اینستاگرام

رفع ارور user not found در اینستاگرام

اگر از کاربران پر و پا قرص اینستاگرام هستید پس احتمالا با ارور User Not Found در اینستاگرام مواجه شده‌اید. حتی ممکن است هنگام تلاش برای دسترسی به پروفایل دوستتان این پیغام را دریافت کرده باشید. ارور کاربر یافت نشد در اینستاگرام، یکی از رایج‌ترین خطاهایی است که بسیاری از کاربران هنگام جستجوی پروفایل بقیه گزارش می‌دهند. این خطا باعث ایجاد سردرگمی و هدر دادن زمان برای افرادی می‌شود که به دنبال پروفایل‌ها و صفحات خاص هستند. بنابراین خطای user not found  در اینستاگرام به چه معناست؟

 

ارور کاربر یافت نشد در اینستاگرام چیست؟

شاید برای شما پیش آمده است که در اینستاگرام با ارور user not found روبرو شده باشید. اما ندانید چیست و دقیقا چه کاری باید انجام دهید. شاید هم این شرایط برای شما اتفاق نیفتاده است و صرفا علاقه دارید درباره آن اطلاعاتی بدست آورید تا در مواقعی که با آن روبرو می شوید خونسرد و قاطعانه بتوانید آن را حل کنید.

در پادکست بالا ارور ” کاربر یافت نشد در اینستاگرام” را به طور کامل برای شما شرح می دهیم. اما اصلا این ارور به چه معناست؟

اینستاگرام ویژگی های بسیاری دارد که افراد می‌توانند در اکانت های خود از آنها استفاده کنند. یکی از آنها بلاک کردن یا تغییر نام حساب کاربری آنها است. وقتی شخصی دیگر نمی‌خواهد اکانتی را در اینستاگرام داشته باشد می‌تواند به راحتی حساب را مسدود کند. این باعث می‌شود وقتی شخصی آن فرد را جستجو می‌کند با ارور user not found در اینستاگرام مواجه شود. این محتمل‌ترین دلیلی است که مردم نمی‌توانند حساب کاربری شخصی را در اینستاگرام پیدا کنند.

اما به غیر از این موارد دلایل زیادی وجود دارد که شما نمی‌توانید یک کاربر خاص در اینستاگرام را پیدا کنید. در این مقاله به دلایل احتمالی و چگونگی رفع ارور “User Not Found” در اینستاگرام می‌پردازیم.

ارور user not found در اینستاگرام

 

بررسی دلایل بروز خطای user not found اینستاگرام

بهتر است قبل از اینکه به قسمت دلایل دریافت ارور user not found در اینستاگرام بروید، با مفهموم اصلی این ارور آشنا شوید. با اینکه علت اصلی روبه‌رو شدن با این مشکل، بلاک یا ریپورت شدن توسط فرد مقابل است اما باید بدانید که همیشه اینطور نیست و همیشه نمی‌تواند مرتبط با بلاک بودن یا نبودن باشد.

وقتی شما در اینستاگرام شخصی را جستجو می‌کنید و سپس با این ارور روبرو می‌شوید یا روی نام کاربری یا اکانتی در کامنت‌های یک پست کلیک می‌کنید و پیغام user not found را دریافت می‌کنید می‌تواند به دلایل متعددی باشد.

البته در برخی شرایط هم می‌تواند نامعلوم باشد و بدون هیچ کدام از این دلایل اتفاق افتاده باشد. در این صورت با صبر کردن و بررسی اتصال خود به اینترنت و امتحان کردن مجدد آن، مشکل شما بدون هیچ راهکار و ترفندی حل خواهد شد. در ادامه به طور کامل دلایل دریافت این خطا همراه با راه‌حل‌های آن را می‌بینیم.

آیا می‌دانید دلایل ریپورت شدن توسط اینستاگرام چیست؟

ارور user not found در اینستاگرام چیست؟

 

۱) نام کاربری را اشتباه تایپ می کنید

یکی از دلایلی که شما قادر به یافتن نام کاربری در اینستاگرام نیستید به دلیل خطای انسانی است. حتماً اطمینان حاصل کنید که نام یا شناسه شخص مورد نظر را به طور صحیح می‌نویسید.

گاهی اوقات (برای نام کاربری انگلیسی) تنها بزرگ یا کوچک نوشتن یک حرف می‌تواند منجر به دریافت ارور User Not Found در اینستاگرام شود. بنابراین، حتماً کلمه مناسب را با فرمت مناسب تایپ کنید.

برای کمک به یافتن نام کاربری مورد نظر خود، اکانتی را پیدا کنید که با آنها تعامل داشته باشد. سپس سعی کنید تگ های نام کاربری آنها را پیدا کنید و روی آنها کلیک کنید.

با این وجود در زمانی که نام کاربری را از طریق تگ ها یا منشن ها جستجو می‌کنید و آن را می‌یابید ممکن است با کلیک بر روی آن دوباره با این خطا مواجه شوید. دلیل این امر می‌تواند یک اشتباه انسانی باشد. در بعضی موارد، ممکن است کاربر دیگری نام کاربری را اشتباه تایپ کرده و در نتیجه شما با کلیک بر روی آن با پیامی مبنی بر “کاربر یافت نشد” در اینستاگرام رو به رو می‌شوید.

فقط در زمانی که اطمینان دارید نام کاربری صحیح است و همان شخصی است که شما به دنبال آن هستید بر روی آن کلیک کنید.

تایپ نام کاربری اشتباه دلیل دریافت ارور User Not Found در اینستاگرام

اگر به نحوه ایجاد بارکد یا Nametag برای پیج اینستاگرام خود علاقه مندید، به مقاله ما در سایت مراجعه کنید.

 

۲) بلاک شدن توسط کاربر دلیل دریافت ارور User Not Found در اینستاگرام

این امر مهمترین دلیل دریافت خطای User Not Found در اینستاگرام است. معمولاً افراد، سایر کاربران را بلاک می‌کنند تا مانع از دیده شدن حساب کاربری خود توسط آن شخص خاص شوند.

بسیاری از افراد مشهور فالووران را بلاک می‌کنند تا از بروز نفرت و کامنت های منفی در صفحه خود جلوگیری کنند.

وقتی کاربر را بلاک می‌کنند، او دیگر نمی‌تواند حساب آنها را باز کنند. به این ترتیب، هر دو قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر نیستند، مگر اینکه آنبلاک کند.

اگر می‌خواهید بدانید کسی شما را در اینستاگرام بلاک کرده است یا نه، می‌توانید اقداماتی را انجام دهید. برای روشن شدن شبهات خود در مورد ارور “کاربر یافت نشد” در اینستاگرام، و ارتباط آن با بلاک شدن شما، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید.

  • وقتی روی نام کاربری شخصی کلیک می‌کنید تا پروفایل او را مشاهده کنید، پیام ارور “User Not Found” را پیدا نمی‌کنید، در عوض می‌توانید پیام “No Posts Yet” را مشاهده کنید. به دلیل بلاک شدن اینستاگرام به شما اجازه نمی‌دهد فیلم ها و تصاویر آنها را مشاهده کنید.
  • هنگامی که یک صفحه سفید خالی با نام کاربری می بینید، بدان معناست که قطعاً بلاک شده‌اید.
  • وقتی شخصی شما را بلاک کرد، یافتن و دیدن پروفایل آنها از حساب شما بسیار سخت است. تنها راه برای یافتن اکانت اینستاگرام آنها، جستجوی پستی است که درباره آن کامنت گذاشته‌اند. با این روش می‌توانید نام کاربری آنها را مشاهده کنید.
  • یکی دیگر از راه‌هایی که کمک می‌کند بفهمیم مسدود شده‌ایم این است که از یک دوست مشترک بخواهیم پیج فرد را چک کند. اگر آنها بتوانند حساب را ببینند، اما شما نمی‌توانید، به احتمال زیاد فرد بلاکتان کرده است.

برای اطلاعات بیشتر به مقاله راه های فهمیدن بلاک اکانت اینستاگرام توسط دیگران مراجعه نمایید.

بلاک شدن توسط کاربر دلیل دریافت ارور User Not Found در اینستاگرام

 

۳) کاربر username خود را تغییر داده است

اگر قادر به یافتن نام کاربری فرد نیستید، شاید او Username خود را تغییر داده باشد. ارور User Not Found در اینستاگرام، معمولاً در صورت تغییر نام حساب کاربری شخص، رخ می‌دهد.

ممکن است اطلاعات قدیمی مانند آخرین نام کاربری فرد را داشته باشید. تغییر نام کاربری خود در اینستاگرام آسان است، به این معنی که افراد اغلب بدون اطلاع به دوستان خود، نام کاربری خود را عوض می‌کنند.

برای بررسی اینکه آیا مشکل تغییر نام کاربری آنها است کارهای زیر را انجام دهید:

  • سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را بررسی کنید. پروفایل‌های فیسبوک، توییتر یا اسنپ‌چت فرد را بررسی نمایید و ببینید آیا اطلاعات خود را به‌روز کرده‌اند یا خیر.
  • لیست فالوورها یا فالویینگ‌ها را بررسی کنید. اگر می‌خواهید فردی را پیدا کنید که با او فالوورهای مشترکی دارید، می‌توانید به پروفایل یکی از فالوورهای مشترک بروید و نام او را جستجو کنید. احتمالا می‌توانید عکس پروفایل یا نام او را تشخیص دهید.
  • تاریخچه چت خود را با فرد چک کنید. اگر با شخص مورد نظر پیام رد و بدل کرده‌اید، پس آن چت را در دایرکت اینستاگرام خود پیدا کنید. از آنجا می‌توانید به پروفایل وی بروید. در دایرکت خود ببینید آیا مکالمه شما با آن شخص به نام کاربری جدید او به‌روز شده است یا خیر.

تغییر نام کاربری دلیل دریافت ارور User Not Found در اینستاگرام

 

۴) کاربر حساب خود را به صورت موقت غیرفعال کرده است

دلیل دیگر که حساب کاربری در دسترس نیست این است که آنها حساب های خود را غیرفعال کرده‌اند. اینستاگرام یک ویژگی دارد که کاربران می‌توانند برای مدت معینی و به طور موقت اکانت خود را غیرفعال کنند. و هنگامی که حساب را غیرفعال کنند، افراد دیگر نمی‌توانند برای مدت معینی اکانت شخص را پیدا کنند.

با انجام این کار، اینستاگرام حساب کاربری را از پایگاه داده عمومی حذف می‌کند تا دیگران نتوانند داده‌های پروفایل شخص را مشاهده کنند.

تنها راه مشاهده پروفایل توسط دیگران، وقتی است که کاربر حساب کاربری خود را مجددا باز می‌کند. بنابراین، اگر به طور ناگهانی یک ارور User Not Found مشاهده کردید، مطمئن شوید که فرد هنوز هم در اینستاگرام فعال است.

می‌توانید این موضوع را با درخواست یکی از دوستانتان که اینستاگرام نیز دارد برای جستجوی آن حساب تایید کنید. اگر همان خطا را دریافت کنند، می‌دانید که این نام کاربری یا دیگر وجود ندارد (پاک شده) یا به طور موقت غیرفعال شده است.

تغییر نام کاربری دلیل دریافت ارور User Not Found در اینستاگرام

 

۵) حذف حساب کاربری دلیل دریافت ارور User Not Found در اینستاگرام

دلیل بعدی وقتی که پیج کاربری را در اینستاگرام پیدا نمی‌کنید، می‌تواند حذف حساب کاربری باشد. اگر شخصی حساب خود را حذف کرده باشد، اکانت او پیدا نمی‌شود.

در صورت حذف دائمی اکانت توسط صاحب اکانت، شما هر بار با ارور User Not Found در اینستاگرام مواجه می‌شوید. همچنین، پس از حذف دائمی اکانت از سیستم، دیگر نمی‌توانید هیچ پستی یا کل پروفایل فرد را مشاهده کنید.

بنابراین، ابتدا دریابید که فرد موردنظر، حسابش را فقط برای مدت معینی غیرفعال کرده یا دائمی غیرفعال کرده است. وقتی افراد اکانت های خود را حذف کردند، دیگر نمی‌توانند دوباره آن را فعال کنند.

برای اینکه بفهمید حساب حذف شده یا موقتا غیرفعال شده است، باید منتظر بمانید و ببینید آیا حساب دوباره فعال می‌شود یا خیر.

  • بهترین راه برای بررسی این موضوع این است که از یکی از دوستان خود با پروفایل اینستاگرام بخواهید شخصی را که می‌خواهید پروفایل او را بیابید، جستجو کند. اگر نتواند آن را پیدا کند، به احتمال زیاد شخص حساب خود را غیرفعال کرده است. متأسفانه، هیچ راهی برای تعیین دائمی یا موقت بودن آن وجود ندارد.
  • راه دیگری برای تعیین اینکه آیا شخصی حساب خود را به طور دائم غیرفعال کرده است یا خیر وجود دارد، اما همیشه کار نمی‌کند. وقتی شخصی حساب کاربری خود را حذف می‌کند، نام کاربری او در دسترس دیگران قرار می‌گیرد. اگر موفق به پیدا کردن نام کاربری شدید، اما پروفایل به شخصی که به دنبال آن هستید تعلق ندارد، به احتمال زیاد حساب کاربری خود را حذف کرده یا نام کاربری را تغییر داده است.

حذف حساب کاربری دلیل دریافت ارور User Not Found در اینستاگرام

 

۶) اینستاگرام اکانت را مسدود یا بن کرده است

دلیل بعدی دریافت پیام خطا در اینستاگرام زمانی است که کاربر دستورالعمل‌های اینستاگرام را رعایت نمی‌کند یا کاربران پیام های اسپم را برای فالووران خود ارسال می‌کنند، که گاهی اینستاگرام در چنین شرایطی حساب کاربری را مسدود می‌کند.

در صورتی که اینستاگرام شما محتوای نامناسبی دارد، اینستاگرام حساب را بلاک می‌کند. که این امر باعث می‌شود تا حساب کاربری در دسترس نباشد و پیدا نشود. با این حال، افراد هنوز هم می‌توانند اکانت اینستاگرام خود را بازگردانند.

بنابراین، اینستاگرام خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که تمام مطالب موجود در فیدها مناسب هستند.

اقداماتی مانند رفتار نامناسب، سوء استفاده از حساب‌های دیگر، یا استفاده از ابزارهای اتوماسیون برای فالو یا آنفالو کردن حساب‌ها، قوانین اینستاگرام را نقض می‌کند.

ممنوعیت ها معمولا حدود ۴۸ ساعت طول می‌کشد، بنابراین دوباره بررسی کنید تا ببینید آیا حسابی که به دنبال آن هستید دوباره فعال است یا خیر.

در بیشتر موارد، این ممنوعیت‌ها برای مدت محدودی دوام دارند، اما بسته به تخلف می‌توانند دائمی نیز باشند. اگر پروفایلی که می‌خواهید در اینستاگرام پیدا کنید به حالت تعلیق درآمده باشد، آیکون‌های سایر رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر را نخواهید دید.

برای اطلاع از قوانین اینستاگرام به صفحه دستورالعمل های آن و برای فهمیدن قوانین و محدودیت های اینستاگرام به مقاله ما در سایت فالووران مراجعه نمایید.

مسدود یا بن کردن اکانت توسط اینستاگرام دلیل دریافت ارور User Not Found در اینستاگرام

 

۷) اینستاگرام شما به روز نشده است

ممکن است افراد به دلیل نسخه قدیمی و به روز نشده نرم افزار اینستاگرام خود، سایر کاربران را پیدا نکنند. این دلیل همیشه اتفاق نمی‌افتد، اما برای برخی از افراد رخ داده است. بنابراین، وقتی با این نوع مشکل روبرو می‌شوید، سعی کنید اینستاگرام خود را به روز کنید.

این راهکار برای برخی از افراد کار کرده است و باعث شده تا آن حساب را پیدا کنند. اما اگر این ارور User Not Found در اینستاگرام با به روزرسانی حل نشود، احتمالا یکی از دلایل بالا، عامل دریافت این خطا باشد.

در صورت برخورد به مشکل پاک شدن پست ها در اینستاگرام برای یافتن راه حل، راهنمای ما در سایت را مطالعه کنید. اما شایع‌ترین دلیل این ارور عوض کردن نام کاربری میباشد و در این صورت اینستاگرام اکانت را نیافته و این ارور را نمایش می‌دهد.

آپدیت نبودن اینستاگرام دلیل دریافت ارور User Not Found در اینستاگرام

 

۸) وقوع یک اشکال یا باگ

گاهی اوقات اینستاگرام دچار مشکل می‌شود و باعث خطای User Not Found می‌شود. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که برنامه یا وب‌سایت را ببندید، چند ثانیه صبر کنید، سپس دوباره امتحان کنید.

همچنین می‌توانید اتصال اینترنت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که درست کار می‌کند (یا از داده تلفن همراه به WiFi یا از WiFi به داده تلفن همراه جابجا شوید). از دستگاه دیگری استفاده کنید و ببینید آیا مشکل همچنان وجود دارد یا خیر! در ضمن خاموش و روشن کردن تلفن ممکن است مشکل را حل کند.

وقتی می‌توانید متوجه شوید که با این مشکل روبه‌رو شده‌اید که بیوی فرد را ببینید، اما همچنان با ارور User Not Found در اینستاگرام مواجه می‌شوید، یا اینکه می‌توانید پست‌های او را ببینید، اما وقتی روی عکس پروفایل فرد می‌زنید، این خطا را دریافت می‌نمایید.

اگر با ارور Sorry Some Thing Went Wrong در اینستاگرام مواجه شدید ما ۱۰ روش برای رفع آن ارائه کرده‌ایم.

وقوع یک اشکال یا باگ دلیل دریافت ارور User Not Found در اینستاگرام

 

رفع ارور user not found در اینستاگرام

شما در صورت به‌روز بودن اینستاگرام و تایپ کردن نام درست اکانت مورد نظر باید از بلاک نبودن اکانت، بلاک نشدن از طرف کاربر، غیر فعال نبودن اکانت و یا حذف نشدن اکانت مورد نظر اطمینان حاصل نمایید تا در صورت مشکل داشتن هرکدام از موارد از بودن یا نبودن اکانت مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید. کافیست تا دلایل بالا را چک کنید تا بدانید چرا هنگام سرچ نام کاربری افراد با این خطا مواجه می‌شوید.

 

تفاوت ارور «try again later» با user not found

بسیاری از کاربران اینستاگرام با این پیام مواجه شده‌اند. اگر از برنامه‌های شخص ثالث یا ابزارهای اتوماسیون برای انجام برخی اقدامات اینستاگرام استفاده کرده باشید، می‌توانید این خطا را دریافت کنید. علاوه‌بر این، در صورتی‌که افراد زیادی را در بازه زمانی کوتاه فالو و آنفالو کرده باشید، کامنت گذاشته باشید، یا آن‌ها را لایک کرده باشید، این ارور می‌تواند ظاهر شود. در نهایت، پیام می‌تواند نتیجه یک نقص موقت باشد.

این پیام، روش اینستاگرام برای کاهش هرزنامه و اتوماسیون و جلوگیری از سوء استفاده از برخی ویژگی‌ها است. متأسفانه، برخی از افراد حتی اگر کار اشتباهی انجام نداده باشند، این پیام را دریافت می‌کنند. چندین راه برای رفع این مشکل وجود دارد:

  • صبر کنید.
  • از سیستم خارج شوید، سپس دوباره وارد شوید.
  • رمزعبور خود را تغییر دهید.

تفاوت ارور «try again later» با user not found در اینستاگرام

 

سخن پایانی

هنگامی که با جستجوی یک کاربر با نمایش ارور User Not Found در اینستاگرام مواجه شدید، افکار منفی را کنار بگذارید! این همیشه بدان معنا نیست که شخص شما را بلاک کرده است. ممکن است دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد. سعی کنید برخی از مراحل بالا را دوباره بررسی کرده و انجام دهید.

گاهی اوقات ممکن است مشکلات فنی در سرورهای اینستاگرام سبب عدم دسترسی به کاربر شود. یا کندی اینترنت سبب عدم ارسال اطلاعات به درستی از دستگاه شما به سرورهای اینستاگرام شود که در نهایت می‌تواند منجر به ایجاد خطا در یافتن حساب شخص دیگر شود.

در این مقاله به دلایل دریافت خطای «کاربر یافت نشد» پرداختیم. اگر راهکار دیگری را می‌شناسید خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

 

سوالات متداول در رابطه با user not found در اینستاگرام:

  • آیا می‌توانم برای کاربری که ارور کاربر یافت نشد می‌گیرم پیامی ارسال کنم؟

اگرچه در برخی موارد می‌توانید پیام‌ها را در دایرکت ارسال کنید یا به آنها پاسخ دهید، اما باید بدانید که آنها پیام‌ها را دریافت نمی‌کنند. حتی اگر روزی آنبلاک شوید یا کاربر حساب خود را بازیابی کند، پیام‌های شما نمایان نمی‌شوند.

 

  • آیا مشاهده ارور User Not Found در اینستاگرام یعنی فرد مقابل ما را بلاک کرده است؟

خیر، همانطور که در مقاله ذکر کردیم دلایل متعددی می‌تواند سبب رخ دادن این خطا شود. به همین دلیل قبل از تصمیم‌گیری، بهتر است همه علل را بررسی نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

59 دیدگاه

  1. من آیدی اکانتم رو عوض کردم حالا میخوام دوباره قبلی رو بزارم ولی اینستاگرام اجازه نمیده! راهی هست دوباره آیدی قبلی رو بزارم؟

    1. اینستاگرام بعد از تغییر نام کاربری برای 14 روز اجازه استفاده از آن آیدی را به شخصی نمی دهد و به عبارتی آن نام کاربری را در دیتابیس خود نگه می دارد. بعد از 14 روز دوباره امتحان کنید.

    1. خیر، اطلاعات و پیج به صورت قبل وجود دارد اما تا پیش از فعال کردن دوباره اکانت برای هیچ شخصی قابل مشاهده نیست.

  2. من پیج دوستم رو سرچ میکنم میزنه user not found ! یعنی بلاک کرده منو؟

    1. خیر در صورتی که دوستتان شما را بلاک کرده باشد، شما وقتی روی نام کاربری او کلیک می کنید پیغام No posts yet برای شما نمایش داده می شود.

      1. سلام یکی منو از فالورهاش انفالو کرده دیگه نمیتونم پیداش کنم با اکانت فیک هم نتونستم ولی از اکانت دوستم پیداش کردم علتش چیه

    1. خیر، به دلیل مسائل امنیتی اینستاگرام در صورت دیلیت اکانت کردن اجازه استفاده از آن آیدی را به کسی نمی دهد.

  3. اگر کسی آیدیش رو عوض کنه از رو تگ ها یا کامنت هایی که گذاشته هم نمیشه پیداش کرد؟

    1. تا 7 روز بعد از تغییر آیدی امکان دسترسی به شخص با آیدی قبلی وجود دارد، ولی بعد از این مدت باید آیدی جدید شخص را داشته باشید؛ در غیر این صورت با کلیک بر روی نام کاربری قبلی با ارور User Not Found رو به رو خواهید شد.

  4. سلام.من نميتونم وارد پيج اينستام بِشم و از ديشب اين پيغام رو به من ميده علتش چي ميتونه باشه و بايد چي كار كنم
    Well review your info And if we can confirm it,you’ll be able to access your account within approximately 24hours

    1. پیج شما توسط اینستاگرام به مدت 24 ساعت دیسیبل شده و در حال بررسی اطلاعات شما هستن. (نوشته اگر مطمئن بشن که اطلاعات درستی وارد کردین پیج شما دوباره فعال میشه). اگر ربات یا برنامه ای رو به پیجتون وصل کردین فعلا غیرفعالشون کنین و منتظر بمونبن

  5. سلام دو هفته است پیجم پیدا نمیشه تمام اطلاعات پاک شده پیغام user not found میده ،گزارش هم دادم برطرف نشده ،چه مدت زمان میبره درست بشه ؟

  6. سلام.من تو دایرکت با یه نفر صحبت کردیم.بعد من تو دایرکت اکانت ایشونو پاک کردم.حالا هر کاری میکنم نمیاد اسمشو جست و جو میکنم نمیاد از فالوینگ ها هم حذف شده .چکار کنم

    1. سلام
      ممکنه شما رو بلاک کرده باشن که نمی تونین اکانتشونو ببینین. با پاک کردن دایرکت از فالوویینگ های شما پاک نمیشن

      1. به اطرافیانتون بگید که یوزر شما رو سرچ کنند اگر برای همه user not found مشاهده شد اکانت شما پاک شده. اگر نه در بازه های زمانی مختلف برای وارد شدن تلاش کنید.

  7. پیج من user not fout شده… ایمیل شماره. همهرمز رو هم دارم میزنم میگه… کاربری پیدا نشد تکلیف چی میشه… با اون یکی پیجم هم نگاه میکنم نیستش نوشته اینستاگرامر چیکار کنم برش گردونم

    1. سلام، احتمالا پیجتون از طرف اینستاگرام مسدود شده. اخطاری از سمت اینستاگرام دریافت نکردین؟

  8. سلام وقت بخیر. پیج من به حالت کاربر اینستاگرام تغییر پیدا کرده و هیچ پستی رو نشون نمی‌ده نوشته پستی تا حالا گذاشته نشده خیلی ناراحتم اگه میشه راهنمایی کنید ممنونم

    1. سلام احتمالا پیج شما توسط اینستاگرام غیرفعال شده. اروری قبل از غیرفعال شدن بهتون نداده؟

  9. سلام من فک کنم اینستام پاک شده میزنه کاربری یافت نشد اطرافیانم هم پیدا نمیکنن چطوری میتونم پیجمو برگردونم؟

    1. اگر اکانت به طور کامل حذف شده باشه نمیشه برگردوند.
      اگر نام کاربری و رمز رو دقیقا درست وارد میکنید و پیدا نمیکنه اکانتتون پاک شده.
      اما ممکنه غیر فعال شده باشه ک در اون صورت فقط میشه دوباره فعالش کرد. از طریق دریافت کد ایمیل و…

  10. سلام و عرض ادب شخصی منو بلاک کرده بود دیلیت اکانت کردم بعدش یه پیج جدید ساختم ولی بازم آیدی اون شخصو نمیتونم پیدا کنم با پیج جدید دلیلش چیه ؟

    1. سلام وقت بخیر. به تازگی اینستاگرام یک قابلیت جدید زده. که یک فرد میتونه تمام اکانت هایی که با یک شماره و یا یک ایمیل ساخته میشوند رو بلا کنه. پس اگه شما از یک ایمیل و یا یک شماره مشترک برای اکانت هاتون استفاده کرده باشید نمیتونید ای دی فرد رو ببینید. مگه اینکه اکانت با ایمیل یا شماره جدید بسازید

  11. سلام ، اکانت من شده کاربر اینستا ، و هر چی اسم پیجم رو میزنم نمیاد و مینویسه صفحه وب در دسترس نیس ، میشه بگید دلیل ش چیه؟

    1. سلام وقت بخیر. یعنی اکانت رو کلا پیدا نمیکنه؟ با گوشی های دگه چک کنید اما نمایش نمیده حتما اکانتتون حذف شده

  12. سلام اینستاگرام یه هفتست اجازه ورود به پیجم رو نمیده و پیغامno user found نشون میده با گوشی های دیگه پیجمو سرچ‌میکنم بالا میاد اما نمیراره وارد بشم از مرورگر هم لاگ این کردم پیغام اومد ک فعالیت غیر معمولی داشتم و منو از حساب خروج کردن و نوشته بود طی یک روز مراحل رو انجام بدید و من متوجه نشدم چه مراحلی،باید چیکار کنم خاهشاااا کمک کنید

    1. سلام شما از طرف اینستاگرام بلاک شدید و اگه بار اولتون باشه بعد از چند روز برطرف میشه.

      1. سلام خسته نباشید من فالورهای بقیه رد بهم نشون میده ولی فالوینگ هاشونو نشون نمیده میزنه کاربردی یافت نشد چرا اینجوری شده.؟

        1. سلام راهکار های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد:
          اینستاگرام خود را اپدیت کنید
          کچ اینستاگرام خود را پاک کنید
          با instagram support تماس برقرار کنید.

  13. سلام من یک پیج داشتم که مدت ها پیش user name اون رو تغییر دادم ولی الان که میخام با مرور گر لاگین کنم اطلاعات پیج قبل از تغیر user name رو میاره چرا؟

    1. سلام. کش مرورگر رو خالی کنید دوباره برای ورود اقدام کنید دوست عزیز

  14. Confirm it’s You to Login
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.
    سلام من یک برنامه نصب کردم برای بازدید نمایه و چه کسی پیجمو بازدی کرده به اسم Ghostegro و الان اصلا پیجم بالا نمیاد و پیام بالا برام اومد هر چقدر وارد میکنم پیجمو نمیاره برام مینویسه کاربر اینستاگرام چجوری پیجمو برگردونم ایا میشه برگردوند خواهش میکنم راهنماییم کنین

    1. سلام برنامه های مکمل خیلی ممکنه به پیج اسیب برسونن. شما بهتره به پشتیبانی اینستاگرام پیام بدید

  15. Confirm it’s You to Login
    We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.
    Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disabled.
    سلام من یک برنامه نصب کردم برای بازدید نمایه و چه کسی پیجمو بازدی کرده به اسم Ghostegro و الان اصلا پیجم بالا نمیاد و پیام بالا برام اومد هر چقدر وارد میکنم پیجمو نمیاره برام مینویسه کاربر اینستاگرام چجوری پیجمو برگردونم ایا میشه برگردوند خواهش میکنم راهنماییم کنین
    (خانم میرزایی شما فرمودین به پشتیبانی پیام بفرستین میشه بیشتر توضیح یا راهنمایی کنید چون خیلی ها با این مشکل مواجه شدن ممنونم )

    1. سلام وقت بخیر. تو مقالات مختلف گفتیم که برنامه های مکمل خیلی وقتا به پیج شما اسیب میزنند.
      اولین کار این هستش که شما تمام برنامه های مکمل رو پاک کنید(لاگ اوت کنید در ابتدا) .یک مدت با اون اکانت وارد اینستاگرام نشید(چون بلاک 30 روزه شدید) بعد از اون دوباره امتحان کنید.
      متاسفانه تمام راه های ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام در حال حاضر غیر فعال شده

  16. پیج من user not fout شده… ایمیل شماره. همهرمز رو هم دارم میزنم میگه… کاربری پیدا نشد تکلیف چی میشه… با اون یکی پیجم هم نگاه میکنم نیستش نوشته اینستاگرامر چیکار کنم برش گردونم
    راهی برای بازگشت پبجی که از طرف اینستا گرام پاک شده وجود داره؟

    1. اگه بیشتر از یک ماه گذشته باشه دیگه امکان برگردوندن پیج وجود نداره!

  17. Confirm Your Info on the App
    Confirm your information using the Instagram app to try to get back to your account.

    منم با این بدبختی روبرو شدم

    1. سلام چند روز هستش که این مشکل رو دارید
      بعد از چند روز معمولا حل میشه این مشکل

  18. سلام من نمیتونم استوری بیشتر از ۱۵ثانیه بزارم و هم حافظه اینیستا خالی کردم و هم راه دیگه میشه راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز. اگه ویدیو تا یک دقیقه باشه اینستاگرام خودش 15 ثانیه ای تقسیم میکنه. اما اگه برای شما این اتفاق نمی افته خودتون با برنامه هایی مثل inshot، timber، story cutter ویدیو رو 15 ثانیه ای تقسیم کنید

  19. سلام وقت بخیر
    من حدود یک ماه پیش همه ی پستهای پیجم رو آرشیو کردم بعد اینستا من رو بلاک کرد و گفت ۳۰ روز زمان میبره تا پیج برگرده الان ۳۰ روز شده و هنوز اخطار user not found رو میده
    ممکنه راهنمایی بفرمایین چیکار کنم
    ممنون

    1. سلام وقت بخیر. در این حالت باید با پشتیبانی اینستاگرام در ارتباط باشید

  20. سلام یه پیج هست که من وقتی روی ایدیش که تگ شده میزنم وارد یه صفحه کاملا سفید میشه و فقط بالاش ایدی پیج رو میزنه حتی جمله یوزر نات فوند هم نمیزنه با یه پیج دیگه امتحان کردم و پستش رو هم واسه پیج خودم فرستادم. و مینویسه کنت فایند دیس یوزر و پیج من هم واسه اون شخص بالا نمیاد اصلا همدیگه رو هم بلاک نکردیم و از وقتی اکانت اون شخص ساخته شده این مشکل هم بوجود اومده و فقط این مشکل با پیج من هست میشه لطفا راهنمایی کنین؟

    1. سلام دوست عزیز در این زمینه مطالب لازم در مقاله مون هستش لطفا مطالعه کنید بیشترین علتی که متوجه شدیم این هستش که بلاک شدید یا به دلیل محدودیت ها و قوانین خاصی هستش که اینستاگرام میزاره یا اینکه خود شخص از تنظیماتی استفاده کرده که نتونین پست هارو ارسال کنید

  21. سلام
    یک هفته میشه اکانت من پریده هرچی یوزر و ایمیل میزنم چیزی پیدا نمیکنه ممنون میشم بتونید اکانتمو برگردانید.

    1. سلام، وقت بخیر
      برای شناسایی مشکل و برطرف کردنش می تونید از موارد ذکر شده در مقاله کمک بگیرید.

      1. سلام من یه مدت تو پیجم کار نمیگذره بعده یه مدت تغییر ایدی دادم و حالا هرکی پسجمو تو سرچش میزنه بالا نمیاره مگر اینکه خودم به طرف پیام. بدم یا همو فالو داشته باشیم تو سرچش ایدیم میاد دلیلش چیه؟؟؟

        1. سلام تغییر نام اینستاگرام شما قطعاً می‌تواند بر نحوه یافتن شما تأثیر بگذارد، حتی اگر نام کاربری جدید شما را جستجو کنند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا افراد ممکن است نتوانند شما را پس از تغییر نام پیدا کنند:
          1. الگوریتم جستجو: الگوریتم جستجوی اینستاگرام اکانت هایی با فعالیت و تعامل بیشتر را در اولویت قرار می دهد. اگر اخیراً نام خود را تغییر داده اید، ممکن است مدتی طول بکشد تا نمایه جدید شما مورد توجه قرار گیرد و در نتایج جستجو بالاتر ظاهر شود.
          2. در دسترس بودن نام کاربری قبلی: وقتی نام کاربری خود را تغییر می‌دهید، نام کاربری قدیمی شما پس از 14 روز در دسترس سایر کاربران قرار می‌گیرد تا آن را ادعا کنند. اگر شخص دیگری نام کاربری قدیمی شما را ادعا کند، افرادی که آن نام را جستجو می کنند دیگر شما را پیدا نمی کنند.
          3. جستجوی ناقص: ممکن است افراد به دنبال نسخه ناقص یا نادرست نام کاربری جدید شما باشند. املا و حروف بزرگی را که برای نام جدید خود استفاده می کنید دوباره بررسی کنید.

  22. سلام.یه مدتی هستش که با هر اکانتی میرم توی پیج خودم فالوور و فالووینگای پیجمو نشون نمیده و در قسمت بالای صفحه فالوور و فالووینگام میزنه کاربری پیدا نشد.خودم میتونم ببینم ولی دیگران فالوور و فالووینگامو نمیتونن ببینن .اینم بگم که فقط پیج یکی از دوستامم وقتی میرم تو پیجش قسمت فالوور و فالووینگا اونم همین پیغام(کاربری یافت نشد)میزنه یعنی منم نمیتونم فالوور و فالووینگاشو ببینم لطفا راهنمایی کنید.

    1. ممکن است با یک باگ مواجه شده باشید و یا فالواینگ هاتون رو از دید سایر افراد هاید کردید.

  23. سلام قبلاً با یه اکانت یه پیج رو فالو میکردم، الان با یه اکانت جدید همون پیج رو نمیتونم پیدا کنم علتش چیه؟

    1. سلام هفت دلیل میتونه داشته باشه:
      1.احتمال داره که اون شخص موقتا اکانت خود را غیرفعال کرده باشد.
      2.احتمال دارد یوزنیم خود را تغییر داده باشد.
      3.احتمال دارد که یه کلمه از ایدی را جا انداخته باشید و یا نادرست نوشته باشید.
      4.احتمال داره بلاک شده باشید.
      5. و یا اکانت آن شخص به صورت دائمی بن شده باشه.
      6. یا اینکه موقتا بن شده باشد.
      7. و یا احتمال داره که باگ باشد که در این صورت اینستاگرام خود را ببندید و بعد از چند دقیقه باز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا