برای پی پال

 

خرید شماره مجازی برای حساب پی پال

همانطور که می‌دانید شماره مجازی های رایگان معمولا با محدودیت‌ها و مشکلاتی همراه هستند.

مثلا ممکن است این شماره‌ها اختصاصی نباشند و افراد دیگر نیز به این شماره‌ها دسترسی داشته باشند و در این صورت امکان ورود به اکانت شما با همان شماره را خواهند داشت. یا وقتی از شماره‌های یکبار مصرف استفاده کنید هر زمانی‌که به ورود مجدد نیاز داشته باشید مثل موقع بازیابی اکانت، شماره را ندارید و در نتیجه امکان وارد شدن به حساب را نیز از دست می‌دهید.

اگر می‌خواهید یک شماره مجازی خصوصی داشته باشید که فقط خودتان از آن استفاده کنید و برای همیشه در دسترس شما باشد، می‌توانید آن را با هزینه اندکی خریداری کنید.

فقط هنگام خرید شماره مجازی باید به ارائه‌دهنده شماره دقت کنید که مطمئن باشد و بعد از خرید شماره را به شما ارائه بدهد و خدمات پس از فروش داشته باشد.

برای خرید شماره مجازی پی پال می‌توانید به سایت فالووران مراجعه کنید تا از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • خرید شماره مجازی ارزان و بدون ریپورت
  • پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته
  • ارائه شماره مجازی با تنوع بالا
  • ورود به برنامه پی پال به راحتی و بدون هیچ محدودیتی
  • حتی ارائه شماره مجازی رایگان پی پال

 

نحوه دریافت شماره مجازی پی پال از فالووران

برای خرید شماره مجازی پی پال و ساخت حساب وریفای شده، مراحل زیر را انجام دهید:

خرید شماره مجازی پی پال

  • به سایت فالووران در لینک بالا بروید.
  • خرید شماره مجازی پی پال را انتخاب کنید.
  • جلوی کشور مدنظرتان روی «دریافت شماره» بزنید. دقت کنید که این کشور باید با کشور VPN شما یکسان باشد.
  • یک اکانت بسازید و پرداخت را انجام دهید.
  • بعد از پرداخت هزینه، شماره مجازی و کد فعالسازی آن بلافاصله در سایت نمایش داده می‌شود.

نحوه خرید و ساخت شماره مجازی پی پال از فالووران

 

نحوه تایید یا وریفای حساب پی پال با شماره مجازی

بعد از دریافت شماره مجازی پی پال، نوبت ورود به این برنامه و ساخت اکانت PayPal است. تایید تلفن پی پال با استفاده از شماره مجازی ساده است و در چندین مرحله قابل انجام است.

اگر قبلا یک اکانت پی پال ساخته‌اید پس وارد حساب پی پال خود شوید.

  • به Settings رفته و روی Phone بزنید. گزینه Confirm Phone Number را انتخاب کنید.
  • شماره تلفن مجازی جدید خود را وارد کنید.
  • یک پیام متنی یا تماس خودکار حاوی یک کد تایید دریافت خواهید کرد که برای تکمیل فرآیند تایید تلفن پی پال باید آن را بنویسید.

اگر تازه می‌خواهید یک حساب باز کنید نیز باید به سایت بروید و در مرحله ارائه شماره موبایل، این شماره مجازی را تایپ نمایید.

در مقاله آموزش ساخت اکانت پی پال و نحوه وریفای آن کامل به توضیح مراحل پرداخته‌ایم.

 

مزایای شماره مجازی PayPal

وب‌سایت‌های مختلف، از جمله PayPal، نیاز به کد تایید در موبایل دارند، بنابراین اشتراک‌گذاری شماره تلفن شخصی شما می‌تواند خطرناک باشد. در عوض می‌توانید از شماره تلفن های مجازی برای پی پال استفاده کنید و از مزایای زیر بهره‌مند شوید.

  • افزایش حریم خصوصی و امنیت: شماره تلفن های مجازی با پنهان کردن هویت و اطلاعات شخصی شما به ایمن نگه داشتن تراکنش‌های پی پال و بانک کمک می‌کند. این کار سبب مسدود شدن نقض داده‌ها و حملات مهاجمان سایبری مختلف می‌شود و حساب شما ایمن بماند.
  • دسترسی و سهولت استفاده: هیچ محدودیتی برای خرید شماره‌های مجازی وجود ندارد، زیرا آنها در سراسر جهان در دسترس هستند. در صورتی‌که PayPal در کشور شما در دسترس نیست، می‌توانید شماره مجازی پی پال را از کشورهای مجاز دریافت کنید. کاربران می‌توانند با اتصال به اینترنت از هر کجا به آنها دسترسی داشته باشند.
  • مقرون به صرفه بودن: از آنجایی‌که شماره‌های تلفن مجازی کاملا مبتنی‌بر ابر هستند، می‌توانند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کنند. علاوه‌بر‌این، نرخ تماس و پیامک کمتری را ارائه می‌دهند. برای تماس‌های بین‌المللی هزینه رومینگ دریافت نمی‌شود و پیامک، تلفن گویا و سایر ویژگی‌ها مقرون‌به‌صرفه هستند.
  • جداسازی تراکنش‌های حرفه‌ای و شخصی: یک شماره مجازی به شما امکان می‌دهد تراکنش‌های حرفه‌ای و شخصی خود را جدا کنید و از سازماندهی و حریم خصوصی بیشتر، اطمینان حاصل نمایید.

مزایای ساخت و استفاده از شماره مجازی پی پال

 

اگر قصد ساخت شماره مجازی ترکیه را دارید پس مقاله ما را در سایت بخوانید.

خطرات استفاده از شماره مجازی برای تایید حساب

استفاده از شماره تلفن مجازی پی پال مزایای متعددی دارد، اما قبل از استفاده از آن باید از برخی خطرات آن نیز آگاه باشید.

امکان ارائه خدمات تقلبی

کلاهبرداری رایج‌ترین خطر شماره مجازی است. گزارش‌هایی از راه‌اندازی حساب‌های جعلی با استفاده از شماره‌های مجازی برای کلاهبرداری وجود دارد. حتی زمانی که ارائه‌دهندگان خدمات سعی می‌کنند خدمات ایمن و قابل اعتماد ارائه دهند، این مشکلات ممکن است رخ دهد.

مهم است که قبل از تایید حساب خود با یک شماره تلفن مجازی، درباره ارائه‌دهنده آن تحقیق کنید و از کلاهبرداری و سرقت هویت خود محافظت نمایید.

 

وابستگی به ارائه‌دهندگان شخص ثالث

PayPal و Banking کاملا به امنیت، قابلیت اطمینان و خدمات ارائه‌دهنده شماره مجازی شما بستگی دارد. گاهی اوقات اگر ارائه‌دهنده شما غیرمجاز باشد، پی پال ارسال کد تایید به شماره شما را رد می‌کند.

حتی اگر تایید شما تکمیل شود، بسته به امنیت ارائه‌دهنده خدمات خود، همچنان ممکن است قربانی کلاهبرداری شوید. همچنین، ممکن است با خطاهای تراکنش، از دست دادن داده‌ها و چندین مشکل به دلیل نقض امنیت در سیستم ارائه‌دهنده مواجه شوید.

 

محدودیت‌های فنی و اختلالات خدمات

برخی از محدودیت های فنی و اختلالات سرویس با استفاده از شماره های مجازی عبارتند از:

  • مشکلاتی مانند مشکلات اینترنت و خرابی سرور باعث از دست رفتن پیامک، کد تایید، مشکلات پرداخت آنلاین و تماس برای تایید حساب‌های جدید PayPal می‌شود.
  • پی پال یا سایر بانک‌های آنلاین می‌توانند تماس‌ها و پیامک‌های ارائه‌دهنده خدمات شما را مسدود کنند و از تایید آن جلوگیری نمایند.
  • مسائل فنی نامشخص هستند و در هر زمان امکان رخ دادن آنها است.
  • مسائل مربوط به سازگاری در پلتفرم‌های مختلف

قبل از تایید حساب بانکی خود با یک شماره VoIP، باید از محدودیت های فنی و اختلال در خدمات ارائه‌دهندگان خود مطلع شوید. مهم است که همه عوامل خطر را از قبل به دقت بسنحید.

خطرات ساخت و استفاده از شماره مجازی پی پال

ممکن است دوست داشته باشید با برنامه‌های ساخت شماره مجازی تلگرام نیز آشنا شوید.

 

سوالات متداول ساخت شماره مجازی پی پال:

  • آیا می‌توان بدون شماره موبایل در پی پال اکانت ساخت؟

خیر، بدون شماره موبایل و دریافت کد تایید امکان ثبت نام در PayPal را ندارید. برای اینکه شماره موبایل خود را ارائه ندهید می‌توانید از شماره مجازی استفاده کنید.

 

  • آیا شماره های مجازی به اینترنت دسترسی دارند؟

خیر، یک شماره تلفن مجازی به‌خودی‌خود اتصال اینترنت ندارد، بلکه بدون نیاز به خط تلفن فیزیکی یا سیم کارت، تماس‌ها و پیام‌های متنی را از طریق Wi-Fi یا دیتای تلفن همراه برقرار و دریافت می‌کند.

 

سخن پایانی

پی پال یک سیستم پرداخت الکترونیکی بین‌المللی است که می‌توانید از آن برای انجام تراکنش‌ها، ارسال پول و حتی خرید آنلاین استفاده کنید.

شماره تلفن های مجازی بهترین گزینه برای حساب های پی پال یا تایید بانکی هستند. استفاده از شماره تلفن مجازی کاملا ایمن است، اما باید ثبت نام کرده و شماره تلفن خود را از یک ارائه‌دهنده قانونی خریداری کنید.

در این مقاله به آموزش ساخت شماره مجازی برای پی پال پرداختیم و مزایا و معایب آن را گوشزد نمودیم. شما از چه برنامه‌ای برای ساخت شماره مجازی استفاده می‌کنید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

زهرا حدادی

من زهرا حدادی هستم، فارغ‌التحصیل ارشد تجارت الکترونیک. به نوشتن و خواندن اطلاعات حوزه کامپیوتر و فناوری و شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مندم؛ و از اینکه می‌تونم تجربیات و دانش خودم رو با دیگران به اشتراک بذارم لذت می‌برم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا