تلگرام

چرا ایموجی های جدید تلگرام نمیاد

تلگرام با آپدیت جدید خود، ایموجی‌های جدیدی را به نرم‌افزار خود اضافه کرده است. این ایموجی‌ها با جلوه‌های تمام صفحه به‌صورت تعاملی درآورده شده‌اند و کاربران می‌توانند با ارسال یکی از ??⚡️??? در چت‌های خصوصی خود، افکت این ایموجی‌ها را ببینند.

این ایموجی‌ها حالا به عنوان ری‌اکشن هم به‌صورت اختصاصی برای کاربران نسخه پریمیوم در دسترس قرار گرفته‌اند. بنابراین، کاربرانی که این نسخه را دارند، می‌توانند با انتخاب یکی از این ایموجی‌ها به‌عنوان ری‌اکشن، به پیام‌های خود جذابیت بیشتری ببخشند.

چرا ایموجی های جدید تلگرام نمیاد

این آپدیت جدید، نشان از تلاش تلگرام برای بهبود تجربه کاربری کاربران خود دارد. با اضافه کردن ایموجی‌های جدید و جلوه‌های تمام صفحه به‌صورت تعاملی، تلگرام تلاش می‌کند تا به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان در جهان، جذابیت بیشتری برای کاربران خود ایجاد کند.

 

به‌طور کلی، این آپدیت جدید، یکی از بهترین آپدیت‌هایی است که تلگرام در چند ماه اخیر ارائه کرده است. با اضافه کردن ایموجی‌های جدید و جلوه‌های تمام صفحه به‌صورت تعاملی، تلگرام به‌عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان در دنیا، توانسته است تجربه کاربری کاربران خود را بهبود بخشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

پانیذ هاشمی

مگر غیر این است که هدف همه ما در نهایت کاشت بذر درک معنای زندگی و پرورش آن است؟ مسیر من برای پرورش آن بذر از جهان تکنولوژی می‌گذرد و هدف گسترش آن تا دورافتاده‌ترین نقطه‌های ذهن آدمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا