تلگرام

ترفندهای کانال داری در تلگرام کدام اند؟

امروزه ساخت کانال در تلگرام برای تمامی فعالیت ها امری طبیعی به نظر می رسد. در حال حاضر افراد زیادی در حوضه های متفاوت فعالیت می کنند. برای بالا بردن اعضا در کانال های تلگرام و ایجاد کسب درآمد روش های زیادی معرفی شده است. گروه فالووران قصد دارد تمامی ترفندهای کانال داری در تلگرام را برای شما بازگو کند و با استفاده از راه های افزایش ممبر به کسب و کار شما کمک کند.

ترفندهای کانال داری در تلگرام کدام اند؟

ترفند های کانال داری در تلگرام

تا به امروز روش های فراوانی برای مدیران و ادمین های تلگرام منتشر شده است. شما می توانید روش های نوین مدیریت را دنبال کنید تا نحوه برخورد با مشتری و ایجاد محتوا درست را برای کانال خود دنبال کنید.

ترفندهای کانال داری در تلگرام به شما کمک می کند تا کاربران زیاد را به کانال خود جذب کنید و با این روش می توانید کسب و کار خود را رونق دهید.

همچنین برای تهیه اعضا کاملا واقعی  هم میتونید رو کلمه خرید ممبر تلگرام کلیک کنید.

 

1_ از لینک JOIN CHAT استفاده کنید.

بعد از ساخت کانال خود باید کاربران را به کانال خود جذب کنید. برای انجام این مرحله باید پیام های کانال خود را برای کاربران ارسال کنید. بهتر است USER_NAME کانال خود را به اشتراک بگذارید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از گزینه JOIN CHAT استفاده کنند و برای استفاده از این گزینه باید مراحلی را پشت سر بگذارید.

روش های کانال داری در تلگرام

  1. وارد کانال خود شوید و به قسمت تنظیمات بروید.
  2. گزینه PRIVETE CHANNEL را انتخاب کنید تا لینک JOIN CHAT در اختیار شما قرار بگیرد.

2_ رفتار مناسب مدیر کانال با کاربران باعث افزایش اعضا می شود.

اگر مدیر کانال با احترام و رفتار درست با کاربران رفتار کند، باعث جذب اعضا می شود. قطع به یقین مخاطبان تلگرامی با احترام بیشتر جذب کانال شما می شوند. باید کیفیت کانال خود را بالا ببرید تا بتوانید با رفتار درست خود مخاطبان کانال خود را نگه دارید و از ریزش جلوگیری کنید.

3_ دقت به بازدید ها یکی از انواع ترفندهای کانال داری در تلگرام است.

کاربرد های کانال داری در تلگرام

بسیاری از مخاطبان در تلگرام به کاربران منفعل معروف هستند. کاربران منفعل باعث افت شدید بازدید های کانال شما می شوند. ترفندهای کانال داری در تلگرام به شما می گوید از شر این کاربران خلاص شوید تا کانال شما درگیر بازدید های کم نشود. کاربران منفعل تمامی هشدار های کانال شما را غیر فعال کرده اند و به طور روزانه به کانال شما سر نمی زنند. در حال حاضر بسیاری از مدیران نگران بازدید های کم خود هستند.

برای بالا بردن تعاملات کانال تلگرام خود بهتراست به خرید کانال تلگرام بپردازید. این امر به شما فرصتی دوباره برای رشد سریع تر را می دهد.

4_ تبلیغات مضر در تلگرام باعث ریزش مخاطبان می شود.

استفاده بیش از حد از تبلیغات باعث ریزش کاربران کانال می شود. بسیاری از مواقع مخاطبان وارد کانال می شوند و هیچ محتوایی نمی بینند، این امر باعث می شود از تبلیغات شما خسته شوند و کانال را ترک کنند.

5_ به روز عمل کنید.

مراحل کانال داری در تلگرام

بهتر است مدیر کانال به روز عمل کند. باید اخبار های مهیج روزانه را به اشتراک بگذارد و یا با استفاده از محتوایی جذاب مردم را جذب محتوا روزمره ای کند. به طور کل با استفاده از برخی روش ها می تواند کانال خود را برای کاربران مهیج کند. در این قسمت ترفندهای کانال داری در تلگرام باعث می شوند تا کاربران زیادی را جذب کانال خود کنید.

  1. استفاده از حواشی موجود در اینستاگرام
  2. به کار گیری محتوا آموزشی به صورت روزانه
  3. استفاده از محتوا علمی به روز
  4. استفاده از اخبار های رسمی

6_ ترفندهای کانال داری در تلگرام برای استفاده از نام مناسب

باید نام کانال خود را مناسب با فعالیت خود انتخاب کنید. به طور کلی باید آدرس و نام کانال شما بسیار برای مخاطب روان باشد تا در ذهن آن بنشیند. کاربران باید بتوانند آدرس کانال شما را به طور شفاهی تبلیغ کنند. برای انتخاب نام درست به موارد زیر دقت کنید.

  1. مناسب با اهداف کانال
  2. متناسب با فعالیت چنل
  3. استفاده از نام های روان و ساده
  4. استفاده از نام های نوین و جذاب

7_ استفاده از لوگو اختصاصی جذب کاربران کانال

روش های چنل داری در تلگرام

لوگو شما باعث می شود تا مخاطب کانال شما را به یاد آورند. شما می توانید از لوگو خود برای تصویر پروفایل استفاده کنید. با ارسال مطالب به دیگر کانال ها و یا گروه ها، لوگو شما بیشتر دیده می شود. با تولید محتوا ایده آل کانال خود را معروف تر کنید. ترفندهای کانال داری در تلگرام به شما کمک می کند تا لوگو تلگرام خود را طراحی کنید.

  1. لوگو شما می تواند نام انگلیسی کانال یا برند شما باشد.
  2. بهتر است لوگو شما پیچیده نباشد تا به صورت روان در ضمیر ناخداگاه مخاطب بماند.
  3. رنگ های مناسب برای لوگو برند خود استفاده کنید.
  4. بر روی لوگو خود توضیحات ننویسید تا شکل تصویر پروفایل به خود بگیرد.

8_ ترفندهای کانال داری در تلگرام برای تنظیم پروفایل کانال 

اولین محلی که کاربر برای آشنایی بیشتر با کانال به آن سر می زند، پروفایل چنل شما می باشد. اگر کاربر از محتوا کانال شما خوشش بیاید توضیحات شما را می خواند. پروفایل شما یکی از مهم ترین رکن ها برای جذب اعضا می باشد که در فضا وب نمایش داده می شود. بهتر است کانال خود را به خوبی تعریف کنید. برای ساخت متن پروفایل درست می توانید از روش های زیر اقدام کنید.

  1. استفاده از جملات عامیانه برای احساس راحتی کاربران در کانال تلگرام
  2.  استفاده جملات جذاب متناسب با هدف کانال
  3. به کارگیری ایموجی برای نشان دادن حس و حال بهتر
  4. درج آدرس دیگر شبکه های اجتماعی در پروفایل 

9_ ساخت محتوا با کیفیت برای کانال

ویژگی های کانال داری برای تلگرام

یکی از مهم ترین استراتژی ها برای جذب کاربران تولید محتوا مناسب و با کیفیت می باشد. ادمین تلگرام وظیفه دارد تا محتوایی مربوط به هدف کانال تولید کند تا بتواند مخاطبان فراوانی را جذب کند و محتوا کانال را به دیگر سوپر گروه ها و یا کانال ها انتقال یابد. قالب محتوایی شما باید دارای نکات مهمی باشد. با استفاده از روش های مدیریت گروه تلگرام می توانید با برخی از ترفندهای کانال داری در تلگرام آشنا شوید. نحوه انتخاب محتوا کانال در ادامه برای شما بازگو می شود.

  1. لحن محتوا باید عامیانه و دوستانه باشد.
  2. محتوا باید به روز باشد
  3. بهتر است محتوا خود را مربوط به هدف کانال تولید کنید.
  4. از محتوا های طولانی و کسل کننده دوری کنید.
  5. از پست های چرایی، چه گونه، آیا می دانستید، اینفوگرافیک، عکس و ویدیو استفاده کنید.
  6. انتخاب نحوه انتشار محتوا بر روی کانال شما تأثیر دارد.
  7. استفاده از دکمه های شیشه ای برای بهتر دیده شدن محتوا مهم می باشد.

10_ سبک خودتان را برای تولید محتوا انتخاب کنید.

بهتر است برای تولید محتوا کانال خود، سبک منحصر به فرد خود را داشته باشید. ترفندهای کانال داری در تلگرام به شما کمک می کند تا به دنبال محتوایی یونیک و منحصر به فرد باشید. با این روش کانال شما معروف به محتوا خاص می شود. بهتر است نوشته شما دارای لینک باشد. سعی کنید از تصاویر و ویدیو برای محتوا خود انتخاب کنید.

11_ کاربران کانال خود را درگیر کنید.

قابلیت های کانال داری در تلگرام

ادمین تلگرام باید راهکار های متفاوتی را طراحی کند تا کاربران درگیر محتوا کانال شوند. بهتر است راه ارتباطی برای کانال خود انتخاب کند تا کاربران چنل با ارتباط احساس نزدیکی کنند. برخی از مهم ترین طراحی ها در این قسمت برای شما توضیح داده می شود.

  1. طراحی چالش ها برای جذب کاربران
  2. جذب مخاطب با طراحی مسابقات 
  3. طراحی نظر سنجی یا سؤالات جذاب
  4. دریافت بازخورد کاربران برای ایده های کانال 

12_ پست های خود را در سوپر گروه ها منتشر کنید.

اگر محتوا شما در گوگل و یا شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام با کیفیت و مهیج باشد، توسط Web Crawler شناسایی می شود اما در تلگرام چنین ویژگی برای دیده شدن به شما کمک نمی کند. ادمین گروه باید به تنهایی مخاطب خود را جذب کند. برای بهتر دیده شدن باید پست های خود را در سوپر گروه ها منتشر کنید.

13_ ترفندهای کانال داری در تلگرام برای تبادل لینک

با تبادل لینک چنل خود با دیگر کانال ها می توانید کاربران را به channel خود جذب کنید. تبادل لینکی با روش های متفاوتی انجام می شود. تبادل تکی یکی از روش های موثر برای جذب کاربران است. ترفندهای کانال داری در تلگرام برای تبادل لینک ها به شما کمک می کند تا لینک کانال خود را به دست کاربران متفاوت برسانید.

برای تبادل لینکی باید با مدیران دیگر کانال ها صحبت کنید. بهتر است کانال هایی را انتخاب کنید که کاربران بیشتری به نسبت شما دارند. با انتشار پست های همه پسند در کانال های دیگر جذب مخاطب کنید.

14_ آدرس کانال خود را در دیگر شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

ترفند های چنل داری در تلگرام

برای افزایش ممبر کانال در تلگرام باید آدرس کانال خود را در دیگر شبکه های اجتماعی منتشر کنید. بهتر است آدرس خود را در فضای وب و دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و… ثبت کنید. می توانید آدرس و پروفایل کانال خود را در شبکه های اجتماعی قرار دهید.

سایت فالووران به شما کمک می کند تا ممبر های کانال خود را خریداری کنید و به بازدید های کانال خود کمک کنید. به یاد داشته باشید که می توانید ممبر واقعی خریداری کنید و کانال خود را در مسیر پیشرفت قرار دهید.

15_ ترفندهای کانال داری در تلگرام برای مدیریت تبلیغات

یکی از ترفندهای کانال داری در تلگرام که از طریق آن می توان کسب درآمد داشت تبلیغات است. هرچه تعداد افراد عضو شده در چنل شما بیشتر باشند تبلیغ گرفتن برای شما راحت تر می شود. افراد زیادی روزانه به دنبال این هستند که چنلی مناسب برای معرفی محصول خود پیدا کنند.

البته تبلیغات شما نباید متداوم و به طور یکسره انجام شود. تبلیغات مکرر باعث ریزش عضو های چنل می شود و نیازمند مدیریت خاصی می باشد. چند نکته در رابطه با مدیریت تبلیغات لازم به ذکر است:

? ادمینی را برای تبلیغات خود در نظر بگیرید.

? تبلیغ شما باید با کانالی که دارید مرتبط باشد تا مخاطبان را جذب کند.

? مدیر باید حواس خود را بر روی آمار و بازدید ها بگذارد و تعامل کاربران را بسنجد.

16_ کوتاه و مفید بودن پست ها

باید در نظر داشت پست هایی که منتشر می کنید در واقع راه ارتباطی شما با مخاطبان است. افراد برای به کار گیری تلگرام از تلفن های همراه خود استفاده می کنند و این امری است که باعث بزرگ دیده شدن محتوا های تولیدی می شود.

شما باید متنی را برای ارسال انتخاب کنید که علاوه بر جامع بودن، کوتاه و مهیج به نظر بیاید. افراد بی ‌شماری هستند که با دیدن متن ها طولانی از خواندن آن دست می کشند و به ادامه دادن آن میلی نشان نمی دهند. یکی از ترفندهای کانال داری در تلگرام برای تولید محتوا استفاده از حداکثر 50 کلمه برای هر پست است.

17_ استفاده از آدرس کانال ها در پایین هر پست

قابلیت های چنل داری در تلگرام

یکی از فرصت هایی که بازدید کانال شما را افزایش می دهد و جز ترفندهای کانال داری در تلگرام محسوب می شود اشتراک گذاری پست های شما توسط افراد است. شما با درج آدرس کانال خود در پایین هر پست، بازدید را افزایش می دهید. افرادی که به پست های شما علاقه دارند وارد آی ‌دی کانال شما می شوند و جز مخاطبان کانال شما قرار می گیرند.

نحوه آی‌ دی گذاری در پست به صورت زیر می باشد:

  1. محتوا مورد نظر خود را تولید کنید.
  2. سپس در قسمت پایین محتوا خود علامت @ را همراه با آی ‌دی چنل قرار دهید.
  3. با ارسال متن خود افراد می توانند از آی دی شما برای ورود به چنل استفاده کنند.

18_ ترفندهای کانال داری در تلگرام برای رفتار شناسی مشتری

ادمین های زیادی به دلیل شناخت کمی که نسبت به اعضا کانال خود دارند مخاطبان زیادی را از دست داده اند. چنل های شما صفحه شخصی نیست و برای بالا رفتن آن باید از ترفندهای کانال داری در تلگرام استفاده کنید.

شما باید قبل از خواست خودتان به نیاز های اعضا رسیدگی کنید. برای تولید محتوا از متن هایی استفاده کنید که اعضا بیشتری را مخاطب می کند. برای اینکه بتوانید از احوالات مخاطبان خود آگاه شوید سوال هایی را از آن ها بپرسید که با پاسخ دادن به آن ها با خلق و خوی مخاطبان آشنا شوید.

19_ ترفندهای کانال داری در تلگرام برای استفاده از تصویر

عکس محور بودن یکی از ترفندهای کانال داری در تلگرام است که همه ادمین ها باید به آن توجه کنند. استفاده از عکس های مربوط به متن باعث تاثیر بیشتر بر روی مخاطب می شود. افراد علاقه زیادی به تصویر دارند و در برخی از مواقع از عکس های شما برای پروفایل های خود استفاده می کنند.

سعی کنید عکس هایی که استفاده می کنید با کیفیت باشند و با موضوع کانال خود ارتباط داشته باشند. در بعضی از مواقع با درج کردن آدرس چنل خود بر روی عکس باعث می شوید افرادی که کانال شما را ندارند با دیدن عکس با چنل شما آشنا شوند.

buy telegram members is a great offer for you

20_ مدیریت ساعات پست

مراحل چنل داری در تلگرام

یکی از ترفندهای کانال داری در تلگرام انتشار پست در زمان های مناسب است. بهتر است که برای پست گذاشتن 12 شب به بعد را انتخاب نکنید چرا که بیشتر افراد پیام شما را در این ساعات بازدید نمی کنند. افراد سعی دارند که از 12 شب به بعد یا بخوابند یا به چت های شخصی خود بپردازند.

شما برای انجام فعالیت خود 8 صبح به بعد را انتخاب کنید چرا که در طول روز افراد تایم های خالی بسیاری دارند و محتوا های کانال شما می تواند برای آن ها جذاب باشد.

21_ ترفندهای کانال داری در تلگرام برای مدیریت حجم پست

باید بدانید که سرعت اینترنت و عدم اختلال در روند بازدید تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبان دارد. یکی از عواملی که باعث اختلال در سرعت اینترنت افراد نمی شود استفاده از پست هایی با حجم کم است.

شما برای انتشار پست نباید از عکس ها و فیلم های پر حجم استفاده کنید. این کار باعث می شود که مخاطب از فیلم ها و عکس های شما استفاده نکنند و رفته رفته چنل شما را به دلیل بی ‌استفاده بودن ترک کنند. بهینه سازی حجم عکس ها یکی از ترفندهای کانال داری در تلگرام است.

ترفندهای کانال داری غیر رایگان در تلگرام

یکی از راه های جذب مخاطب هزینه کردن برای کانال است. البته این امر شاید به دید خیلی از کاربران خوشایند نیاید اما بعد از دیدن نتیجه آن می توانید شاهد پر بازدید بودن این امر شوید. راه های قانونی و ساده بسیاری برای این امر وجود دارد که می توان آن را از ترفندهای کانال داری در تلگرام دانست.

1_ استفاده از تبلیغ کلیکی 

در این نوع تبلیغ هزینه بابت هر کلیک روی لینک تبلیغاتی دریافت می شود. هزینه هر تبلیغ بسته به نوع فعالیت کانال های که در آن ها تبلیغ صورت می گیرد متفاوت است. اگر قصد استفاده از این نوع تبلیغ را دارید باید نرم افزار تبلیغاتی برنامه تلگرام را داشته باشید. این نوع روند تبلیغاتی جز ترفندهای کانال داری در تلگرام محسوب می شود.

2_ استفاده از تبلیغات ساعتی

کاربرد های چنل داری در تلگرام

یکی از پر مخاطب ترین نوع تبلیغات که از ترفندهای کانال داری در تلگرام به شمار می آید تبلیغات ساعتی است. در این روش محتوا تبلیغاتی شما طبق مدت زمان مشخص شده ای در چنل قرار می گیرد. مواردی که در این نوع تبلیغ باب است مشخصه های زیر است:

  1. توافق و هزینه شما مدت زمان تبلیغ را مشخص می کند.
  2. پست طبق هزینه بعد از ساعتی پاک می شود و یا بعد از انتشار در کانال باقی می ماند.
  3. برای انجام این نوع تبلیغ باید مستقیما با ادمین در تماس باشید.

3_ به کار گیری روش تبلیغ بازدیدی

بهترین روش تبلیغ برای ترفندهای کانال داری در تلگرام استفاده از تبلیغ بازدیدی است. روش های این تبلیغ شامل موارد زیر است:

  1. در زیر هر پست کانال تعداد بازدید آن درج شده است که طبق آن هزینه تبلیغ مشخص می شود.
  2. بازدید در هر کانال متفاوت است.
  3. این نوع تبلیغ برای ادمین های کانال و نرم افزار های تبلیغاتی تلگرامی قابل استفاده است.

4_ ترفند های تبلیغ با استفاده از ایجینت های تبلیغاتی

یکی از ترفندهای کانال داری در تلگرام و جذب بازدید، تبلیغ در کانال های متفاوت است. برای این کار باید با ادمین های زیادی توافق مالی داشته باشید تا طبق تعداد اعضا، بازدید جذب کنید. البته هماهنگی با ادمین های مختلف کانال ها کار دشوار و نیازمند زمان زیادی است.

Agent (نماینده شخصی) تبلیغاتی بهترین روش برای استفاده از این روش می باشند. مزایا استفاده از ایجینت ها شامل موارد زیر است:

  1. ایجینت انتخابی شما با کانال ها و ادمین های زیادی ارتباط برقرار می کنند تا امورات انجام شود.
  2. با استفاده از ایجینت شما نیاز به ارتباط با ادمین ها مختلف ندارید و تمامی کار ها و هماهنگی ها توسط آن ها صورت می گیرد.
  3. هزینه تبلیغ بر اساس تعداد بازدید ها صورت می گیرد.

22_ استفاده از پلتفرم های تبلیغاتی تلگرام

سختی هایی که در مدیریت کردن کانال ها و مدیریت کردن تبلیغات کلیکی باعث شد که توسعه دهندگان نرم افزار های تبلیغات را طراحی کنند. استفاده از این نرم افزار ها از ترفندهای کانال داری در تلگرام بشمار می آید.

تا به امروز نرم افزار های بسیاری برای تبلیغات تلگرام به وجود آمده است. هر کدام از این پلتفرم ها خصوصیات خاص خود را دارند و شامل مزایا و معایب خاصی می باشند. تعدادی از این اپلیکیشن ها را در این قسمت نام می بریم.

  1. دیدوگرام
  2. موبودید
  3. ادشات
  4. فرادیده
  5. تولگرام
  6. تبلیغ و تلگرام
  7. چیکا
  8. ادسنسور
  9. راز
  10. موبوکلیک
  11. کلیک گیر
  12. روبیک اد
  13. واگرا
  14. فاربیت

23_ تبادل لینک خود را به صورت چرخشی انجام دهید.

با استفاده از این روش تبادل در آن واحد در چندین چنل فعالیت می کنید و تبادل خود را انجام می دهید. در این روش شما زمان را مبنای تبادل خود قرار می دهید و در زمانی مشخص به تبادل می پردازید. در این روش تبادل پست های آخر شما دارای اهمیت بیشتری می باشند. اصولا تبادل چرخشی زیر نظر شخصی به نام لیدر یا مسئول انجام می شود.

24_ خرید اعضا و بازدید واقعی

یکی از سریع ترین روش ها برای افزایش اعضا خرید ممبر کانال و یا خرید بازدید تلگرام می باشد. با این روش شما ریزش کانال خود را جبران می کنید و از شر قیمت های هنگفت تبلیغات راحت می شوید. سایت فالووران خدمات ویژه ای را برای خرید ممبر کانال به مدیران اهدا می کند.

سخن پایانی

ترفندهای کانال داری در تلگرام به شما کمک می کند تا تلگرام خود را به راحتی مدیریت کنید. بهتر است به انتشار پست های خود دقت کنید. در حال حاضر بسیاری از ادمین های تلگرام درگیر ریزش کاربران می شوند و یا بعد از تبلیغات چنل خود بازدهی خوبی را به دست نمی آورند. ما در این مطلب نحوه خرید ممبر واقعی برای تلگرام و یا نحوه بالا بردن اعضا را بازگو کرده ایم تا مدیران تلگرام بدون نگرانی پست های خود را منتشر کنند و بازدید مد نظر خود را به دست آورند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا